Ik heb peuken hier, roken we direct die zak van die pool leeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie wilt geld storten op m'n rekening zodat ik peuken kan kopen
Jij bij putten ofzo toch, maar ben nu in Emmeloord is al wat dichterquote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar je woont helemaal in Urk_!
Putten ja. Ohhhh, Emmeloord, dat scheelt al meteen een heel stukquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij bij putten ofzo toch, maar ben nu in Emmeloord is al wat dichter
Ja, het zou niet best zijn als iedereen alleen maar op uiterlijk viel.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.
Geef je rekeningnummer maar!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, want dan ging iedereen ruzie om mij makenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het zou niet best zijn als iedereen alleen maar op uiterlijk viel.
Moet ik even 50 cent storten?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan zal ie nog 8 vrijwilligers moeten zoekenquote:
Schoolfeestquote:Op donderdag 20 november 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zal ie nog 8 vrijwilligers moeten zoeken!
Maar ik ben weg, schoolfeest dat om 5 uur begintdoei
!
Ach kom op zeg. Natuurlijk kijkt die man scheel en heeft hij puisten, maar dan hoef je nog niet te trouwen met iemand die gewoon zo lelijk is dat het pijnlijk is om naar haar te kijken. Ik kan al amper naar die foto's kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toe!
Steven Segalquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Natuurlijk kijkt die man scheel en heeft hij puisten, maar dan hoef je nog niet te trouwen met iemand die gewoon zo lelijk is dat het pijnlijk is om naar haar te kijken. Ik kan al amper naar die foto's kijkenTrouw dan liever niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |