Door voor de koelkast.quote:
Jaa raar verhaal weer.. maar goed nu kan ik wel even wat eten en m'n nest nog even inquote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk ja
Hadden ze op zn minst wel kunnen melden aan de mensen die niet in arnhem wonen ofzo
goed idee ff aanslingerenquote:
Oh da's wel heel zuurquote:Op donderdag 20 november 2008 10:29 schreef LastRequest het volgende:
Ongelofelijk he..
Vannacht op tijd weggegaan van mooi feestje, vanochtend half 7 opgestaan en naar Arnhem voor m'n les.. Staan we netjes om 8:45 voor het lokaal.. gaat het niet door![]()
En de andere helft van de klas wist het blijkbaar wel aangezien we er met z'n 10en ofzo stonden.. stond ook niet op internet, had ik vanochtend nog gecheckt.
Mooi kut is dat, reis je zo pokkevroeg naar Arnhem, kun je meteen weer terug
Mooie plannen! Nog leuke cadeautjes gekregen?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gehangen met familievanaaf ga ik het vieren met vrienden
![]()
vriendinnetje wat in eerste instantie niet kon komt nu toch mee smst ze net
Maw: het toilet bij jullie is vandaag nucleair rampgebied?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb gister met m'n thesisgenoten bij de Mexicaan gegeten, erg lekker en gezellig. Hoe was je verjaardag Yashi
of ligt die nog te maffen?
Moet je natuurlijk ook geen spare ribs gaan eten bij de mexicaan hequote:
Wat Mikkie zegt LR, mooi kutquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh da's wel heel zuur.
[..]
Mooie plannen! Nog leuke cadeautjes gekregen?.
[..]
Maw: het toilet bij jullie is vandaag nucleair rampgebied?
+1, je hebt me doorquote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Moet je natuurlijk ook geen spare ribs gaan eten bij de mexicaan he
Iets van de Christine-collectiequote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen want dan gaat Mikkie heel hard lachen en zie je wel roepen
Bah die pietje ook altijd met zijn toespelingen, ik had het over DVD'squote:
Eerst vertellen!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn kamer maar eens opruimen
Die honkbal knuppel op de hoek, samen met Morgane en LRquote:
Boehoe, is er ook eentje die denkt de puberteit te zijn ontstegen.quote:
Wat ga je van dat geld kopen dan? Ik vind het altijd zo matig om geld te geven als mensen geen intentie hebben om er iets leuks van te kopen...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb voornamelijk geld gekregenen daar ben ik eigenlijk heel blij mee
Van mijn ouders heb ik kaartje voor de musical Joseph gekregen
en van mijn broer kaartjes voor in mijn fotocamera
Lastige keuze dusquote:Op donderdag 20 november 2008 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen maarja kan mensen niet ontvangen en laten slapen hier in die puinhoop
Nee, da's té flauwquote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Scheelt dat het geen rickroll is
kutjequote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet lekker wat Yashi gekocht heeft
Klik hier
Okay, dan is het een nuttige investeringquote:Op donderdag 20 november 2008 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb van dat geld mijn fotocamera gekocht
Haha nee ik vertrouw jequote:
Jah, ik heb hem dan wel al eerder gekocht maarja ik zie het iig zo dat ik er mijn fotocamera van gekocht heb.. Of ik het nu op mn rekening stort (waar het geld van het toestel af is gegaan) of ik hoef nu voorlopig ff niet te pinnen, das weinig verschilquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, dan is het een nuttige investering.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef LastRequest het volgende:
Ik had trouwens expres niet m'n oogmasker op gedaan tegen het licht, want ik dacht ja dan moet straks m'n makeup opnieuw.. geen zin an.
Word ik wakker, zit m'n mascara echt tot op m'n kin zowat over m'n hele gezicht![]()
Beter toch masker op kunnen doen, dan was het iig rondom m'n ogen gebleven
Conclusie: je had gewoon niet moeten gaan slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef LastRequest het volgende:
Ik had trouwens expres niet m'n oogmasker op gedaan tegen het licht, want ik dacht ja dan moet straks m'n makeup opnieuw.. geen zin an.
Word ik wakker, zit m'n mascara echt tot op m'n kin zowat over m'n hele gezicht![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
wat voor een mascara gebruik je in vredesnaam
Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt...Kan door de regen lopen....slapen en alles (neem de moeite niet eens meer om het eraf te halen)...gaat er niet af
soms zelf niet met douchen
dan heb ik alleen wat zwarte vegen onder mijn ogen
quote:
Laatst een meid hier, was ze dronken schreef ze dr nummer met zo'n pen op d'r voorhoofdquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatst een meid hier, was ze dronken schreef ze dr nummer met zo'n pen op d'r voorhoofd
Ah joh, met goed boenen is dat er zo af. Loopt ze alleen wel twee dagen met een rood voorhoofdquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatst een meid hier, was ze dronken schreef ze dr nummer met zo'n pen op d'r voorhoofd
is er verder nog iets wat je wil vertellenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, met goed boenen is dat er zo af. Loopt ze alleen wel twee dagen met een rood voorhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |