Door voor de koelkast.quote:
Jaa raar verhaal weer.. maar goed nu kan ik wel even wat eten en m'n nest nog even inquote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk ja
Hadden ze op zn minst wel kunnen melden aan de mensen die niet in arnhem wonen ofzo
goed idee ff aanslingerenquote:
Oh da's wel heel zuurquote:Op donderdag 20 november 2008 10:29 schreef LastRequest het volgende:
Ongelofelijk he..
Vannacht op tijd weggegaan van mooi feestje, vanochtend half 7 opgestaan en naar Arnhem voor m'n les.. Staan we netjes om 8:45 voor het lokaal.. gaat het niet door![]()
En de andere helft van de klas wist het blijkbaar wel aangezien we er met z'n 10en ofzo stonden.. stond ook niet op internet, had ik vanochtend nog gecheckt.
Mooi kut is dat, reis je zo pokkevroeg naar Arnhem, kun je meteen weer terug
Mooie plannen! Nog leuke cadeautjes gekregen?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gehangen met familievanaaf ga ik het vieren met vrienden
![]()
vriendinnetje wat in eerste instantie niet kon komt nu toch mee smst ze net
Maw: het toilet bij jullie is vandaag nucleair rampgebied?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb gister met m'n thesisgenoten bij de Mexicaan gegeten, erg lekker en gezellig. Hoe was je verjaardag Yashi
of ligt die nog te maffen?
Moet je natuurlijk ook geen spare ribs gaan eten bij de mexicaan hequote:
Wat Mikkie zegt LR, mooi kutquote:Op donderdag 20 november 2008 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh da's wel heel zuur.
[..]
Mooie plannen! Nog leuke cadeautjes gekregen?.
[..]
Maw: het toilet bij jullie is vandaag nucleair rampgebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |