abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 19:24:57 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63353489
Hebben jullie een vaste supermarkt waar de boodschappen worden gedaan of hangt dit maar net samen met reclame-artikelen?

Zelf ga ik wel eens naar de aldi voor bepaalde vaste produkten zoals cola light. Merk je niks van met berenburg.

Hiervoor ging in vaak naar de Poiesz (supermarktketen in het noorden) maar die is sinds mijn verhuizing niet in de buurt.

Toen de Super de Boer de "gratis boodschappenpakket" had, ging ik daar wat vaker heen.
Nu heeft de C1000 dat ook en daarom ga ik daar mijn boodschappen doen.

Ook zit hier de Lidl maar daar ga ik nooit heen, weet niet waarom eigenlijk, die hebben ook hele leuke aanbiedingen maar het trekt me totaal niet.

Ik ben niet merkvast en niet supermarktvast.
Jullie?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63353637
Ik ga alleen naar de supermarkt als paps en mams iets niet hebben gekauft wat ik graag zou willen hebben.

Hier in het dorp zit alleen een C1000 en vanwege luiheid om naar een ander dorp te fietsen ( ) ben ik geneigd daar niet naartoe te gaan.

C1000 dus.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 19 november 2008 @ 19:30:26 #3
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_63353660
In mijn studenten-op-kamers-tijd ging ik altijd naar de AH vanwege de lekker goedkope Euroshopper-producten.

Tegenwoordig naar de Jumbo aangezien die verreweg het grootste assortiment bieden en ik er voor deur kan parkeren.
pi_63353670
Standaard Albert Heijn, die is hier vlakbij
  woensdag 19 november 2008 @ 19:31:30 #5
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63353698
Kaufland of REAL

Duitse supermarkten zijn der Bombe!
pi_63353753
Vriendin doet de wekelijkse boodschappen en zweert bij de Jumbo.

Appie is ook prima, maar ondanks wat ze in de reclame beweren toch wat duurder.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63353798
Gewoon bij de Appie.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:34:27 #8
159909 -Peach
Prunus persica
pi_63353808
C1000...En voor drinken/zuivel/lekkers (voor verjaardagen oid) Aldi
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 19 november 2008 @ 19:36:04 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63353861
Ik kijk een beetje naar de aanbiedingen in de krantjes, en voor bepaalde huismerk-producten ga je naar de supermarkt die die verkoopt, zoals AH sinaasappelsap, chocolatechopcookies, en flessen water.

De Boer en SPAR kom ik echter vrijwel nooit: veels te duur. 1 pak Cracottes kost bij de Boer iets van 1,60, en bij de Deen maar 1,20 ofzo.

Dekamarkt is ook lekker betaalbaar, en regelmatig ook zeer goede acties. C1000 is ook vrij voordelig, en hebben de lekkerste en goedkoopste frikandellen!
pi_63353877
voor grote boodschappen naar de jumbo, goed te betalen en goede kwaliteit.

en verder afgewisseld naar de c1000, lidl en albert heijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63353932
Tegenwoordig de Jumbo. Geweldig uitgebreid assortiment, je staat nooit lang in de rij en vriendelijk personeel in tegenstelling tot de vreselijke figuren die af en toe bij de Appie achter de kassa zitten of achter de balie staan. Zou de Jumbo ook nog eens thuis bezorgen, dan kocht ik nooit meer wat bij AH (ook wel bekend als Albert de thuisbezorgservice).
pi_63353990
Favo is toch wel AH.
Laatste tijd ook regelmatig de c1000.

Aldi, alleen voor ijsthee.
pi_63355506
liefst de AH =)
  woensdag 19 november 2008 @ 20:28:33 #14
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63355545
De Aldi, die zit hier om de hoek dus daar komen we vaak.
Verder de c1000 voor de rest van de boodschappen.
En één keer in de maand naar Marktkauf in Duitsland.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_63355676
AH of Plusmarkt voor de frikandelbroodjes omdat de C1000 weg is en is nu ook een AH geworden (wtf 2 AH's in een dorp). Meestal Plus omdat dat dichterbij is.
pi_63356487
We hebben hier een Sligro en een Hanos, daar zou ik wel eens willen winkelen. Maar helaas moet je eerst een eigen bedrijf hebben om zo'n pas te krijgen.
  woensdag 19 november 2008 @ 21:20:14 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_63357214
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef KirkLazarus het volgende:
Kaufland of REAL

Duitse supermarkten zijn der Bombe!
Kaufland 2 keer per jaar.
Verders de AH
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_63357285
Ik ga gewoon altijd naar de Wal-mart. Als er toevallig iets in de aanbieding is wat ik wil hebben, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ga niet naar 12 verschillende winkels omdat ergens iets een paar cent goedkoper is
pi_63357290
de Lidl, de C1000 in het ene dorp (die in het andere dorp is bagger), de Super de Boer in het andere dorp (die in het andere dorp is bagger) en soms de AH, Jumbo of Aldi.
En de Poiesz hier in het dorp alleen als ik iets vergeten ben of geen zin heb om naar een van die andere dorpen te rijden. Geen fijne winkel met echt een 'wat de boer niet kent dat vreet hij niet' assortiment.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63358341
Ben ik de eerste die doordeweeks naar de Dirk gaat? Dezelfde merkartikelen als bij de Appie en een stuk goedkoper. Plus elke maandag de meest vage non-food aanbiedingen, die regelmatig eigenlijk best wel leuk zijn.
Never try to outstubborn a cat.
pi_63358540
Wij hebben alleen een AH in dit dorp, ga daar dus vaak heen.
Mijn voorkeur is de deka of vomar maar daar moet ik dus het dorp voor uit en daar heb ik niet altijd zin in.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:20:44 #22
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_63362907
Wij gaan iedere week naar de Lidl en de Jan Linders. Naar Jan Linders omdat ze (vind ik) het lekkerste supermarktbrood hebben. We wonen vlakbij de Duitse grens, en een keer per week gaan we ook naar de Edeka, een mooie overzichtelijke supermarkt met ongelofelijk groot assortiment (alleen al op de bakafdeling kijk je je ogen uit! Tenminste niet alleen maar appeltaart, cake + brownie-mixen zoals hier in Nederland.).
En een keer per twee/drie weken gaan we naar de Nettorama en de EM-TE (de EM-TE heeft de beste tarwe-afbakbroodjes die tenminste niet na twee uur al zo keihard zijn dat je er iemand het hoofd mee in kan slaan), waar we vanalles inslaan: filet americain martino + afbakbroodjes en nog een hoop dingen.
The Police 08-06-2008
pi_63363366
Ik zou het heel anders moeten én kunnen aanpakken, maar ik ga standaard naar de AH XL hier in de buurt. Ideaal, ze hebben bijna alles. En dat het wat duurder is, da's zonde, maar van de andere kant is het de enige supermarkt waar ik bijna altijd kan slagen voor m'n producten en waar ze bovendien lekker ruime openingstijden hebben.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63363686
Albert Heijn standaard, soms naar de Lidl voor enkele artikelen. Ligt vooral aan de parkeermogelijkheden en het aantal kassa's wat gemiddeld open is. Kleine, krappe winkels (zoals de Dirk bij ons in Almere) kom ik nooit want erger me daar kapot. Aldi zit helaas in het centrum, dus kom ik ook nooit (ivm parkeergelegenheid).
pi_63365393
Ik doe mijn boodschappen voor 75% bij de Lidl en de AH. In het dorpje waar ik werk zitten ze tegen over elkaar. De Lidl is redelijk groot maar de AH is wel wat klein (een nummer 4 winkel). Maar dat geeft niets, ik koop over het algemeen toch alleen maar basisdingen om mee te koken.

De andere 25% doe ik bij de EmTe hier in de straat. Lekker dichtbij!

Ik ga graag naar de Jumbo, maar die is bij ons in het dorp helaas op een niet zo fijne plek gesitueerd, er is nauwelijks parkeerruimte. Dat is jammer, ik ging daar anders vast vaker naar toe.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_63365414
AH
pi_63365438
het wisselt nog wel eens maar dirk v/d broek, deka markt, c1000 en soms de AH
pi_63365586
Ik ga altijd naar de AH. Af en toe naar Super de Boer omdat ze daar blokken 20+ kaas verkopen, die (onze) AH niet verkoopt. Hééééél af en toe wil ik nog wel eens naar de Jumbo gaan, maar de laatste keren viel het daar weer ontzettend tegen. Een grote chaos enzo.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_63366455
Ik ben niet echt merkvast wat supermarkten betreft, de c1000 hier vlakbij is klote maar de C1000 vlakbij mijn werk is een supermooie en goede winkel. Dus hier in de buurt meestal Ah en als ik na mijn werk boodschappen ga doen naar C1000...
pi_63366874
ik ga naar de jan linders voor het brood en boter voor brood.
lidl voor de rest.
en voor andere merkspul ga naar de c1000.
en een paar keer per jaar naar de real maar dan ben ik ook gelijk 150 euro kwijt. haal ik gelijk wasmiddel voor het rest van het jaar laatst 4 liter voor 7,99 ariel. dat scheelt toch weer dan hier in nederland.
en aangezien de feestdagen en 2 verjaardagen voor de deur staan kan ik met lekkernijen in duitsland goed slagen.
mama van 3 kids!
pi_63366990
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef grif het volgende:
Ben ik de eerste die doordeweeks naar de Dirk gaat? Dezelfde merkartikelen als bij de Appie en een stuk goedkoper. Plus elke maandag de meest vage non-food aanbiedingen, die regelmatig eigenlijk best wel leuk zijn.
Ook ik zweer bij de Dirk!!!
Everyone is entitled to My opinion.
pi_63367072
Ik woon boven de Hoogvliet, dus daar komen veel standaard boodschappen. De rest haal ik bij de C1000 de nieuwe Albert Heijn in het dorp.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_63368040
In het weekend AH en Lidl. Doordeweeks de plus in ons dorpje.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:37:21 #34
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_63368062
Dirk voor konijnenvoer, yoghurtjes en zure room, AH voor groente en fruit en vlees.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_63368276
De Lidl en de AH. Soms de Deen. En af en toe naar de bio-super.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  donderdag 20 november 2008 @ 12:21:37 #36
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_63370763
Jumbo & AH
I follow you......but not on Twitter
pi_63370840
Praktisch altijd naar de AH; dichtbij, ruim assortiment, prettig winkelen vanwege brede paden tussen de schappen (geen botsende winkelwagentjes ) en veel kassa's, zodat je niet uren hoeft te wachten om te mogen betalen .
Het is wel wat duurder, maar dat heb ik er om bovenstaande redenen graag voor over. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63371988
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
In mijn studenten-op-kamers-tijd ging ik altijd naar de AH vanwege de lekker goedkope Euroshopper-producten.

Tegenwoordig naar de Jumbo aangezien die verreweg het grootste assortiment bieden en ik er voor deur kan parkeren.
En nog goedkoper dan Euroshopper ook.

Jumbo

Af en toe een uitstapje (C1000, bas, lidl)

Nooit AH, slechte vers producten, veel te duur, kleine volgepropte winkels, lange wachttijd bij de kassa, beperkter assortiment dan de Jumbo en dan de betere c1000 winkels.
pi_63372019
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Misstique het volgende:
Praktisch altijd naar de AH; dichtbij, ruim assortiment, prettig winkelen vanwege brede paden tussen de schappen (geen botsende winkelwagentjes ) en veel kassa's, zodat je niet uren hoeft te wachten om te mogen betalen .
Het is wel wat duurder, maar dat heb ik er om bovenstaande redenen graag voor over. .
dat is precies wat ik niet herken in een AH. AH is synoniem voor paden van net iets meer dan 1 winkelwagen breed, een rij van 8 man is geen uitzondering, en het assortiment is gelijk aan dat van een middelmatige C1000. De betere C1000 winkels, de bas en de Jumbo streven daar voorbij.

En de versproducten bij de AH slecht vlees vooral.
pi_63372153
Jumbo!

Vooral het feit dat ze zelf nog een slagerij hebben vind ik top. Daarbij goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer uitgebreid assortiment en goed personeel.

Helaas niet in de buurt dus noodgedwongen doe ik de meeste boodschappen bij de Spar, AH of SdB. Spar staat wel heel erg onderaan. Had laatst sojasaus nodig. "Ja hoor, dat hebben wij wel", wijzend naar de 8 soorten ketjap. Ik zeg, "nee, dat is ketjap en sojasaus is toch heel iets anders". Antwoord: "Dan hebben we het uit het assortiment gehaald omdat het niet goed liep". Ik zeg, "wtf, die oestersaus en rijstazijn loopt wel goed zeker?"

Ook verkopen ze geen couscous?? Verder veel te duur en je moet altijd als je iets koopt goed opletten of het niet over de THT datum is..
Life is too short not to have fun
pi_63374938
Ik ga het liefst naar de Hoogvliet hier in Leiden.
Fijne winkel, groot assortiment en altijd voldoende aangevuld (hoewel om 9 uur 's avonds brood kopen dan grijp ik wel es mis, maarja ach.) en ohja, hij s schoon ook bij de groente en fruit en dergelijke, niets zo smerig als fruitvliegjes bij de groente/fruit afdeling

maar... de hoogvliet is erg ver van mijn huis en de dichtsbijzijnde supermarkt is helaas de Superdeboer, dus als ik snel iets nodig heb of alleen voor 1 avond iets moet hebben dan ga ik daar maar heen. Af en toe haal ik mn dingen bij de AH to go op het station omdat die goedkoper is dan de SdB
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63375383
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

dat is precies wat ik niet herken in een AH. AH is synoniem voor paden van net iets meer dan 1 winkelwagen breed, een rij van 8 man is geen uitzondering, en het assortiment is gelijk aan dat van een middelmatige C1000. De betere C1000 winkels, de bas en de Jumbo streven daar voorbij.

En de versproducten bij de AH slecht vlees vooral.
versproducten ben ik wel enigzins met je eens. Maar alle drie de AH's hier in de omgeving hebben ruime paden en korte tot geen wachtrijen.

Maar er gaat niks boven de Hoogvliet met de zelfbedieningskassa's Ideaal als je snel ff boodschappen wilt doen. Ik ben binnen een kwartier weer terug met boodschappen voor drie dagen. Moet ik wel zeggen dat ik in de flat erboven woon en met de lift naar boven kan
pi_63377126
Ik woon een paar meter van de Dirk af, grote winkel, ruim assortiment en ook veel non-food artikelen en een lage prijs. Dus zou gek zijn als ik een eind zou gaan fietsen naar een andere winkel.
pi_63377606
Bij mij is het nogal afhankelijk van de afstand, dus:

1. AH (50m)
2. C1000 (300m)
3. Aldi (600m)
4. Coop (605m)
pi_63378354
Vomar. Die hebben namelijk lekkere huismerk-cornflakes en Turkse yoghurt.

De AH hier vlakbij vind ik maar niks. Ik kan er namelijk nooit iets vinden, de vloer is altijd vies, vaak zijn producten uitverkocht en ze hebben veel te veel vakkenvullers die wel in de weg lopen maar blijkbaar geen hol uitvoeren.
pi_63380666
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef huuphuup het volgende:
Af en toe haal ik mn dingen bij de AH to go op het station omdat die goedkoper is dan de SdB
da's wel ernstig, aangezien de ah to go al achterlijk duur is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63385022
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Ja is ook, maar die SdB ligt dan ook pal naast het station. Dus misschien ligt het stiekem ook wel een beetje daaraan? Dat de prijzen daar zeg maar nog hoger zijn dan bij andere SdB omdat veel mensen toch op weg naar huis om 5 uur daar langs komen en dan even snel hun boodschappen alvast doen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63385221
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Super de Boer is érg duur, en de producten bij de to-go die niet to-go zijn, vallen qua prijs nog redelijk mee. Weet niet of het nog zo is, maar eerst was een 1,5 liter fles cola net iets goedkoper dan een half liter flesje.
pi_63389648
Qua kant en klaar is het trouwens wel AH >>>>>>> de rest.
pi_63389756
Ik woon erg dichtbij de Aldi, en dat is mijn eerste keus, daar loop ik altijd heen. Verder vul ik aan met Lidl, AH XL en Dirk vd Broek (als ik daar toch in de buurt ben, altijd wel een goed groente- of fruitaanbieding). De Jumbo zit zo ongeveer naast de Aldi, maar die sla ik echt altijd over, ik kom er 2 keer per jaar ofzo en ben elke keer weer teleurgesteld over het assosrtiment.
pi_63391511
Voor groente en fruit ga ik praktisch altijd naar de Nettorama, vaak goedkoper dan op de markt en altijd supervers. Dan neem ik gelijk ook andere dagelijkse boodschappen mee. Voor brood, kant en klaar en andere niet zo standaard boodschappen ga ik graag naar de AH. Ik vind dat toch het prettigst winkelen en ze hebben vrijwel altijd alles wat ik zoek.

Super de Boer is te duur en verder heeft die winkel niets bijzonders waardoor dat te duur gecompenseerd kan worden. Bij de Aldi en de Lidl koop ik vaker meer dan ik wilde, dus die zijn voor mij niet goedkoper De C1000 te ver weg en aan de Jumbo heb ik ècht een hekel, wat een verschrikkelijke supermarkt vind ik dat. Ik kom er wel eens, maar alleen omdat ze de ruimste openingstijden hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63395463
De meeste zaken halen wij bij de Aldi en de Albert Heijn.

'Vroeger' zat er een Aldi practisch om de hoek, dus haalden we de meeste dingen daar. Maar nu zit hij op een half uur fietsen Dus halen we er een keer in de week wat dingetjes op de fiets, maar niet meer zoveel als 'vroeger'.

De rest van de boodschappen doen we bij de AH dus. Hebben hier keuze uit 3 supermarkten: AH, Supercoop (tegenover de AH) en een kleine C1000 aan de andere kant van de wijk. Hiervan is de AH (XL) de beste:

zelfscankassa's (geen rij dus!)
ruime paden
opzich aardige mensen
ze hebben meestal alles wat ik nodig heb
Zijn elke dag tot 22.00 open (m.u.v. zondag uiteraard)

Als ik écht uitpak qua koken dan haal ik her en der mn spullen, dan kom ik ook bij Turk, toko en ga zo maar door. Maar omdat die allemaal in het centrum zitten en we daar redelijk ver vanaf wonen is de drempel nét iets te hoog
Doei.
pi_63395590
Vroeger haalde ik boodschappen bij C1000 en Aldi (C1000 zit in de buurt). Maar ik vind de kwaliteit van groente en vlees bij de C1000 echt slecht. Sinds een tijdje naar de AH, heerlijke winkel, echt niet zo duur als ik dacht, zeker niet als je 'laag' winkelt. Alleen groenten en fruit koop ik nog steeds veel bij Lidl, daar is het veel goedkoper.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63395768
In NL was het altijd super de boer. Nu wissel ik af tussen Lidl en GB. GB is reteduur trouwens, naar Nederlandse maatstaven.
pi_63395806
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik woon erg dichtbij de Aldi, en dat is mijn eerste keus, daar loop ik altijd heen. Verder vul ik aan met Lidl, AH XL en Dirk vd Broek (als ik daar toch in de buurt ben, altijd wel een goed groente- of fruitaanbieding). De Jumbo zit zo ongeveer naast de Aldi, maar die sla ik echt altijd over, ik kom er 2 keer per jaar ofzo en ben elke keer weer teleurgesteld over het assosrtiment.
Ja, die hebben een maar iets uitgebreider assortiment dan een AH XL

Probeer maar 1 product te noemen dat AH wel, en Jumbo niet heeft (eigen merkproducten daar gelaten uiteraard, opzoek gaan naar AH pindakaas in de Jumbo werkt niet echt nee).
pi_63395849
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:45 schreef Fuente het volgende:
Vroeger haalde ik boodschappen bij C1000 en Aldi (C1000 zit in de buurt). Maar ik vind de kwaliteit van groente en vlees bij de C1000 echt slecht. Sinds een tijdje naar de AH, heerlijke winkel, echt niet zo duur als ik dacht, zeker niet als je 'laag' winkelt. Alleen groenten en fruit koop ik nog steeds veel bij Lidl, daar is het veel goedkoper.
Vergelijk de prijzen van je versproducten (vooral vlees) en frisdranken van de Jumbo eens met die van de AH. Dat scheelt zeker 10%. (daarnaast heeft AH erg beroerde versproducten, C1000 ligt het er aan of het een franchiser is of niet).
pi_63395865
heb jij aandelen jumbo ofzo

Jumbo vond ik ook niets evenals de C1000, dat blijf ik echt een baggerwinkel vinden
Jumbo zat hier OOK in het winkelcentrum, samen met de SuperCoop en de AH, en dat zelfs de SuperCoop met hun half bedorven groentes in de schappen het wint van de Jumbo zegt mij wel iets
Doei.
pi_63396459
jumbo

ik haal trouwens mijn groenten op de markt bij mijn ouders en het fruit en de eieren bij de boer. dan maak ik er op zaterdag een dagje uit van met mijn moeder. als ik tussendoor wat moet hebben is de lidl of op woensdag het dorp hiernaast markt. de eerste winkel hier is 7 km verder op.

ah vanlt hier heel erg tegen.
mama van 3 kids!
pi_63396504
Markt vind ik ook nog steeds fijn, maar moet nog steeds uitzoeken of er hier ergens in de buurt ook een is en zo ja waar en van hoe laat tot hoelaat

maar, veel groente halen we bij de Aldi, die op dinsdag vers aangeleverd krijgt
Doei.
pi_63398437
Toch de AH, veel lekkere huismerkproducten, en op loopafstand.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63398459
dekamarkt
pi_63398884
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef Faithy het volgende:
heb jij aandelen jumbo ofzo

Jumbo vond ik ook niets evenals de C1000, dat blijf ik echt een baggerwinkel vinden
Ik begreep dat nooit want de C1000 waar ik altijd naartoe ga en die bij mijn ouders zijn echt heel erg goed. Tot in een van die dorpen hier vlakbij ook een C1000 kwam, die was inderdaad bagger en inmiddels ook failliet.
Het ligt dus echt aan de winkel. Maar ik snap dat het niet uitnodigt om een andere te proberen.
quote:
Jumbo zat hier OOK in het winkelcentrum, samen met de SuperCoop en de AH, en dat zelfs de SuperCoop met hun half bedorven groentes in de schappen het wint van de Jumbo zegt mij wel iets
Bevroren groente?
De Jumbo hier in het dorp is ook niks maar die in Groningen is geweldig.
pi_63398915
nee, bedorven de boel is bruin tegen de tijd dat je thuis komt
Doei.
pi_63398917
We zijn ook appels en peren aan het vergelijken..
pi_63399102
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
nee, bedorven de boel is bruin tegen de tijd dat je thuis komt
Ik vond het al zo vreemd dat ik het drie keer nagelezen heb.
En dan toch nog drie keer verkeerd.
pi_63399373
Liefst Plus of Coop, maar die zitten niet in de buurt, dus dan ga ik het liefst naar de AH, die is lekker ruim enzo.
Sweet and innocent...
pi_63399417
De Plus, en voor me ouders de Lidl natuurlijk, want die is nieuw hier & helemaal hip the bomb enzooo
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63400141
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Voor groente en fruit ga ik praktisch altijd naar de Nettorama, vaak goedkoper dan op de markt en altijd supervers. Dan neem ik gelijk ook andere dagelijkse boodschappen mee. Voor brood, kant en klaar en andere niet zo standaard boodschappen ga ik graag naar de AH. Ik vind dat toch het prettigst winkelen en ze hebben vrijwel altijd alles wat ik zoek.
Voor brood naar de AH?

Zelfs hun luxe-brood valt van ellende uit elkaar als je er boter margarine op probeert te smeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2008 11:51:57 ]
pi_63400877
ik zeg, tijd voor een poll erbij
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63402294
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Vergelijk de prijzen van je versproducten (vooral vlees) en frisdranken van de Jumbo eens met die van de AH. Dat scheelt zeker 10%. (daarnaast heeft AH erg beroerde versproducten, C1000 ligt het er aan of het een franchiser is of niet).
Hier zit geen Jumbo, en in de eerste 3 steden hier omheen ook niet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63440557
Ik ga eigenlijk altijd naar de AH, er zitten hier twee in het dorp. Daarnaast nog een emté, maar die hebben vaak niet de spullen die ik nodig heb. Wanneer ik ergens tevreden over ben stap ik moeilijk over naar een ander merk. Bij de AH hebben ze eigenlijk alles wel wat ik nodig heb. Over het brood ben ik heel tevreden. De groente is idd niet altijd van even goede kwaliteit, daarvoor ga ik dan naar de groenteboer.
pi_63443195
C1000

en AH
full stops and exclamation marks
pi_63444137
Ik hád een hele goeie C1000 in de buurt, maar die is helaas overgenomen door AH. Nu ben ik sinds een poosje weer overgestapt op een combinatie van markt / Turk, bioslager en voor dingen die ik daar echt niet kan krijgen, de supermarkt. Vaak de Lidl, soms de AH. Ik ben ook weer weekboodschappen gaan doen om doordeweeks tijd te besparen en dat bevalt erg goed. Ik doe meestal op zaterdag een rondje markt.
  zondag 23 november 2008 @ 12:33:45 #74
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_63446157
Vrijwel altijd Dirk v/d Broek. Ten eerste zit ie om de hoek, ten tweede om het ruime assortiment.
Dat verschilt volgens mij nogal per streek. Hier op het Mercatorplein (Amsterdam) vind ik vaak leuke/nieuwe ingredienten. (En inderdaad de non-food zooi. Daar zit soms leuk spul bij )
pi_65481945
Even een kick, aangezien er een ware supermarkt-oorlog op fok aan het ontstaan is en supermarkten helemaal het onderwerp van de dag zijn

Poll: Wat is jouw favoriete supermarkt?
  • Jumbo
  • C1000
  • Lidl
  • Aldi
  • Bas (Digros, Dirk)
  • Boni
  • Hoogvliet
  • Super de Boer (Konmar, ..)
  • Spar
  • Albert Heijn
  • Coop
  • Plus
  • Anders, Nl:
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 28-01-2009 13:43:37 ]
  • pi_65482275
    Anders, namelijk de Turkse supermarkt.
      woensdag 28 januari 2009 @ 09:52:30 #77
    239294 PierreTT
    Man man man, wat een drama!
    pi_65482364
    Ik ga eigenlijk altijd naar de AH, dat komt vooral omdat die hier 100 meter verderop zit...
    De Nettorama zit hier ook dichtbij, ik vind alleen dat die een slecht aanbod van product hebben
    Half bezopen is weggegooid geld.
    pi_65482365
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 09:49 schreef Isegrim het volgende:
    Anders, namelijk de Turkse supermarkt.
    Zo had ik de markt, de aziatische toko, de surinaamse toko, ook wel toe kunnen voegen

Tis meer voor de plek waar je je frisdrank en pleepapier haalt zeg maar
    pi_65482606
    Dan de Lidl / Aldi.
    pi_65583376
    AH Of Sanders ( als ik geen zin heb om ver te fietsen )
    pi_65587063
    AH, weet je waarom? Omdat ie overal is EN is ook tot laat open!!
      zondag 1 februari 2009 @ 12:02:22 #82
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_65618505
    wisselend. Als ik vanuit mn werk wat boodschappen haal is het AH of C1000 ofzo. Anders hier plaatselijk Spar/Dekamarkt of Deen . Ligt er ook aan wat er in de aanbieding is
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_65639087
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 01:30 schreef uniflying het volgende:
    AH, weet je waarom? Omdat ie overal is EN is ook tot laat open!!
    Van de supermarkten hier in de buurt, heeft alleen de Bas van der Heijden beperktere openingstijden dan de AH. En de twee Lidls, die zijn op zondag dicht.
    pi_65640595
    Plus voor de kogelbiefstukjes, waren bij ons erg lekker is nu een Em-Te geworden en daar is AL het vlees een ramp. Net alsof ze alles door de gehakmolen draaien (en dan is het NOG niet mals!)

C1000 voor de chocopoeder, de schnitzels (mooi dun, altijd zonder pezen), de champoo (die grote witte flessen)

Appie Heyn voor de verse worst ,de plastic bier'glazen' en de plastic bordjes (24cm, das grootste wat ik heb gevonden). Daarnaast is het zo dat er 2 AH's vlak in mijn buurt hebben dus ik heb niet veel keus.

Em-Te: wat een pokkewinkel zeg, maar ze hebben er goede kattebakvulling dus dat haal ik daar wel.

Edah: altijd al een ramp-winkel gevonden maar dat lag aan de layout en het personeel.
    Ik HAAT winkel waar geen 'bakken' aan de kassa zitten. Ik heb geen zin om binnen 3 seconden al de boodschappen in mijn tas te frotten, ik wil dat netjes ordenen (ik koop altijd net iets meer dan er in mijn rugzak past) dus ik heb een bak achter de kassa nodig. Geen gefrot met mijn eieren !

Favoriet is denk ik nog steeds de C1000, maar die is verdwenen uit ons durp. Is een 3e Appie Heyn geworden
    Ik kom meestal niet bij el-cheapo winkels zoals de Lidl/Aldi/Jumbo omdat ik het gevoel heb dat er alles echt zo goedkoop mogelijk moet. Blikken voedsel die bij de AH 4 jaar houdbaar zijn, zijn bij de Lidl 2 maanden houdbaar. De huisvesting van de Lidl en zo vind ik meestal zeeer armzalig en ook het personeel loopt er maar een beetje schraal bij. En het is er altijd 2 graden kouder als bij de AH.
    Eigenlijk heb ik een hekel aan de AH maar het winkelt wel het fijnste en het vriendelijkste. En.. hoewel duur is het meestal toch de betere qualiteit....
    pi_65643746
    Ik mis mijn Turk-om-de-hoek uit Den Haag

Hier in BE ga ik meestal naar de Delhaize (duur, maar praktische locatie en OK assortiment), soms naar de GB express (nog duurder, maar ruimere openingstijden, assortiment matig).
    De Match mijd ik zoveel mogelijk, wat een klotewinkel is dat en de Colruyt vind ik ook vrij onplezierig (hebben wel erg goede producten, vaak, maar wat een nare winkelervaring ).
    pi_72289751
    C1000 in Rijssen is het beste voor het vlees, voor de rest het liefst de Jumbo, vanwege uitgebreid assortiment, van 1 en hetzelfde product hebben ze 5 of meer merken staan.....
    pi_72289954
    woon superdicht bij de jumbo, dus daar doe ik bijna altijd mijn boodschappen.
    verder ah en lidl: vooral de laatste, want daar verkopen ze de enigste ijsthee die ik lust
    pi_72289984
    1. Jan Linders
    2. Aldi (zowel Duitse als Nederlandse)
    3. Penny-markt
    4. Kaufland
    5. Lidl
    pi_72290039
    Wat vinden jullie van dat nieuwe concept van de AH?

Het laatste jaar was de AH in Selwerd (Groningen) onze favoriete supermarkt. Heerlijk ruim, uitgebreid assortiment en nooit te druk.

Nu hebben ze hem verbouwd en hij is een stuk kleiner geworden. Het is nu ineens dringen in de gangpaden en bij de versproducten is het nog erger. Zonde dat ze zo'n mooie winkel moesten verpesten .
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:00:38 #90
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_72290232
    Jumbo en Hoogvliet zijn wel relaxed. De nieuwe Hoogvliet in Wageningen is groot en mooi C1000 heeft ook een groot assortiment en inderdaad lekker vlees, maar ik heb het idee dat die wel duurder is dan de Jumbo en Hoogvliet.
      Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 20:46:33 #91
    45833 crew  Fogel
    pi_72291718
    Matvarehuset Ultra, omdat ze daar gewoon "alles" hebben (standaard assortiment van ca 20.000 dingen) en de policy hebben dat als ze het niet hebben, dat ze er alles aan doen om het toch in de winkel te krijgen (OK, een halve liter Conimex ketjap kost dan wel ca 8-9¤, maar ze hebben het nu wel ). Verder hebben ze een eigen bakkerij en eigen slager in de winkel.

Als ik in Nederland ben, ga ik naar de AH of eventueel Jan Linders.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:04:18 #92
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_72292207
    Mijn top 10 waar ik met enige regelmaat kom.
    1. Rewe
    2. Aldi Sued
    3. Real
    4. Aldi NL
    5. Aldi Nord
    6. Lidl
    7. Plus
    8. Edeka
    9. Jumbo
    10. AH

Helaas bestaat de onafhankelijke Wilger niet meer, die had absoluut op 1 gestaan vanwege de topproducten. Verder ben ik erg weg van Carrefour, maar daar kom ik alleen op vakantie
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:06:42 #93
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_72292282
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
    Mijn top 10 waar ik met enige regelmaat kom.
    1. Rewe
    2. Aldi Sued
    3. Real
    4. Aldi NL
    5. Aldi Nord
    6. Lidl
    7. Plus
    8. Edeka
    9. Jumbo
    10. AH

Helaas bestaat de onafhankelijke Wilger niet meer, die had absoluut op 1 gestaan vanwege de topproducten. Verder ben ik erg weg van Carrefour, maar daar kom ik alleen op vakantie
    Carrefour Die winkel waar het stervenskoud is en de prijzen torenhoog?
    pi_72293546
    ik zie hier allemaal supermarkten waar ik echt nooit van heb gehoord?
    janlinders hoogvliet edeka rewe.. wtf?
    pi_72293594
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef amata het volgende:
    Dan woon je vast in het westen.
    Edit; Of noorden.
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:45:00 #96
    267623 Cumshooter
    ja toch ja toch
    pi_72293623
    AH: de lekkerste wijven achter de kassa!
    beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
      zondag 30 augustus 2009 @ 22:28:52 #97
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_72295228
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef amata het volgende:
    Edeka en Rewe ken ik ook niet...En ik kom toch op veel verschillende plaatsen in Nederland. Binnenkort eens naar de Supermarkt in Duitsland.
    pi_72295749
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef vaagsel het volgende:

Het laatste jaar was de AH in Selwerd (Groningen) onze favoriete supermarkt. Heerlijk ruim, uitgebreid assortiment en nooit te druk.

Nu hebben ze hem verbouwd en hij is een stuk kleiner geworden. Het is nu ineens dringen in de gangpaden en bij de versproducten is het nog erger. Zonde dat ze zo'n mooie winkel moesten verpesten .
    Vreselijke winkel geworden idd. De schappen zijn zo hoog dat ik (1,71 m) nergens bij kan, ik loop tussen twee muren door.
      Moderator / Redactie Sport zondag 30 augustus 2009 @ 22:51:03 #99
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72296017
    AH, dat is het dichtst bij .

Deka verderop is sinds verbouwing
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_72302993
    Bijna altijd de AH. Vooral de AH XL - groot assortiment, ruim en het zelf scannen is geweldig.

Maar ik woon nu precies even ver van zowel een Aldi als een AH (beide 3,5 km), dus ik ga m'n best doen vaker naar de Aldi te gaan. Het probleem is alleen dat de AH midden in het centrum zit, en de Aldi in de Bilt, dus als ik toch in de stad moet zijn voor colleges, is het makkelijker op de terugweg even snel langs de AH te gaan in plaats van nog eens naar de Bilt te gaan fietsen.
      maandag 31 augustus 2009 @ 10:05:00 #101
    260256 For_now
    niks nada noppes te melden
    pi_72303057
    AH.
    De LIDL mag van mij failliet met die borden boven de kassa "3 in de rij kassa erbij"
    NOU volgens mij kunnen die mensen achter de kassa niet lezen want ze doen het alleen als je er om vraagt.
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:29:50 #102
    166255 Maringo
    Bèhèhèhèh
    pi_72312893
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Even een kick, aangezien er een ware supermarkt-oorlog op fok aan het ontstaan is en supermarkten helemaal het onderwerp van de dag zijn

Poll: Wat is jouw favoriete supermarkt?
    (POLL)
    Eigenlijk is de poll ook niet echt eerlijk, want als je kijkt naar bv de Hoogvliet, daarvan zitten er in Den Haag maar 4. Maar van de AH zitten er een stuk of 30 (alle soorten meegerekend). Dus dan is het logisch dat iemand sneller naar de AH gaat dan naar de Hoogvliet.

Maar anywayz. Ik dus graag naar de Hoogvliet
      maandag 31 augustus 2009 @ 16:40:58 #103
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_72313236
    Wij hebben hier de keuze uit: AH, AH, AH, AH en 1 C1000 dus ook eigenlijk AH.
      maandag 31 augustus 2009 @ 17:36:12 #104
    57571 -Mellow-
    Hobo on the loose
    pi_72314665
    Hier in het zonovergoten Nijmegen overheersen klotesupermarkten als de AH en de COOP, en daar ik lui ben ga ik meestal naar de Coop omdat die bij mij in de straat zit of naar de AH iets verdero, hoewel ik er nooit al mijn boodschappen haal. Voor vlees, vis en soms ook groente ga ik naar mijn vaste speciaalzaken

Ik zou liever naar de Lidl gaan omdat ik er altijd lovende verhalen over hoor, maar die is zeker 20 minuten fietsen.
    'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
    pi_72314816
    De SRV WAGEN!
    pi_72319508
    In de grote steden is de AH sterk oververtegenwoordigd. Een gevaarlijke ontwikkeling, aangezien ze druk bezig zijn A merken te vervangen door hun eigen merken zodat er op dat gebied minder concurrentie zal zijn.

Daarbij heb ik het idee dat de AH, in tegenstelling tot de Jumbo, de versafdelingen aan het verminderen/verkleinen is.
      dinsdag 1 september 2009 @ 04:03:46 #108
    138800 compier
    This is Spartaaaaaaaa
    pi_72331052
    favoriet... Wal-Mart
    Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
    Live from Sparta MO
    JOE-ES-EE!!
      dinsdag 1 september 2009 @ 04:09:54 #109
    262674 Graseter
    Graseter als dorpsgek 2011.
    pi_72331057
    C1000
    http://www.evationstudios.com
    Bart Beentjes
    Bart@evationstudios.com
      dinsdag 1 september 2009 @ 09:43:13 #110
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_72332950
    Ik koop meestal bij de Jumbo maar dat komt ook doordat het vanuit mijn werk naar mijn huis ligt en over het algemeen best prima is.

Het liefst ga ik toch naar de AH.
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
    pi_72333339
    Gisteren voor het eerst bij de Jumbo binnengeweest... Wat 'n vreselijke winkel, hoewel ik moet zeggen dat ze op het oog 'n stuk uitgebreidere versafdeling hebben dan de AH. Denk toch dat ik het lekker bij AH houd.
      dinsdag 1 september 2009 @ 12:59:28 #112
    259352 Hyzenthlay
    Pretty is as pretty does
    pi_72338293
    Hier in ’t durp hebben we diverse winkels, o.a. Super de Boer, Albert Heijn (een lekkere grote in het centrum), Dirk, Aldi, Lidl, C1000 en daarnaast op woensdag een grote markt.
    De Dirk zit nu op loopafstand dus daar ga ik het meest naar toe, en als ik van mijn werk naar huis fiets neem ik vaak nog wat dingetjes mee bij de Lidl of de AH, want die liggen op de route. Andere winkels kom ik wel eens, maar dan moet ik er speciaal voor gaan als ze een bepaalde aanbieding hebben of zo.
    Vervelende aan de markt is dat-ie er alleen op woensdag staat en dan werk ik normaal gesproken, dus daar kom ik niet zo vaak. Als-ie op zaterdag of zondag zou zijn ging ik elke week.
    De Dirk is een fijne winkel, goed assortiment voor prima prijzen, leuke aanbiedingen, het enige nadeel is dat het zo’n klein filiaaltje is (je kan net met twee karretjes langs elkaar, en als ze toevallig vakken aan het vullen zijn kun je beter omlopen).
    AH in het centrum is zoals gezegd heel groot, iets van twaalf kassa’s of zo, loopt lekker snel door mits ze allemaal open zijn. Lekker brede gangpaden, niet zo’n gedrang als bij de Dirk. Daar wil ik dan best wat meer voor betalen.
    Lidl is ideaal voor de basisdingen; melk, boter, rijst en aardappelen, vleeswaren en kaas en zo, je dagelijkse boodschappen zal ik maar zeggen. Voor specifieke dingen ga ik dan naar Dirk of de AH.
    pi_72342470
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef vaagsel het volgende:
    In de grote steden is de AH sterk oververtegenwoordigd. Een gevaarlijke ontwikkeling, aangezien ze druk bezig zijn A merken te vervangen door hun eigen merken zodat er op dat gebied minder concurrentie zal zijn.

Daarbij heb ik het idee dat de AH, in tegenstelling tot de Jumbo, de versafdelingen aan het verminderen/verkleinen is.
    Hier is dat goed te zien bij de diepvries groente. Bijna alle diepvries groente, welke soort dan ook, is alleen verkrijgbaar van het AH huismerk!

Verder wel een fijne winkel die AH, hoewel het jammer blijft dat ze met A merken vaak gewoon duurder zijn dan andere winkels. Ik betaal bij de Dekamarkt 2,89 euro voor een Rexona, bij de AH kost dat me minstens 3,19 euro en dat is gewoon jammer.

Voor groente fruit wijn het liefst naar AH, bepaalde nieuwe producten ook (duurt erg lang voor Deka die heeft) voor de standaard dingen naar de Dekamarkt vanwege de prima prijzen daar
    pi_72370341
    Jumbo is favoriet hier: dichtbij, groot en voordelig. Soms ook de AH als er iets leuks in de bonus is. En sommige dingen zijn van de AH gewoon lekkerder (de Premium biefstuk ) / nergens anders verkrijgbaar (de Excellent Kip Tikka Masala bijv. , of frambozenthee).

Moet wel zeggen dat ik de Jumbo hier ook niet perfect vind. Érg vaak lege schappen, terwijl ze juist schermen met hun 'uitgebreide assortiment'. Zal wel, maar als dingen de helft van de tijd uitverkocht zijn heb je daar natuurlijk niet zoveel aan Zo was er een tijdje terug gewoon geen melk, en ook veel diepvriesartikelen zijn soms gewoon dagenlang uitverkocht.
    "You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
    pi_72384549
    De Hoogvliet heerscht!
    Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
    pi_72387707
    "Probleem" van de Jumbo is dat ze werken met een franchise systeem. Daardoor is de ene Jumbo een stuk beter dan de andere, o.a. door betere inkoop. De AH is juist bezig om van hun franchisenemers af te komen om zo een uniformer merk neer te kunnen zetten.
    pi_72432847
    de emtee ,heerlijke vers broodafdeling met veel soortig assortiment , en niet duur ! is alleen wat minder met de verse groente maar die kan je ook beter bij de groenteboer halen.
    pi_72433818
    Ik heb twee flink grote Bas van der Heijden's (/Dirk) in de buurt, en ik merk dat ik daardoor steeds minder vaak bij Albert Heijn kom. Eén van de twee Bassen ligt op welgeteld vijftig seconden lopen van mijn huis en heeft inmiddels een behóórlijk groot assortiment. Het gebeurt vrijwel nooit meer dat ik iets niet bij Bas van der Heijden kan vinden dat Albert Heijn dan wel heeft.
    En in vergelijking met Albert Heijn scheelt het ook nog eens flink veel geld.

Een dorp verderop zit een grote Jumbo, maar dat vind ik om de één of andere reden (indeling, belichting, kleuren?) een bijzonder onprettige winkel. Ze hebben dan weliswaar een wat exotischer aanbod in groenten en fruit, maar daarvoor ga ik net zo lief naar één van de gezellige Turkjes vlakbij mijn huis.

Ook begin ik een gezonde aversie te ontwikkelen tegen het allersoverheersende huismerkengedrag van AH.

[ Bericht 18% gewijzigd door minilot op 04-09-2009 15:55:43 ]
    Let me see you stripped down to the bone
      vrijdag 4 september 2009 @ 15:31:49 #119
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_72433996
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Carrefour Die winkel waar het stervenskoud is en de prijzen torenhoog?
    Die winkel waar ze een afdeling verse vis hebben die groter is dan de brood, kaas, vleeswaren en vleesafdeling bij elkaar van een grote AH

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietverdriet op 04-09-2009 16:16:43 ]
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 4 september 2009 @ 15:49:33 #120
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_72434515
    AH
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_72434631
    alberthein
    -
    pi_72435105
    Hoogvliet en de Lidl
    pi_72445245
    Albert Heijn
    En als ik met mijn ouders boodschappen ga doen vind ik Jumbo ook leuk
    pi_72455102
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Edeka en Rewe ken ik ook niet...En ik kom toch op veel verschillende plaatsen in Nederland. Binnenkort eens naar de Supermarkt in Duitsland.
    Tada .
    pi_72455818
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Real, dan naar de grote gaan. ben je wel even bezig
    mama van 3 kids!
      zaterdag 5 september 2009 @ 10:59:22 #126
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_72455941
    De Bas (goedkoop, af en toe leuke weekspecials) en soms uit het werk langs de appie (lekker brood).
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_72456119
    De Plus

Bij mij in de buurt zit een Dirk, maar daar hebben ze vaak artikelen niet. Bij mn vriend in de buurt zit een Plus en daar hebben ze eigenlijk altijd alles wel, goede service, leuke spaaracties voor boodschappenpakketten enzo.
      Moderator zaterdag 5 september 2009 @ 12:32:06 #128
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_72457752
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef vaagsel het volgende:

Het is inderdaad wel een vervelende winkel geworden wat dat betreft, net als in alle winkels van de AH staat er een paal in het midden in een pad... Toe nou niet een paal !!!

Ik ben benieuwd hoe die AH verbouwt wordt in de loop van de tijd, vooralsnog de fijnste AH in Groningen vind ik !
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      Moderator zaterdag 5 september 2009 @ 12:35:01 #129
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_72457810
    Zelf rijden wij thuis altijd de AH in ons dorp voorbij om naar de AH in een wijk verderop te gaan, verder aangevuld met de Lidl voor af en toe wat kleine dingetjes.

Laatst in de AH XL in Assen geweest, mijn god wat een superfijne winkel !!!
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_74399195
    Wij zijn een maandje geleden overgestapt van de AH naar de Hoogvliet; scheelt mij te veel geld om bij AH te blijven shoppen. (op een heel enkel product na)
    pi_74399768
    Gaan altijd naar de Coop, is het dichtsbij.
    Hoop dat de dichtsbijzijnde Super de Boer een Jumbo wordt! Vind ik mooie winkels
    pi_74399818
    AH, fijn winkelen, prima prijzen, goed assortiment. Jumbo is een goed alternatief, maar die zijn niet zo wijdverspreid.
    pi_74403590
    Supercoop
    be consistent, but not all the time
      † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 07:43:30 #134
    88815 The_Emotion
    98.3
    pi_74409189
    Meestal is het supercoop of dekamarkt.
    Af en toe de aldi en de AH waar ik kom snuffelen als ik bij m'n ouders in de buurt ben.
    "Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
    - Ian Malcolm
      donderdag 5 november 2009 @ 07:56:28 #136
    238694 Rbhp
    sakwadicock
    pi_74409249
    Enorme AH fan, als ik in Nederland ben dan loop ik echt een uur rond in de AH met alle gevolgen van dien.

Hier heb je alleen maar Carrefour en Carrefour is
    No bad soldiers under a good leader
      dinsdag 25 mei 2010 @ 17:08:51 #137
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81876958
    Even een enorme kick.
    Kreeg net de Jumboblaadje en zag dat je kon stemmen op de beste winkelketen.

www.bestewinkelketen.nl

Wie weet wint 1 van ons wel fantastische prijzen
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      dinsdag 25 mei 2010 @ 23:15:11 #138
    208510 WammesWaggel
    Ciao Matteo
    pi_81900246
    Marqt is geweldig, beetje duur dat wel.
    pi_81900326
    De Plus hier om de hoek. Maar die is dan ook 2e van Nederland geworden!
    pi_81907748
    Echt goede supermarkten ontbreken toch bij mij in de buurt. Dan vind ik de AH toch het beste met de jumbo er net achter.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')