abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:05:00 #101
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_72303057
AH.
De LIDL mag van mij failliet met die borden boven de kassa "3 in de rij kassa erbij"
NOU volgens mij kunnen die mensen achter de kassa niet lezen want ze doen het alleen als je er om vraagt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:29:50 #102
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_72312893
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even een kick, aangezien er een ware supermarkt-oorlog op fok aan het ontstaan is en supermarkten helemaal het onderwerp van de dag zijn

Poll: Wat is jouw favoriete supermarkt?
(POLL)
Eigenlijk is de poll ook niet echt eerlijk, want als je kijkt naar bv de Hoogvliet, daarvan zitten er in Den Haag maar 4. Maar van de AH zitten er een stuk of 30 (alle soorten meegerekend). Dus dan is het logisch dat iemand sneller naar de AH gaat dan naar de Hoogvliet.

Maar anywayz. Ik dus graag naar de Hoogvliet
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:40:58 #103
97745 Thorical
finding a way
pi_72313236
Wij hebben hier de keuze uit: AH, AH, AH, AH en 1 C1000 dus ook eigenlijk AH.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:36:12 #104
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_72314665
Hier in het zonovergoten Nijmegen overheersen klotesupermarkten als de AH en de COOP, en daar ik lui ben ga ik meestal naar de Coop omdat die bij mij in de straat zit of naar de AH iets verdero, hoewel ik er nooit al mijn boodschappen haal. Voor vlees, vis en soms ook groente ga ik naar mijn vaste speciaalzaken

Ik zou liever naar de Lidl gaan omdat ik er altijd lovende verhalen over hoor, maar die is zeker 20 minuten fietsen.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_72314816
De SRV WAGEN!
pi_72319508
In de grote steden is de AH sterk oververtegenwoordigd. Een gevaarlijke ontwikkeling, aangezien ze druk bezig zijn A merken te vervangen door hun eigen merken zodat er op dat gebied minder concurrentie zal zijn.

Daarbij heb ik het idee dat de AH, in tegenstelling tot de Jumbo, de versafdelingen aan het verminderen/verkleinen is.
Life is too short not to have fun
  dinsdag 1 september 2009 @ 04:03:46 #108
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72331052
favoriet... Wal-Mart
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 1 september 2009 @ 04:09:54 #109
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_72331057
C1000
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:43:13 #110
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_72332950
Ik koop meestal bij de Jumbo maar dat komt ook doordat het vanuit mijn werk naar mijn huis ligt en over het algemeen best prima is.

Het liefst ga ik toch naar de AH.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72333339
Gisteren voor het eerst bij de Jumbo binnengeweest... Wat 'n vreselijke winkel, hoewel ik moet zeggen dat ze op het oog 'n stuk uitgebreidere versafdeling hebben dan de AH. Denk toch dat ik het lekker bij AH houd.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:59:28 #112
259352 Hyzenthlay
Pretty is as pretty does
pi_72338293
Hier in ’t durp hebben we diverse winkels, o.a. Super de Boer, Albert Heijn (een lekkere grote in het centrum), Dirk, Aldi, Lidl, C1000 en daarnaast op woensdag een grote markt.
De Dirk zit nu op loopafstand dus daar ga ik het meest naar toe, en als ik van mijn werk naar huis fiets neem ik vaak nog wat dingetjes mee bij de Lidl of de AH, want die liggen op de route. Andere winkels kom ik wel eens, maar dan moet ik er speciaal voor gaan als ze een bepaalde aanbieding hebben of zo.
Vervelende aan de markt is dat-ie er alleen op woensdag staat en dan werk ik normaal gesproken, dus daar kom ik niet zo vaak. Als-ie op zaterdag of zondag zou zijn ging ik elke week.
De Dirk is een fijne winkel, goed assortiment voor prima prijzen, leuke aanbiedingen, het enige nadeel is dat het zo’n klein filiaaltje is (je kan net met twee karretjes langs elkaar, en als ze toevallig vakken aan het vullen zijn kun je beter omlopen).
AH in het centrum is zoals gezegd heel groot, iets van twaalf kassa’s of zo, loopt lekker snel door mits ze allemaal open zijn. Lekker brede gangpaden, niet zo’n gedrang als bij de Dirk. Daar wil ik dan best wat meer voor betalen.
Lidl is ideaal voor de basisdingen; melk, boter, rijst en aardappelen, vleeswaren en kaas en zo, je dagelijkse boodschappen zal ik maar zeggen. Voor specifieke dingen ga ik dan naar Dirk of de AH.
pi_72342470
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef vaagsel het volgende:
In de grote steden is de AH sterk oververtegenwoordigd. Een gevaarlijke ontwikkeling, aangezien ze druk bezig zijn A merken te vervangen door hun eigen merken zodat er op dat gebied minder concurrentie zal zijn.

Daarbij heb ik het idee dat de AH, in tegenstelling tot de Jumbo, de versafdelingen aan het verminderen/verkleinen is.
Hier is dat goed te zien bij de diepvries groente. Bijna alle diepvries groente, welke soort dan ook, is alleen verkrijgbaar van het AH huismerk!

Verder wel een fijne winkel die AH, hoewel het jammer blijft dat ze met A merken vaak gewoon duurder zijn dan andere winkels. Ik betaal bij de Dekamarkt 2,89 euro voor een Rexona, bij de AH kost dat me minstens 3,19 euro en dat is gewoon jammer.

Voor groente fruit wijn het liefst naar AH, bepaalde nieuwe producten ook (duurt erg lang voor Deka die heeft) voor de standaard dingen naar de Dekamarkt vanwege de prima prijzen daar
pi_72370341
Jumbo is favoriet hier: dichtbij, groot en voordelig. Soms ook de AH als er iets leuks in de bonus is. En sommige dingen zijn van de AH gewoon lekkerder (de Premium biefstuk ) / nergens anders verkrijgbaar (de Excellent Kip Tikka Masala bijv. , of frambozenthee).

Moet wel zeggen dat ik de Jumbo hier ook niet perfect vind. Érg vaak lege schappen, terwijl ze juist schermen met hun 'uitgebreide assortiment'. Zal wel, maar als dingen de helft van de tijd uitverkocht zijn heb je daar natuurlijk niet zoveel aan Zo was er een tijdje terug gewoon geen melk, en ook veel diepvriesartikelen zijn soms gewoon dagenlang uitverkocht.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_72384549
De Hoogvliet heerscht!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_72387707
"Probleem" van de Jumbo is dat ze werken met een franchise systeem. Daardoor is de ene Jumbo een stuk beter dan de andere, o.a. door betere inkoop. De AH is juist bezig om van hun franchisenemers af te komen om zo een uniformer merk neer te kunnen zetten.
Life is too short not to have fun
pi_72432847
de emtee ,heerlijke vers broodafdeling met veel soortig assortiment , en niet duur ! is alleen wat minder met de verse groente maar die kan je ook beter bij de groenteboer halen.
pi_72433818
Ik heb twee flink grote Bas van der Heijden's (/Dirk) in de buurt, en ik merk dat ik daardoor steeds minder vaak bij Albert Heijn kom. Eén van de twee Bassen ligt op welgeteld vijftig seconden lopen van mijn huis en heeft inmiddels een behóórlijk groot assortiment. Het gebeurt vrijwel nooit meer dat ik iets niet bij Bas van der Heijden kan vinden dat Albert Heijn dan wel heeft.
En in vergelijking met Albert Heijn scheelt het ook nog eens flink veel geld.

Een dorp verderop zit een grote Jumbo, maar dat vind ik om de één of andere reden (indeling, belichting, kleuren?) een bijzonder onprettige winkel. Ze hebben dan weliswaar een wat exotischer aanbod in groenten en fruit, maar daarvoor ga ik net zo lief naar één van de gezellige Turkjes vlakbij mijn huis.

Ook begin ik een gezonde aversie te ontwikkelen tegen het allersoverheersende huismerkengedrag van AH.

[ Bericht 18% gewijzigd door minilot op 04-09-2009 15:55:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:31:49 #119
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72433996
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Carrefour Die winkel waar het stervenskoud is en de prijzen torenhoog?
Die winkel waar ze een afdeling verse vis hebben die groter is dan de brood, kaas, vleeswaren en vleesafdeling bij elkaar van een grote AH

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietverdriet op 04-09-2009 16:16:43 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 4 september 2009 @ 15:49:33 #120
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72434515
AH
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_72434631
alberthein
-
pi_72435105
Hoogvliet en de Lidl
pi_72445245
Albert Heijn
En als ik met mijn ouders boodschappen ga doen vind ik Jumbo ook leuk
pi_72455102
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Edeka en Rewe ken ik ook niet...En ik kom toch op veel verschillende plaatsen in Nederland. Binnenkort eens naar de Supermarkt in Duitsland.
Tada .
pi_72455818
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Edeka en Rewe ken ik ook niet...En ik kom toch op veel verschillende plaatsen in Nederland. Binnenkort eens naar de Supermarkt in Duitsland.
Real, dan naar de grote gaan. ben je wel even bezig
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')