Wat is Fok! toch gezellig.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer hou jij nou gewoon godverdomme je bek eens dicht?
Je bent kankerirritant, niemand vindt je vermakelijk of op welke andere manier dan ook leuk.
Ik snap niet wat je hier doet, zoek een leven buiten je computer, trap een keertje lekker iemand in elkaar ofzo, maar ga je zielige puberale frustraties niet afreageren op mensen die er niets mee te maken hebben.
nou wact maar tot je een komkommer niet kunt loskrijgen bij je vriendin en haar ouders bellen aan omdat ze de sleutels vergeten zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in?
Het komt door de feestdagen en de drang tot gezellig doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze maand is wel het toppunt van 2008 ja.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef MiVer het volgende:
de shit hier
heeft gezellige proporties aangenomen
jawel
Omg.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou wact maar tot je een komkommer niet kunt loskrijgen bij je vriendin en haar ouders bellen aan omdat ze de sleutels vergeten zijn
zoo.... t zit hoog he!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent kankerirritant, niemand vindt je vermakelijk of op welke andere manier dan ook leuk.
Ik snap niet wat je hier doet, zoek een leven buiten je computer, trap een keertje lekker iemand in elkaar ofzo, maar ga je zielige puberale frustraties niet afreageren op mensen die er niets mee te maken hebben.
Om het maar even in stijl te houden:quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef MiVer het volgende:
de shit hier
heeft gezellige proporties aangenomen
jawel
Fanta 4 the winquote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het komt door de feestdagen en de drang tot gezellig doen.
Tijd om te gaan.
Alsof er ook echt een komkommer in vast kan blijven zitten.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou wact maar tot je een komkommer niet kunt loskrijgen bij je vriendin en haar ouders bellen aan omdat ze de sleutels vergeten zijn
jouw reaktie is zeker een doordenkertje?quote:
hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om het maar even in stijl te houden:
Flikker op!
zonneschijn op je padquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, een lichte irritatie zou ik het willen noemen.
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
zonneschijn op je pad
de mijne heeft trouwens ook nodig
gr
ik merk het... dank ff aan je bloeddruk ofzo... straks kom ik nog in het nieuws omdat jij doodgaat omdat je je zo opwind over fok! en dat wil ik allemaal niet uitleggenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, een lichte irritatie zou ik het willen noemen.
ikke wel... wie is het?quote:
Wist ik het maar.quote:
Ik moest even met mijn ogen knipperen toen ik las dat je juist over frustratie klaagde in deze post.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Nah, zou je denken?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoo.... t zit hoog he!
als ik te lang naar jouw ava kijkquote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Je twee kwaliteitsposts zijn vooralsnog beter.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ze is te dik en dr tieten zijn raar.
Wat is er flipbaar aan mijn avatar? Hij is zo... sereen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
als ik te lang naar jouw ava kijk
ga ik flippen
bedankt
Bel BT nog even bied haar mijn excuses aan!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
Ik ben weg, voetbal kijken en bier drinken
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef MiVer het volgende:
@BT
altijd al afgevraagd
je ava, doodskop, piraten gedoe
(ok, nu hobbelen er een stel hooligans voorbij)
hoe ben je daar opgekomen?
gr
flikker maar op ze heeft een 1 persoon bed... die leeftijd heb ik gehadquote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Dit lichaam beter dan?
[ afbeelding ]
Mwoah, beter. Maar volgens mij heeft ze x benenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Dit lichaam beter dan?
[ afbeelding ]
Je mag zelf ook best even bellen hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bel BT nog even bied haar mijn excuses aan!
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, beter. Maar volgens mij heeft ze x benendat is lelijk.
Bluf, ik krijg je nummer toch nooit.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Je mag zelf ook best even bellen hoor!
Nee, omdat je me dan vast zou gaan stalken ofzoquote:Op woensdag 19 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bluf, ik krijg je nummer toch nooit.
ze wil stiekum da je der samen met jos doorsmeertquote:Op woensdag 19 november 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bluf, ik krijg je nummer toch nooit.
de olijkheidquote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er flipbaar aan mijn avatar? Hij is zo... sereen.
Of hij PM't je nummer door naar iedereen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, omdat je me dan vast zou gaan stalken ofzozie ik je wel voor aan in ieder geval.
Thanks. Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
de olijkheid
in het maniakale doorgetrokken
geeft me een kolkend gevoel
van waanzin en dat is een vorm van flippen
want dol dwaas en uitbundig
ach ja
ik vind hem iig sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |