quote:Op woensdag 19 november 2008 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En je leert goed hoe het instrument werkt ipv de standaard tabs die op internet staan.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef RickoKun het volgende:
GITAARLES IS VOOR ALTO'S DIE GRAAG OM EEN KAMPVUURTJE ZITTEN EN DAN MET ELKAAR GAAN ZINGEN TERWIJL ER ÉÉN EEN STOM LIEDJE PINGELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef RickoKun het volgende:
GITAARLES IS VOOR ALTO'S DIE GRAAG OM EEN KAMPVUURTJE ZITTEN EN DAN MET ELKAAR GAAN ZINGEN TERWIJL ER ÉÉN EEN STOM LIEDJE PINGELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent dus biseksueel of is helemaal waus van tieten.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet hier ook even hoor!
En bedankt! heb ik net gefapt, kom jij hiermee aanzetten. Als ik dit eerder zag had ik deze ook nog ff mee kunnen pakken in mn fapbeurtquote:Op woensdag 19 november 2008 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet hier ook even hoor!
A sluit B niet uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent dus biseksueel of is helemaal waus van tieten.
Sterker nog, A versterkt B.quote:
Whehe, sorry josquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
En bedankt! heb ik net gefapt, kom jij hiermee aanzetten. Als ik dit eerder zag had ik deze ook nog ff mee kunnen pakken in mn fapbeurt
Waarom heb je geen avondsma om je zaad in de dumpen o Josselaar?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
En bedankt! heb ik net gefapt, kom jij hiermee aanzetten. Als ik dit eerder zag had ik deze ook nog ff mee kunnen pakken in mn fapbeurt
Jullie zijn echt kankerirritantquote:Op woensdag 19 november 2008 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb je geen avondsma om je zaad in de dumpen o Josselaar?
Je moet het ook niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn echt kankerirritantJos opent echt 2 topics over zn veroveringen ofzo, en nu overal waar hij gaat is het 'moet je niet iemand doorsmeren?' of 'Ooooh waar blijft je bazentopic josje, we hebben zelf geen leven
'
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
ik val normaal op hockeydames, maar haar zou ik ook kunnen batsen
Het komt af en toe wel zielig serieus over anders.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te serieus nemen.
Dat kan, maor niks is gemeend.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het komt af en toe wel zielig serieus over anders.
MIJN!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan, maor niks is gemeend.
Van mij kant though.
Ik zag er ook een keer 1.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn echt kankerirritantJos opent echt 2 topics over zn veroveringen ofzo, en nu overal waar hij gaat is het 'moet je niet iemand doorsmeren?' of 'Ooooh waar blijft je bazentopic josje, we hebben zelf geen leven
'
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Broekpaling heeft gelijk, zo maar weer een smaatje doorsmeren
Haha, je snapt er echt bizar weinig van. Niets mis mee overigens, ik hou wel van naïef!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Over Viking gesproken!?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
jos zit geheel buiten mijn wergebied , ik moet meer uitkijken voor die viking , maar die heeft gelukkig al een Noorse Chick
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo net ff mijn zieke vriendin doorgesmeerd!Waarom zou je hoestdrank in haar vagina stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Tijdens het Nederlands Elftal?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:45 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Broekpaling heeft gelijk, zo maar weer een smaatje doorsmeren
Ik had eerder voor een zoutoplossing gekozen..quote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom zou je hoestdrank in haar vagina stoppen?
Wanneer hou jij nou gewoon godverdomme je bek eens dicht?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, je snapt er echt bizar weinig van. Niets mis mee overigens, ik hou wel van naïef!
waarom niet ?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
je vind mij wel lief hequote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer hou jij nou gewoon godverdomme je bek eens dicht?
Je bent kankerirritant, niemand vindt je vermakelijk of op welke andere manier dan ook leuk.
Ik snap niet wat je hier doet, zoek een leven buiten je computer, trap een keertje lekker iemand in elkaar ofzo, maar ga je zielige puberale frustraties niet afreageren op mensen die er niets mee te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |