lekkkkkkkeeeerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de nassi staat nu op, en vlees in te trekken kan ik dat zo klaar maken
dan vandaag nog de mihoen aan de beurt
maandag chinees gehakt en kippetje klaar gemaakt
ja jij bent echt een hackerquote:
gelukkig waren we dat niet van plan dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Chuck Norris tegen homohuwelijk.
ik ben bang dat runx en madskillz nu niet kunnen trouwen
Ahhh..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Zeg ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jij bent echt een hackercheater , maar wat voor cheats gebruik je dan ?
We have themquote:
ik wordt ook eerder moe omdat ik met mijn ogen meer moet concerteren dan andere mensenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
Jongens doe eens even rustig aan
Ben nogal moe en kan het niet bijhouden
Mad zal wel teleurgesteld zijn dat hij niet met Chuck kan trouwen bedoel je?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee dat heb ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wordt ook eerder moe omdat ik met mijn ogen meer moet concerteren dan andere mensenheb jij dat ook
nee niet ok
ssssst, valt niet opquote:
Wat nou weer.... oh godver..quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet![]()
Als ik moe wordt draait m'n oog wel wat verder af
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat nou weer.... oh godver..
Daar gaan Klonk en Brandx niet blij mee zijn
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
kijk dit is nou een mooie fipoquote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
ja maar was laatst toch ook toen bleek wel hoe de rechtssysteem hier hard faald , twee overvallers die een gewapende overval hebben gepleegd gaan vrij uit omdat justitie de originele papieren van die lui kwijt is geraakt WTF pleeg je zo'n iets ben wordt je vrijgesproken echt WTF daar kan ik met me kop niet bij
sgelequote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
Jongens doe eens even rustig aan
Ben nogal moe en kan het niet bijhouden
Niet zeggen anders gaan ze ons weer spankenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
precies..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk dit is nou een mooie fipoik ben trots op me zelf
ahaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet![]()
Als ik moe wordt draait m'n oog wel wat verder af
Wat lach jequote:
Heej Draakjequote:
[theater]quote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
grotere pan ? i dunno noquote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou past het niet in 1 pan en kan ik niet husselen help!
DIe druppels zullen wel GHB zijn ofzoquote:Op woensdag 19 november 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
aha
ik krijg van me druppels soms wel rode ogen en denk iedereen dat ik stoned benen als ik dat ben denken ze dat het aan me druppel ligt
Zeg Crazy...nu je toch op je knieën zit hequote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[theater]
* Crazy-M valt op knieen en grijpt sgele bij zijn enkels.
NIET ZEGGEN MEESTER, NIET ZEGGEN !!!!
* Crazy-M barst in tranen en smeekt nog wat meer
PLEASE NIET ZEGGEN, Ik heb nog een hele leven voor me
[/theater]
wat een eng theater heb jijquote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[theater]
[/theater]
Idd runx is gewoon een drugstourist die hier is blijven hangen!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
DIe druppels zullen wel GHB zijn ofzo
ja idd , daar moet zelf ook een straf op staanquote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
precies..
Sowieso dat kwijt raken..
Die mensen die dat kwijtraken mogen wat mij betreft meteen een ticket naar huis krijgen..
Heb ik iets gemist denk ik, dat ik nu pas lees dat ze weg was?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben blij dat ronja weer thuis is en druk met de kook
daar is alles mee gezegd
Amai zeg .....quote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zeg Crazy...nu je toch op je knieën zit he
Juist jaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Idd runx is gewoon een drugstourist die hier is blijven hangen!
tis al de grootste pan en de andere heb ik in gebruikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Runx het volgende:
[..]
grotere pan ? i dunno noof in delen ?
kijk daar hebben we sinterklaas.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zeg Crazy...nu je toch op je knieën zit he
Ik wilde alleen maar vragen of je even m'n portemonee op kon pakken...ik heb last van m'n rugquote:
ze was een nachtje uit logeren maar daar kan ik niet tegen als ik thuis ben geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist denk ik, dat ik nu pas lees dat ze weg was?
Alles goed met 'r?
Godsamme m'n koffiequote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we sinterklaas.
nou edgar goed achter de randjes heh
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar vragen of je even m'n portemonee op kon pakken...ik heb last van m'n rug
Ik ken hetquote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze was een nachtje uit logeren maar daar kan ik niet tegen als ik thuis ben geloof ik
[theater]quote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[theater]
[/theater]
quote:
Ok, voor jou ga ik nu het RIAGG bellen...jij bent echt niet helemaal lekker geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[theater]
* Sgele probeert hem aan te kijken en zegt
Zuigen kreng, en goed ook anders ga ik het alsnog zeggen
* Crazy-M begint jankent Sgele te zuigen
* Sgele denkt: "ik kan toch niet zien of het een jongen of meisje is"
[/theater]
Inderdaad..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , daar moet zelf ook een straf op staan
maar ik bedoel het kan voorkomen maar dat die mensen vrijgesproken worden begrijp ik niet
voordeel is wel dat ze het goed heeft gedaan en over anderhalve week een weekje bij mn schoonouders op vakantie gaatquote:
ja was dat maar waar kon ik dat bij een chick in de mond doen en dan viel ze flauwquote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
DIe druppels zullen wel GHB zijn ofzo
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ok, voor jou ga ik nu het RIAGG bellen...jij bent echt niet helemaal lekker geloof ik
Da's wel slim om ze dan alvast te laten wennen zonder jequote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voordeel is wel dat ze het goed heeft gedaan en over anderhalve week een weekje bij mn schoonouders op vakantie gaat
en wij haar volgend jaar mee op vakantie nemen
Jezus! Was die fles van goud?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ja was dat maar waar kon ik dat bij een chick in de mond doen en dan viel ze flauw
nee ik gebruik ganfort die was een halfjaar gelden een nieuwe soort druppel en koste 128 euro per fles
is al goed hoor ....quote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar vragen of je even m'n portemonee op kon pakken...ik heb last van m'n rug
nee plasticquote:
weer iets nieuws,quote:Op woensdag 19 november 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ok, voor jou ga ik nu het RIAGG bellen...jij bent echt niet helemaal lekker geloof ik
What tha fuck?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
nee plasticna 1 maand gebruik weg gooien
het was meer een proef of ze niet samen met amber ( de hond van mn schoonouders) zou gaan donderjagenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's wel slim om ze dan alvast te laten wennen zonder je
lol..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil seks...
en slapen
en een bad
en en en
sukkelquote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is al goed hoor ....
* Crazy-M pakt porto en rent weg
leuke volgordequote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil seks...
en slapen
en een bad
en en en
en dat allemaal tegelijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil seks...
en slapen
en een bad
en en en
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
sukkel
* Sgele pakt z'n portemonnee zelf maar op
Je hebt een pennenmapje in je zak zitten![]()
god wat flauw weer allemaal zeg
* Crazy-M haalt briefje van 100 en ee ngouden parker uit de pennenmapje.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
sukkel
haal mijn foto hier wegquote:
Die kerel lijkt echt op iemand van me oude FPS clan..quote:
Ik ookquote:
Da's een nep parker, en die 100 euro is 100 RON...da's net niks waardquote:Op woensdag 19 november 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M haalt briefje van 100 en ee ngouden parker uit de pennenmapje.
Ook goed hoor
Tjah, woensdag middag niveau he
ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook....o wacht....ik ben al thuis
GIERquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lekker bezig jij vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
sukkel
Godsammequote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier sgele ik heb een foto van de dief!
neuh, dat ben je niet. dan had ik deze wel geplaatstquote:
godverdomme post je gewoon dezelfde zeg!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier sgele ik heb een foto van de dief!
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
serieus!!!!!! WTF!!!! waar had jij op gezocht?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godverdomme post je gewoon dezelfde zeg!![]()
![]()
whahaha,quote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, dat ben je niet. dan had ik deze wel geplaatst
[ afbeelding ]
quote:
waarschijnlijk hetzelfde als jij hehquote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
serieus!!!!!! WTF!!!! waar had jij op gezocht?
op fokquote:Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja het is mijn niet werk woensdag
maar wees gerust ik ben al de hele dag voor school bezig
voor straf krijg je deze op bezoekquote:Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
*trompetter*
damens en heren.
Met trots presenteer ik jullie vandaag, vers uit het wonderschone brabant.een bierzuiper zoals geen ander
een vrouwenverslinder zoals geen ander
een mafketel als geen ander
een idioot als geen ander
![]()
*muziek stopt*
...... euhhhh
juist ja
*trommelgeroffel*
oftewel, niemand anders dande geweldige
de lieve
de idiote
...... godver !![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
*gejuich*
maar ik ben niet idioot
quote:
Begin jij smorgens om 9 uur met die post ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
*trompetter*
damens en heren.
Met trots presenteer ik jullie vandaag, vers uit het wonderschone brabant.een bierzuiper zoals geen ander
een vrouwenverslinder zoals geen ander
een mafketel als geen ander
een idioot als geen ander
![]()
*muziek stopt*
...... euhhhh
juist ja
*trommelgeroffel*
oftewel, niemand anders dande geweldige
de lieve
de idiote
...... godver !![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
*gejuich*
maar ik ben niet idioot
Hoiquote:Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
-knip-
LOL!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor straf krijg je deze op bezoek
[ afbeelding ]
goeiemiddag
waar heb ik dat aan verdiendquote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor straf krijg je deze op bezoek
[ afbeelding ]
goeiemiddag
nee hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begin jij smorgens om 9 uur met die post ofzo?
veel succes , laturquote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer even aan de kook en daarna roept de bank mij!
als je geld krijgt wil ik ook wat hequote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer even aan de kook en daarna roept de bank mij!
ik zocht op nerd voor iemand met een pennenzakje maar toen vond ik die!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetzelfde als jij heh![]()
haha, ja als je het zó leest is het een dure hobbyquote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
als je geld krijgt wil ik ook wat he
ik bedoel drift die naar huis ik ben namelijk een evoquote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
nog een uur en dan is deze allochtoon weer vrij![]()
en vliegt die naar huis om zijn nieuwe telefoon uit te testen
ja precies dat bedoel ik haha. nee ik zocht naar nerd. ja triest eigelijk maar ik zocht zon plaatjequote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zocht op nerd voor iemand met een pennenzakje maar toen vond ik die!
hahhaa jou ava die zie ik nu pasquote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja als je het zó leest is het een dure hobby
lol.. je bent zelf ook de evoquote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel drift die naar huis ik ben namelijk een evo
je hebt niet eens een fietsquote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
krijg nou wat, ik sluit net een evo aan om te configureren.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu ik ben eeeeeen evo vroeeeem , en heb ook zo'n duke of hazard toeterquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. je bent zelf ook de evo!
*Zie runx al lopen door straat.. ''vroem, vroem vroeeeeeeeeeem... uuuuuuuuuuuuuuuuhnnnnnnnnnnnnnnn
ronddraaiende drakenkopquote:
Kut je was me voorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt niet eens een fiets
hallo! die heb ik al een week manquote:
klopt , maar als je goed leest ben ik de evoquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt niet eens een fiets
ja dat is jouw layout!! lol met zon baggerlayout zie je weinig extrasquote:
mja, en ik heb weer koppijnquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , maar als je goed leest ben ik de evodus heb geen evo maar ben er een
neuuh ik heb silver lay outquote:
ja en ik ben blindquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hallo! die heb ik al een week man
Silver banners zijn alleen niet SFW..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh ik heb silver lay outen dan zie je zijn echte ava , want hij heeft hacks
best wel , altijd afhankelijk van de openbaarvervoer die ALTIJD op tijd rijd en nooit vertraging heeft als er 2 bladeren op de weg liggenquote:
Ik zie nog steeds dat mortal kombat dingquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hallo! die heb ik al een week man
klopt spoilers zie je gewoonquote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Silver banners zijn alleen niet SFW..
Dikke tetten enzo![]()
![]()
yep hacksquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh ik heb silver lay outen dan zie je zijn echte ava , want hij heeft hacks
dank uquote:
zeg je gaat me toch niet berekenen voor alles ?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt spoilers zie je gewoondas wel kut , maar dat heb ik over voor WL
heb nu ook de silver aan gezetquote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Silver banners zijn alleen niet SFW..
Dikke tetten enzo![]()
![]()
te laatquote:
Hoiquote:
Gay marriage? Chuck Norris roundhousekicks 'm to deathquote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Je kan iets adden @ je signature
* Chuck Norris hates gay marriages, yes he really does
neuuh ik wou toen der tijd gewoon jou Bong ava zienquote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je gaat me toch niet berekenen voor alles ?
ja en lindsey lohan is niet lesbischquote:
past er niet meer bijquote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Je kan iets adden @ je signature
* Chuck Norris hates gay marriages, yes he really does
Haha..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gay marriage? Chuck Norris roundhousekicks 'm to death
Hooooiquote:
ik beloof plechtig dat ik iedere week mn avatar zal veranderen, zodat mn profiel jong en vernieuwend lijktquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh ik wou toen der tijd gewoon jou Bong ava zienen ben nu wel gewend aan de silver layout en heb geen zin om het terug te veranderen
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en lindsey lohan is niet lesbisch![]()
20 ?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooooi, dikke mail stroom weer vandaag iets van 20 ongelezen mails
die arme Erwin
nu je zelf nogquote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik beloof plechtig dat ik iedere week mn avatar zal veranderen, zodat mn profiel jong en vernieuwend lijkt
vanwege bagger layout, heb ik dus ookquote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Waarom zie ik trouwens je Mortal Kombat ava nog?
Verander je Layout naar !Fok Silverquote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
omdat mortal combat net als chuck norris roeleertquote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
naiiis zo hoort het ookquote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
20 ?
ik had een uur niet gekeken, toen stonden er al weer 25 in
mag jij nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Runx het volgende:
ik ga pipi machen ... * Runx trekt met een powerslide weg en drift naar de wc
Als ik m'n neus ophaal, schiet Chuck Norris als pudding naar m'n hersenenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omdat mortal combat net als chuck norris roeleert
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik m'n neus ophaal, schiet Chuck Norris als pudding naar m'n hersenen
ik sla het er wel uitquote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef crazy987 het volgende:
godver de godver kut hoofdpijn
kut duizeligheid
en al m`n mediceinen thuis he
die zie ik hier niet. dat ligt aan je resolutie denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 16:11 schreef GilaMonyet het volgende:
Vind die silver layout maar kut eigenlijk..
Lelijke gradiant op het einde
dat krijg je als je tijdens je stage gaat drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef crazy987 het volgende:
godver de godver kut hoofdpijn
kut duizeligheid
en al m`n mediceinen thuis he
ja gaan we gvd de fok silver layout kleineren ja ?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
jezus, die silver ziet er niet uit man
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gaan we gvd de fok silver layout kleineren ja ?
Echt he tering lelijkquote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
haha, nou je hebt er aardig wat gemist hoorquote:
ghehequote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
dat krijg je als je tijdens je stage gaat drinken
veel sterke jongen , hebben ze op je stage geen paracetamol ?
haha en bedanktquote:
mond dicht jij, jij zit thuis :LPquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
PizzaTime ? [ afbeelding ]
Oe dat ziet er we lekker uitquote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LEKKURquote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Haha dat wordt kotsenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik zit me echt helemaal ziek te eten aan de kruidnoten , en zoete drop. van die halve manen.
wat een combinatie haha
hoop het niet haha . ik moet straks ook nog kokenquote:
haha nee dat is idd geen lekker ingredientquote:Op woensdag 19 november 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoop het niet haha . ik moet straks ook nog koken
heb je wel doorgetrokken? ?quote:
geluksvogel, ik nog 50 minquote:
fak jouwquote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je wel doorgetrokken? ?
lolquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef renedis het volgende:
bluf.. voor degene die deze link aanklikt...
http://img.4chan.org/b/src/1227106488934.jpg
hijs echt
Ja het is nasty.. heb klein stukkie gezien toen ik wilde door mailenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Pornography"
For assistance, contact your network support team.
ok beter dat ik het niet kan zien dan .quote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja het is nasty.. heb klein stukkie gezien toen ik wilde door mailen!
k durf het nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef renedis het volgende:
hijs echt
ja das naaien voor je , maar daar kan ik ook weinig aan doenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geluksvogel, ik nog 50 min![]()
als die fucking schoonmakers op tijd zijn , dat wel
Yupquote:
Yupzquote:
ik wel maar hij doet t nietquote:
Je had natuurlijk ook schoonmaker kunnen worden, had voor mij weer wat tijd gescheelt!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja das naaien voor je , maar daar kan ik ook weinig aan doen
[..]
DUDE IK ZIT FUCKING OP ME WERK JA!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef renedis het volgende:
hijs echt
oja das waar , maar zit nog op schoolquote:Op woensdag 19 november 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook schoonmaker kunnen worden, had voor mij weer wat tijd gescheelt!
hij opent hier nog eens nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
DUDE IK ZIT FUCKING OP ME WERK JA!!!
WAAROM ZOU IK WILLEN ZIEN HOE INVALIDEN SEKS HEBBEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i told you.. you don't want to see it..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denk niet, maar inet is soms sloom hierquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef renedis het volgende:
whahaha word hij nou geblocked bij de meeste? verbaasd me niets
hehe niks tegen invaliden hé , want dat ben ik en heb seks met schapen dusquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLOLOLquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha jij verveeld je echtquote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef renedis het volgende:
hier let je op als je je verveelt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe niks tegen invaliden hé , want dat ben ik en heb seks met schapen dus, oja maar dat hoef jij idd niet te zien
ohhhhh deamon tools en meneertje waar gebruik je dat voor héquote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef renedis het volgende:
hier let je op als je je verveelt:
[ afbeelding ]
alle 2 zagen we het zelfdequote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhhhh deamon tools en meneertje waar gebruik je dat voor hé
gelukkig heb ik het plaatje niet gezien want mijn collega's kunnen zo op me scherm kijken en krijgen ze nog meer raare gedachten over mij dusquote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zie jou liever schapen neuken dan dat ik naar dat plaatje kijk
jaa op dit moment wel.. had het vandaag druk maar nu niet meerquote:
Denk dat het niet veel erger kan worden hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig heb ik het plaatje niet gezien want mijn collega's kunnen zo op me scherm kijken en krijgen ze nog meer raare gedachten over mij dus
een werkende allochtoonquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat het net veel erger kan worden hoor
Precies...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:51 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa op dit moment wel.. had het vandaag druk maar nu niet meer![]()
is er nog iets te doen de komende 9 minuten
ohhh ja wel dit is nog niet allesquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel erger kan worden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een werkende allochtoon
dat is de overtreffende trap
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh ja wel dit is nog niet allesin reallife ben ik nog erger
Ach, ieder zijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef renedis het volgende:
[..]
i told you.. you don't want to see it..
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een werkende allochtoon
dat is de overtreffende trap
(A) ik installeer daarmee iso'squote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhhhh deamon tools en meneertje waar gebruik je dat voor hé
hij lag er voor het inkoppenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
Hahahah die was echt lelijk gek!
zo nu ben ik echt blij dat het niet werkt hierquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijk dat ik dat niet ga klikken hierquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
sssssssssssssst.. ik zei toch ook: BLUF dat je er op kliktquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ja maar dit is ban waardig zeg maar
idd, alleen de naam alquote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dat niet ga klikken hier
Dit is gewoon een revenge aktie
bioscoop op je werkquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef renedis het volgende:
[..]
(A) ik installeer daarmee iso'sop mijn werk
ik heb need for speed geinstalleerd en red alert 3 hier op me werk
je moet mijn D:/ schijf eens zien op me werk manik heb 103 films er op staan
wij hebben een bioscoop in het bedrijf dus jaa.. mijn D:/ staat geshared zodat iedereen een filmpje kan kijken in de bios. (need pics?)
nee hoor.. ik beloof je je kan er gewoon op klikkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dat niet ga klikken hier
Dit is gewoon een revenge aktie
Mooi.. waar werk jij XD!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
bioscoop op je werklol en lancer als leas auto
een rx7 als prive , dude waar werk je
en dan nog downloaden hé gierige Nederlander
![]()
![]()
Massol!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Runx het volgende:
Mensen , party people , ik ga afscheid van jullie nemen , het was mij weer een genoegen om met jullie deel te mogen nemen
mensen die nog moeten werken , werkze
take care , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow ga je eindelijk werken vandaag? ??quote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Runx het volgende:
Mensen , party people , ik ga afscheid van jullie nemen , het was mij weer een genoegen om met jullie deel te mogen nemen
mensen die nog moeten werken , werkze
take care , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
website laat langzaam maar wat is DIE vies,,quote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
huwelijk va n mij en debbie
Such a lucky guy you arequote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Damn debbie is veranderd zegquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij een vrouwquote:Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef renedis het volgende:
[..]
website laat langzaam maar wat is DIE vies,,is het nou een man of vrouw?
Hellomotomoozziequote:
i am poop i amquote:
Dudequote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Goed nieuws Droxz!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:42 schreef Droxz.nl het volgende:
i'm back!
Volgende week weer "werken"!
debbie en mij... sorry lieverdquote:Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudesprekend echt
Edit: Mij en Debbie? Of Debbie en mij?
Vooral die foto's:quote:Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudesprekend echt
Edit: Mij en Debbie? Of Debbie en mij?
GEIL!!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omgquote:Congrats, I'm just upset that I didn't meet her first!!
Zie je wel dat ik aan de lijn moetquote:Op woensdag 19 november 2008 18:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vooral die foto's:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
OMFG!
Wat is dat die silver layout?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Sgele het volgende:
Ik kom niet meer van die silver layout afHij veranderd 'm gewoon niet
Ik wilde net zeggen dat zo'n groot voorhoofd je wel staatquote:Op woensdag 19 november 2008 18:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik aan de lijn moeten barra jij mag wel wat VET kweken
Deze is ook erg naaaaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 19 november 2008 18:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
GEIL!!![]()
![]()
Die reacties daar ook
[..]
omg!
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat zo'n groot voorhoofd je wel staat
Uiterlijk van het forum, die kan je aanpassen in je optiesquote:
HAHAHAHAA ik heb me dood gelachen om die post!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
GEIL!!![]()
![]()
Die reacties daar ook
[..]
omg!
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze is ook erg naaaaaaaaaaaaaaar
[ afbeelding ]
Neucken??quote:
temp files uit en IE & cookies ff wegtyfen van fok?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uiterlijk van het forum, die kan je aanpassen in je opties
Omdat ik WL z'n avatar niet zag heb ik 'm ff naar Silver gegooid, maar dat ziet er niet uit.
Wil ik 'm terug op de baggerlayout gooien...doet ie niet
Bij mij lekkur welquote:Op woensdag 19 november 2008 18:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uiterlijk van het forum, die kan je aanpassen in je opties
Omdat ik WL z'n avatar niet zag heb ik 'm ff naar Silver gegooid, maar dat ziet er niet uit.
Wil ik 'm terug op de baggerlayout gooien...doet ie niet
Hier nog eenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
HAHAHAHAA ik heb me dood gelachen om die post!
het is volgens mij ook een val. die users willen zelf geen fok!silver maar aangezien je hem daarna niet terug kan veranderen proberen ze mensen te lokken onder hem mom van gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Sgele het volgende:
Ik kom niet meer van die silver layout afHij veranderd 'm gewoon niet
Held!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
temp files uit en IE & cookies ff wegtyfen van fok?
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neucken??![]()
Godsamme dit is toch te erg
dat is een stuk beter dan die invaliden die seks hebben he!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
HAHAHAHAA ik heb me dood gelachen om die post!
Buzzkillerquote:
Mooie jongenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan die invaliden die seks hebben he!
kekke zonnebril heb ik daar op!
Ja diee invalide shitquote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik zij toch dat het goed was!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef Sgele het volgende:
Je zou het misschien niet denken, maar omdat ik nu dus m'n koelkast leeg moet zuipen omdat we vrijdag vertrekken zit ik hier aan de Red Bull/Whiskey. Best een geinige combinatie
Die shit van VKMag? Die gast met die tube in zn strot?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja diee invalide shit
Was echt lelijk gek
When you said the following in your OP:quote:Quote:
Originally Posted by CrumBum View Post
How dare you talk about my wife like that, you are lucky I am in the military and am considered a deadly weapon or I would fight you in her honor. As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great.
Hmm, me calls bullshit on you. If you're going to fuck around, at least have the common sense not to contradict yourself before the end of page 1. Just my $.02quote:Quote:
Originally Posted by CrumBum View Post
I tell you guys, that night was amazing, I am truly happy that I waited until marriage to lose my virginity.
* Sgele gooit Droxz een PimpCup + Whiskey + een blikje Red Bull toequote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zij toch dat het goed was!
Drink het vaker zoals je weet![]()
Pimpsjit, jeweetzzzz
We moeten een show maken "pimp&pimp helpen....."quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Held!![]()
dat ik daar zelf ook niet aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
rrrawwrrrquote:
De tering m'n whiskey!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze stond vlak onder zo'n foto
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We moeten een show maken "pimp&pimp helpen....."ik WAS IT-erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme begin jij ook nog ffquote:Even iets nieuws inschenken
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
die jaquote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die shit van VKMag? Die gast met die tube in zn strot?
* Droxz.nl vangt het op: thx!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit Droxz een PimpCup + Whiskey + een blikje Red Bull toe
Proost!
echt erg..nog een liter whiskey en 12 blikjes Bull in m'n koelkast
ik ga vanavond ook maar aan de whiskey.. misschien dat ik de griep daarmee kill!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik WAS IT-er![]()
[..]
Godverdomme begin jij ook nog ffEven iets nieuws inschenken
Ik wacht even op m'n collega's. We gaan zo eten en dan het nachtleven opzoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl vangt het op: thx!
Moet je alleen drinken dan?
* Sgele gooit Barra wat Whiskey toequote:Op woensdag 19 november 2008 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook maar aan de whiskey.. misschien dat ik de griep daarmee kill!
Geniaalquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht even op m'n collega's. We gaan zo eten en dan het nachtleven opzoeken
Het mooie ervan is...de opdrachtgevers gaan mee.
"Sgele, wat doe jij hier zoal?"
Ik dacht politiek correct te zijn "Netjes op tijd gaan slapen?"
opdrachtgever; "Rot ff op zeg, je hebt 9 jaar in de horeca gewerkt, de vrouwen liggen hier voor het oprapen, wij gaan vanavond op stap, en we nemen het hele team mee"
Sgele: " as you wish"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |