Hier nog eenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
HAHAHAHAA ik heb me dood gelachen om die post!
het is volgens mij ook een val. die users willen zelf geen fok!silver maar aangezien je hem daarna niet terug kan veranderen proberen ze mensen te lokken onder hem mom van gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Sgele het volgende:
Ik kom niet meer van die silver layout afHij veranderd 'm gewoon niet
Held!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
temp files uit en IE & cookies ff wegtyfen van fok?
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neucken??![]()
Godsamme dit is toch te erg
dat is een stuk beter dan die invaliden die seks hebben he!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
HAHAHAHAA ik heb me dood gelachen om die post!
Buzzkillerquote:
Mooie jongenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is een stuk beter dan die invaliden die seks hebben he!
kekke zonnebril heb ik daar op!
Ja diee invalide shitquote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik zij toch dat het goed was!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef Sgele het volgende:
Je zou het misschien niet denken, maar omdat ik nu dus m'n koelkast leeg moet zuipen omdat we vrijdag vertrekken zit ik hier aan de Red Bull/Whiskey. Best een geinige combinatie
Die shit van VKMag? Die gast met die tube in zn strot?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja diee invalide shit
Was echt lelijk gek
When you said the following in your OP:quote:Quote:
Originally Posted by CrumBum View Post
How dare you talk about my wife like that, you are lucky I am in the military and am considered a deadly weapon or I would fight you in her honor. As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great.
Hmm, me calls bullshit on you. If you're going to fuck around, at least have the common sense not to contradict yourself before the end of page 1. Just my $.02quote:Quote:
Originally Posted by CrumBum View Post
I tell you guys, that night was amazing, I am truly happy that I waited until marriage to lose my virginity.
* Sgele gooit Droxz een PimpCup + Whiskey + een blikje Red Bull toequote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zij toch dat het goed was!
Drink het vaker zoals je weet![]()
Pimpsjit, jeweetzzzz
We moeten een show maken "pimp&pimp helpen....."quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Held!![]()
dat ik daar zelf ook niet aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
rrrawwrrrquote:
De tering m'n whiskey!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze stond vlak onder zo'n foto
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We moeten een show maken "pimp&pimp helpen....."ik WAS IT-erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme begin jij ook nog ffquote:Even iets nieuws inschenken
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
die jaquote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die shit van VKMag? Die gast met die tube in zn strot?
* Droxz.nl vangt het op: thx!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit Droxz een PimpCup + Whiskey + een blikje Red Bull toe
Proost!
echt erg..nog een liter whiskey en 12 blikjes Bull in m'n koelkast
ik ga vanavond ook maar aan de whiskey.. misschien dat ik de griep daarmee kill!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik WAS IT-er![]()
[..]
Godverdomme begin jij ook nog ffEven iets nieuws inschenken
Ik wacht even op m'n collega's. We gaan zo eten en dan het nachtleven opzoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl vangt het op: thx!
Moet je alleen drinken dan?
* Sgele gooit Barra wat Whiskey toequote:Op woensdag 19 november 2008 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook maar aan de whiskey.. misschien dat ik de griep daarmee kill!
Geniaalquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht even op m'n collega's. We gaan zo eten en dan het nachtleven opzoeken
Het mooie ervan is...de opdrachtgevers gaan mee.
"Sgele, wat doe jij hier zoal?"
Ik dacht politiek correct te zijn "Netjes op tijd gaan slapen?"
opdrachtgever; "Rot ff op zeg, je hebt 9 jaar in de horeca gewerkt, de vrouwen liggen hier voor het oprapen, wij gaan vanavond op stap, en we nemen het hele team mee"
Sgele: " as you wish"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |