oja das waar , maar zit nog op schoolquote:Op woensdag 19 november 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook schoonmaker kunnen worden, had voor mij weer wat tijd gescheelt!
hij opent hier nog eens nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
DUDE IK ZIT FUCKING OP ME WERK JA!!!
WAAROM ZOU IK WILLEN ZIEN HOE INVALIDEN SEKS HEBBEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i told you.. you don't want to see it..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denk niet, maar inet is soms sloom hierquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef renedis het volgende:
whahaha word hij nou geblocked bij de meeste? verbaasd me niets
hehe niks tegen invaliden hé , want dat ben ik en heb seks met schapen dusquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLOLOLquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha jij verveeld je echtquote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef renedis het volgende:
hier let je op als je je verveelt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe niks tegen invaliden hé , want dat ben ik en heb seks met schapen dus, oja maar dat hoef jij idd niet te zien
ohhhhh deamon tools en meneertje waar gebruik je dat voor héquote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef renedis het volgende:
hier let je op als je je verveelt:
[ afbeelding ]
alle 2 zagen we het zelfdequote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhhhh deamon tools en meneertje waar gebruik je dat voor hé
gelukkig heb ik het plaatje niet gezien want mijn collega's kunnen zo op me scherm kijken en krijgen ze nog meer raare gedachten over mij dusquote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zie jou liever schapen neuken dan dat ik naar dat plaatje kijk
jaa op dit moment wel.. had het vandaag druk maar nu niet meerquote:
Denk dat het niet veel erger kan worden hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig heb ik het plaatje niet gezien want mijn collega's kunnen zo op me scherm kijken en krijgen ze nog meer raare gedachten over mij dus
een werkende allochtoonquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat het net veel erger kan worden hoor
Precies...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:51 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa op dit moment wel.. had het vandaag druk maar nu niet meer![]()
is er nog iets te doen de komende 9 minuten
ohhh ja wel dit is nog niet allesquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel erger kan worden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een werkende allochtoon
dat is de overtreffende trap
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh ja wel dit is nog niet allesin reallife ben ik nog erger
Ach, ieder zijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef renedis het volgende:
[..]
i told you.. you don't want to see it..
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een werkende allochtoon
dat is de overtreffende trap
(A) ik installeer daarmee iso'squote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhhhh deamon tools en meneertje waar gebruik je dat voor hé
hij lag er voor het inkoppenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]!
Hahahah die was echt lelijk gek!
zo nu ben ik echt blij dat het niet werkt hierquote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijk dat ik dat niet ga klikken hierquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
sssssssssssssst.. ik zei toch ook: BLUF dat je er op kliktquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ja maar dit is ban waardig zeg maar
idd, alleen de naam alquote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dat niet ga klikken hier
Dit is gewoon een revenge aktie
bioscoop op je werkquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef renedis het volgende:
[..]
(A) ik installeer daarmee iso'sop mijn werk
ik heb need for speed geinstalleerd en red alert 3 hier op me werk
je moet mijn D:/ schijf eens zien op me werk manik heb 103 films er op staan
wij hebben een bioscoop in het bedrijf dus jaa.. mijn D:/ staat geshared zodat iedereen een filmpje kan kijken in de bios. (need pics?)
nee hoor.. ik beloof je je kan er gewoon op klikkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dat niet ga klikken hier
Dit is gewoon een revenge aktie
Mooi.. waar werk jij XD!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
bioscoop op je werklol en lancer als leas auto
een rx7 als prive , dude waar werk je
en dan nog downloaden hé gierige Nederlander
![]()
![]()
Massol!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Runx het volgende:
Mensen , party people , ik ga afscheid van jullie nemen , het was mij weer een genoegen om met jullie deel te mogen nemen
mensen die nog moeten werken , werkze
take care , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow ga je eindelijk werken vandaag? ??quote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Runx het volgende:
Mensen , party people , ik ga afscheid van jullie nemen , het was mij weer een genoegen om met jullie deel te mogen nemen
mensen die nog moeten werken , werkze
take care , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
website laat langzaam maar wat is DIE vies,,quote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
huwelijk va n mij en debbie
Such a lucky guy you arequote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Damn debbie is veranderd zegquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij een vrouwquote:Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef renedis het volgende:
[..]
website laat langzaam maar wat is DIE vies,,is het nou een man of vrouw?
Hellomotomoozziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |