Als SchoonOA je stufi betaalt welquote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef Fha het volgende:
krijg ik nu ook meer stufi omdat ik oged kan koffieslowchatten?
Oeeeeh ik hoop het!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als SchoonOA je stufi betaalt wel.
Neem een bijbaan bij de firma D.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef Fha het volgende:
krijg ik nu ook meer stufi omdat ik goed kan koffieslowchatten?
Ik ga wel gewoon een filmpje kijken, dat helpt vast ook!quote:
Het zal wel een van onze medelanders zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Man door het lint op eerste werkdag.
Welke fokker heeft een nieuwe baan?
schoonOA en Fha?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als SchoonOA je stufi betaalt wel.
quote:
Artikel zegt al in één woord genoegquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal wel een van onze medelanders zijn
quote:ROTTERDAM
ik las :"gisteren getrouwd "quote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef OA het volgende:
Gisteren trouwens gekregen, dus ik plak er nog een jaartje KSC aan vast!
Wat te denken van SchoonMAquote:
OAquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef OA het volgende:
Gisteren trouwens gekregen, dus ik plak er nog een jaartje KSC aan vast!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Zo, beoordelingsgsprek van 10 minuten gehad, mooie loonsverhoging en bonus![]()
Nu naar huis!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
SchoonOA vond dat je goed gewerkt had?
Ook die jaquote:
quote:
Dat contract heb ik al. Heb een flinke loonsverhoging gekregen, dus reden genoeg om hier nog een jaartje te KSCen...quote:Ja, KSC(ontract) getekend ja?
Whehe, schoonOA heeft daar niets over te zeggen...quote:
Wat je zegt...quote:
Ik zag er een berichtje over. Vond die ook al grappig...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
Astronaute verliest gereedschapstas in de ruimte?
Goed topic.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
Astronaute verliest gereedschapstas in de ruimte?
Goed topic.
Bij de firma D.quote:
quote:Stuur een vrouw de ruimte in en ze raakt haar tas kwijt :s http://tinyurl.com/5ojhzo
Niet bij mij hoorquote:
Alfaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Aarti het volgende:
als je moet kiezen tussen:
- Alfa Mito
- Peugeot 308
- Opel Astra
- Ford Focus
wat kies je dan?
Vond ik ook al, mja doe je niets aanquote:
Ford Focusquote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Aarti het volgende:
- Alfa Mito
- Peugeot 308
- Opel Astra
- Ford Focus
wat kies je dan?
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ford Focus.
Want anders zou ik in andermans auto wegrijden.
wat een onzin over alfa...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:28 schreef MPG het volgende:
De rest is het allemaal net niet.
Alfa zuipt en is niet al te betrouwbaar
Opel is stug en lomp
Ford is niet bijster betrouwbaar.
Peugeot is wel oké, en zeker comfortabeler dan de rest.
Ik zou denk ik voor de peugeot gaan, al is de Golf VI ook een erg goede keuze. Betrouwbaar en waardevast, maar saaiquote:Op woensdag 19 november 2008 15:32 schreef Aarti het volgende:
haha, het is voor mij
Die alfa mito vind ik prachtig, maar ik wil perse 5-deurs, en dat kan met die mito niet.
wat voor auto in soortgelijke categorie zou je dan nemen, MPG?
(ik moet een leaseauto kiezen, dat moge duidelijk zijn)
Maar bij de Golf krijg je wel gratis een petje en schuine stoelstand!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor de peugeot gaan, al is de Golf VI ook een erg goede keuze. Betrouwbaar en waardevast, maar saai.
Renault Mégane kan ook, al verwacht ik daar iets meer kinderziektes als bij de golf en de peug.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar bij de Golf krijg je wel gratis een petje en schuine stoelstand!
Dat is alleen bij de occasion selectiequote:Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar bij de Golf krijg je wel gratis een petje en schuine stoelstand!
Das een golf met een kontquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Aarti het volgende:
golf vi is grappig, maar inderdaad, er rijdt een apart slag mensen in, vooral hier in amsterdam west
Ik zit nu ook te neuzen naar de volkswagen Jetta, is dat wat?
Volvo C30.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Aarti het volgende:
- Alfa Mito
- Peugeot 308
- Opel Astra
- Ford Focus
wat kies je dan?
Joh laat zequote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
Waarom lult iedereen altijd over me heen als ik zeg dat alfa helemaal niet zo slecht is als iedereen wilt doen geloven?
9 van de 10 keer kiezen mensen die testen tussen alfa en een ander merk, voor de alfa
Mooi, degelijk, onpraktischquote:
Net als dat Opel helemaal niet stug en lomp meer is, MPG.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
Waarom lult iedereen altijd over me heen als ik zeg dat alfa helemaal niet zo slecht is als iedereen wilt doen geloven?
9 van de 10 keer kiezen mensen die testen tussen alfa en een ander merk, voor de alfa
Leasebak... /carequote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, degelijk, onpraktisch.
Mist de 5e zitplaats, omdat er achterin 2 fauteuils staan ipv een achterbank.
Dit is pas foeilelijk...quote:
Beledig Klonk niet zo hequote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is pas foeilelijk...
[ afbeelding ]
Deze keer zit ik niet op de kastquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat ze
EN kom nu maar weer van die kast af
Als klonk die echt heeft moet ie nu ff niet lezen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is pas foeilelijk...
[ afbeelding ]
Klonk heeft hem echt. Een groenequote:Op woensdag 19 november 2008 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als klonk die echt heeft moet ie nu ff niet lezen...
Dat is de lelijkste auto ooit gemaakt, dan kun je nog beter in een Prius rijden
quote:
Als ik zo'n auto had zou ik ook wat vaker de fiets pakken!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft hem echt. Een groene.
[ afbeelding ]
Sorrie Klonkquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft hem echt. Een groene.
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Brerraquote:
Gezellig met Muck gemeet?quote:
Ik heb een guilietta gerestaureerdquote:
WTF??quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Helaas heeft mn vent hem in een woedebui tegen een BMW (van zn stiefpa) verrot gereden
Schoonpa (vriend van mn schoonmoeder) was beetje hardhandig geweest naar mij.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schoonpa (vriend van mn schoonmoeder) was beetje hardhandig geweest naar mij.
Toen kreeg ie ruzie met mn vent (natuurlijk, want die verdedigt mij) en toen wij weg wilden gaan, vond mn vent dat de BMW van mn schoonpa in de weg stond en reed daar op in
Arme autoquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schoonpa (vriend van mn schoonmoeder) was beetje hardhandig geweest naar mij.
Toen kreeg ie ruzie met mn vent (natuurlijk, want die verdedigt mij) en toen wij weg wilden gaan, vond mn vent dat de BMW van mn schoonpa in de weg stond en reed daar op in
is het nu wel jaquote:
arme alfa.. had er een week eerder nog 15.000 gulden voor kunnen krijgen, maar omdat ie niet getaxeerd was moest ie dus de sloop maar op (geld om weer te restaureren hadden we niet meer)quote:
Zwemmenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen met de bus naar het zwembad
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef Frutsel het volgende:
ik stond vrijdag nog met pech langs de A1, allereerste keer in mijn autoleven
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
Leuke collega's die jou 'checken'
![]()
Wat ga je koken?quote:
Ik ga in december weer een keer zwemmenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen met de bus naar het zwembad
quote:
weer aardappels, vlees en groente.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Cali waar blijven die naaktfoto's nou heel de tijd?
Ik zondag weerquote:Op woensdag 19 november 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga in december weer een keer zwemmen![]()
Checkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben 'gecheckt' door 1 van mijn collega'stenminste dat denk ik
Het was behoorlijk opvallend
Mja ik doe altijd het zelfde bij hem
Ja, en straks wordt ze eerst geschaakt, en vervolgens gedamd.quote:
straattaal?quote:
Daar keek ik vroeger altijd naar met m'n pa. <3.quote:
Nu jouw kinderen met hun pa ?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar keek ik vroeger altijd naar met m'n pa. <3.
u zei?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom is er wel een teken van leven van KG, maar nog niet van Muck?
quote:
wel goedquote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Hoe is het?
Ik heb dat boek uit. Jammer wel dat er nog een deel komt, weet ik nog niet hoe het afloopt
ik met mijn moedertjequote:Op woensdag 19 november 2008 17:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar keek ik vroeger altijd naar met m'n pa. <3.
Dacht ook dat het een trilogie zou zijn idd, maar jaquote:Op woensdag 19 november 2008 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
wel goed
Komt er nog een deel!?ik dacht dat het een trio zou zijn... pfff.. Ik hoop nog steeds op de gulheid van sinterklaas
Wat ontzettend flauw van hemquote:Op woensdag 19 november 2008 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een trilogie zou zijn idd, maar ja
wat voor boek?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
wel goed
Komt er nog een deel!?ik dacht dat het een trio zou zijn... pfff.. Ik hoop nog steeds op de gulheid van sinterklaas
Ik weet niet helemaal wat ik er van vinden moet. Het is wat mij betreft echt een tussenboek.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat ontzettend flauw van hem
maar hij is wel leuk? enzo? zonder in details te treden
haaiquote:Op woensdag 19 november 2008 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi trouwens
Geen boek voor jou?
Welke serie?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
haai
Oh, ik denk het wel hoor, maar ik zit al midden in een serie
de watch-serie van terry pratchettquote:
Bij dat laatste zou ik wel eens betrokken kunnen zijn dan!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en straks wordt ze eerst geschaakt, en vervolgens gedamd.
Hmm oke. Nou ik ben benieuwd. Aangezien ik hem toch nog in huis heb kan ik voorlopig nog even in de wereld van Feist blijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal wat ik er van vinden moet. Het is wat mij betreft echt een tussenboek.
Je kan haast beter wachten tot deel 4 komt en ze dan meteen achter elkaar lezenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm oke. Nou ik ben benieuwd. Aangezien ik hem toch nog in huis heb kan ik voorlopig nog even in de wereld van Feist blijven
Mjah inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan haast beter wachten tot deel 4 komt en ze dan meteen achter elkaar lezen
nee, ik wist nog dat ik daar gepost hadquote:Op woensdag 19 november 2008 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zijn invloed op jou is duidelijk merkbaar, terugleesMuck.
quote:
Dat had ik met de donkere torenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan haast beter wachten tot deel 4 komt en ze dan meteen achter elkaar lezen
nee, het is weer doodquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
C'est la vie à la Brasserie?![]()
Ofwel: Is er leven in de brouwerij?
brouwerij? bier? ??? ??????quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Shit ,weer geen bier gehaaldquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
in nijmegen zit zo'n leuk ding waar ze gekke biertjes hebbenquote:
Dom, vooral Japanners zijn betrouwbaarder dan dat hele rijtje bij elkaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef MPG het volgende:
Valt het trouwens erg op dat ik niets moet hebben van Japanse of Italiaanse auto's ?
Je bedoelt de bierwereld?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
in nijmegen zit zo'n leuk ding waar ze gekke biertjes hebben
Dat zegt mn vader ook altijdquote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dom, vooral Japanners zijn betrouwbaarder dan dat hele rijtje bij elkaar.
quote:
Mazdaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dom, vooral Japanners zijn betrouwbaarder dan dat hele rijtje bij elkaar.
Neh, kweenie... het was tijdens de introquote:
De audi heeft al vaker in de garage met pech gestaan (2x) in het ene jaar dat ik die had dan 9 jaar japanners... Mazdaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zegt mn vader ook altijd
en volgens mn vriend heeft ie gelijk maar we geven het gewoon niet toe![]()
[..]![]()
jaquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De audi heeft al vaker in de garage met pech gestaan (2x) in het ene jaar dat ik die had dan 9 jaar japanners... Mazda
Die Mazda Senku prototype. Moet ik hebben
Ik heb 'm aangeraakt in Hiroshima, in de mazda fabriek
Hopelijk gaat die nog in productie, al denk ik het niet
netjesquote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Ik gok dat die buiten mij lease valt, als die oooooooit uitkomt
Maar goed, er zullen wel wat snufjes in andere productiemodellen komen: geen buitenspiegels, maar camera's, geen deurhendels meer
Smooth
Mag niet klagen, kan altijd slechterquote:
Lekkerdingquote:
Ik ben meubilairquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag niet klagen, kan altijd slechter
Hoop dat ik nog lang een baan heb
Hoop dat je van nat houdt danquote:
Omdat het weer een uitzendbaan isquote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]hoezo zou je niet lang een baan hebben?
Je wilt in zijn room roeren?quote:
Ligt eraan of het zoet of zout zuur nat betreft.quote:
Nee. Hij mag die azijnsloot voor me preparerenquote:
Zoet natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ligt eraan of het zoet of zout zuur nat betreft.
GMTAquote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik had je reactie nog niet gelezen maar dat dacht ik dus ook
[..]
weer die room he
quote:
Het zal je nooit meer hetzelfde smaken.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:35 schreef Ladylike het volgende:
GMTA
Die room blijft me achtervolgen, vandaag stond ie weer op het menu.
Het is idd nooit meer het zelfdequote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal je nooit meer hetzelfde smaken.
ik doe ook uitzendwerk hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat het weer een uitzendbaan is
Ik werk meestal aan projecten die eindigenquote:
Dat is nog echt waar ookquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal je nooit meer hetzelfde smaken.
Hoi, tijdje niet meer gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
Kun je loonsverhoging krijgen door slowchatten???? DAT doe ik dus verkeerd!
oh dat is kut jaquote:Op woensdag 19 november 2008 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werk meestal aan projecten die eindigen
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Muck het volgende:
[..]
oh dat is kut ja
ik had dat bij de bank waar ik eerst werkte, dat was echt heel leuk, maar helaas tijdelijk
ja he?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]het zijn meestal leuke banen, dat maakt het zo jammer
oh, daar heb ik ook wel zin inquote:Op woensdag 19 november 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens wat vietnamese loempiaatjes in de oven schuiven
Met sweet chilli saus?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens wat vietnamese loempiaatjes in de oven schuiven
Fles, begin maar met opruimen.. we eten meequote:
oh dan hoef ik die niet mee te nemenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier echt hele goeie in de kast staan
ik heb hier echt hele goeie in de kast staanquote:
wat ben ik dan een lang project zegquote:Op woensdag 19 november 2008 19:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werk meestal aan projecten die eindigen
Jij hebt een onderhoudscontract bij mij afgeslotenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat ben ik dan een lang project zeg
Er zitten 2 zakjes bij in het doosjequote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier echt hele goeie in de kast staan
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt een onderhoudscontract bij mij afgesloten
Ohquote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zitten 2 zakjes bij in het doosje
caliiiiiiiiiquote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
avond....thuis, gegeten, afgewassen en heb zin om er even uit te gaan
Misschien maar even boodschappen gaan inslaan voor de komende 3 a 4 dagen
Mooi. Het eten vind ik er ook altijd wel goed, en op zich goedkoop. Tov een zelfde maaltijd in de randstadquote:Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
oh ja du pain, du vin, du pinguin, de koffie was lekker hoor
thanks voor de tip
Waarheen?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
okay wij brengen wel echte mee
Muckquote:
Ik heb alleen een tosti op, maar die was erg lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi. Het eten vind ik er ook altijd wel goed, en op zich goedkoop. Tov een zelfde maaltijd in de randstad
Whehehe okay andersomquote:
naar jou natuurlijk!quote:
Ik vond het wel gezelligquote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Muck![]()
hoe was je koffiedate
![]()
?
over een paar uur kom ik loempia's etenquote:
HAPPY HARDCORE MSN TIMEquote:I kiss your lips and close my eyes
Take you away to paradise
Let everybody see that I love you and you love me
Mooiquote:
Happy hardcorequote:
je komt net je bed uit?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:55 schreef Californium het volgende:
mijn god wat ben ik vandaag druk geweest
neequote:
volgende keer ben jij er ook bij he!quote:
fucking booooooringquote:Hoe was je vergadering![]()
fokken gaat ook voorquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik ben serieus druk geweest op stage
heb niet eens mijn labjournaal kunnen bijwerken
mijn labjournaal is een bendequote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik ben serieus druk geweest op stage
heb niet eens mijn labjournaal kunnen bijwerken
Gewoon vragen of je een schrift mag... Dat moet zelfs vanaf het 2e jaar....Die doordruk vellen zijn zo kansloosquote:Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn labjournaal is een bende
Op het MLO moest het een schrift met harde kaft zijn, dat vind ik eigenlijk fijner dan deze doordrukblaadjes
als ik in NL ben, dan ben ik erbijquote:Op woensdag 19 november 2008 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
volgende keer ben jij er ook bij he!
[..]
fucking booooooring
quote:
ah, mooi zo!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je een schrift mag... Dat moet zelfs vanaf het 2e jaar....Die doordruk vellen zijn zo kanslooswie dat ooit bedacht heeft
quote:De sint is op fok wezen kijken.
Welke topicreeks staat daar toch steeds bovenaan de MyAT te prijken?
Het was de KSC reeks, heel apart,
met users als Klonk, MPG en Damart.
Maar ook gezien zijn Vrolijke frits, Dr34m3r en papierversnipperaar,
jee, wat een stelletje ongeregeld zijn het daar.
En wie is toch de uitvindster van het mucken?,
Niet door een slotje gaan posten zal Muck nooit gaan lukken.
OA gaat altijd om 17:00 naar huis,
wanneer Fha en Pheno kijken, naar Dr. Phil op de buis.
Californium, es70 zijn wat van de nieuwere mensen,
maar een warmer welkom konden ze zich niet wensen.
Frutsel en Dr_Flash strijden om Ladylike,
Maar dan heb je een Alfa nodig, geen mountainbike.
BrandX heeft wat tegen tetten,
ze probeert het posten ervan steeds te beletten.
Sjowhan is dan weer KPD mod,
maar JortK post zijn BrEeZah overschot.
KapiteinGasthof zit in Oostenrijk,
daar dansen ze blijkbaar meer salsa dan in Frankrijk.
Na deze rijm is het tijd voor een kof koffie of thee,
neem er een kuukske bij, of een toffee.
Lust je dat niet, neem dan een pint,
met de groeten, de sint.
tofquote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik in NL ben, dan ben ik erbij
juuquote:Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis, kleine mag naar zn bedje toe![]()
![]()
waar ben je dan als je niet in NL bent?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik in NL ben, dan ben ik erbij
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zag de rijmprijsvraag, dus ik heb een KSC rijm gemaakt:
[..]
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis, kleine mag naar zn bedje toe![]()
![]()
GENIAAL!!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar ben je dan als je niet in NL bent?
Californie?
Oh okee, dan ren ik nog ff naar de shop voor nieuwe, want ze zijn nu opquote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
naar jou natuurlijk!
L-babe pikt me zo op met de alfa en dan komen we loempia's eten, duh
Ahhh..quote:Op woensdag 19 november 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
schotland![]()
en toffe rijm Pheno
quote:Get off your shirts and waitfor further instructions
Starting the "microphone business"
I've got one message for the next decade.
Move Your Ass!
Respect to the man in the ice cream van!quote:
californication nog welquote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ahhh..
* Frutsel stelt Californication even voor in een korte Schotse kilt
pics!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
er staat wel ergens hier een plaatje van mij in een minnie mouse outfit
[..]
jeweezt...zoekenquote:
[..]
Ik ga even 14 pagina's AT terugzoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jeweezt...zoeken![]()
waarschuwing: hoewel het eruit mag zien dat ik zwanger ben op deze foto, is dat niet zo! dit is enkel gezichtsbedrog door de camera en mijn jurkje
Hint: waarom zou ik een minnie mouse pakje aantrekken?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga even 14 pagina's AT terugzoeken
Is het recent geplaatst?
Omdat je bruut genomen wilt worden door mickey mouse?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hint: waarom zou ik een minnie mouse pakje aantrekken?
hint 2: TT(niet de KSC reeks )
Je vriend komt klaar op disney figuren?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
Hint: waarom zou ik een minnie mouse pakje aantrekken?
Ik mis er wel meer. Ik heb de veelposters gebruikt. Ik wil nog wel een aparte voor je maken hoor, maar dan moet ik even een kloon gebruiken, ik denk dat twee inzendingen niet mogen....quote:
dat hoeft niet hoor, was maar grapjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis er wel meer. Ik heb de veelposters gebruikt. Ik wil nog wel een aparte voor je maken hoor, maar dan moet ik even een kloon gebruiken, ik denk dat twee inzendingen niet mogen....
De sint slaat Pheno voor het vergeten van Memento-mori,quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor, was maar grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik zou een minnie mouse pakje dragen met halloween![]()
en als me vriend dat geil zou vinden....maar die heb ik niet![]()
Oh, het mag wel zie ik, dus die lever ik ook nog even inquote:
Heb je het nu al gevondenquote:
Dat dusquote:
Trek je dat pakje 30 december ook aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trek je dat pakje 30 december ook aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
[..]
liefquote:
Geilquote:
Wat zegt het over mij dat ik wel meteen ging zoeken eigenlijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil
Nee, ik zocht ook niet, was nog een R&P rijm aan het maken.
Je bent nog een vrij man, dan mag dat.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik wel meteen ging zoeken eigenlijk?![]()
![]()
.
Dat is waar!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog een vrij man, dan mag dat.
Daar mis je niets aanquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Ik heb BBC, ik heb RAI Uno, ik heb een Griek, maar geen SBS6
Over een gast die heel snel heel rijk geworden is en terug ging naar de plaats waar hij als jochie op vakantie ging en waar het nu een en al armoe en ellende is. Hij is daar undercover gegaan als iemand die naar dat dorp wil verhuizen, heeft voor 12 pond per nacht in een krakkemik hotelletje gezeten, en met veel buurtwerkers gepraatquote:
Ik weet niet hoe het heet, maar het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, secret millionair toch? Dat is vaker geweest. Als ze vinden dat er mensen zijn die het verdienen geven ze hen geld. En anders barsten ze maar.
Hoiquote:
Een masker? Is het al carnaval dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo gezichtmaskertje en voeten in masket met aluminiumfolie eromLush
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar!
En Cali is vrij vrouw, zei ze net... dus dan mag het helemaal.
De supermarkt is weer door de Kitkat heen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
cali heeft de boodschappen voor komende dagen weer binnen
Welterusten Phenoquote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben echt te moe en daardoor voel ik alles nog eens x2.
Oyasuminasai
nee hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
De supermarkt is weer door de Kitkat heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |