Ik ben benieuwd naar zijn geloof en haarkleur.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de etnische afkomst van deze medewerker.
Ik denk dat ik het al weet...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Vertel.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet...
En wat voor boer?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat het een lonsdaleboer was.
Interesseert me geen reet, desnoods komt ie van Pluto. Krijg je eindelijk werk, ga je zo lopen reageren.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Dat kunnen er dus een stuk of 200.000 zijn geweest.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ok, welke Fokker was begonnen bij z'n "nieuwe" baan??
Misschien een verbannen lid.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kunnen er dus een stuk of 200.000 zijn geweest.
Het kan er ook eentje uit OUD zijn.
Vertel...quote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef BabyBel4 het volgende:
"De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken."
Lijkt me duidelijk waar we het hier moeten zoeken.![]()
in de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef BabyBel4 het volgende:
"De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken."
Lijkt me duidelijk waar we het hier moeten zoeken.
quote:
Jullie zijn niet bekend met het steeds groter wordende fenomeen van "iemand (bepaalde leden van bepaalde bevolkingsgroepen) verkeerd aankijken en daarom klappen krijgen"?quote:
Het was in Rotterdam, daar is iedereen zuur.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet bekend met het steeds groter wordende fenomeen van "iemand (bepaalde leden van bepaalde bevolkingsgroepen) verkeerd aankijken en daarom klappen krijgen"?
ik ben bekend met het feit dat er een stel randmongolen zo reageren ja.. Helaas ben ik ook bekend met het feit dat in de media vooral het beeld geschetst wordt dat dit een bij een bepaalde bevolkingsgroep "normaal" zou zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet bekend met het steeds groter wordende fenomeen van "iemand (bepaalde leden van bepaalde bevolkingsgroepen) verkeerd aankijken en daarom klappen krijgen"?
QFTquote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het was in Rotterdam, daar is iedereen zuur.
Zal best, maar waaruit leid je af dat het hier om iemand van die bevolkingsgroep gaat? Waaruit leid je af dat deze man in Rotterdam woont? In de tekst staat alleen dat hij er werkt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef BabyBel4 het volgende:
Net een week los ofzo?quote:De werknemer vond dat zijn nieuwe collega's hem nogal vreemd aankeken
Helemaal mee eens. Is vast een user uit klaagbaak waar een mod een slotje teveel heeft gezet op zijn topic.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet, desnoods komt ie van Pluto. Krijg je eindelijk werk, ga je zo lopen reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |