Volvo C30.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Aarti het volgende:
als je moet kiezen tussen:
- Alfa Mito
- Peugeot 308
- Opel Astra
- Ford Focus
wat kies je dan?
Joh laat zequote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
Waarom lult iedereen altijd over me heen als ik zeg dat alfa helemaal niet zo slecht is als iedereen wilt doen geloven?
9 van de 10 keer kiezen mensen die testen tussen alfa en een ander merk, voor de alfa
Mooi, degelijk, onpraktischquote:
Net als dat Opel helemaal niet stug en lomp meer is, MPG.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Ladylike het volgende:
Waarom lult iedereen altijd over me heen als ik zeg dat alfa helemaal niet zo slecht is als iedereen wilt doen geloven?
9 van de 10 keer kiezen mensen die testen tussen alfa en een ander merk, voor de alfa
Leasebak... /carequote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, degelijk, onpraktisch.
Mist de 5e zitplaats, omdat er achterin 2 fauteuils staan ipv een achterbank.
Dit is pas foeilelijk...quote:
Beledig Klonk niet zo hequote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is pas foeilelijk...
[ afbeelding ]
Deze keer zit ik niet op de kastquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat ze
EN kom nu maar weer van die kast af
Als klonk die echt heeft moet ie nu ff niet lezen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is pas foeilelijk...
[ afbeelding ]
Klonk heeft hem echt. Een groenequote:Op woensdag 19 november 2008 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als klonk die echt heeft moet ie nu ff niet lezen...
Dat is de lelijkste auto ooit gemaakt, dan kun je nog beter in een Prius rijden
quote:
Als ik zo'n auto had zou ik ook wat vaker de fiets pakken!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft hem echt. Een groene.
[ afbeelding ]
Sorrie Klonkquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft hem echt. Een groene.
[ afbeelding ]
Doe mij maar de Brerraquote:
Gezellig met Muck gemeet?quote:
Ik heb een guilietta gerestaureerdquote:
WTF??quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Helaas heeft mn vent hem in een woedebui tegen een BMW (van zn stiefpa) verrot gereden
Schoonpa (vriend van mn schoonmoeder) was beetje hardhandig geweest naar mij.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schoonpa (vriend van mn schoonmoeder) was beetje hardhandig geweest naar mij.
Toen kreeg ie ruzie met mn vent (natuurlijk, want die verdedigt mij) en toen wij weg wilden gaan, vond mn vent dat de BMW van mn schoonpa in de weg stond en reed daar op in
Arme autoquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schoonpa (vriend van mn schoonmoeder) was beetje hardhandig geweest naar mij.
Toen kreeg ie ruzie met mn vent (natuurlijk, want die verdedigt mij) en toen wij weg wilden gaan, vond mn vent dat de BMW van mn schoonpa in de weg stond en reed daar op in
is het nu wel jaquote:
arme alfa.. had er een week eerder nog 15.000 gulden voor kunnen krijgen, maar omdat ie niet getaxeerd was moest ie dus de sloop maar op (geld om weer te restaureren hadden we niet meer)quote:
Zwemmenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen met de bus naar het zwembad
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef Frutsel het volgende:
ik stond vrijdag nog met pech langs de A1, allereerste keer in mijn autoleven
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
Leuke collega's die jou 'checken'
![]()
Wat ga je koken?quote:
Ik ga in december weer een keer zwemmenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen met de bus naar het zwembad
quote:
weer aardappels, vlees en groente.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Cali waar blijven die naaktfoto's nou heel de tijd?
Ik zondag weerquote:Op woensdag 19 november 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga in december weer een keer zwemmen![]()
Checkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben 'gecheckt' door 1 van mijn collega'stenminste dat denk ik
Het was behoorlijk opvallend
Mja ik doe altijd het zelfde bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |