Jawel maar het kunstmatig drooghouden van WS is niet meer zinvol en nodig, dus down the drain.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:58 schreef Wheelgunner het volgende:
Er is nog geen nieuwe president, Bush moet nog tot 20 januari.
Je vergeet Citi met -23% (wat wel heel erg verontrustend begint te worden)quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ford-25% http://finance.google.com/finance?q=NYSE:F
GM-10% http://finance.google.com/finance?q=NYSE:GM
Yahoo!-21% http://finance.google.com/finance?q=NASDAQ:YHOO
GEhttp://finance.google.com/finance?q=NYSE:GE
Vreselijk he, net of nu de hele US in elkaar dondertquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je vergeet Citi met -23% (wat wel heel erg verontrustend begint te worden)
Hoezo vreselijk? Ik zie echt het probleem (op de lange termijn) niet van een ineenstorting van een financieel systeem dat ernstig kapot is.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef henkway het volgende:
[..]
Vreselijk he, net of nu de hele US in elkaar dondert
Die had ik in een post daarvoor al genoemdquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je vergeet Citi met -23% (wat wel heel erg verontrustend begint te worden)
Zal er toch een keer van komen. Ze leven daar al jaren dik boven hun stand.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef henkway het volgende:
[..]
Europa niet dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat systeem houdt het Westen levend. Zonder de financials geen Westen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef RvLaak het volgende:
Hoezo vreselijk? Ik zie echt het probleem (op de lange termijn) niet van een ineenstorting van een financieel systeem dat ernstig kapot is.
Het financiële systeem mag best veranderd worden, als je dat binnen no time wil laten klappen heb je echt de rapen gaar .. en zijn de gevolgen niet te overzien. China en Japan hebben beide de mogelijkheden om Amerika grof op de bek te laten gaan door alle dollars uit het systeem te halen en het te laten klappen, gelukkig zijn ze daar ook wel zo slim omdat niet 'in 1 keer te doen'quote:Op donderdag 20 november 2008 01:30 schreef Llotyhy het volgende:
Ik denk dat ik RvLaak wel aan mijn zijde heb als ik zeg... dan niet...Als we daar doorheen moeten om het rotte systeem te vervangen voor een nieuw en gezond systeem dan moet dat maar. Al het andere is uitstel van executie. Bovendien is dat een executie die steeds maar gruwelijker, bloederiger, vervelender en allesomvattender aan het worden is. Anderen zullen zeggen dat het allemaal wel weer goedkomt, maar goed, we zullen zien...
Idd, volledig mee eensquote:Op donderdag 20 november 2008 01:30 schreef Llotyhy het volgende:
Ik denk dat ik RvLaak wel aan mijn zijde heb als ik zeg... dan niet...Als we daar doorheen moeten om het rotte systeem te vervangen voor een nieuw en gezond systeem dan moet dat maar. Al het andere is uitstel van executie. Bovendien is dat een executie die steeds maar gruwelijker, bloederiger, vervelender en allesomvattender aan het worden is. Anderen zullen zeggen dat het allemaal wel weer goedkomt, maar goed, we zullen zien...
Na ja, "no-time".... onthou wel dat dit systeem al een paar eeuwen gebruikt wordt. Dus zo "no-time" is het ook weer niet. Wij hebben gewoon de pech om het mee te maken, that's it.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het financiële systeem mag best veranderd worden, als je dat binnen no time wil laten klappen heb je echt de rapen gaar .. en zijn de gevolgen niet te overzien. China en Japan hebben beide de mogelijkheden om Amerika grof op de bek te laten gaan door alle dollars uit het systeem te halen en het te laten klappen, gelukkig zijn ze daar ook wel zo slim omdat niet 'in 1 keer te doen'
Ja en Azie ook.quote:
Futures staan iig flink in de min, maar dat hebben we eerder gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ik ff wat minder online... zit de down op 8.000
Het zal heel spannend worden wat die vanmiddag gaat doen 8.000 was de vorige de grens gebleken, ben benieuwd of dat nu ook weer zo is.
Ja idd.. het is in ieder geval wel zo... dat als we door de 8.000 gaan... dat met veel geweld zal gebeuren.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:59 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Futures staan iig flink in de min, maar dat hebben we eerder gezien.
Huidige stand DJ:quote:Op donderdag 20 november 2008 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. het is in ieder geval wel zo... dat als we door de 8.000 gaan... dat met veel geweld zal gebeuren.
overwogen, of gekocht? Gekocht zou slim geweest zijn, nu ben je, denk ik, te laat.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef Lemans24 het volgende:
IK héb nog aandelen Ahold overwogen gisteren, in plaats van turbo's...
Mooie veilige haven, meevallende cijfers.
niet gekocht, de percentages trokken me niet echt aan, ik heb het kapitaal niet om er genoeg te kopen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:10 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
overwogen, of gekocht? Gekocht zou slim geweest zijn, nu ben je, denk ik, te laat.
Ja die heb ik ook. In mn schaduwportefeuille..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha dit wordt weer een perfecte dag, net 3 minuten voor sluitingstijd gisteren een sloot TS weten binnen te werken.
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:19 schreef slap het volgende:
heb een pijnlijke nek van het ravijn-staren.
Ja, mooi hè die schaduwportefeuilles...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:18 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. In mn schaduwportefeuille..
Netjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha dit wordt weer een perfecte dag, net 3 minuten voor sluitingstijd gisteren een sloot TS weten binnen te werken.
Dat is wel verontrustendquote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef At-EZ het volgende:
En Binck loopt te kutten.
Wil jij ook een Joegoslaaf op je af of zoquote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef sitting_elfling het volgende:
.. doorhéén zeg ik je ... er doooorr.
En hoe wil jij die joegoe betalen dan? Met een lening?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil jij ook een Joegoslaaf op je af of zo.
Is er ondertussen doorheen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:38 schreef SeLang het volgende:
Ik vind de CAC40 interessanter. Die schommelt nu rond 3000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |