overwogen, of gekocht? Gekocht zou slim geweest zijn, nu ben je, denk ik, te laat.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef Lemans24 het volgende:
IK héb nog aandelen Ahold overwogen gisteren, in plaats van turbo's...
Mooie veilige haven, meevallende cijfers.
niet gekocht, de percentages trokken me niet echt aan, ik heb het kapitaal niet om er genoeg te kopen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:10 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
overwogen, of gekocht? Gekocht zou slim geweest zijn, nu ben je, denk ik, te laat.
Ja die heb ik ook. In mn schaduwportefeuille..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha dit wordt weer een perfecte dag, net 3 minuten voor sluitingstijd gisteren een sloot TS weten binnen te werken.
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:19 schreef slap het volgende:
heb een pijnlijke nek van het ravijn-staren.
Ja, mooi hè die schaduwportefeuilles...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:18 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. In mn schaduwportefeuille..
Netjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha dit wordt weer een perfecte dag, net 3 minuten voor sluitingstijd gisteren een sloot TS weten binnen te werken.
Dat is wel verontrustendquote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef At-EZ het volgende:
En Binck loopt te kutten.
Wil jij ook een Joegoslaaf op je af of zoquote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef sitting_elfling het volgende:
.. doorhéén zeg ik je ... er doooorr.
En hoe wil jij die joegoe betalen dan? Met een lening?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil jij ook een Joegoslaaf op je af of zo.
Is er ondertussen doorheen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:38 schreef SeLang het volgende:
Ik vind de CAC40 interessanter. Die schommelt nu rond 3000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |