Je vergeet de PPT. Zij zorgen ervoor dat DJ niet onder 8000 eindigt.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef SjonLok het volgende:
DJ gaat voor het eerst in heeeel lang sluiten onder de 8000
Het PPT is nu al die aandelen aan het dumpen die ze de laatste tijd hebben gekocht.quote:
Settlement over 3 dagen na vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef SuperPolm het volgende:
Ik zit nu op de site www.abnamromarkets.nl kan iemand mij uitleggen wat
'Settlement datum T+3' betekent?
Gekkenhuis.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef Dave7 het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren morgen?
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het PPT is nu al die aandelen aan het dumpen die ze de laatste tijd hebben gekocht.
Ben heeft cash nodig voor de bailouts
Dankjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Settlement over 3 dagen na vandaag
Er is echter een subtiel verschil met vorige week...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef rednajt het volgende:
vorige week donderdag steeg de dow jones van 8100 naar 8800 geloof ik....
zou morgen weer het zelfde gebeuren....woensdag gehaktdag..,.donderdag koopjesdag?
Naja eigenlijk staat ie nu zo goed als recht op 8000, en aangezien dat punt bereikt is bij sluiting, kan op de nieuwe handelsdag dus ofwel wederom weer een rally omhoog komen zoals de meeste keren als ie op/onder de 8000 dook... of we maken morgen ms de 1e dag mee van een volle dag onder de 8000... en dan zijn we er écht doorheen imoquote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nipt onder 8.000 gesloten. Psychologisch belangrijk....
Die aandelen kosten nog maar $84.000,- per stukquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die toko van Warren Buffet gaat ook lekker door http://www.nbr.co.nz/arti(...)tts-risky-bets-38004:')
-12% http://finance.google.com/finance?q=NYSE:BRK.A
dat was ook mijn probleem, daarom wist ik niet zeker of ik long of turbo moest voor dat de koers ging sluiten, de marge voor grote rally's ligt nu erg hoog, en we zijn niet echt 'knetterhard' door de bodem gegaan.. maarja het was voor mij afwachten wat de Dow doet, en ipv ver ver boven de 8000 te staan of er flink onder, staat het net rond de 8000quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Naja eigenlijk staat ie nu zo goed als recht op 8000, en aangezien dat punt bereikt is bij sluiting, kan op de nieuwe handelsdag dus ofwel wederom weer een rally omhoog komen zoals de meeste keren als ie op/onder de 8000 dook... of we maken morgen ms de 1e dag mee van een volle dag onder de 8000... en dan zijn we er écht doorheen imo
Interessant is hoe de aziatische en europese handelaren het zien... zien zij dit al als een doorbraak naar beneden dan zal bv de aex fors lager openen morgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat was ook mijn probleem, daarom wist ik niet zeker of ik long of turbo moest voor dat de koers ging sluiten, de marge voor grote rally's ligt nu erg hoog, en we zijn niet echt 'knetterhard' door de bodem gegaan.. maarja het was voor mij afwachten wat de Dow doet, en ipv ver ver boven de 8000 te staan of er flink onder, staat het net rond de 8000
Koopjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die aandelen kosten nog maar $84.000,- per stuk
Klopt, daarom zal ik de turbo's ook afdekken om er niet al te veel verlies op te kunnen leiden. Al ga ik er gewoon vanuit dat Aex morgen gewoon naar beneden opent.. en zo ik eventueel mijn turbo's TS op de aex vrij spoedig met winst de deur uit kan doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Interessant is hoe de aziatische en europese handelaren het zien... zien zij dit al als een doorbraak naar beneden dan zal bv de aex fors lager openen morgen.
Hoe dan ook wordt het een interessante beursdag lijkt mij.
Is overigens niet 1e keer dat we door 8000 zijn, al 2x en 1x daarvan op 7600 geweest geloof ik, maar dat was midden op de dag met daarna gigantische rally naar 8500.
Ziet er wel naar uitquote:Op woensdag 19 november 2008 22:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, daarom zal ik de turbo's ook afdekken om er niet al te veel verlies op te kunnen leiden. Al ga ik er gewoon vanuit dat Aex morgen gewoon naar beneden opent.. en zo ik eventueel mijn turbo's TS op de aex vrij spoedig met winst de deur uit kan doen.
Met een nieuwe president , is de bodem onder de DOW weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef edwinh het volgende:
denk dat het plunge proctection team vandaag of morgen wel weer in de markt stapt in america, alleen hoelang kunnen ze er mee doorgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |