Pot; ketel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik weet dat ik de inhoud niet mag plaatsen maar het was iets om iemand zwart te maken.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef McFearless het volgende:
Oh, BT en iets met een klitpiercing?
Ik pas 'm aan, posten of we lynchen je.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef McFearless het volgende:
Oh, BT en iets met een klitpiercing?
Auw.. (Incl. pic). En nu?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, dat is dus volgens mij een beetje de klacht he. Een PM met dat linkje erin en een "quote:
Ik dacht dat PM's niet gepost mochten worden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pot; ketel.
En een topic openen zonder de inhoud posten is laf.
Ik heb iedere maand PMSquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:33 schreef Metalfrost het volgende:
Ik krijg nooit PM's.
Jammer. Volgende keer beter.
Dat is inderdaad zo, maar de rest kan moeilijk meepraten over dit onderwerp zonder de details te weten. Open geen topic of doe open het op de juiste manier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat PM's niet gepost mochten worden?
quote:Op 17-11-2008 01:32 schreef At-EZ
Servus_universitas = Fuifduif, nadat z'n kloon Floris.exe ontmaskerd werd.
Ik zeg dit trouwens als user, in KLB ben ik geen mod.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar de rest kan moeilijk meepraten over dit onderwerp zonder de details te weten. Open geen topic of doe open het op de juiste manier.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg dit trouwens als user, in KLB ben ik geen mod.
Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik pas 'm aan, posten of we lynchen je.
Jij bent geen user. Je hebt een kleurtjequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat dat FuifDuif is wist iedereen met een brain ook wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef DutchErrorist het volgende:
AT-Ez is ook zo'n 1... post ie het volgende in mijn fobo..
[..]
Mooie disclaimerquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is BT geil, zoja goede foto's? Kan ik even fappen op het idee van een clit piercing.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Kreeg hem dus ook, naja vond het maar een beetje vreemd omdat ik die post allang gezien had en ik niet echt snap waarom hij hem dan o.a. naar mij stuurde?
Maarja best onvolwassen van BT als je het mij vraagt, pappie en mammie mogen het niet weten hoor!!, maar nog onvolwassener/zeg maar gewoon kinderachtig om zon post rond te sturen.
Het lijkt verdomme wel een kleuterklas.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Kreeg hem dus ook, naja vond het maar een beetje vreemd omdat ik die post allang gezien had en ik niet echt snap waarom hij hem dan o.a. naar mij stuurde?
Maarja best onvolwassen van BT als je het mij vraagt, pappie en mammie mogen het niet weten hoor!!, maar nog onvolwassener/zeg maar gewoon kinderachtig om zon post rond te sturen.
Iemand zwartmaken is nooit goed. Door dit via PM's te doen is het ook nog eens erg kinderachtig. Als je een grote stoere jongen bent maak je gewoon een topic ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar de rest kan moeilijk meepraten over dit onderwerp zonder de details te weten. Open geen topic of doe open het op de juiste manier.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Maarja best onvolwassen van BT als je het mij vraagt,
Vraag maar aan emimech, die zat in KLB sc op te scheppen dat BT hem foto's pm'de ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is BT geil, zoja goede foto's? Kan ik even fappen op het idee van een clit piercing.....
Dat maakt naar mijn mening niks uit. Zeker een mod zou moeten begrijpen dat dit niet fatsoenlijk is, of het nou in KLB of ergens anders is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Los het dan op via PM. Kies je er toch voor om het via het forum op te lossen, doe het dan goed. Ik ben geen mod hier, nogmaals. Ik lees en post mee als user.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Iemand zwartmaken is nooit goed. Door dit via PM's te doen is het ook nog eens erg kinderachtig. Als je een grote stoere jongen bent maak je gewoon een topic ofzoPlus dat het antwoord op je vraag al door andere users gegeven is. Valt me toch tegen van een mod..
Het is onfatsoenlijk om het lijdend onderwerp halvegaar aan de digitale schandpaal te nagelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat maakt naar mijn mening niks uit. Zeker een mod zou moeten begrijpen dat dit niet fatsoenlijk is, of het nou in KLB of ergens anders is.
Ik heb hem (Emimich) al aangesproken en geen fatsoenlijke reactie gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk om het lijdend onderwerp halvegaar aan de digitale schandpaal te nagelen.
En dan probeer je het maar zo. Hoe bedoel je kinderachtig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb hem (Emimich) al aangesproken en geen fatsoenlijke reactie gehad.
Beetje teasen en blauwe ballen bezorgen en hopen dat iemand anders het klusje afmaakt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan probeer je het maar zo. Hoe bedoel je kinderachtig.
Jonge jonge zeg..probeer je nu de schuld in mijn schoenen te schuiven?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan probeer je het maar zo. Hoe bedoel je kinderachtig.
Joh! Als jij een piercing door je lul zou laten raggen zou je dat zeker aan je ouders laten zien!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef MouzurX het volgende:
pappie en mammie mogen het niet weten hoor!!
zG., hoe voelt het nou, dat dit forum de braindrain van ONZ is?quote:
Dat dus. Je als een achterlijke gedragen buiten je eigen subforum laat je geloofwaardigheid trouwens sowieso wel dalen tot een historisch dieptepunt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
ZarGon ik vind je gezeik over dat je geen mod in dit subforum bent maar een user achterlijk. Je draagt een blauw kleurtje of niet. Jij draagt er 1 dus je bent mod. punt.
Laten zien? Ik zou het sowieso niet doen voordat ik 18 ben zonder toestemming. Of aan je ouders vragen.(en nee krijgen, dus gewoon wachten totdat je 18 bent en normaal kan nadenkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Joh! Als jij een piercing door je lul zou laten raggen zou je dat zeker aan je ouders laten zien!![]()
Pappie en mammie hoeven zulke dingen helemaal niet te weten.
Nou nee, ik schuif geen schuld in je schoenen. Emimich vertoont zwakzinnig gedrag. Als je een topic zoals dit opent, doe het dan meteen goed. Post de fucking PM in de OP, zit je straf uit. Of open het niet, want wat je hier nu hebt geopend, is lame.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jonge jonge zeg..probeer je nu de schuld in mijn schoenen te schuiven?Ik vind het wel ernstig van je hoor...waarschijnlijk ben je een vriendje van Emirich.
Nee hoor, zou je het PM gepost hebben in ONZ, zou ik het verwijderen en melden aan de FA's. Dan modereer ik. Nu ben ik een user. Ik lees de posts als user, begrijp dat eens.quote:Reacties als deze passen trouwens wel bij de vaak corrupte moderatie op Fok!
Je bent gewoon een laffe hond. Je opent dit topic in de hoop dat iemand die PM voor jou post. Doe het dan zelf of open geen topic.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jonge jonge zeg..probeer je nu de schuld in mijn schoenen te schuiven?Ik vind het wel ernstig van je hoor...waarschijnlijk ben je een vriendje van Emirich. Reacties als deze passen trouwens wel bij de vaak corrupte moderatie op Fok!
Je topic is dan ook best kansloos.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. Je als een achterlijke gedragen buiten je eigen subforum laat je geloofwaardigheid trouwens sowieso wel dalen tot een historisch dieptepunt.
Ik ben mod in ONZ en zelfs in ONZ ben ik eerst user en dan mod. Buiten ONZ heeft mijn kleur geen enkele waarde.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
ZarGon ik vind je gezeik over dat je geen mod in dit subforum bent maar een user achterlijk. Je draagt een blauw kleurtje of niet. Jij draagt er 1 dus je bent mod. punt.
Dus geen geile clitpiercing lesbo lik actie?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
BT is zeker niet mijn beste vriendinnetje
Je weet ondertussen allang waar de PM over ging. En dat maakt overigens ook nog eens helemaal niks uit, het zwartmaken van users, zeker via PM, moet sowieso gewoon niet kunnen. Dan is het onderwerp zelfs van ondergeschikt belang. Ik vind dat jij aanstellerig gedrag vertoont. Dat zul jij niet vinden maar dat doet mij uiteraard niks. Wij zijn namelijk gewoon gelijkwaardig in KLB begrijp ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou nee, ik schuif geen schuld in je schoenen. Emimich vertoont zwakzinnig gedrag. Als je een topic zoals dit opent, doe het dan meteen goed. Post de fucking PM in de OP, zit je straf uit. Of open het niet, want wat je hier nu hebt geopend, is lame.
[..]
Nee hoor, zou je het PM gepost hebben in ONZ, zou ik het verwijderen en melden aan de FA's. Dan modereer ik. Nu ben ik een user. Ik lees de posts als user, begrijp dat eens.
Het bericht is per kaste verzonden.quote:Dit bericht werd verzonden naar De_Ananas, Chriz2k, afcajos, Reetveter, BigKahuna, BaronPils, RickoKun, Lyzio, Beauregard en Maikuuul.
Wat een bullcrapquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laten zien? Ik zou het sowieso niet doen voordat ik 18 ben zonder toestemming. Of aan je ouders vragen.(en nee krijgen, dus gewoon wachten totdat je 18 bent en normaal kan nadenken
Niemand hoeft die PM van mij te posten. Het ging mij om het principe, het slachtoffer en onderwerp waren niet eens zo belangrijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een laffe hond. Je opent dit topic in de hoop dat iemand die PM voor jou post. Doe het dan zelf of open geen topic.
Wel een mongool die Emimich, maar goed, daar waren we al tijden achter.
Gezwellig Nosh, gezwelllig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
zG., hoe voelt het nou, dat dit forum de braindrain van ONZ is?
Neh, ze is veel te oud voor mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus geen geile clitpiercing lesbo lik actie?
Je hoeft hier niet te posten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je topic is dan ook best kansloos.
Zie PI.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat een bullcrapik moest wel lachen!
Aha, nog veel meer users hebben het bericht gehad dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het bericht is per kaste verzonden.
Voor jou, ja. Uiteindelijk ziet iedereen jou door dat kleurtje als onderdeel van Danny's blauwe wormvormige aanhangsel, of dat nu in F&F, CUL, of zoals hier, in ONZ 2.0 is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben mod in ONZ en zelfs in ONZ ben ik eerst user en dan mod. Buiten ONZ heeft mijn kleur geen enkele waarde.
Kom op man, niemand kan iets zeggen over je klacht zonder die PM. Als die niet gepost was kon er ook geen discussie over plaatsvinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niemand hoeft die PM van mij te posten. Het ging mij om het principe, het slachtoffer en onderwerp waren niet eens zo belangrijk.
Ja, nadat de rest heeft zitten hinten en het wel durven. Je OP is waardeloos.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je weet ondertussen allang waar de PM over ging.
Regel het dan via PM of neem contact op met de (F)A's.quote:En dat maakt overigens ook nog eens helemaal niks uit, het zwartmaken van users, zeker via PM, moet sowieso gewoon niet kunnen.
Het onderwerp is van ondergeschikt belang, terwijl jij er wel op zit te kankeren en hoopt dat wij begrijpen waar jij op kankert? Kom op nou.quote:Dan is het onderwerp zelfs van ondergeschikt belang.
Suck it up.quote:Ik vind dat jij aanstellerig gedrag vertoont.
Mooi.quote:Dat zul jij niet vinden maar dat doet mij uiteraard niks. Wij zijn namelijk gewoon gelijkwaardig in KLB begrijp ik.
Dat is jouw mening. Mij ging het om het principe. Er hoeft wat mij betreft ook helemaal geen discussie over die piercing en BT plaats te vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Kom op man, niemand kan iets zeggen over je klacht zonder die PM. Als die niet gepost was kon er ook geen discussie over plaatsvinden.
Ik denk dat Emimich je wel dankbaar is nu heel klb van die kutpiercing weetNiet dat BT moet zeuren als ze dat openbaar op het forum neerzet.
Oh nee tuurlijk heeft het geen betekenis. Waarom ben je dan uberhaupt mod?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben mod in ONZ en zelfs in ONZ ben ik eerst user en dan mod. Buiten ONZ heeft mijn kleur geen enkele waarde.
Ik vind dit niet zo raar hoor. Beetje vreemd om stiekem een piercing door je muts te laten steken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat een bullcrapik moest wel lachen!
Ik wil niks bereiken, het is lauter mijn beklag doen over een actie van een bepaalde user (het is immers in KLB gepost).quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat wil JIJ hiermee bereiken?
Nee maar je weet toch dat dat gebeurt. En je weet ook dat er geen conclusie over wat er volgens jouw principes niet kan plaats kan vinden zonder dat het onderwerp bekend is. Je wilde gewoon een reltopic aanmaken. Maakt niet uit, maar ga dan niet het heilige boontje uithangen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Mij ging het om het principe. Er hoeft wat mij betreft ook helemaal geen discussie over die piercing en BT plaats te vinden.
PM maar, dan leg ik het even haarfijn uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nee tuurlijk heeft het geen betekenis. Waarom ben je dan uberhaupt mod?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:12 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo raar hoor. Beetje vreemd om stiekem een piercing door je muts te laten steken.
Ervan uitgaand dat ze thuis woont.
Om te modereren in ONZ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nee tuurlijk heeft het geen betekenis. Waarom ben je dan uberhaupt mod?
Nee, ik zou niet als ik thuis woonde en minderjarig was een ring door mijn dop heen laten halen. Anders zou ik het persoonlijk ook niet doen, maar dan moet je het zelf weten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jij zou je bloedende eikeltje trots aan paps en mams laten zien dan?
Ik heb mijn ouders nog nooit verteld over ook maar een piercing van me. Ze zagen ze vanzelf wel en wat ze niet zien hoeven ze ook niet te weten. Je gaat toch godverdomme ook niet naar je ouders om te laten zien dat je toompje gescheurd is of wat?
In mijn OP staat precies mijn klacht (het zwartmaken van een user door Emimich). Dat jij mijn OP waardeloos vindt, dat mag natuurlijk, maar post hier dan gewoon niet? Ik had inderdaad contact op kunnen nemen met een (F)A, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, nadat de rest heeft zitten hinten en het wel durven. Je OP is waardeloos.
[..]
Regel het dan via PM of neem contact op met de (F)A's.
[..]
Het onderwerp is van ondergeschikt belang, terwijl jij er wel op zit te kankeren en hoopt dat wij begrijpen waar jij op kankert? Kom op nou.
[..]
Suck it up.
[..]
Mooi.
Laten zien, nee, het er over hebben, ja(voordat je hem zet). Als je er een zou willen tenminste..quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jij zou je bloedende eikeltje trots aan paps en mams laten zien dan?
Welke grafjosti heeft me uit de opperkaste gehaaldquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het bericht is per kaste verzonden.
Nee, dat ben ik niet. de_boswachter kan, als hij wenst, mij op het matje roepen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Zargon, blauw = blauw, je hebt niet alleen rechten in ONZ dus je bent ook gewoon mod in andere sub-fora
Het is dan ook best een belangrijk punt. Als ik straks iets (waarvan het niet aan de grote klok gehangen hoeft te worden) van jou op internet tegenkom en ik PM het naar 25 users, ben jij dan gelukkig?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef Nosh het volgende:
Dat dit kuttopic (HI.HI.) nog altijd open is, is overigens de allergrootste farce van allemaal.
Ieder SC-topic moet zichzelf eindeloos bewijzen om kliekvorming tegen te gaan, maar dit haalt alweer de twee pagina's..
Ik houd van je, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voor jou, ja. Uiteindelijk ziet iedereen jou door dat kleurtje als onderdeel van Danny's blauwe wormvormige aanhangsel, of dat nu in F&F, CUL, of zoals hier, in ONZ 2.0 is.
Kan jij niks aan doen, maar het ís nu eenmaal zo.
Dat kastesysteem is ook zo'n geniale uitvindingquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke grafjosti heeft me uit de opperkaste gehaald
Waarom? Heb je 't met je ouders ook over je ontmaagding gehad? Ervan uitgaande dat die reeds is geschiedquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laten zien, nee, het er over hebben, ja(voordat je hem zet). Als je er een zou willen tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |