Pot; ketel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik weet dat ik de inhoud niet mag plaatsen maar het was iets om iemand zwart te maken.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef McFearless het volgende:
Oh, BT en iets met een klitpiercing?
Ik pas 'm aan, posten of we lynchen je.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef McFearless het volgende:
Oh, BT en iets met een klitpiercing?
Auw.. (Incl. pic). En nu?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, dat is dus volgens mij een beetje de klacht he. Een PM met dat linkje erin en een "quote:
Ik dacht dat PM's niet gepost mochten worden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pot; ketel.
En een topic openen zonder de inhoud posten is laf.
Ik heb iedere maand PMSquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:33 schreef Metalfrost het volgende:
Ik krijg nooit PM's.
Jammer. Volgende keer beter.
Dat is inderdaad zo, maar de rest kan moeilijk meepraten over dit onderwerp zonder de details te weten. Open geen topic of doe open het op de juiste manier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat PM's niet gepost mochten worden?
quote:Op 17-11-2008 01:32 schreef At-EZ
Servus_universitas = Fuifduif, nadat z'n kloon Floris.exe ontmaskerd werd.
Ik zeg dit trouwens als user, in KLB ben ik geen mod.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar de rest kan moeilijk meepraten over dit onderwerp zonder de details te weten. Open geen topic of doe open het op de juiste manier.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg dit trouwens als user, in KLB ben ik geen mod.
Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik pas 'm aan, posten of we lynchen je.
Jij bent geen user. Je hebt een kleurtjequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg dit trouwens als user, in KLB ben ik geen mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |