Nee maar je weet toch dat dat gebeurt. En je weet ook dat er geen conclusie over wat er volgens jouw principes niet kan plaats kan vinden zonder dat het onderwerp bekend is. Je wilde gewoon een reltopic aanmaken. Maakt niet uit, maar ga dan niet het heilige boontje uithangen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Mij ging het om het principe. Er hoeft wat mij betreft ook helemaal geen discussie over die piercing en BT plaats te vinden.
PM maar, dan leg ik het even haarfijn uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nee tuurlijk heeft het geen betekenis. Waarom ben je dan uberhaupt mod?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:12 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo raar hoor. Beetje vreemd om stiekem een piercing door je muts te laten steken.
Ervan uitgaand dat ze thuis woont.
Om te modereren in ONZ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh nee tuurlijk heeft het geen betekenis. Waarom ben je dan uberhaupt mod?
Nee, ik zou niet als ik thuis woonde en minderjarig was een ring door mijn dop heen laten halen. Anders zou ik het persoonlijk ook niet doen, maar dan moet je het zelf weten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jij zou je bloedende eikeltje trots aan paps en mams laten zien dan?
Ik heb mijn ouders nog nooit verteld over ook maar een piercing van me. Ze zagen ze vanzelf wel en wat ze niet zien hoeven ze ook niet te weten. Je gaat toch godverdomme ook niet naar je ouders om te laten zien dat je toompje gescheurd is of wat?
In mijn OP staat precies mijn klacht (het zwartmaken van een user door Emimich). Dat jij mijn OP waardeloos vindt, dat mag natuurlijk, maar post hier dan gewoon niet? Ik had inderdaad contact op kunnen nemen met een (F)A, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, nadat de rest heeft zitten hinten en het wel durven. Je OP is waardeloos.
[..]
Regel het dan via PM of neem contact op met de (F)A's.
[..]
Het onderwerp is van ondergeschikt belang, terwijl jij er wel op zit te kankeren en hoopt dat wij begrijpen waar jij op kankert? Kom op nou.
[..]
Suck it up.
[..]
Mooi.
Laten zien, nee, het er over hebben, ja(voordat je hem zet). Als je er een zou willen tenminste..quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jij zou je bloedende eikeltje trots aan paps en mams laten zien dan?
Welke grafjosti heeft me uit de opperkaste gehaaldquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het bericht is per kaste verzonden.
Nee, dat ben ik niet. de_boswachter kan, als hij wenst, mij op het matje roepen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Zargon, blauw = blauw, je hebt niet alleen rechten in ONZ dus je bent ook gewoon mod in andere sub-fora
Het is dan ook best een belangrijk punt. Als ik straks iets (waarvan het niet aan de grote klok gehangen hoeft te worden) van jou op internet tegenkom en ik PM het naar 25 users, ben jij dan gelukkig?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef Nosh het volgende:
Dat dit kuttopic (HI.HI.) nog altijd open is, is overigens de allergrootste farce van allemaal.
Ieder SC-topic moet zichzelf eindeloos bewijzen om kliekvorming tegen te gaan, maar dit haalt alweer de twee pagina's..
Ik houd van je, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voor jou, ja. Uiteindelijk ziet iedereen jou door dat kleurtje als onderdeel van Danny's blauwe wormvormige aanhangsel, of dat nu in F&F, CUL, of zoals hier, in ONZ 2.0 is.
Kan jij niks aan doen, maar het ís nu eenmaal zo.
Dat kastesysteem is ook zo'n geniale uitvindingquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke grafjosti heeft me uit de opperkaste gehaald
Waarom? Heb je 't met je ouders ook over je ontmaagding gehad? Ervan uitgaande dat die reeds is geschiedquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laten zien, nee, het er over hebben, ja(voordat je hem zet). Als je er een zou willen tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |