quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
En uiteraard wil ik zelf ngo iets aan de foto's toevoegen: Mijn nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoe klein is klein? Je weet wel dat je maar tot een bepaalde kleinheid kan gaan? En wat voor soort lettertjes?
Als het een lettertype betreft gewoon een van de betere studio's binnenlopen. Die kunnen strakke lijnen zetten en hebben inzicht in goede plaatsing. Ik weet niet waar je woont, maar er is vast een oke shop in je buurt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Het gaat om dit lettertype ("before we part"). En tja, hoe klein... Ik besef dat het altijd een beetje gaat 'uitlopen' na een poos, maar aangezien ik echt een heel verhaal d'r op wil hebben moet het niet fontsize 96 worden..
Altijd leuk om weer een originele tekst te zien voor die plek. Hetzelfde vind ik met letters op de buik. Het blijft stoer maar je moet wel met iets komen dat nog niet iedereen heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
En uiteraard wil ik zelf ngo iets aan de foto's toevoegen: Mijn nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Ja dat vond ik ook het punt, ik vond het zo stoer maar bijan alles is afgezaagd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:38 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Altijd leuk om weer een originele tekst te zien voor die plek. Hetzelfde vind ik met letters op de buik. Het blijft stoer maar je moet wel met iets komen dat nog niet iedereen heeft.
Hier nog even een overzichtje van de tatoeage op mijn been tot nu toe:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof, al vind ik het wel een enorme stap om op je handen te laten tatoeëren. Maar toch, tof!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
heel tof!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt lef! Mooie kleurquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, lef.. Tis gewoon een kwestie van doenquote:
En je foto niet zo knalgeel is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef ParanoidEv het volgende:
De kleur is trouwens neonroze, maar dat zie je pas als ie straks genezen is.
Ik weet dat hij nog niet af is. Ik zoek nog wat ik er precies van vind. Als die af is zal het geheel erg vet zijn geloof ik. Die haren: op de kleine foto zien er echt super uit. Benieuwd naar een grote versie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:38 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Altijd leuk om weer een originele tekst te zien voor die plek. Hetzelfde vind ik met letters op de buik. Het blijft stoer maar je moet wel met iets komen dat nog niet iedereen heeft.
Hier nog even een overzichtje van de tatoeage op mijn been tot nu toe:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad nog lang niet af, ik hoop er voor zomer 2009 mee klaar te zijn, maar het kan zomaar een jaar langer gaan duren afhankelijk van mijn financiën en hoe druk mijn tatoeëerder het heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet dat hij nog niet af is. Ik zoek nog wat ik er precies van vind. Als die af is zal het geheel erg vet zijn geloof ik. Die haren: op de kleine foto zien er echt super uit. Benieuwd naar een grote versie!
Hey joh, ik had je wat gevraagd in het vorige topic ^_^ (of heb ik over het antwoord heen gelezen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Vet ontwerp. Fresh getekend, aangepast of standaard plaatje? En waar komt 'ie te staan?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Conekiller het volgende:
TattooVolgPost
Vrijdag weer
[ afbeelding ]
On teh hip
Ik vind het wel een heel origineel ontwerp. Alleen vind ik persoonlijk dat gedoe in haar gezicht een beetje too much, daardoor gaat ze een beetje op een clown lijken en dat is jammer. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Wie gaat het zetten?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Conekiller het volgende:
TattooVolgPost
Vrijdag weer
[ afbeelding ]
On teh hip
Ik wil ook zo'n beste vriendinquote:Op donderdag 20 november 2008 01:30 schreef Conekiller het volgende:
We gaan met dat gezicht enzo nog even kijken. OUtline eerst maar erop en invulling daarna even kijken.
M'n beste vriendin gaat 'm zetten. Ze is nu leerling bij de shop van haar ouders. Die misfits tattoo was haar eerste. Ik ben haar proefkonijn
Dank je!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:36 schreef Enfermera het volgende:
Mooi killincupid!
In welke kleur gaat 't ingekleurd woren?
Ja precies.. ok danquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:42 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Dank je!
Dat staat nog niet helemaal vastIn de bovenste helft van m'n arm zitten behoorlijk wat kleuren, dus die zullen voor een deel terugkomen in dit nieuwe stuk (paars, groen, lichtblauw, etc.). Ik denk dat er wat meer wit in de bloemen komt.
Volgende keer (over een paar weken) schaduwen en daarna nog een sessie voor het inkleuren. Zin in!
Erg mooi! Ik ben onder de indruk. Mooie kleuren, mooi ontwerp en mooie schaduw. Wie is dit aan het zetten als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:33 schreef killingcupid het volgende:
Van 1/2 naar 3/4e sleeve![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:53 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik ben onder de indruk. Mooie kleuren, mooi ontwerp en mooie schaduw. Wie is dit aan het zetten als ik vragen mag?
Medhi is sowieso een held. Indrukwekkend gast vind ik t. Ik heb mijn tattoos laten zetten in zijn shop.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:51 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Thanks!
De hele sleeve is/wordt gezet door Mehdi le Mair van Bunker Tattoo in Breda. Is één van de besten in NL, samen met o.a. Darko, Erroll, Rob Admiraal, Jeroen Franken, Gerrit, etc.
De allllllerbestequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:27 schreef ParanoidEv het volgende:
AMsterdam zo te lezen. Deze ofzo: http://classicinkandmods.com/
Vind 'm érg mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond laten zetten!!Ben er echt superblij mee!
(voor de duidelijkheid: tis de tekst aan de linkerkant, tekentje rechts had ik al)
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vind 'm érg mooi.
Ben zelf ook nog op zoek naar een nieuwe plek voor een 'spreuk'.
Idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef Blue_note het volgende:
Nee, nog niet precies.
Moet nog iets écht passends tegenkomen.
Bizar.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Oeps.....
[ link | afbeelding ]
Na de klik meer....
Staan mooie dingen tussen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Sleeve het volgende:
Ik ben ook nog steeds super blij met mijn sleeve van Rob. Het is echt exact zo geworden als het idee dat in mijn hoofd zat. Ondanks dat mijn communicatie met Rob niet altijd even soepel verliep heeft hij mijn ideeën toch heel precies kunnen vertalen. Die combinatie van goede techniek, herkenbare stijl en vertalen van het idee van de klant naar een tatoeage, maken het verschil tussen een goede tatoeëerder en een top tatoeëerder.
Hier een foto van mijn tatoeage van Rob, de rest is te bewonder op zijn website www.admiraaltattoo.com
[ afbeelding ]
Heb je dat design zelf gemaakt of de tattoeerder laten doen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Sleeve het volgende:
Ik ben ook nog steeds super blij met mijn sleeve van Rob. Het is echt exact zo geworden als het idee dat in mijn hoofd zat. Ondanks dat mijn communicatie met Rob niet altijd even soepel verliep heeft hij mijn ideeën toch heel precies kunnen vertalen. Die combinatie van goede techniek, herkenbare stijl en vertalen van het idee van de klant naar een tatoeage, maken het verschil tussen een goede tatoeëerder en een top tatoeëerder.
Hier een foto van mijn tatoeage van Rob, de rest is te bewonder op zijn website www.admiraaltattoo.com
[ afbeelding ]
Rob heeft het uiteraard getekend. Maar wel op mijn aanwijzingen. Dus ik heb gezegd hoe ik wilde dat het er uit kwam te zien. Dus waar de kop van de draak moest komen, de klauwen, het lijf etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heb je dat design zelf gemaakt of de tattoeerder laten doen?
heb je het plaatje uit een boek van hem?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:33 schreef Conekiller het volgende:
we zijn niet heel veel verder gekomen, veel te druk helaas![]()
Ach ja, de eerste week van december gaan we verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog veel aan gebeuren
edit: die kras is trouwens m'n eigen schuld
Iquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:33 schreef killingcupid het volgende:
Van 1/2 naar 3/4e sleeve![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch vreemd dat je tattoo in je post tikt, maar het op je knie niet kon spellenquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:09 schreef FB-aight het volgende:
"My first home-made tattoo"
[ afbeelding ]
Moest toch het apparaat testen, tekenen kan ik niet dus vandaar de kunstige krassen in m'n knie...
Ben echt tevree !
meen je toch niet serieus hoa ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 05:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je tattoo in je post tikt, maar het op je knie niet kon spellen
credibility 0%
Ik kan hem ook wel waarderenquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:21 schreef Conekiller het volgende:
ook al is het hier een hoaxplaatje, het idee vind ik niet eens beroerd
Je handschrift komt in ieder geval overeen met je "tattoo-schrift"quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef FB-aight het volgende:
voor de goede orde
[ afbeelding ]
met blok
[ afbeelding ]
Ach het is zo'n klein tekeningetje, daar kan altijd nog iets moois overheenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:47 schreef saaw het volgende:
ik snap de motivatie niet helemaal, maar wel grappig
QFTquote:Op zondag 30 november 2008 11:57 schreef wes55 het volgende:
wat een bagger reacties. ik vindt dit een vetter idee als een elf in een dozijn elfje/roosje wat uit een boek komt, dat is pas triest!
11 Uit een dozijn? Die is nieuw voor me. Maargoed. Als je niet kan tekenen ga dat dan vooral niet op jezelf doen.quote:Op zondag 30 november 2008 11:57 schreef wes55 het volgende:
wat een bagger reacties. ik vindt dit een vetter idee als een elf in een dozijn elfje/roosje wat uit een boek komt, dat is pas triest!
Jij past je ook elke keer aan, zodra er een nieuwe trend is? Dus skinny jeans- jij draagt baggy, baggy jeans - jij draagt skinny. Om maar apart en anders en "uniek" te zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 19:34 schreef wes55 het volgende:
daar gaat het toch niet om arneaux. het gaat om het idee. ik heb liever een homemade tattoo die er niet uitziet op mn been als één van onderstaande die geplaatst zijn in dit topic (eigenlijk uit #32)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal je post niet serieus nemen want je bent hoogst waarschijnlijk onder invloed van geestverruimende middelen want dit slaat kant noch wal. wie zegt dat ik apart en 'uniek' moet zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij past je ook elke keer aan, zodra er een nieuwe trend is? Dus skinny jeans- jij draagt baggy, baggy jeans - jij draagt skinny. Om maar apart en anders en "uniek" te zijn.
Zoals jij reageert op een ontzettend lelijke, niet grappige tattoo geeft mij de indruk dat je een tattoo alleen leuk vindt indien deze anders is dan anderen. Oftewel, je wilt uniek en apart zijn. Gaat alleen niet lukken, zeker niet nu alles op internet te vinden is.quote:Op zondag 30 november 2008 21:27 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik zal je post niet serieus nemen want je bent hoogst waarschijnlijk onder invloed van geestverruimende middelen want dit slaat kant noch wal. wie zegt dat ik apart en 'uniek' moet zijn?
@wes55: ga eens ontopic ipv je met anderen bezig te houden. Ben je op je piemeltje getrapt omdat je een tribal heb?quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef wes55 het volgende:
@ Arneuax, wie ben jij dan om hem te beoordelen
@ Oxygene, Echt toegevoegde waarde, een niet relevant voorbeeld geven. zeg dan niks.
Irrelevant? de discussie ging toch over originaliteit van een tatto? dat jij niet een plaatje uit een boek wilde? Nou ik plaats mijn reactie daarop.quote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef wes55 het volgende:
ik ben ontopic bezig, jij bent degene die irrelevante uitspraken doet. en nee er staat geen tribal op mijn lichaam.
Probeer niet zo koffiedik te zien..quote:Op maandag 1 december 2008 08:20 schreef arneaux het volgende:
Als je zelf blij bent met je tattoo, hey, great for you. Maar ik vind een huisje op jezelf tekenen en het woord tattoo nou niet echt inspirerend/grappig/ontroerend ofzo.
Dat je dit doet - "okay"quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef FB-aight het volgende:
voor de goede orde
[ afbeelding ]
met blok
[ afbeelding ]
Het is mijn knie..quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat je dit doet - "okay"
Maar waarom dan ook nog op z'n kop? Als je dan een korte broek aanhebt ziet het er helemaal vaag uit
heel mooi!quote:Op maandag 1 december 2008 23:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag 28 november mijn tweede tatoeage als verjaardagscadeau gekregen van m'n vriend.
De betekenis: mijn vader heeft mijn naam (Amanda) uitgekozen door een liedje, vandaar de betekenis van m'n naam "Worthy of Love" in een muziekbalk.
OK, en handbal??quote:Op maandag 1 december 2008 14:19 schreef wes55 het volgende:
@ Dribbel, tuurlijk kan je wel gaan sporten, ligt er natuurlijk wel aan wat voor sport. Fitness is wel mogelijk bijvoorbeeld.
Gaat mij niet zozeer of er troep in de "wond" kan komen maar het gaat om verkleuring bij mij. Nog steeds groen licht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:53 schreef wes55 het volgende:
@ oxygene ja zwemmen is geen probleem 2 weken na het zetten, helemaal als de korstjes weg zijn.
Na een week is ie dicht ja, dan kan je uiteraard sporten....maar na 2 dagen heb je nog korstvorming, die korsten kunnen eraf schuren...dat bedoel ik ermee...quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:53 schreef wes55 het volgende:
@ dribbel, ja kan geen kwaad. ik ging weer rugbyen een week na het zetten van mn tattoo niks van gemerkt verder. als je het gewoon goed insmeert voor het trainen zodat de huid soepel is kan er niet veel kwaad gaan.
Ik mocht geen spijkerbroeken dragen, maar pantalons.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:19 schreef wes55 het volgende:
zolang je het gewoon goed bijhoudt kwa insmeren maakt kleding keuze niet zoveel uit.
Ook in verband met verkleuren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:37 schreef saaw het volgende:
Zwemmen en sporten vanaf dat alle kortjes er [uit zichzelf] af zijn. Nog een beetje vervellen is geen probleem.
Mooi ontwerp en achterliggende gedachte!quote:Op maandag 1 december 2008 23:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag 28 november mijn tweede tatoeage als verjaardagscadeau gekregen van m'n vriend.
De betekenis: mijn vader heeft mijn naam (Amanda) uitgekozen door een liedje, vandaar de betekenis van m'n naam "Worthy of Love" in een muziekbalk.
dat is bullshit, als je tattoo gewoon strak gezet is zal hij echt niet door zwemmen of sporten minder strak worden, dit kan op termijn wel gebeuren indien je veel aankomt(strié vorming/uitrekken van de huid).quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef saaw het volgende:
Ja oa, en de strakheid van lijnen bijv.
Je kan een strak gezette tatt flink verpesten door er slecht voor te zorgen.
door zwemmen niet nee maar als je de korsten er af schuurt voordat het goed genezen is wordt het echt wel lelijk hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef wes55 het volgende:
[..]
dat is bullshit, als je tattoo gewoon strak gezet is zal hij echt niet door zwemmen of sporten minder strak worden, dit kan op termijn wel gebeuren indien je veel aankomt(strié vorming/uitrekken van de huid).
dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef saaw het volgende:
[..]
door zwemmen niet nee maar als je de korsten er af schuurt voordat het goed genezen is wordt het echt wel lelijk hoor
er komen witte vlekken ja wanneer je je korsten eraf peutert of schuurt maar de strakheid wordt niet minder (en met strakheid bedoel ik een strakke lijn en geen bibberlijn)quote:Op woensdag 3 december 2008 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als jij je korsten te vroeg eraf haalt worden je lijnen wel verneukt.
En die vlekken kunnen de lijn dus mijnder strak makenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
er komen witte vlekken ja wanneer je je korsten eraf peutert of schuurt maar de strakheid wordt niet minder (en met strakheid bedoel ik een strakke lijn en geen bibberlijn)
Ben je in Ghana geweest toevallig? Aangezien het teken daarvandaan komtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil graag een keer een sankofa laten tatoeeren,maar nog geen idee waar en hoe
[ afbeelding ]
damn via xs.to werkt t niet?
betekenis: We must go back and reclaim our past so we can move forward; so we understand why and how we came to be who we are today
Zo, die zet aardig mooie tattoos. Was op zoek naar iemand die mooie japanse zet, vind die van bunker er goed uit zien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:59 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Wie weet hoeveel Bunker tattoo ongeveer rekent per uur??
Ja ik zit ook over een Japans design te denken, dus ik ben ook geinteresseerd in Bunker tattoo of Yurgen veenendaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef truStie het volgende:
[..]
Zo, die zet aardig mooie tattoos. Was op zoek naar iemand die mooie japanse zet, vind die van bunker er goed uit zien.
Ben ook wel benieuwd wat zoiets kost, bijvoorbeeld die koi op pagina 2 van zijn site. Denk dat ik daar maar eens ga kijken.
Errol@inkstitution Rotterdam, die van mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef truStie het volgende:
[..]
Zo, die zet aardig mooie tattoos. Was op zoek naar iemand die mooie japanse zet, vind die van bunker er goed uit zien.
Heb m al een aantal keer voorbij zien komen, maar hij blijft echt superquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef n0a het volgende:
[..]
Errol@inkstitution Rotterdam, die van mij
Vriend is nog met een sleeve bezig maar die is nog niet af.
Af en toe even showenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb m al een aantal keer voorbij zien komen, maar hij blijft echt superN0a! Echt mooi! Vooral met het rood
Hij is heel subtiel ingekleurd, niet zo schreeuwerig zoals de meeste Japanse tattoosquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef n0a het volgende:
[..]
Af en toe even showen.
Ben wel een beetje jaloers op die van mijn vriend. Die is driekwart en wat "voller", die van mij wat meer open en niet helemaal rondom. Maar uitbreiding zit in de planning. Nu alleen nog veeel sparen.
Mooie tatoeage!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef n0a het volgende:
[..]
Vriend is nog met een sleeve bezig maar die is nog niet af.
Ik ben benieuwd! Klinkt goedquote:Op zondag 7 december 2008 13:44 schreef mrcool het volgende:
Jeuk, jeuk en nog eens jeuk!
Na ongeveer 4 jaar is het weer tijd voor de pijnbank. Bij All or Nothing (Nijmegen) zijn ze bezig een ontwerp voor me te maken. Het is de bedoeling dat mijn onderarm 'dicht' gaat. Er staat nu aan de binnenkant een tribal die gecoverd gaat worden en dus (bijna) niet meer te zien zal zijn straks.
Het word iig een Japans ontwerp van een mediterende godin inclusief een hoop bloemen en wsl wind (wolken) voor de coverup. Alles in Japanse stijl. De 27ste ga ik het ontwerp bekijken. Zodra de eerste sessie er op zit zal ik eens foto's plaatsen.
Ik zou het niet doen: http://picasaweb.google.com/madametatou.com/DesignsPhotoS#quote:Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Na lang (heel lang) nadenken heb ik besloten een tattoo te laten zetten. Op m'n schouderblad. Het ontwerp is er, nu nog een goede tattooshop. Ik heb geen enkel idee waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een tattooshop, maar bij Madame Tatou hier in Maastricht had ik wel een goed gevoel. Heeft iemand hier ervaring met deze tattooshop?
Wat veroorzaakte precies dat goede gevoel? Toch niet de kwaliteit van de tattoo's mag ik hopen?quote:Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Na lang (heel lang) nadenken heb ik besloten een tattoo te laten zetten. Op m'n schouderblad. Het ontwerp is er, nu nog een goede tattooshop. Ik heb geen enkel idee waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een tattooshop, maar bij Madame Tatou hier in Maastricht had ik wel een goed gevoel. Heeft iemand hier ervaring met deze tattooshop?
ikke ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Geen ervaring met madame... wel met Playersclub Tattoo, hele goede ervaring
Precies wat ik gedaan heb. Ben even binnengelopen, praatje gemaakt over werkwijze en hygiëne ... behalve dan de fotoboeken. Aangezien ik al precies weet wat ik wil, vond ik het niet nodig om te vragen naar de verschillende ontwerpen. Daarbij heb ik over hoofd gezien om te vragen naar foto's van door haar geplaatste tattoos. Dom, ik weet 't .... maar ik heb nog nooit een tattoo laten zetten.quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Conekiller het volgende:
waar je vooral op moet letten is hygiene. Hebben ze een GG&GD certificaat. Bekijk de fotoboeken, maak een praatje,. Als alles je bevalt kan je een afspraak maken. Of je kijkt even verder.
Bedankt voor tip, ik denk dat ik daar eens een kijkje ga nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Wow.... zoiets simpels en dan zo slechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef wes55 het volgende:
wowww madame tatou maar gauw mijden..
[ afbeelding ]
omg echt absoluut megaslechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wow.... zoiets simpels en dan zo slecht
Fotoboeken zijn het belangrijkste van alles. Samen met de hygiene en de *klik* met de artiest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aangezien ik al precies weet wat ik wil, vond ik het niet nodig om te vragen naar de verschillende ontwerpen. Daarbij heb ik over hoofd gezien om te vragen naar foto's van door haar geplaatste tattoos. Dom, ik weet 't .... maar ik heb nog nooit een tattoo laten zetten.
wow, fuck, dat is slecht zegquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef wes55 het volgende:
[ afbeelding ]
Sjoerd Elstak ! ! ! ! ! !!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zou dat lekker afgezaagd zijn?quote:Op donderdag 11 december 2008 02:20 schreef Miriampje het volgende:
Heb een jaar geleden een kleine tattoo laten zetten. Ben nu weer aan het denken over iets nieuws.
Zal nog wel even duren voordat ik weer de stap zet, maar dromen is ook leuk.
Zit lekker afgezaagd aan een elfje te denken. Deze vind ik erg mooi.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook erg orgineel.. daarom spreekt hij me zo aanquote:Op donderdag 11 december 2008 08:45 schreef dribbel79 het volgende:
idd, ik vind 'm juist erg origineel...doe je 'm incl. de pot?
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef n0a het volgende:
De bloem vind ik wel mooi, het water vind ik wat minder.
Very nice!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:27 schreef killingcupid het volgende:
Nog twee sessies en dan is deze 3/4e sleeve (ben nu bezig met een uitbreiding van 1/2 naar 3/4) klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 woord: Bepanthenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vond mijn kreeftje al verrot qua naverzorging dus: respect!
Looking good!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:27 schreef killingcupid het volgende:
Nog twee sessies en dan is deze 3/4e sleeve (ben nu bezig met een uitbreiding van 1/2 naar 3/4) klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm viltstift?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef wes55 het volgende:
[ afbeelding ]
Het allerbelangrijkste is dat het goed zwart word en mijn ervaring is dat dat niet in een keer gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel heel gaaf! Nu nog ergens waar ze dit goed kunnen
[..]
Uhm viltstift?
Vind em in deze kleur ook wel stoer, maar zwart moet inderdaad wel goed zwart zijn!quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef mrcool het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat het goed zwart word en mijn ervaring is dat dat niet in een keer gaat.
5 jaar en niet goed genezen? Wat jij zegt over dik worden van de tattoo dat kan, ga maar eens een uurtje in een sauna zitten.quote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef Sjeunie het volgende:
[ afbeelding ] Heb deze ongeveer 5 jaar geleden bij tattoo Eus laten zetten, deze moet eigelijk ook nog bijgewerkt worden, maar is mn eigen schuld, luiheid
en heb af toe dat tattoo nogal dik word, zodat net lijkt alsof het erop zit "geplakt"
ligt aan temperatuur ofzo, maar tis eigelijk niet echt goed genezen denk.
Ik bedoel hier dus mee dat alles goed opgevuld is, of het nou zwart is of een andere kleur.quote:Op maandag 15 december 2008 22:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vind em in deze kleur ook wel stoer, maar zwart moet inderdaad wel goed zwart zijn!
http://www.dragontattoo.nl/quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Byte_Me het volgende:
kent iemand een goede tattoo shop in eindhoven?
Ow ok zo las ik het niet...quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik bedoel hier dus mee dat alles goed opgevuld is, of het nou zwart is of een andere kleur.
Vandaar dat ik het ff vermeld!quote:
Ik heb daar 5 afspraken staan voeind januari-maart zou ie af moeten zijn , pin up op mn ribben , ( schijnt een van pijnlijkste plekken te zijn ? )"sailor Jerry" stylequote:
Lies is ook geen fijne plek heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
( schijnt een van pijnlijkste plekken te zijn ? )
Valt mee. Heupbot = au. Daar trek ik de conclusie uit dat het overal waar weinig vet tussen huid en bot zit, pijnlijk zal zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef mrcool het volgende:
[..]
Lies is ook geen fijne plek heb ik me laten vertellen.
ah thanks wist niet dat die bestond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Conekiller het volgende:
nee dit is het infotopic. Het show je tattoo/piercing topic is hier
Show hier je tattoo of piercing M/V deel XI!
same here.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Conekiller het volgende:
Maar je hebt wel gelijk. Ik heb nog nooit bepanthen gebruikt en alles is gewoon goed genezen
Hier kan het ook niet aan liggen, men gebruikt vaak zat uierzalf of vaseline ofzo. Ikzelf zweer alleen bij Bepanthen omdat het veel soepeler is dan uierzalf of vaseline dus stukken makkelijker smeert. Bovendien plakt het niet en dit vind ik ook vrij belangrijk. Bepanthen is eigenlijk bedoelt voor brandwonden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef wes55 het volgende:
@ oxygene alsof je tattoo niet goed genezen is doordat je geen bepanthen hebt gebruikt.
Mag ik vagen wat de achterliggende reden is om het Volcom logo te laten zetten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef Vono het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen zomer gezet. word volgende zomer uitgebreid
Enigste mooie tattoo tot nu toe!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef FB-aight het volgende:
voor de goede orde
[ afbeelding ]
met blok
[ afbeelding ]
Ja. Maar gelukkig niet de enige.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Enigste mooie tattoo tot nu toe!
En geirriteerde babyhuid is het ook prima voor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:57 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier kan het ook niet aan liggen, men gebruikt vaak zat uierzalf of vaseline ofzo. Ikzelf zweer alleen bij Bepanthen omdat het veel soepeler is dan uierzalf of vaseline dus stukken makkelijker smeert. Bovendien plakt het niet en dit vind ik ook vrij belangrijk. Bepanthen is eigenlijk bedoelt voor brandwonden.
Alles waar volcom voor staat heeft veel invloed op mijn leven, dit wil ik nooit vergeten. en dat het een supervet logo is was natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef saaw het volgende:
[..]
Mag ik vagen wat de achterliggende reden is om het Volcom logo te laten zetten?
Haha nee dat van enigste sloeg eigenlijk nergens op, maar vind um wel mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja. Maar gelukkig niet de enige.
Wicked!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef Nosh het volgende:
Weet iemand een Nederlandse artiest die echt extreem goed is in lijnwerk?
Zit al een hele tijd te overwegen om dit op mijn onderarm te laten zetten, maar het is zo'n ontzettend gedetailleerd design dat ik als de dood ben voor fouten. Laat staan hoe het erover dertig jaar uitziet..
[ afbeelding ]
originele hoes, trouwens:
[ afbeelding ]
Hier heb ik (nog) geen ervaring mee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En geirriteerde babyhuid is het ook prima voor.
Joy Divisionquote:
Of tepelkloven...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En geirriteerde babyhuid is het ook prima voor.
Wow! Echt gaaf!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef n0a het volgende:
[..]
en en en?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:21 schreef purplerose het volgende:
Today is the day, ben nu toch wel beetje zenuwachtig
heb dan altijd ff twijfels of ik er wel goed aan doe enz maar dat verdwijnt als ik er eenmaal zit
Gaaf....quote:
Thxquote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gaaf....![]()
Pijnlijk/lang geduurt? Of wast te doen?
Nee idd dat zal wel niet zo lekker zijn geweestquote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx![]()
Alleen de plekjes bij de pols en me elleboog waren niet zo leuk, alles daartussen ging prima
Heb niet echt op tijd gelet maar ik gok dat ie een dik uur bezig is geweest met mij pijn doen
Edit: ik zie trouwens op de foto dat er ene heup ronder is maar dat is in het echt niet, me arm was net iets verdraaid
Ja het was absoluut te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd dat zal wel niet zo lekker zijn geweest
Mooi! Hahawel te doen dus, nice
Ik vind 'm errug gaaf.
is gewoon slecht gezet dat stukje, anders zou de rest ook 'verdraaid' moeten zijn en is nu niet het geval.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Edit: ik zie trouwens op de foto dat er ene heup ronder is maar dat is in het echt niet, me arm was net iets verdraaid
Nee hoor, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef wes55 het volgende:
[..]
is gewoon slecht gezet dat stukje, anders zou de rest ook 'verdraaid' moeten zijn en is nu niet het geval.
Ik vind jou heel negatief en onervaren overkomen in dit hele topic al. Jammer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef wes55 het volgende:
[..]
ja vast, je draait je arm en alleen maar 1 klein stukje van de tatoeage wordt verdraaid.
ik zeg gewoon waar het op staat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik vind jou heel negatief en onervaren overkomen in dit hele topic al. Jammer.
gelukkig hebben we jou in dit topic om voor de ervarenheid te zorgen, jij hebt natuurlijk al voor meer als 15 uur werk op je lichaam zitten en kan ons ook met gerust hart vertellen dat als je geen Bepanthen gebruikt je een lelijke tatoeage krijgt/slecht geneest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die van mij moet ook bijgewerkt worden want tijdens het genezen is het niethelemaal goed gegaan. Heb ten eerste geen Bepanthen gebruikt
Nou ik heb je al meermaals betrapt op "advies" wat dus niet bleek te kloppen vandaar mijn opmerking.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik zeg gewoon waar het op staat.
[..]
gelukkig hebben we jou in dit topic om voor de ervarenheid te zorgen, jij hebt natuurlijk al voor meer als 15 uur werk op je lichaam zitten en kan ons ook met gerust hart vertellen dat als je geen Bepanthen gebruikt je een lelijke tatoeage krijgt/slecht geneest.
Boh, 15 uur werk! Nu ben je een echte kenner, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik zeg gewoon waar het op staat.
[..]
gelukkig hebben we jou in dit topic om voor de ervarenheid te zorgen, jij hebt natuurlijk al voor meer als 15 uur werk op je lichaam zitten en kan ons ook met gerust hart vertellen dat als je geen Bepanthen gebruikt je een lelijke tatoeage krijgt/slecht geneest.
Jij indirect.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef wes55 het volgende:
wie zegt dat ik het over mezelf heb?
Ik zeg dan op mijn beurt: als je mensen "advies" geeft wat achteraf niet blijkt te kloppen, "adviseer" dan niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef wes55 het volgende:
Trouwens als jullie allemaal zo vallen over kritiek, post dan niks.
Ik doelde op je "advies" over dat korstjes krabben geen rare lijnen veroorzaakt etc.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:24 schreef wes55 het volgende:
Ik heb het over kritiek en jij begint over advies. Zeg dan niks en kruip dan terug onder je steen.
Het gaat niet om het geven van de kritiek, het gaat om de inhoud van de kritiek. Jij kunt aan de hand van een foto beweren dat een tattoo slecht gezet is. Ik vind dan; bekijk 'm eerst eens echt, een foto doet vaak geen recht aan het plaatje. En bij je pols in de buurt kan je best een stukje verdraaid hebben, wat in het echt helemaal niet zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef wes55 het volgende:
Nee, dit was pure speculatie. ik had er net zo goed 20 of 30 kunnen neerzetten.
Maargoed dat jij niet reageert op mijn post maakt al genoeg duidelijk.
Trouwens als jullie allemaal zo vallen over kritiek, post dan niks.
Precies. Ik rest mijn kees. Back ontopic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geven van de kritiek, het gaat om de inhoud van de kritiek. Jij kunt aan de hand van een foto beweren dat een tattoo slecht gezet is. Ik vind dan; bekijk 'm eerst eens echt, een foto doet vaak geen recht aan het plaatje. En bij je pols in de buurt kan je best een stukje verdraaid hebben, wat in het echt helemaal niet zo blijkt te zijn.
Thx Debsterrquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind 'm mooi gezet, de afbeelding zelf vind ik wel schattig, maar zou 'm zelf nooit laten zetten. Maar hij staat je goed, ook leuk met de kleurtjes!!
Ja maar ik heb niks nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef mrcool het volgende:
Oh de discussies, post eens gewoon foto's.
en als jij gewoon wat beter had gelezen dan had je gezien dat ik het niet had over de gehele tatoeage maar over een stukje in de tatoeage.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geven van de kritiek, het gaat om de inhoud van de kritiek. Jij kunt aan de hand van een foto beweren dat een tattoo slecht gezet is. Ik vind dan; bekijk 'm eerst eens echt, een foto doet vaak geen recht aan het plaatje. En bij je pols in de buurt kan je best een stukje verdraaid hebben, wat in het echt helemaal niet zo blijkt te zijn.
Dat was geen advies, dat was mijn ervaring met sporten na het zetten van een tatoeage.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik doelde op je "advies" over dat korstjes krabben geen rare lijnen veroorzaakt etc.
Leuk voor je, maar als je toch selectief blijft reageren op mijn discussie punten kan je beter helemaal niet reageren. Na het zien van je fotoboek en je username wordt alles duidelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies. Ik rest mijn kees. Back ontopic.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:38 schreef wes55 het volgende:
Na het zien van je fotoboek en je username wordt alles duidelijk.
nou sorry hoor... kijk liever naar oxygene fotoboek dan die van jouquote:Leuk voor je, maar als je toch selectief blijft reageren op mijn discussie punten kan je beter helemaal niet reageren. Na het zien van je fotoboek en je username wordt alles duidelijk.
Hoe werkt zoiets, as in je tattoo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Debsterr het volgende:
Staat er nu ruim een jaar. Laten zetten n.a.v. het overlijden van mijn opa, vond het kruisje een mooi simpel symbool (en ik hou gewoon van kruisjes) en er zit as in verwerkt.
Ik denk dat het wel goed moet worden afgesproken hoe en wat want die inkt moet aan strenge eisen voldoen. Maar zeker een mooi gebaar!quote:
As is as. Dus verder dan dat het op eigen risico is, wat moet je dan nog afspreken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed moet worden afgesproken hoe en wat want die inkt moet aan strenge eisen voldoen.
As kan irritatie geven in of op de huid. Het is een heel fijn stof. Inkt is gemaakt van stoffen die onderzocht zijn die geen problemen geven met huid/bloed. Maar inderdaad op eigen risico afspreken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
As is as. Dus verder dan dat het op eigen risico is, wat moet je dan nog afspreken?
Ook wat van plan rippert?quote:
waar wil je een stuk laten zetten? been?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, zodra mn portomonee wil mee werken wil ik n marquesan bij/door Jeroen Franken laten zetten
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, zodra mn portomonee wil mee werken wil ik n marquesan bij/door Jeroen Franken laten zetten
Ik zit wat dingen in mijn tattoo terugkomen zoals ze daar gezet zijn, erg strak gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
deze vind ik echt rete-straken de rug heeft eigenlijk wel mijn voorkeur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad op eigen risico gebeurd, en er gaat zo weinig in, dat het puur psychisch is. Maar ik vond het een mooi idee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
As kan irritatie geven in of op de huid. Het is een heel fijn stof. Inkt is gemaakt van stoffen die onderzocht zijn die geen problemen geven met huid/bloed. Maar inderdaad op eigen risico afspreken.
quote:
Gaat Rob zelf 'm trouwens zetten want ik las dus dat hij een nieuwe zetter had aangenomen .. een buitenlander dacht ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:01 schreef FrankP het volgende:
Afgelopen vrijdag voor de tekenafspraak geweest bij Rob Deut. Erg relaxte vent, voelde me er meteen op mijn gemak. Ontwerp gaat erg gaaf worden (maori stijl), bovenste helft bovenarm, schouder, borst en schouderblad.
Nu nog even wachten tot het 4 februari is!!!
http://classicinkandmods.com/ vlakbij de Damquote:Op zondag 21 december 2008 19:59 schreef postman het volgende:
Leute, vraagje. Wat is/zijn goede shops in A'dam (centrum)? wil een simpel iets maar moet wel goed gebeuren:)
kicken, ik had 31 oktober een afspraak bij Jeroen, super strakke lijnen. niet normaal.quote:Op zondag 21 december 2008 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
@Wes; nee dus, heb 'm wel al gemaild en zou nog te horen krijgen wanneer hij weer afspraken gaat maken voor '09. Bij Deut sta ik wel al op de newsletter, maar mn voorkeur ligt toch wel bij JeroenF.![]()
Was tijdelijk, die is inmiddels weer weg (Simon), dus Rob gaat hem inderdaad zelf zetten.quote:Op zondag 21 december 2008 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Gaat Rob zelf 'm trouwens zetten want ik las dus dat hij een nieuwe zetter had aangenomen .. een buitenlander dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |