Het allerbelangrijkste is dat het goed zwart word en mijn ervaring is dat dat niet in een keer gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel heel gaaf! Nu nog ergens waar ze dit goed kunnen
[..]
Uhm viltstift?
Vind em in deze kleur ook wel stoer, maar zwart moet inderdaad wel goed zwart zijn!quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef mrcool het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat het goed zwart word en mijn ervaring is dat dat niet in een keer gaat.
5 jaar en niet goed genezen? Wat jij zegt over dik worden van de tattoo dat kan, ga maar eens een uurtje in een sauna zitten.quote:Op maandag 15 december 2008 22:43 schreef Sjeunie het volgende:
[ afbeelding ] Heb deze ongeveer 5 jaar geleden bij tattoo Eus laten zetten, deze moet eigelijk ook nog bijgewerkt worden, maar is mn eigen schuld, luiheid
en heb af toe dat tattoo nogal dik word, zodat net lijkt alsof het erop zit "geplakt"
ligt aan temperatuur ofzo, maar tis eigelijk niet echt goed genezen denk.
Ik bedoel hier dus mee dat alles goed opgevuld is, of het nou zwart is of een andere kleur.quote:Op maandag 15 december 2008 22:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vind em in deze kleur ook wel stoer, maar zwart moet inderdaad wel goed zwart zijn!
http://www.dragontattoo.nl/quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Byte_Me het volgende:
kent iemand een goede tattoo shop in eindhoven?
Ow ok zo las ik het niet...quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik bedoel hier dus mee dat alles goed opgevuld is, of het nou zwart is of een andere kleur.
Vandaar dat ik het ff vermeld!quote:
Ik heb daar 5 afspraken staan voeind januari-maart zou ie af moeten zijn , pin up op mn ribben , ( schijnt een van pijnlijkste plekken te zijn ? )"sailor Jerry" stylequote:
Lies is ook geen fijne plek heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
( schijnt een van pijnlijkste plekken te zijn ? )
Valt mee. Heupbot = au. Daar trek ik de conclusie uit dat het overal waar weinig vet tussen huid en bot zit, pijnlijk zal zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef mrcool het volgende:
[..]
Lies is ook geen fijne plek heb ik me laten vertellen.
ah thanks wist niet dat die bestond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Conekiller het volgende:
nee dit is het infotopic. Het show je tattoo/piercing topic is hier
Show hier je tattoo of piercing M/V deel XI!
same here.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef Conekiller het volgende:
Maar je hebt wel gelijk. Ik heb nog nooit bepanthen gebruikt en alles is gewoon goed genezen
Hier kan het ook niet aan liggen, men gebruikt vaak zat uierzalf of vaseline ofzo. Ikzelf zweer alleen bij Bepanthen omdat het veel soepeler is dan uierzalf of vaseline dus stukken makkelijker smeert. Bovendien plakt het niet en dit vind ik ook vrij belangrijk. Bepanthen is eigenlijk bedoelt voor brandwonden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef wes55 het volgende:
@ oxygene alsof je tattoo niet goed genezen is doordat je geen bepanthen hebt gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |