11 Uit een dozijn? Die is nieuw voor me. Maargoed. Als je niet kan tekenen ga dat dan vooral niet op jezelf doen.quote:Op zondag 30 november 2008 11:57 schreef wes55 het volgende:
wat een bagger reacties. ik vindt dit een vetter idee als een elf in een dozijn elfje/roosje wat uit een boek komt, dat is pas triest!

)
) 

Jij past je ook elke keer aan, zodra er een nieuwe trend is? Dus skinny jeans- jij draagt baggy, baggy jeans - jij draagt skinny. Om maar apart en anders en "uniek" te zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 19:34 schreef wes55 het volgende:
daar gaat het toch niet om arneaux. het gaat om het idee. ik heb liever een homemade tattoo die er niet uitziet op mn been als één van onderstaande die geplaatst zijn in dit topic (eigenlijk uit #32)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik zal je post niet serieus nemen want je bent hoogst waarschijnlijk onder invloed van geestverruimende middelen want dit slaat kant noch wal. wie zegt dat ik apart en 'uniek' moet zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij past je ook elke keer aan, zodra er een nieuwe trend is? Dus skinny jeans- jij draagt baggy, baggy jeans - jij draagt skinny. Om maar apart en anders en "uniek" te zijn.

Zoals jij reageert op een ontzettend lelijke, niet grappige tattoo geeft mij de indruk dat je een tattoo alleen leuk vindt indien deze anders is dan anderen. Oftewel, je wilt uniek en apart zijn. Gaat alleen niet lukken, zeker niet nu alles op internet te vinden is.quote:Op zondag 30 november 2008 21:27 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik zal je post niet serieus nemen want je bent hoogst waarschijnlijk onder invloed van geestverruimende middelen want dit slaat kant noch wal. wie zegt dat ik apart en 'uniek' moet zijn?

@wes55: ga eens ontopic ipv je met anderen bezig te houden. Ben je op je piemeltje getrapt omdat je een tribal heb?quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef wes55 het volgende:
@ Arneuax, wie ben jij dan om hem te beoordelen
@ Oxygene, Echt toegevoegde waarde, een niet relevant voorbeeld geven. zeg dan niks.

Irrelevant? de discussie ging toch over originaliteit van een tatto? dat jij niet een plaatje uit een boek wilde? Nou ik plaats mijn reactie daarop.quote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef wes55 het volgende:
ik ben ontopic bezig, jij bent degene die irrelevante uitspraken doet. en nee er staat geen tribal op mijn lichaam.

Probeer niet zo koffiedik te zien..quote:Op maandag 1 december 2008 08:20 schreef arneaux het volgende:
Als je zelf blij bent met je tattoo, hey, great for you. Maar ik vind een huisje op jezelf tekenen en het woord tattoo nou niet echt inspirerend/grappig/ontroerend ofzo.

Dat je dit doet - "okay"quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef FB-aight het volgende:
voor de goede orde
[ afbeelding ]
met blok
[ afbeelding ]

Het is mijn knie..quote:Op maandag 1 december 2008 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat je dit doet - "okay"
Maar waarom dan ook nog op z'n kop? Als je dan een korte broek aanhebt ziet het er helemaal vaag uit
 dat een ander een random krabbel ziet... ala
   dat een ander een random krabbel ziet... ala  

heel mooi!quote:Op maandag 1 december 2008 23:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag 28 november mijn tweede tatoeage als verjaardagscadeau gekregen van m'n vriend.
De betekenis: mijn vader heeft mijn naam (Amanda) uitgekozen door een liedje, vandaar de betekenis van m'n naam "Worthy of Love" in een muziekbalk.

OK, en handbal??quote:Op maandag 1 december 2008 14:19 schreef wes55 het volgende:
@ Dribbel, tuurlijk kan je wel gaan sporten, ligt er natuurlijk wel aan wat voor sport. Fitness is wel mogelijk bijvoorbeeld.

Gaat mij niet zozeer of er troep in de "wond" kan komen maar het gaat om verkleuring bij mij. Nog steeds groen licht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:53 schreef wes55 het volgende:
@ oxygene ja zwemmen is geen probleem 2 weken na het zetten, helemaal als de korstjes weg zijn.

Na een week is ie dicht ja, dan kan je uiteraard sporten....maar na 2 dagen heb je nog korstvorming, die korsten kunnen eraf schuren...dat bedoel ik ermee...quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:53 schreef wes55 het volgende:
@ dribbel, ja kan geen kwaad. ik ging weer rugbyen een week na het zetten van mn tattoo niks van gemerkt verder. als je het gewoon goed insmeert voor het trainen zodat de huid soepel is kan er niet veel kwaad gaan.

Ik mocht geen spijkerbroeken dragen, maar pantalons.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:19 schreef wes55 het volgende:
zolang je het gewoon goed bijhoudt kwa insmeren maakt kleding keuze niet zoveel uit.

Ook in verband met verkleuren?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:37 schreef saaw het volgende:
Zwemmen en sporten vanaf dat alle kortjes er [uit zichzelf] af zijn. Nog een beetje vervellen is geen probleem.

Mooi ontwerp en achterliggende gedachte!quote:Op maandag 1 december 2008 23:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdag 28 november mijn tweede tatoeage als verjaardagscadeau gekregen van m'n vriend.
De betekenis: mijn vader heeft mijn naam (Amanda) uitgekozen door een liedje, vandaar de betekenis van m'n naam "Worthy of Love" in een muziekbalk.
 Maar helaas wel veel bibberlijntjes..... en jammer van die stip op het onderste lijntje onder de O. Of lijkt dat door de foto zo?
  Maar helaas wel veel bibberlijntjes..... en jammer van die stip op het onderste lijntje onder de O. Of lijkt dat door de foto zo?

dat is bullshit, als je tattoo gewoon strak gezet is zal hij echt niet door zwemmen of sporten minder strak worden, dit kan op termijn wel gebeuren indien je veel aankomt(strié vorming/uitrekken van de huid).quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef saaw het volgende:
Ja oa, en de strakheid van lijnen bijv.
Je kan een strak gezette tatt flink verpesten door er slecht voor te zorgen.

door zwemmen niet nee maar als je de korsten er af schuurt voordat het goed genezen is wordt het echt wel lelijk hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef wes55 het volgende:
[..]
dat is bullshit, als je tattoo gewoon strak gezet is zal hij echt niet door zwemmen of sporten minder strak worden, dit kan op termijn wel gebeuren indien je veel aankomt(strié vorming/uitrekken van de huid).

dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef saaw het volgende:
[..]
door zwemmen niet nee maar als je de korsten er af schuurt voordat het goed genezen is wordt het echt wel lelijk hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |