Ja precies.. ok danquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:42 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Dank je!
Dat staat nog niet helemaal vastIn de bovenste helft van m'n arm zitten behoorlijk wat kleuren, dus die zullen voor een deel terugkomen in dit nieuwe stuk (paars, groen, lichtblauw, etc.). Ik denk dat er wat meer wit in de bloemen komt.
Volgende keer (over een paar weken) schaduwen en daarna nog een sessie voor het inkleuren. Zin in!
 Stoer! Wit is mooi.
 Stoer! Wit is mooi. 

Erg mooi! Ik ben onder de indruk. Mooie kleuren, mooi ontwerp en mooie schaduw. Wie is dit aan het zetten als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:33 schreef killingcupid het volgende:
Van 1/2 naar 3/4e sleeve
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Thanks!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:53 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik ben onder de indruk. Mooie kleuren, mooi ontwerp en mooie schaduw. Wie is dit aan het zetten als ik vragen mag?

Medhi is sowieso een held. Indrukwekkend gast vind ik t. Ik heb mijn tattoos laten zetten in zijn shop.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:51 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Thanks!
De hele sleeve is/wordt gezet door Mehdi le Mair van Bunker Tattoo in Breda. Is één van de besten in NL, samen met o.a. Darko, Erroll, Rob Admiraal, Jeroen Franken, Gerrit, etc.

De allllllerbestequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:27 schreef ParanoidEv het volgende:
AMsterdam zo te lezen. Deze ofzo: http://classicinkandmods.com/

Vind 'm érg mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond laten zetten!!Ben er echt superblij mee!
(voor de duidelijkheid: tis de tekst aan de linkerkant, tekentje rechts had ik al)
[ afbeelding ]

Thanks!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vind 'm érg mooi.
Ben zelf ook nog op zoek naar een nieuwe plek voor een 'spreuk'.

Idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef Blue_note het volgende:
Nee, nog niet precies.
Moet nog iets écht passends tegenkomen.
 Je moet als je een tekst leest echt zoiets hebben van: JA! Dit is 'm.
 Je moet als je een tekst leest echt zoiets hebben van: JA! Dit is 'm. 

Bizar.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Oeps.....
[ link | afbeelding ]
Na de klik meer....
 Goed lesje hoe laat ik mn huid het meest verneuken door de slechtste tattoo-artiesten...
 Goed lesje hoe laat ik mn huid het meest verneuken door de slechtste tattoo-artiesten... 

Staan mooie dingen tussen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Sleeve het volgende:
Ik ben ook nog steeds super blij met mijn sleeve van Rob. Het is echt exact zo geworden als het idee dat in mijn hoofd zat. Ondanks dat mijn communicatie met Rob niet altijd even soepel verliep heeft hij mijn ideeën toch heel precies kunnen vertalen. Die combinatie van goede techniek, herkenbare stijl en vertalen van het idee van de klant naar een tatoeage, maken het verschil tussen een goede tatoeëerder en een top tatoeëerder.
Hier een foto van mijn tatoeage van Rob, de rest is te bewonder op zijn website www.admiraaltattoo.com
[ afbeelding ]

Heb je dat design zelf gemaakt of de tattoeerder laten doen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Sleeve het volgende:
Ik ben ook nog steeds super blij met mijn sleeve van Rob. Het is echt exact zo geworden als het idee dat in mijn hoofd zat. Ondanks dat mijn communicatie met Rob niet altijd even soepel verliep heeft hij mijn ideeën toch heel precies kunnen vertalen. Die combinatie van goede techniek, herkenbare stijl en vertalen van het idee van de klant naar een tatoeage, maken het verschil tussen een goede tatoeëerder en een top tatoeëerder.
Hier een foto van mijn tatoeage van Rob, de rest is te bewonder op zijn website www.admiraaltattoo.com
[ afbeelding ]

Rob heeft het uiteraard getekend. Maar wel op mijn aanwijzingen. Dus ik heb gezegd hoe ik wilde dat het er uit kwam te zien. Dus waar de kop van de draak moest komen, de klauwen, het lijf etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heb je dat design zelf gemaakt of de tattoeerder laten doen?

heb je het plaatje uit een boek van hem?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:33 schreef Conekiller het volgende:
we zijn niet heel veel verder gekomen, veel te druk helaas
Ach ja, de eerste week van december gaan we verder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog veel aan gebeuren
edit: die kras is trouwens m'n eigen schuld

Iquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:33 schreef killingcupid het volgende:
Van 1/2 naar 3/4e sleeve
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 kleurige sleeves
  kleurige sleeves

Toch vreemd dat je tattoo in je post tikt, maar het op je knie niet kon spellenquote:Op zaterdag 29 november 2008 03:09 schreef FB-aight het volgende:
"My first home-made tattoo"
[ afbeelding ]
Moest toch het apparaat testen, tekenen kan ik niet dus vandaar de kunstige krassen in m'n knie...
Ben echt tevree !

meen je toch niet serieus hoa ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 05:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je tattoo in je post tikt, maar het op je knie niet kon spellen
credibility 0%

Ik kan hem ook wel waarderenquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:21 schreef Conekiller het volgende:
ook al is het hier een hoaxplaatje, het idee vind ik niet eens beroerd

Je handschrift komt in ieder geval overeen met je "tattoo-schrift"quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef FB-aight het volgende:
voor de goede orde
[ afbeelding ]
met blok
[ afbeelding ]

Ach het is zo'n klein tekeningetje, daar kan altijd nog iets moois overheenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:47 schreef saaw het volgende:
ik snap de motivatie niet helemaal, maar wel grappig

Magoed, als jij er blij mee bent..
 Magoed, als jij er blij mee bent..

,
, 

QFTquote:Op zondag 30 november 2008 11:57 schreef wes55 het volgende:
wat een bagger reacties. ik vindt dit een vetter idee als een elf in een dozijn elfje/roosje wat uit een boek komt, dat is pas triest!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |