er komen witte vlekken ja wanneer je je korsten eraf peutert of schuurt maar de strakheid wordt niet minder (en met strakheid bedoel ik een strakke lijn en geen bibberlijn)quote:Op woensdag 3 december 2008 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als jij je korsten te vroeg eraf haalt worden je lijnen wel verneukt.
En die vlekken kunnen de lijn dus mijnder strak makenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
er komen witte vlekken ja wanneer je je korsten eraf peutert of schuurt maar de strakheid wordt niet minder (en met strakheid bedoel ik een strakke lijn en geen bibberlijn)
Ben je in Ghana geweest toevallig? Aangezien het teken daarvandaan komtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil graag een keer een sankofa laten tatoeeren,maar nog geen idee waar en hoe
[ afbeelding ]
damn via xs.to werkt t niet?
betekenis: We must go back and reclaim our past so we can move forward; so we understand why and how we came to be who we are today
Zo, die zet aardig mooie tattoos. Was op zoek naar iemand die mooie japanse zet, vind die van bunker er goed uit zien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:59 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Wie weet hoeveel Bunker tattoo ongeveer rekent per uur??
Ja ik zit ook over een Japans design te denken, dus ik ben ook geinteresseerd in Bunker tattoo of Yurgen veenendaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef truStie het volgende:
[..]
Zo, die zet aardig mooie tattoos. Was op zoek naar iemand die mooie japanse zet, vind die van bunker er goed uit zien.
Ben ook wel benieuwd wat zoiets kost, bijvoorbeeld die koi op pagina 2 van zijn site. Denk dat ik daar maar eens ga kijken.
Errol@inkstitution Rotterdam, die van mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef truStie het volgende:
[..]
Zo, die zet aardig mooie tattoos. Was op zoek naar iemand die mooie japanse zet, vind die van bunker er goed uit zien.
Heb m al een aantal keer voorbij zien komen, maar hij blijft echt superquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef n0a het volgende:
[..]
Errol@inkstitution Rotterdam, die van mij
Vriend is nog met een sleeve bezig maar die is nog niet af.
Af en toe even showenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb m al een aantal keer voorbij zien komen, maar hij blijft echt superN0a! Echt mooi! Vooral met het rood
Hij is heel subtiel ingekleurd, niet zo schreeuwerig zoals de meeste Japanse tattoosquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef n0a het volgende:
[..]
Af en toe even showen.
Ben wel een beetje jaloers op die van mijn vriend. Die is driekwart en wat "voller", die van mij wat meer open en niet helemaal rondom. Maar uitbreiding zit in de planning. Nu alleen nog veeel sparen.
Mooie tatoeage!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef n0a het volgende:
[..]
Errol@inkstitution Rotterdam, die van mij
Vriend is nog met een sleeve bezig maar die is nog niet af.
Ik ben benieuwd! Klinkt goedquote:Op zondag 7 december 2008 13:44 schreef mrcool het volgende:
Jeuk, jeuk en nog eens jeuk!
Na ongeveer 4 jaar is het weer tijd voor de pijnbank. Bij All or Nothing (Nijmegen) zijn ze bezig een ontwerp voor me te maken. Het is de bedoeling dat mijn onderarm 'dicht' gaat. Er staat nu aan de binnenkant een tribal die gecoverd gaat worden en dus (bijna) niet meer te zien zal zijn straks.
Het word iig een Japans ontwerp van een mediterende godin inclusief een hoop bloemen en wsl wind (wolken) voor de coverup. Alles in Japanse stijl. De 27ste ga ik het ontwerp bekijken. Zodra de eerste sessie er op zit zal ik eens foto's plaatsen.
Ik zou het niet doen: http://picasaweb.google.com/madametatou.com/DesignsPhotoS#quote:Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Na lang (heel lang) nadenken heb ik besloten een tattoo te laten zetten. Op m'n schouderblad. Het ontwerp is er, nu nog een goede tattooshop. Ik heb geen enkel idee waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een tattooshop, maar bij Madame Tatou hier in Maastricht had ik wel een goed gevoel. Heeft iemand hier ervaring met deze tattooshop?
Wat veroorzaakte precies dat goede gevoel? Toch niet de kwaliteit van de tattoo's mag ik hopen?quote:Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Na lang (heel lang) nadenken heb ik besloten een tattoo te laten zetten. Op m'n schouderblad. Het ontwerp is er, nu nog een goede tattooshop. Ik heb geen enkel idee waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een tattooshop, maar bij Madame Tatou hier in Maastricht had ik wel een goed gevoel. Heeft iemand hier ervaring met deze tattooshop?
ikke ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Geen ervaring met madame... wel met Playersclub Tattoo, hele goede ervaring
Precies wat ik gedaan heb. Ben even binnengelopen, praatje gemaakt over werkwijze en hygiëne ... behalve dan de fotoboeken. Aangezien ik al precies weet wat ik wil, vond ik het niet nodig om te vragen naar de verschillende ontwerpen. Daarbij heb ik over hoofd gezien om te vragen naar foto's van door haar geplaatste tattoos. Dom, ik weet 't .... maar ik heb nog nooit een tattoo laten zetten.quote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Conekiller het volgende:
waar je vooral op moet letten is hygiene. Hebben ze een GG&GD certificaat. Bekijk de fotoboeken, maak een praatje,. Als alles je bevalt kan je een afspraak maken. Of je kijkt even verder.
Bedankt voor tip, ik denk dat ik daar eens een kijkje ga nemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Geen ervaring met madame... wel met Playersclub Tattoo, hele goede ervaring
Wow.... zoiets simpels en dan zo slechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:23 schreef wes55 het volgende:
wowww madame tatou maar gauw mijden..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |