Hartelijk dank voor de heldere uitleg.quote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef Cybart het volgende:
@ GB
bij paul de leeuw zat een vrouw die het er over had dat haar ouders......
en ik irriteerde me eraan...
vandaar
en mn afstudeerproject is iets waar ik nu al zo'n maandje of ...
euhm .... 11 mee bezig ben inmiddels, en wat onlangs tot op de grond toe werd afgebrand door mn mentor
dus vandaar even het heugelijke feit.
Dan was ie wel warm als ik dat deedquote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he skank
wat las ik? je heb een koude hand? Niet teveel handkarren, he?![]()
je bedoelt zo'n jaren '70 poes?quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Are there any pubes on my cunt?
nee, bitch je andere hand.quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan was ie wel warm als ik dat deed
te lui zijn om een topic aan te maken, maar dan wel reagerenquote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef Pjederdy het volgende:
Die jongen is 25! Mag toch hopen dattie al pubes heeft.
Vijfentwintig? Joh, da's veel te oud voor jou!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef Pjederdy het volgende:
Die jongen is 25! Mag toch hopen dattie al pubes heeft.
IEUW!quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n jaren '70 poes?
ME! ME! ME!quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en ik ga ook naar bed!
Wie gaat er mee?
Nee, Lennart.quote:
Haaahaaa!quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:00 schreef Pjederdy het volgende:
in de sauna liepen er ook nog kerels rond met zo'n jaren 70 poes
Hand me the poppers!quote:Op maandag 17 november 2008 23:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vijfentwintig? Joh, da's veel te oud voor jou!!
Mag ik je voorstellen aan Vincent? Die wil ook graag.
[ afbeelding ]
Neh, vandaag niet.quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en ik ga ook naar bed!
Wie gaat er mee?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
IEUW!
Van het weekend in de sauna liepen er ook nog kerels rond met zo'n jaren 70 poes. Echt geen gezicht!!
Daar krijg je toch jeuk aan je gezicht van!
Die kunnen we beter aan Vincent geven.quote:
chocolate dip?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mooi! Toch nog gescoord vanavond.
Gaan we nog even dippen?
Zoals ik eerder al riep: poppers zijn voor kinderfeestjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die kunnen we beter aan Vincent geven.
ik ben bang dat het voor hem te soft isquote:
hequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Morgenavond komt N.
Dat wordt al dippen genoeg.
Wie verzorgt na afloop de hechtingen?
Nah, ik lijk mike wel nu. Klaar. Slapen..
Ik kom net van de training af en heb aan de martini zitten lurkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Tsssk, sissy boy.
Ah well, maybe next time.
Moeten we nog even een dokter als neukertje vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Morgenavond komt N.
Dat wordt al dippen genoeg.
Wie verzorgt na afloop de hechtingen?
Nah, ik lijk mike wel nu. Klaar. Slapen..
Ach welnee, zo doorgewinterd en doorgeneukt is die puppy ook nog niet hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben bang dat het voor hem te soft is
je weet de helft nog niet vrees ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee, zo doorgewinterd en doorgeneukt is die puppy ook nog niet hoor.
Ik zie 'm iedere week 2x en zit uren op 't terras met hem verhalen uit te wisselen. Ik denk dat ik hem inmiddels iets beter ken dan jij hoor. En ik weet dat ie me vertrouwt aangezien ik zaterdag iets liefs voor 'm gedaan heb. Komt helemaal goed met die jongenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je weet de helft nog niet vrees ik
Leuk, ben benieuwd wat ie ervan vindtquote:
een half uur? denk aan het millieuquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:27 schreef Xiance het volgende:ELLAAAAAAAAAA
* Xiance gaat de badkamer bezoeken voor een half uur heerlijk relaxen onder de warme straal.
lekker met knijp verzorgings gel
milieu kan de tering krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een half uur? denk aan het millieu![]()
grapje
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
milieu kan de tering krijgen
heb je geen bad?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:37 schreef Xiance het volgende:
ik ben in mijn badkamer niet bang voor het global warming effect..
daar wordt het veel te heet voor
Die mogen ook de tering krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en global warning? en die shit van Al Gore?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die mogen ook de tering krijgen
Justinquote:
jammer, in mijn fantasieen was ie veel ondeugenderquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie 'm iedere week 2x en zit uren op 't terras met hem verhalen uit te wisselen. Ik denk dat ik hem inmiddels iets beter ken dan jij hoor. En ik weet dat ie me vertrouwt aangezien ik zaterdag iets liefs voor 'm gedaan heb. Komt helemaal goed met die jongen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb ik tenminste ook geen koude hand meer
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:04 schreef wonderer het volgende:
De enige keer dat ik maar een koude hand heb, is als die andere in mijn broek zit...
Valt mee, gaat alleen wel langzamerquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is het niet moeilijk typen met een koude hand?
Ja en nee. Zo snel gaat dat helaas nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds elke dag trouw aan de fitness? pas je al in je broek?
Valt mee? haha jij kan bij wijze van spreken in je bed omdraaien en op je man klimmen. dus hoezo handkarren? hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt mee, gaat alleen wel langzamer
[..]
Ja en nee. Zo snel gaat dat helaas niet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:39 schreef wonderer het volgende:
Many
En ja, dat je "mind" in de "gutter" ligt, wordt weer eens duidelijk
Ben je toch ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen denkt dat ik een of andere skank ben.
Het was natuurlijk een set upquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen denkt dat ik een of andere skank ben.
(In my defence) Maar hetgeen mensen hier typen, is een schot voor open doel
quote:
Ik ben hard aan het nadenken over hoe ik een bepaald personage moet introduceren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
Ben je al verder met boek 2? of ben je in het huis aan het rondlummelen?:
Jantje: Heb je kees al ontmoet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het nadenken over hoe ik een bepaald personage moet introduceren.
Tis geen Donald Duckquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jantje: Heb je kees al ontmoet.
Henk: Nee
Kees: hoi ik ben kees
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jantje: Heb je kees al ontmoet.
Henk: Nee
Kees: hoi ik ben kees
En Donald zat vastgebonden op een stoel gedwongen mee te kijken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet ik, anders had ik kwik, kwek en kwak gebruikt
Dat vond ik altijd 1 vd leukste nr's op de cdquote:
Zeg, wil je me niet vertellen over je fantasietjes met 17jarigen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, in mijn fantasieen was ie veel ondeugender
Onderburen die om 7:15 voor die kutkoters Sinterklaasmuziek beginnen te draaienquote:Op dinsdag 18 november 2008 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De morgenstond heeft goud in den...ja de pleuris, tis gewoon vroeg.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is een playstation?
Sorry, daar zit mijn Wii al in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Als er een stopcontact zit onder je steen kun je'm lenen
Das Rihanna's zoveelste nieuwe single jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd 1 vd leukste nr's op de cd(vanwege dansritme)
maarreh, da's toch niet de nieuwe single neem ik aan?
Stom kapsel? Dat is juist het leukste aan hem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:17 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb. Wouter Hamel
. opstaan. Stom kapsel, mooie liedjes.
Nee, de liedjes zijn toch echt wel het leukste.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef MrBrightside het volgende:
Stom kapsel? Dat is juist het leukste aan hem.
Maar waarom is edze nog van het oude album terwijl Disturbia al van iets nieuws is?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Das Rihanna's zoveelste nieuwe single ja
ja man bedoelje edzela rombley van et songfetsival?? die snap gewoon niks van de volgoorde komt omdatze en neger is denk ik maar dat is mijn menig he hequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Maar waarom is edze nog van het oude album
Eerst wakker worden, en dan power krijgen, dus misschien later.quote:
Neee, ze heeft haar album opnieuw uitgebracht met 2 extra tracks, Disturbia en Take a bowquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom is edze nog van het oude album terwijl Disturbia al van iets nieuws is?
Ow, haar marketingburo is gewoon handigquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee, ze heeft haar album opnieuw uitgebracht met 2 extra tracks, Disturbia en Take a bow
Deluxe edition zeg maar![]()
Ja die van Hemel & Aarde!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja man bedoelje edzela rombley van et songfetsival?? die snap gewoon niks van de volgoorde komt omdatze en neger is denk ik maar dat is mijn menig he he.
Aaaargh, dit vind ik altijd zo kut. Leuk voor de trouwe fans, die altijd alles meteen kopen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:01 schreef MisterO het volgende:
ze heeft haar album opnieuw uitgebracht
Mja, zelfde als Tales of Librarian van Tori. Een Greatest "hits". En dan zitten er wel 2 nieuwe nummers bij zodat de fans die alles al hebben ze toch gaan kopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaargh, dit vind ik altijd zo kut. Leuk voor de trouwe fans, die altijd alles meteen kopen..
he he ja preceis man zei bedoel ik!!!!! ik kwam der een keertege op de gay prid en toen vroeg ik zo van he edze ben je homo he hequote:
Ja, voor de echte die-hard fans / verzamelaars is het niet zo erg, want die kopen toch al alles. Maar het is met name vervelend voor de groep mensen die het 'gewoon wel leuk' vinden en gewoon zo'n cd kopen, om er achter te komen dat er twee weken later voor hetzelfde geld een completere editie is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Mja, zelfde als Tales of Librarian van Tori. Een Greatest "hits". En dan zitten er wel 2 nieuwe nummers bij zodat de fans die alles al hebben ze toch gaan kopen
Nou ja, er zat ook een dvd bij en alle oude nr's waren geremastered en soms opnieuw gemixed met instrumenten erbij en zo... dus op zich toch wel de moeite waard.
Toch maar eens gekeken.quote:
ik zit al te bidden bij je gedenkteken.. een grote fallus op de dam!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je mag wel bij mij in de jacuzzie komen zitten
Je hebt mijn taken goed over genomen. Ik kan nog wel een paar weken wegblijvenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zet koffie, thee, jus en tostis neer!
My love... we have seen it all.... the endless confessions.. the rise and fall...
quote:
Nee en Nee, iets warms graag ben de kou meer dan zatquote:
New Zealand was voor the adventure, nature en culture en zo. Straks in Sydney mag ik pas gaan manhuntenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit al te bidden bij je gedenkteken.. een grote fallus op de dam!
Capetown Stellenbosch en Franschhoek is echt een bestemming voor jullie 2quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
Nee en Nee, iets warms graag ben de kou meer dan zat
Wat is je budget en van wat voor soort trips hou je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
Nee en Nee, iets warms graag ben de kou meer dan zat
dus 13 dec ben je niet in staat om mij op sleeptouw te nemen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
Yeah ik ga begin december al naar huis, feest, champagne flessen knallen al open hier. Misschien een kleine vakantie met R. Waar zal ik eens heen gaan ?
Ace of Basequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, voor de echte die-hard fans / verzamelaars is het niet zo erg, want die kopen toch al alles. Maar het is met name vervelend voor de groep mensen die het 'gewoon wel leuk' vinden en gewoon zo'n cd kopen, om er achter te komen dat er twee weken later voor hetzelfde geld een completere editie is.. IK WEET HET NOG GOED!!! TOEN MET ACE OF BASE!!!
.
*jeugdtrauma*
Ik vond dat in New Orleans zo... eh... geil?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe kun je de kou nu zat zijn. Ik was blij dat ik weer terug was in NL na een week Cairo.![]()
Al is dat niet echt warmte, daar is het gewoon vies.
Meestal stedentrips, maar deze keer moet het gewoon warm zijn. Ach en budget daar let ik niet zo opquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat is je budget en van wat voor soort trips hou je?
Als je gewoon de hele trip horizontaal wil dan kun je voor een habbekrats bijvoorbeeld naar Egypte ofzo. Al heb ik eigenlijk geen idee wat het weer daar nu doet.
Die kan ons niet missen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:46 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij is hij er nog steeds. Toch? En hoe is het?
Ik ben niet zo'n winter mens. Ik ben gelukkig wanneer het 30 + isquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe kun je de kou nu zat zijn. Ik was blij dat ik weer terug was in NL na een week Cairo.![]()
Al is dat niet echt warmte, daar is het gewoon vies.
Heeeeeeeeee Stroek! dus je hebt het naar je zin daar down under?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Kia Ora![]()
![]()
Het is hier heel gaaf en mooi maar heb na 2 dagen nog steeds spierpijn van een excursie naar Tongariro mountain track over een gletcher. Al was het de dagen daarna wel heerlijk toeven in de hottoub
Ik zat eraan te denken om naar Capetown e.o. te gaan. Wijn, goed eten, strand, zon mmmmm even met R overleggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Capetown Stellenbosch en Franschhoek is echt een bestemming voor jullie 2
Pffff, ik word een beetje moe van mezelf.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Gellarboy het volgende:
Huh!! Ik word nu pas wakker ofzo, maareh, STROEKIE!?!?!?! Online op bestemming of al lang weer terug?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Kia Ora![]()
![]()
Het is hier heel gaaf en mooi maar heb na 2 dagen nog steeds spierpijn van een excursie naar Tongariro mountain track over een gletcher. Al was het de dagen daarna wel heerlijk toeven in de hottoub
Nouja, in Cairo is het voornamelijk de smog. Ik heb niet eens gezweet oid, het is gewoon vies, het voelt klef, je huid voelt klef. En bij mijn zus was er ook niet echt een fatsoenlijke douche dus dat hielp ook niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat in New Orleans zo... eh... geil?
Dat ligt aan de mississippi en tussen de moerassen wat wil zeggen dat je in de zomer eigenlijk altijd een glinsterende laag zweet op je hebt liggen. Als je net uit de douche bent ben je 3 sec daarna al weer "vies". Maar het had wel iets. Dat zwoele, dat vochtige, die krekels die dan zo tsjirpen .... o ja, en de ladingen leuke mannen
Wel de nieuwe singlequote:Op dinsdag 18 november 2008 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Dat vond ik altijd 1 vd leukste nr's op de cd(vanwege dansritme)
maarreh, da's toch niet de nieuwe single neem ik aan?
Edit: Justin doet wel veul heRondkruipen in de clup en "ah ah now gimme that"
Oh, nee, boven de 28 vind ik echt te warm.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n winter mens. Ik ben gelukkig wanneer het 30 + is
Ja ze melken die cd wel lekker uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel de nieuwe singleZo kan ze nog ff rondtouren op d'r oude CD. Ik vind het jammer dat ze Rehab uitbrengt terwijl eerst Breakin' Dishes op de releaselijsten stond. Och, d'r platenmaatschappij kennende gooien ze die er ook nog wel uit.
O ja, dat was daar dan weer niet. Gewoon zwoel sexy geil heet vochtig warm en mysterieusquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nouja, in Cairo is het voornamelijk de smog. Ik heb niet eens gezweet oid, het is gewoon vies, het voelt klef, je huid voelt klef. En bij mijn zus was er ook niet echt een fatsoenlijke douche dus dat hielp ook niet.
Als je niet van de warmte houdt, dan is Lisboa in de zomer niet aan te raden. Zeker als je de stad wil bezichtigen. Je weet het is de stad van 7 heuvels dus het is altijd klimmen en zo en dat is in de zomer niet aan te bevelen. Alhoewel je wel een excuus hebt om op ieder terrasje te stoppenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Oh, nee, boven de 28 vind ik echt te warm.Van de zomer ga ik waarschijnlijk naar Lissabon (of misschien naar Sarajevo als mijn oom zijn huis uit wil lenen), en dat is flink warm, ben benieuwd hoe ik dat ga uithouden.
Als ik meer geld zou hebben zou ik gewoon met de trein een maand of zo door Oost-Europa gaan, naar Rusland of zo.
Het is ook gewoon een hele goede albumquote:
Als we zo door gaan, kan ze volgende zomer nog even Say It (SoulSeekerz Remix) uitbrengen en komt er i/d herfst een nieuw album.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef MisterO het volgende:
Het is ook gewoon een hele goede albumnu nog Breakin dishes indd
maar Push up on me is ook
Nou ja het zijn allemaal poppy catchy flinterdunne goed in het gehoor liggende leuk voor een paar weken nummers en da's natuurlijk uitermate geschikt voor een berg singletjes en hitjes.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele goede albumnu nog Breakin dishes indd
maar Push up on me is ook
oh lordy, trouble so hardquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Xiance het volgende:
oh lordy...
Wie kan nu niet zonder wie, dat is de vraagquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
ik vond het al erg goed van mezelf dat ik wel 1 week lang niet op internet was geweest
alles gaat goed hier, dus maak jullie maar geen zorgen
foto,s komen in december wel
Harde Sex Meeting 3?quote:
tuurlijk kan ik jullie niet zo lang missenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie kan nu niet zonder wie, dat is de vraag
Precies! En jij maar volhouden dat je ons niet zo lang alleen kan latenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik jullie niet zo lang missen
Yupquote:
Goedemiddagquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als we zo door gaan, kan ze volgende zomer nog even Say It (SoulSeekerz Remix) uitbrengen en komt er i/d herfst een nieuw album.
Oh en goedemorgen!
Veel plezier Stroekiequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
maar laptop gaat weer dicht. tot over 1 week of zo![]()
Nee dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je niet van de warmte houdt, dan is Lisboa in de zomer niet aan te raden. Zeker als je de stad wil bezichtigen. Je weet het is de stad van 7 heuvels dus het is altijd klimmen en zo en dat is in de zomer niet aan te bevelen. Alhoewel je wel een excuus hebt om op ieder terrasje te stoppenEn er zijn ook heerlijke stranden in de buurt dus daar kun je ook afkoelen
Hip wordt ??? het is al jaren heel gewild. Wijn drinken en op terrasje zitten kan heel goed, dan doen wij ook de hele zomer lang. Je hebt ook genoeg strand om heen te gaan zoals Cascais en Costa Capricaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.Ik weet helemaal niets van Lissabon behalve dat het helemaal hip wordt (ik heb zelf ook niet bedacht om er heen te gaan). Maar goed, ik heb ook een week Rome uitgehouden, toen was het ook 30 graden, al was dat niet midden in de zomer. Maar goed, de vakantie zal voornamelijk bestaan uit wijn drinken en op terrasjes zitten inderdaad, en verder wat cultuur dingen.
gelukkig maar.. anders had je toch mooi met een natte plek in je broek rond gelopen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:39 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... der lopen hier 3 NIET leuke loodgieters een CV ketel te vervangen... en een rommel dat ze maken
Ik kan momenteel niet luisteren, dus ik heb geen idee waar het nummer over gaat... Maar die titel!!!quote:
amy winehouse is de weg kwijtquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet luisteren, dus ik heb geen idee waar het nummer over gaat... Maar die titel!!!.
Haha!quote:
Ok, ik ben benieuwd. Ik ga echt _nooit_ uit als ik op vakantie ben maar deze zomer moet het maar eens een keertje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hip wordt ??? het is al jaren heel gewild. Wijn drinken en op terrasje zitten kan heel goed, dan doen wij ook de hele zomer lang. Je hebt ook genoeg strand om heen te gaan zoals Cascais en Costa Caprica
En natuurlijk uitgaan in de avond in mijn wijk Bairro Alto, zal je zeker bevallen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
ik zette vanochtend om half 9 de wekker, maar ik was zo lekker en romantishc aan het dromen dat ik er net pas uit zet.
jongens zijn![]()
En ben bezig met stoppen met roken.
Nee, een heerlijk man van 190, grof gebouwd, klein buikje, heerlijk behaard, lekkere piemel. Donker haar, bruine ogen en een mooie stem.quote:
one word: KLOOSTERquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, een heerlijk man van 190, grof gebouwd, klein buikje, heerlijk behaard, lekkere piemel. Donker haar, bruine ogen en een mooie stem.
het is heerlijke droom geweest.
Ik ben dnek echt toe aan een vriendje!
ik wil geneukt worden door een goddelijke kerel..quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen skanks!![]()
![]()
Ik wil nu een espresso
ja, lekker goedkoopquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee, ze heeft haar album opnieuw uitgebracht met 2 extra tracks, Disturbia en Take a bow
Deluxe edition zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wil geneukt worden door een goddelijke kerel..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
he he ja preceis man zei bedoel ik!!!!! ik kwam der een keertege op de gay prid en toen vroeg ik zo van he edze ben je homo he hetoen heb ik der met een breekeijzer op der kop geslage
. zij zo van au he he
.
Owja!quote:
WOOF!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:02 schreef hierissieweer het volgende:
een heerlijk man van 190, grof gebouwd, klein buikje, heerlijk behaard, lekkere piemel. Donker haar, bruine ogen en een mooie stem
zouden ze die ook in het klooster zitten?quote:
sint bernards, mostly..quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zouden ze die ook in het klooster zitten?
Zeker je moet wel uitgaan, is heeeeeeel leukquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd. Ik ga echt _nooit_ uit als ik op vakantie ben maar deze zomer moet het maar eens een keertje.
quote:
Ik heb Paul nog in de aanbieding.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef Xiance het volgende:
ik wil geneukt worden door een goddelijke kerel..
Ik ook niet. Het voornemen is er dan wel maar ben altijd bekaf na een dag lopen en bezichttigen en actief doen dat ik meestal geen zin meer hebquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd. Ik ga echt _nooit_ uit als ik op vakantie ben maar deze zomer moet het maar eens een keertje.
HOU OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb Paul nog in de aanbieding.
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
het lukt mij niet om te stoppen. ...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
ik zette vanochtend om half 9 de wekker, maar ik was zo lekker en romantishc aan het dromen dat ik er net pas uit zet.
jongens zijn![]()
En ben bezig met stoppen met roken.
Je hebt ze ook gewoon op je server staan. Volgens mij heb je een heel mapje of zo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
buffyquote:
Geil lijf, maar wat een babyhoofd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind gage leuker!
jaartje klooster zal je goed doen, kun je je smaak bij stellen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind gage leuker!
Grappig, mijne ook. (Sarah Michelle)Gellarboy.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef mike_hunt het volgende:
buffyik vond het erg jammer dat die serie stopte.. All time favorite.
Ok wat gooi jij in de ring?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaartje klooster zal je goed doen, kun je je smaak bij stellen!![]()
OMG! ik ook hahaha freaky.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Grappig, mijne ook. (Sarah Michelle)Gellarboy..
Ik heb alle seizoenen op VHS (in 2 schitterend bedrukte boxen per seizoen) en alles ook nog eens op DVD. Om nog maar niet te spreken van de Buffy boeken, Buffy comics en magazines met SMG op de cover. Ik was echt haaaaardcore verzamelaar.. Om nog maar niet te spreken van alles dat ik heb van Angel. Minder leuk, maar ja, 't hoort erbij.
Ja die angel dcie speelt nu toch in bones?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Grappig, mijne ook. (Sarah Michelle)Gellarboy..
Ik heb alle seizoenen op VHS (in 2 schitterend bedrukte boxen per seizoen) en alles ook nog eens op DVD. Om nog maar niet te spreken van de Buffy boeken, Buffy comics en magazines met SMG op de cover. Ik was echt haaaaardcore verzamelaar.. Om nog maar niet te spreken van alles dat ik heb van Angel. Minder leuk, maar ja, 't hoort erbij.
dat ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind gage leuker!
Did I hear someone say something about boning an angel?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja die angel dcie speelt nu toch in bones?
Voor iemand die nooit televisie kijkt weet je d'r best veel van.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef hierissieweer het volgende:
Ja die angel dcie speelt nu toch in bones?
Noem jouw favo pornoster eens op... (waarmee je het achter de bali bij de jamin hebt gedaan)quote:
Grappig, ik heb echt helemaal niiiiiiiiiks met vampieren en vond dit dus fantastisch.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Buffy vond ik nou niks... en ik ben nog wel enorm vampire fan
Misschien JUIST wel daarom
Oh, hier ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij komt er nu een lijstje met hele obscure namen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
Noem jouw favo pornoster eens op... (waarmee je het achter de bali bij de jamin hebt gedaan)
Heb niet een favo. van de meeste word ik wel nat.... (god, dat klinkt hoerderig dan het is, i think)quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Noem jouw favo pornoster eens op... (waarmee je het achter de bali bij de jamin hebt gedaan)
Whoehahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
ach, als het maar een hartslag heeft.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
Ragging Stallions
Mijn kast staat er vol meequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Grappig, ik heb echt helemaal niiiiiiiiiks met vampieren en vond dit dus fantastisch.
Dus ik denk inderdaad dat het daar iets mee te maken heeft..
Whahahaha ja zo kun je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig maar.. anders had je toch mooi met een natte plek in je broek rond gelopen!
Nee, de lijst zou dan te groot zijn. Zoals HotHouse an RS zijn de wat gespierdere....Cadinot zijn lekkere gasten etc.... en ik vind alles best...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, hier ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij komt er nu een lijstje met hele obscure namen..
Geil hequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:50 schreef Gellarboy het volgende:
Wow, wat een prachtige poster.
Die ook leuk.quote:
Mike Staring bedoel je?quote:
Cadinot mijn favo porn denk ik wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, de lijst zou dan te groot zijn. Zoals HotHouse an RS zijn de wat gespierdere....Cadinot zijn lekkere gasten etc.... en ik vind alles best...
Waar kun je dat eigenlijk in vinden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik sta 19e in de dagcijfers i'm back, bitches
sommigen van jullie staan er ook in.
Ik vond je meer een Cazzo of Wurstquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Cadinot mijn favo porn denk ik wel!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mike Staring bedoel je?
Ik weet nog dat ik in, ermmmm, 1997 zal het geweest zijn, rondliep in de iT met mijn beste vriendin. We stonden boven op het balkon en dronken wat. Ineens begon zij echt compleet te flippen.. Na ongeveer 20 seconden compleet freakgedrag wist ze uit te brengen: "Daar!! Daar staat Mike Staring! En hij drinkt...... een biertje.
."
.
.
euh...general chat....quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk in vinden?
Gaat hij door het leven als Mike Hunt en werkt in de snoep-industriequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Mike de bisexueel, toch?
Teruggezakt naar call-tv en nu....
Die dagcijfers weet je dan wel weer te vinden he.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik sta 19e in de dagcijfers i'm back, bitches
sommigen van jullie staan er ook in.
jij bent echt vampire freak.quote:
hoezo 'of' ?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Die dagcijfers weet je dan wel weer te vinden he.Waar staan die?
Ik kan alleen wurst niet vinden...quote:
Dat komt omdat het Wurstfilm heet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kan alleen wurst niet vinden...
ach het dekt de ladingquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:01 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wil graag degene die de naam Wurstfilm bedacht heeft voordragen voor een Nobelprijs.
Is het onderwerp nu...welk pornolabel past bij je?quote:
quote:
De eerste film gaat begin December in premiere. Ben benieuwd!quote:ik dacht dat de serie twilight met R. Patterson hier ook zou zijn.....die gast heeft wel wat... (en nee, geen hartslag want dat kan niet hahahaha
Ja zeg, ik hoor dat toch ook helemaal niet te weten als braaf mainstream engeltjequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat komt omdat het Wurstfilm heet.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben douchen en aankleden!
Daarna laat ik mij fistfucken op de parkeerplaats
Is daar geen online test voor?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het onderwerp nu...welk pornolabel past bij je?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil de toyota IQquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het gaat blijkbaar weer over sex.... haha
we kunnen het ook over auto's hebben.
Da's nog best een lastige vraag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kom jij mij fistfucken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Wel uitspoelen, he? on second thought, stront glijdt beter. so don't
Ik weet er niet genoeg. Dus dat mag GB of Mike of zo beslissenquote:
Wij hebben een blauwe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
we kunnen het ook over auto's hebben.
Via justusboys.com kom je ook heel wat leuk en lekkers vindenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's nog best een lastige vraag.
Qua mooie mannen zou ik zeggen: "Raging Stallion" (niet te verwarren met mike's favo: Ragging Stallion.)
Qua sex: "Paul Morris' Treasure Island Media" (al is het heeel politiek incorrect om dat te zeggen, sorry, condooms zijn niet geil om naar te kijken).
Oh, en wat trouwens ook heeeeeel prettig is dat is TitanMen Fresh. Mooie jonge jongens!
typefout...maar je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's nog best een lastige vraag.
Qua mooie mannen zou ik zeggen: "Raging Stallion" (niet te verwarren met mike's favo: Ragging Stallion.)
Qua sex: "Paul Morris' Treasure Island Media" (al is het heeel politiek incorrect om dat te zeggen, sorry, condooms zijn niet geil om naar te kijken).
Oh, en wat trouwens ook heeeeeel prettig is dat is TitanMen Fresh. Mooie jonge jongens!
Een stemwijzer!!quote:
quote:
Wij wel.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef MrBrightside het volgende:
Wat is dat True Blood dan? Moonlight begon vorig seizoen ook en dat ging ook al over vampieren. Daar heb ik drie eps van gekeken, was niet echt hoogstaand, behalve dat de hoofdrolspeler lekker was en dat dinges van Veronica Mars er in zat, die altijd goed acteert.
Dat zijn toch die veels te dure oostblok hoertjes?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
bel ami...mooie jongens voornamelijk.
Ja is geiler om te zien... Of studio's daarmee moeten stoppen? Er is een vraag naar, dus...maar ja, je kan die vraag ook creeeren. Modellen weten waaraan ze beginnen... en ze verdienen meer geld...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een stemwijzer!!.
Maar ik wil wel even een nieuwe stelling lanceren nav dat hele T.I.M. gebeuren.
Bareback porno. Geiler om te zien dan gewone porno? En moeten studio's daarmee stoppen omdat ze hun modellen in gevaar brengen?
Ik dacht ff dat dit Heidi en Spencer warenquote:
Twilight.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
ik dacht dat de serie twilight met R. Patterson hier ook zou zijn.....die gast heeft wel wat... (en nee, geen hartslag want dat kan niet hahahaha
Nieuwe serie van de schrijver van Six Feet Under en American Beauty. Gebaseerd op een reeks vampierboeken van Charlaine Harris.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef MrBrightside het volgende:
Wat is dat True Blood dan?
quote:Moonlight begon vorig seizoen ook en dat ging ook al over vampieren. Daar heb ik drie eps van gekeken, was niet echt hoogstaand, behalve dat de hoofdrolspeler lekker was en dat dinges van Veronica Mars er in zat, die altijd goed acteert.
Klopt ja, daarom is het alleen leuk om naar te kijken als het stil staat en als het gekleed is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn toch die veels te dure oostblok hoertjes?
Omfg. Wil je dat soort dingen niet meer zeggen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
Ik dacht ff dat dit Heidi en Spencer waren![]()
maar ik moet heel gauw scrollen, omdat ik gewoon in n computerruimte zit met allemaal studenten om me heen. zucht.
Jullie doen niet aan fistfucken? Ik laat mij ook niet FF, maar doe het wel bij anderen, indien ze erom vragen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wij wel.. Dat vonden we interessant staan. Maar we doen er nooit wat mee.
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Een stemwijzer!!.
Maar ik wil wel even een nieuwe stelling lanceren nav dat hele T.I.M. gebeuren.
Bareback porno. Geiler om te zien dan gewone porno?
Nee. Beroepsgevaar. Je weet waar je aan begint. Dan moet je;t niet doen he.quote:En moeten studio's daarmee stoppen omdat ze hun modellen in gevaar brengen?
Het is best leuk maar geen afgerond geheel. Bereid je daar iig op voorquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Ken ik niet. Ga ik zoeken als ik thuis ben
Ja, Logan, maar hoe heet ie ook alweer in het echt. Geen zin om het te googelen want dat voelt als falen.quote:
3 boeken had ik begrepen inmiddels?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Twilight.Heb de boeken echt verslonden en ben benieuwd naar de film. Zit iig al een miscasting in.
Vind ik ook. Mijn regenjasjes zijn me zeer dierbaar, maar als ik kijk naar een film (een fantasie) dan hoef ik ze niet te zien. Overigens weegt een mooie man weer zwaarder dan gebrek aan een condoom. In die films van Paul Morris zitten soms ZULKE gedrochten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Ja is geiler om te zien...
Klopt, maar werkgevers zijn verplicht om een veilige werkomgeving te creeëren voor hun personeel. Dus dit is wel een beetje dubieus dan. Maar goed, niemand dwingt die jongens inderdaad en ik zie het graag dus bring it on.quote:Of studio's daarmee moeten stoppen? Er is een vraag naar, dus...maar ja, je kan die vraag ook creeeren. Modellen weten waaraan ze beginnen... en ze verdienen meer geld...
Kindred was ook geen agferond geheel, dus is niet erg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is best leuk maar geen afgerond geheel. Bereid je daar iig op voorwel Sophia Myles.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:17 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb zin in sex met Ang3l. Einde dienstbericht.
3 volgens mij inderdaad. Het zijn wel kinderboeken, toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 boeken had ik begrepen inmiddels?
Ga ze denk ik wel kopen als de film me bevalt.
Laat ik voor mezelf spreken. Ik niet nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
Jullie doen niet aan fistfucken?
4. Twilight, New Moon, Eclipse en Breaking Dawn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef Ang3l het volgende:
3 boeken had ik begrepen inmiddels?
Ga ze denk ik wel kopen als de film me bevalt.
Jason Dohringquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, Logan, maar hoe heet ie ook alweer in het echt. Geen zin om het te googelen want dat voelt als falen.Waarschijnlijk spring ik zo tijdens het werkcollege opeens op omdat ik het weer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |