Hartelijk dank voor de heldere uitleg.quote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef Cybart het volgende:
@ GB
bij paul de leeuw zat een vrouw die het er over had dat haar ouders......
en ik irriteerde me eraan...
vandaar
en mn afstudeerproject is iets waar ik nu al zo'n maandje of ...
euhm .... 11 mee bezig ben inmiddels, en wat onlangs tot op de grond toe werd afgebrand door mn mentor
dus vandaar even het heugelijke feit.
Dan was ie wel warm als ik dat deedquote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he skank
wat las ik? je heb een koude hand? Niet teveel handkarren, he?![]()
je bedoelt zo'n jaren '70 poes?quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Are there any pubes on my cunt?
nee, bitch je andere hand.quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan was ie wel warm als ik dat deed
te lui zijn om een topic aan te maken, maar dan wel reagerenquote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef Pjederdy het volgende:
Die jongen is 25! Mag toch hopen dattie al pubes heeft.
Vijfentwintig? Joh, da's veel te oud voor jou!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef Pjederdy het volgende:
Die jongen is 25! Mag toch hopen dattie al pubes heeft.
IEUW!quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n jaren '70 poes?
ME! ME! ME!quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en ik ga ook naar bed!
Wie gaat er mee?
Nee, Lennart.quote:
Haaahaaa!quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:00 schreef Pjederdy het volgende:
in de sauna liepen er ook nog kerels rond met zo'n jaren 70 poes
Hand me the poppers!quote:Op maandag 17 november 2008 23:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vijfentwintig? Joh, da's veel te oud voor jou!!
Mag ik je voorstellen aan Vincent? Die wil ook graag.
[ afbeelding ]
Neh, vandaag niet.quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en ik ga ook naar bed!
Wie gaat er mee?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
IEUW!
Van het weekend in de sauna liepen er ook nog kerels rond met zo'n jaren 70 poes. Echt geen gezicht!!
Daar krijg je toch jeuk aan je gezicht van!
Die kunnen we beter aan Vincent geven.quote:
chocolate dip?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mooi! Toch nog gescoord vanavond.
Gaan we nog even dippen?
Zoals ik eerder al riep: poppers zijn voor kinderfeestjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die kunnen we beter aan Vincent geven.
ik ben bang dat het voor hem te soft isquote:
hequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Morgenavond komt N.
Dat wordt al dippen genoeg.
Wie verzorgt na afloop de hechtingen?
Nah, ik lijk mike wel nu. Klaar. Slapen..
Ik kom net van de training af en heb aan de martini zitten lurkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Tsssk, sissy boy.
Ah well, maybe next time.
Moeten we nog even een dokter als neukertje vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Morgenavond komt N.
Dat wordt al dippen genoeg.
Wie verzorgt na afloop de hechtingen?
Nah, ik lijk mike wel nu. Klaar. Slapen..
Ach welnee, zo doorgewinterd en doorgeneukt is die puppy ook nog niet hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben bang dat het voor hem te soft is
je weet de helft nog niet vrees ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee, zo doorgewinterd en doorgeneukt is die puppy ook nog niet hoor.
Ik zie 'm iedere week 2x en zit uren op 't terras met hem verhalen uit te wisselen. Ik denk dat ik hem inmiddels iets beter ken dan jij hoor. En ik weet dat ie me vertrouwt aangezien ik zaterdag iets liefs voor 'm gedaan heb. Komt helemaal goed met die jongenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je weet de helft nog niet vrees ik
Leuk, ben benieuwd wat ie ervan vindtquote:
een half uur? denk aan het millieuquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:27 schreef Xiance het volgende:ELLAAAAAAAAAA
* Xiance gaat de badkamer bezoeken voor een half uur heerlijk relaxen onder de warme straal.
lekker met knijp verzorgings gel
milieu kan de tering krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een half uur? denk aan het millieu![]()
grapje
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
milieu kan de tering krijgen
heb je geen bad?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:37 schreef Xiance het volgende:
ik ben in mijn badkamer niet bang voor het global warming effect..
daar wordt het veel te heet voor
Die mogen ook de tering krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en global warning? en die shit van Al Gore?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die mogen ook de tering krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |