Volgens mij vind jij het hele <25 gedeelte van dit topic gewoon een cutie.quote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef Pjederdy het volgende:
[..]. JA!! Lief doen tegen hem!!
.
Het is eencutie
![]()
[ afbeelding ]
Vind jij het geen cutie dan? Nou? Nou?quote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het hele <25 gedeelte van dit topic gewoon een cutie.![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef Pjederdy het volgende:
Maakt het uit?
CB, komend weekend iets te doen?
quote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh God, nieuw project? Veel succes..
Niet helemaal mijn type, nee. En dan niet in de politiek correcte negatieve zin, gewoon niet mijn type.quote:Op maandag 17 november 2008 23:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Vind jij het geen cutie dan? Nou? Nou?
Spoor jij wel??quote:Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef Cybart het volgende:
owhja...euhm ik heb hier Paul de Leeuw op "on demand" aanstaan...
maar het is een tering uitzending...
dus ik wil hem eigenlijk afzetten, maaaaaar, ik weet niet of er nog een fatsoenlijke artiest op het einde komt.
(dan kan je doorspoelen Bertus!)
ohja...
en verder moet ik eigenlijk best vrolijk zijn omdat het theorie gedeelte van mn afstudeerproject EINDELIJK is goedgekeurd!
mjah, daar was ik de storyline al kwijt!quote:Op maandag 17 november 2008 23:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nou, het begon dus met Adam en Eva...
Niet zozeer van dit topic. Eerder van het hele land.quote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij vind jij het hele <25 gedeelte van dit topic gewoon een cutie.![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
owhja...euhm ik heb hier Paul de Leeuw op "on demand" aanstaan...
maar het is een tering uitzending...
dus ik wil hem eigenlijk afzetten, maaaaaar, ik weet niet of er nog een fatsoenlijke artiest op het einde komt.
(dan kan je doorspoelen Bertus!)
ohja...
en verder moet ik eigenlijk best vrolijk zijn omdat het theorie gedeelte van mn afstudeerproject EINDELIJK is goedgekeurd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je tenminste naar de 'day after' kijkt...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op maandag 17 november 2008 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond bitches
slownite zo te zien
jij weer boven water ?quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, daar was ik de storyline al kwijt!
Nietus!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Niet zozeer van dit topic. Eerder van het hele land.
he skankquote:
Nee, een kale bijna-veertiger is wel aantrekkelijkquote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
Lief, smeken is niet aantrekkelijk. (although it worked for me, but that took me four years).
quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je tenminste naar de 'day after' kijkt...
ze beginnen net inderdaad
ik zou ze eigenlijk gaan zien, maar we waren te laks kaartjes te gaan halen....
hmmmmz
to bad
@ GB
bij paul de leeuw zat een vrouw die het er over had dat haar ouders......
en ik irriteerde me eraan...
vandaar
en mn afstudeerproject is iets waar ik nu al zo'n maandje of ...
euhm .... 11 mee bezig ben inmiddels, en wat onlangs tot op de grond toe werd afgebrand door mn mentor
dus vandaar even het heugelijke feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |