Hoe ik heb moeten knokken voordat die kale wilde toegeven dat we een relatie hadden (4 jaar lang). Jeez. Maar de aanhouder wint en Gboy27 is dood. Hoezee!quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Was dat niet moeilijk? Voor GB ook? (mag ook via mail hoor)
Dit is dan ook een catch-all van mijn werk. We zijn van naam veranderd en ik heb op het oude emailadres een google apps account gezet zodat niet alle spammails meer in de mailserver terechtkomen.quote:Op maandag 17 november 2008 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geinig, ik heb de mijne al een jaar en geen enkele spam...
Subtiel!quote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe ik heb moeten knokken voordat die kale wilde toegeven dat we een relatie hadden (4 jaar lang). Jeez. Maar de aanhouder wint en Gboy27 is dood. Hoezee!.
Waarvan akte. Zij gaat ondertussen weer verder met platen verkopen en awards winnen.quote:
Hij was toen al ouder dan hij zich voordeed. Maar laten we er over ophouden. Over de doden, al dan niet in bezit van hun eigen tanden, niets dan goeds.quote:Op maandag 17 november 2008 23:29 schreef Pjederdy het volgende:
Zou'die nu dan niet Gboy39 moeten heten?.
wist niet dat ze bij de FRS haar kinderbijslag aanvulde?quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zij gaat ondertussen weer verder met platen verkopen
Zit er iets klem in je reet ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Cybart het volgende:
wist niet dat ze bij de FRS haar kinderbijslag aanvulde?
Ehhhhh.......... WAT?quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef Cybart het volgende:
euhm...
"mijn vader en moeder zijn kort na elkaar overleden, 4 maanden na elkaar. allebei op de 21e, dus dat is wel toevallig"
sinds wanneer is 4 maanden een raar getal????
Ik heb Cadans uitgeleend aan 1 van de acteurs van Radicaalquote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef wonderer het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die met ouders msn't
quote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zit er iets klem in je reet ofzo?
je duetpartner?quote:Op maandag 17 november 2008 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Cadans uitgeleend aan 1 van de acteurs van Radicaal
Oh God, nieuw project? Veel succes.quote:
En het was mij nog niet eens opgevallen!quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb lekker de nieuwe Solo op repeat staan. Zo! Daar!
owhja...euhm ik heb hier Paul de Leeuw op "on demand" aanstaan...quote:Op maandag 17 november 2008 23:37 schreef Gellarboy het volgende:
Cybart... Waar HEB je het ineens over?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |