Nou hier had best nog 10 minuten aangekund qua aandachtsspan, hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Kinderen kunnen maar kort de aandacht vasthouden, dus kinderfilms enzo worden lekker kort gehouden
Goh, klinkt net alsof ik er verstand van heb ineens heh?
Waarom dat? Al moet ik zeggen dat Monsters VS Aliens me ook nog niet trekt.quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb 1 in de bios gezien, vond hem niet echt leuk eigenlijk of zo. Maar goed, ik heb het inmiddels ook wel flink gehad met al die animatiefilms.
You've done your math okquote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef wonderer het volgende:
PDD/GB, heb ik mijn wiskunde goed gedaan en hadden jullie een relatie voor PDD uit de kast kwam? Of heb ik wat getallen verkeerd onthouden?
Was dat niet moeilijk? Voor GB ook? (mag ook via mail hoor)quote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
You've done your math ok
Ik ken GB sinds 2002 en ben pas in 2005 uit de kast gekomen. Tot die tijd was hij gewoon een 'vriend'
Ik heb er nog aan gedacht, maar naast Plaxo, Hyves, Facebook, LinkedIn, GR, (en nu vergeet er vast nog wel 1) vond ik het wel genoeg. De enige overweging was dat er een app voor de iPhone is.quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zitten er hier nog mensen op Twitter?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan? Als je Hyves sad vindt dan is Fok Sad^2.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel de hele cd op MP3 (zitten een paar hele mooie nummers tussen) maar ik wil de cd origineel hebben. Ik heb alles van Tori origineel in de kast staan.
Waaronder dit juweeltje:
[ afbeelding ]
Stukje Nederlandse les:quote:Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
+1
En wat een onzin Nuno, alsof je hier alleen maar komt om je Nederlands bij te schafen
Had ik ook. Gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef hierissieweer het volgende:
En vandaag weer op school geweest, conclusie: Ik ben niet in contact met mijn boos-zijn-emotie, maar ik ben ein kei in agressie reductie.
Daarnaast wil ik te graag dat iedereen mij aardig vind en laat daarom te veel over mij heen lopen. (en ben ik op sommige plekken een recalcitrante persoonlijkheid) Ik moet dus meer zeggen wat ik van dingen denk.
Daarbij heb ook ik de neiging om te willen concurreren met iedereen.
Moet een leerdoel worden, kwam uit mijn supervisie sessie van school vandaag..quote:Op maandag 17 november 2008 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had ik ook. Gaat vanzelf weer over.
Geinig, ik heb de mijne al een jaar en geen enkele spam...quote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef Pjederdy het volgende:
[ afbeelding ]
Slechts 20.000 spammails en dit acount is nog geen maand in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |