Jij niet, hij wel: http://en.wikinews.org/wi(...)aby_boy_%22Google%22quote:
Net als hyves maar dan andersquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal wel weer een domme vraag zijn, maar wat is dat?
o hyves ...vreselijk!quote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net als hyves maar dan anders
is dat zoiets van "ik heb 10.000 friends maar ken er geeneen echt" sad hoe sadquote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net als hyves maar dan anders
Daar kies je toch zelf voor door die verzoekjes aan te nemen?quote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
is dat zoiets van "ik heb 10.000 friends maar ken er geeneen echt" sad hoe sad
Mensen die jij niet kent sad noemen is ook best sadquote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat zoiets van "ik heb 10.000 friends maar ken er geeneen echt" sad hoe sad
het is mijn mening dat is alles. Ik vind ze sad ja, ga uit, ontmoet mensen en maak echte vriendenquote:Op maandag 17 november 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die jij niet kent sad noemen is ook best sad.
ik ben geen lid van dat soort sitesquote:Op maandag 17 november 2008 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar kies je toch zelf voor door die verzoekjes aan te nemen?
Wat doe je hier nog dan? Als je Hyves sad vindt dan is Fok Sad^2.quote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is mijn mening dat is alles. Ik vind ze sad ja, ga uit, ontmoet mensen en maak echte vrienden
Het is niet het een of het anderquote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is mijn mening dat is alles. Ik vind ze sad ja, ga uit, ontmoet mensen en maak echte vrienden
So truequote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan? Als je Hyves sad vindt dan is Fok Sad^2.
Ik ben hiermee begonnen om mijn nederlands te verbeteren, dat is allesquote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan? Als je Hyves sad vindt dan is Fok Sad^2.
Wat toevallig! Ik zit ook op Hyves om mijn Nederlands te verbeteren. Werkt goed, zo hee.quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben hiermee begonnen om mijn nederlands te verbeteren, dat is alles
wat jij wilt, maar hier hoef ik tenminste geen "friends" te makenquote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik zit ook op Hyves om mijn Nederlands te verbeteren. Werkt goed, zo hee.
Prima maar ik haal in IRL nooit de stofzuiger door mijn vriendenlijst heen, dat zegt genoeg. En nu gaan we eten met vrienden, gewoon in een restaurant ciaoquote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ook niet. En op Hyves ook niet, want ik heb alleen mensen op Hyves die ik ook echt ken en ook daadwerkelijk mag. Dus eens in de zoveel tijd gaat ook de stofzuiger door mijn vriendenlijst heen.
Dan vallen je leugentjes als je met mensen afspreekt nog sneller door de mand?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan vallen je leugentjes als je met mensen afspreekt nog sneller door de mand?
Ik vond hem net zo leuk als de eerste, al had deze iets langer gemogen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:53 schreef samjustme het volgende:
![]()
Hoe was madagascarbeter dan de eerste of
Kinderen kunnen maar kort de aandacht vasthouden, dus kinderfilms enzo worden lekker kort gehoudenquote:Op maandag 17 november 2008 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond hem net zo leuk als de eerste, al had deze iets langer gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |