Justinquote:
jammer, in mijn fantasieen was ie veel ondeugenderquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie 'm iedere week 2x en zit uren op 't terras met hem verhalen uit te wisselen. Ik denk dat ik hem inmiddels iets beter ken dan jij hoor. En ik weet dat ie me vertrouwt aangezien ik zaterdag iets liefs voor 'm gedaan heb. Komt helemaal goed met die jongen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb ik tenminste ook geen koude hand meer
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:04 schreef wonderer het volgende:
De enige keer dat ik maar een koude hand heb, is als die andere in mijn broek zit...
Valt mee, gaat alleen wel langzamerquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is het niet moeilijk typen met een koude hand?
Ja en nee. Zo snel gaat dat helaas nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds elke dag trouw aan de fitness? pas je al in je broek?
Valt mee? haha jij kan bij wijze van spreken in je bed omdraaien en op je man klimmen. dus hoezo handkarren? hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt mee, gaat alleen wel langzamer
[..]
Ja en nee. Zo snel gaat dat helaas niet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:39 schreef wonderer het volgende:
Many
En ja, dat je "mind" in de "gutter" ligt, wordt weer eens duidelijk
Ben je toch ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen denkt dat ik een of andere skank ben.
Het was natuurlijk een set upquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
iedereen denkt dat ik een of andere skank ben.
(In my defence) Maar hetgeen mensen hier typen, is een schot voor open doel
quote:
Ik ben hard aan het nadenken over hoe ik een bepaald personage moet introduceren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
Ben je al verder met boek 2? of ben je in het huis aan het rondlummelen?:
Jantje: Heb je kees al ontmoet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het nadenken over hoe ik een bepaald personage moet introduceren.
Tis geen Donald Duckquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jantje: Heb je kees al ontmoet.
Henk: Nee
Kees: hoi ik ben kees
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jantje: Heb je kees al ontmoet.
Henk: Nee
Kees: hoi ik ben kees
En Donald zat vastgebonden op een stoel gedwongen mee te kijken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet ik, anders had ik kwik, kwek en kwak gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |