Nee, de liedjes zijn toch echt wel het leukste.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef MrBrightside het volgende:
Stom kapsel? Dat is juist het leukste aan hem.
Maar waarom is edze nog van het oude album terwijl Disturbia al van iets nieuws is?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Das Rihanna's zoveelste nieuwe single ja
ja man bedoelje edzela rombley van et songfetsival?? die snap gewoon niks van de volgoorde komt omdatze en neger is denk ik maar dat is mijn menig he hequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Maar waarom is edze nog van het oude album
Eerst wakker worden, en dan power krijgen, dus misschien later.quote:
Neee, ze heeft haar album opnieuw uitgebracht met 2 extra tracks, Disturbia en Take a bowquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom is edze nog van het oude album terwijl Disturbia al van iets nieuws is?
Ow, haar marketingburo is gewoon handigquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee, ze heeft haar album opnieuw uitgebracht met 2 extra tracks, Disturbia en Take a bow
Deluxe edition zeg maar![]()
Ja die van Hemel & Aarde!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja man bedoelje edzela rombley van et songfetsival?? die snap gewoon niks van de volgoorde komt omdatze en neger is denk ik maar dat is mijn menig he he.
Aaaargh, dit vind ik altijd zo kut. Leuk voor de trouwe fans, die altijd alles meteen kopen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:01 schreef MisterO het volgende:
ze heeft haar album opnieuw uitgebracht
Mja, zelfde als Tales of Librarian van Tori. Een Greatest "hits". En dan zitten er wel 2 nieuwe nummers bij zodat de fans die alles al hebben ze toch gaan kopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaargh, dit vind ik altijd zo kut. Leuk voor de trouwe fans, die altijd alles meteen kopen..
he he ja preceis man zei bedoel ik!!!!! ik kwam der een keertege op de gay prid en toen vroeg ik zo van he edze ben je homo he hequote:
Ja, voor de echte die-hard fans / verzamelaars is het niet zo erg, want die kopen toch al alles. Maar het is met name vervelend voor de groep mensen die het 'gewoon wel leuk' vinden en gewoon zo'n cd kopen, om er achter te komen dat er twee weken later voor hetzelfde geld een completere editie is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Mja, zelfde als Tales of Librarian van Tori. Een Greatest "hits". En dan zitten er wel 2 nieuwe nummers bij zodat de fans die alles al hebben ze toch gaan kopen
Nou ja, er zat ook een dvd bij en alle oude nr's waren geremastered en soms opnieuw gemixed met instrumenten erbij en zo... dus op zich toch wel de moeite waard.
Toch maar eens gekeken.quote:
ik zit al te bidden bij je gedenkteken.. een grote fallus op de dam!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je mag wel bij mij in de jacuzzie komen zitten
Je hebt mijn taken goed over genomen. Ik kan nog wel een paar weken wegblijvenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zet koffie, thee, jus en tostis neer!
My love... we have seen it all.... the endless confessions.. the rise and fall...
quote:
Nee en Nee, iets warms graag ben de kou meer dan zatquote:
New Zealand was voor the adventure, nature en culture en zo. Straks in Sydney mag ik pas gaan manhuntenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit al te bidden bij je gedenkteken.. een grote fallus op de dam!
Capetown Stellenbosch en Franschhoek is echt een bestemming voor jullie 2quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
Nee en Nee, iets warms graag ben de kou meer dan zat
Wat is je budget en van wat voor soort trips hou je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
Nee en Nee, iets warms graag ben de kou meer dan zat
dus 13 dec ben je niet in staat om mij op sleeptouw te nemen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Nuno_G het volgende:
Yeah ik ga begin december al naar huis, feest, champagne flessen knallen al open hier. Misschien een kleine vakantie met R. Waar zal ik eens heen gaan ?
Ace of Basequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, voor de echte die-hard fans / verzamelaars is het niet zo erg, want die kopen toch al alles. Maar het is met name vervelend voor de groep mensen die het 'gewoon wel leuk' vinden en gewoon zo'n cd kopen, om er achter te komen dat er twee weken later voor hetzelfde geld een completere editie is.. IK WEET HET NOG GOED!!! TOEN MET ACE OF BASE!!!
.
*jeugdtrauma*
Ik vond dat in New Orleans zo... eh... geil?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe kun je de kou nu zat zijn. Ik was blij dat ik weer terug was in NL na een week Cairo.![]()
Al is dat niet echt warmte, daar is het gewoon vies.
Meestal stedentrips, maar deze keer moet het gewoon warm zijn. Ach en budget daar let ik niet zo opquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat is je budget en van wat voor soort trips hou je?
Als je gewoon de hele trip horizontaal wil dan kun je voor een habbekrats bijvoorbeeld naar Egypte ofzo. Al heb ik eigenlijk geen idee wat het weer daar nu doet.
Die kan ons niet missen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:46 schreef MrBrightside het volgende:
Volgens mij is hij er nog steeds. Toch? En hoe is het?
Ik ben niet zo'n winter mens. Ik ben gelukkig wanneer het 30 + isquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:40 schreef MrBrightside het volgende:
Hoe kun je de kou nu zat zijn. Ik was blij dat ik weer terug was in NL na een week Cairo.![]()
Al is dat niet echt warmte, daar is het gewoon vies.
Heeeeeeeeee Stroek! dus je hebt het naar je zin daar down under?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Kia Ora![]()
![]()
Het is hier heel gaaf en mooi maar heb na 2 dagen nog steeds spierpijn van een excursie naar Tongariro mountain track over een gletcher. Al was het de dagen daarna wel heerlijk toeven in de hottoub
Ik zat eraan te denken om naar Capetown e.o. te gaan. Wijn, goed eten, strand, zon mmmmm even met R overleggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Capetown Stellenbosch en Franschhoek is echt een bestemming voor jullie 2
Pffff, ik word een beetje moe van mezelf.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Gellarboy het volgende:
Huh!! Ik word nu pas wakker ofzo, maareh, STROEKIE!?!?!?! Online op bestemming of al lang weer terug?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Kia Ora![]()
![]()
Het is hier heel gaaf en mooi maar heb na 2 dagen nog steeds spierpijn van een excursie naar Tongariro mountain track over een gletcher. Al was het de dagen daarna wel heerlijk toeven in de hottoub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |