Nouja, in Cairo is het voornamelijk de smog. Ik heb niet eens gezweet oid, het is gewoon vies, het voelt klef, je huid voelt klef. En bij mijn zus was er ook niet echt een fatsoenlijke douche dus dat hielp ook niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat in New Orleans zo... eh... geil?
Dat ligt aan de mississippi en tussen de moerassen wat wil zeggen dat je in de zomer eigenlijk altijd een glinsterende laag zweet op je hebt liggen. Als je net uit de douche bent ben je 3 sec daarna al weer "vies". Maar het had wel iets. Dat zwoele, dat vochtige, die krekels die dan zo tsjirpen .... o ja, en de ladingen leuke mannen
Wel de nieuwe singlequote:Op dinsdag 18 november 2008 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Dat vond ik altijd 1 vd leukste nr's op de cd(vanwege dansritme)
maarreh, da's toch niet de nieuwe single neem ik aan?
Edit: Justin doet wel veul heRondkruipen in de clup en "ah ah now gimme that"
Oh, nee, boven de 28 vind ik echt te warm.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n winter mens. Ik ben gelukkig wanneer het 30 + is
Ja ze melken die cd wel lekker uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel de nieuwe singleZo kan ze nog ff rondtouren op d'r oude CD. Ik vind het jammer dat ze Rehab uitbrengt terwijl eerst Breakin' Dishes op de releaselijsten stond. Och, d'r platenmaatschappij kennende gooien ze die er ook nog wel uit.
O ja, dat was daar dan weer niet. Gewoon zwoel sexy geil heet vochtig warm en mysterieusquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nouja, in Cairo is het voornamelijk de smog. Ik heb niet eens gezweet oid, het is gewoon vies, het voelt klef, je huid voelt klef. En bij mijn zus was er ook niet echt een fatsoenlijke douche dus dat hielp ook niet.
Als je niet van de warmte houdt, dan is Lisboa in de zomer niet aan te raden. Zeker als je de stad wil bezichtigen. Je weet het is de stad van 7 heuvels dus het is altijd klimmen en zo en dat is in de zomer niet aan te bevelen. Alhoewel je wel een excuus hebt om op ieder terrasje te stoppenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Oh, nee, boven de 28 vind ik echt te warm.Van de zomer ga ik waarschijnlijk naar Lissabon (of misschien naar Sarajevo als mijn oom zijn huis uit wil lenen), en dat is flink warm, ben benieuwd hoe ik dat ga uithouden.
Als ik meer geld zou hebben zou ik gewoon met de trein een maand of zo door Oost-Europa gaan, naar Rusland of zo.
Het is ook gewoon een hele goede albumquote:
Als we zo door gaan, kan ze volgende zomer nog even Say It (SoulSeekerz Remix) uitbrengen en komt er i/d herfst een nieuw album.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef MisterO het volgende:
Het is ook gewoon een hele goede albumnu nog Breakin dishes indd
maar Push up on me is ook
Nou ja het zijn allemaal poppy catchy flinterdunne goed in het gehoor liggende leuk voor een paar weken nummers en da's natuurlijk uitermate geschikt voor een berg singletjes en hitjes.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele goede albumnu nog Breakin dishes indd
maar Push up on me is ook
oh lordy, trouble so hardquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Xiance het volgende:
oh lordy...
Wie kan nu niet zonder wie, dat is de vraagquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
ik vond het al erg goed van mezelf dat ik wel 1 week lang niet op internet was geweest
alles gaat goed hier, dus maak jullie maar geen zorgen
foto,s komen in december wel
Harde Sex Meeting 3?quote:
tuurlijk kan ik jullie niet zo lang missenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie kan nu niet zonder wie, dat is de vraag
Precies! En jij maar volhouden dat je ons niet zo lang alleen kan latenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik jullie niet zo lang missen
Yupquote:
Goedemiddagquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als we zo door gaan, kan ze volgende zomer nog even Say It (SoulSeekerz Remix) uitbrengen en komt er i/d herfst een nieuw album.
Oh en goedemorgen!
Veel plezier Stroekiequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
maar laptop gaat weer dicht. tot over 1 week of zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |