abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64325490
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:43 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb een zeurende pijn in m'n linker enkel. Vorige week zaterdag nog wel 10K gelopen en dat ging wel, maar voelde toch niet echt lekker. Weet niet precies waar het vandaan komt; ik ben in oktober wel een keer door m'n enkel gegaan, maar ben twee weken later weer gaan voetballen. Misschien heb ik 'm een keer te strak ingezwachteld of zo.
Nu maar ff rust nemen (ook geen voetbal ivm winterstop)...ben dan wel meteen m'n conditie kwijt, vooral in deze '(vr)eetmaand'.
Oeps !

M'n fysio vertelde dat herstel echt effe duurt. Als je denk dat je weer alles kan, moeten je spieren/ of anders nog herstellen. Bij te vroeg beginnen verstoor je dat proces.
Maar tevens is blijven bewegen wel weer belangrijk

Hoe kan dit toch samen gaan
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 24 december 2008 @ 14:47:29 #252
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_64325532
gisteren zonder pijn 8km gelopen

inlegzooltjes
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_64325600
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:47 schreef star_gazer het volgende:
gisteren zonder pijn 8km gelopen

inlegzooltjes
pi_64328494
Met fysios krijg ik af en toe het idee dat ze er geen reet van snappen of dat het gewoon niet te snappen valt (in de zin van dat ieders lijf anders reageert en het herstel dus ook altijd anders is). Daardoor komen ze dan met adviezen waar je eigenlijk weinig mee kan M'n vorige fysio was ik nou na drie afspraken zat, hoop dat ik de fysio die bij m'n operatie hoort beter uit kan staan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_64333002
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef FJD het volgende:
Met fysios krijg ik af en toe het idee dat ze er geen reet van snappen of dat het gewoon niet te snappen valt (in de zin van dat ieders lijf anders reageert en het herstel dus ook altijd anders is). Daardoor komen ze dan met adviezen waar je eigenlijk weinig mee kan M'n vorige fysio was ik nou na drie afspraken zat, hoop dat ik de fysio die bij m'n operatie hoort beter uit kan staan
Misschien moet je er een zoeken die verstand van hardlopen heeft?
Ik heb wel degelijk baat gehad bij de fysio toen ik heupproblemen had
pi_64333271
Vandaag weer 5 kilometer in het bos gelopen, gisteren 5 kilometer op de verharde ondergronden. Afgelopen zaterdag een 5 km crossloop gedaan in Rijssen. Het weer was perfect, het parcours wel blubberig op sommige stroken. M'n tijd viel wat tegen met 24,46, maar gezien de weinige voorbereiding en de constante rondetijden vond ik het prima. (pr ligt rond de 22 op verhard, op cross rond de 23 minuten)

Zaterdag doe ik nog een crossloop in Vriezenveen. Die is een stuk vlakker, ben benieuwd hoe het, met al dat kersteten en drinken in m'n lijf en de voorspelde kou vergaat.
That's all folks!
pi_64333629
pff, ben ik eindelijk van mijn rechterknieblessure af, schiet het in mijn linkerknie.. precies dezelfde pijn en plek. Het ligt waarschijnlijk dan toch aan mijn schoenen.. die hun beste tijd hebben gehad.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_64334533
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:31 schreef computergirl het volgende:
Misschien moet je er een zoeken die verstand van hardlopen heeft?
Ik heb wel degelijk baat gehad bij de fysio toen ik heupproblemen had
Ik ging daar naar de fysio die in hetzelfde gebouw als m'n sportarts zat, verder niet gekeken naar kwalificaties. Ach ja, nu krijg ik straks twee keer advies van een fysio die bij de kliniek hoort over hoe ik het op moet gaan bouwen. Voor de rest doe ik het zelf wel of ga ik bij een loopgroepje oid.

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 25-12-2008 10:17:12 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_64347127
Ik doe vrijdag een strandcross, goede voorbereiding op Egmond en zondag nog een gewone cross. Ben benieuwd heb er al weer zin in
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:33:51 #260
77130 star_gazer
pi_64403087
Vanochtend heb ik de kou getrotseerd om mijn nieuwe nike+pod (danku kerstman ) uit te testen. Dat ding is nog verbazingwekkend nauwkeurig! En zeker erg goedkoop als je zo'n cassette koopt waarme de chip aan je veters kan Goed spul!!
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:44:04 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_64403392
hardlopen tijdens de kerstdagen is toch wel erg lekker, even de kilocalorieen verbranden
pi_64406900
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Blik het volgende:
hardlopen tijdens de kerstdagen is toch wel erg lekker, even de kilocalorieen verbranden
  zondag 28 december 2008 @ 11:36:37 #263
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64441798
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Blik het volgende:
Heb sinds woensdag niet meer gelopen
Morgen...misschien...
  zondag 28 december 2008 @ 20:49:35 #265
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64442004
Ik heb vanmiddag 12 kilometer gelopen, verdeeld in twee stukken van 6km.

Het ging erg lekker en ook lekker zo na de vreetdagen
  zondag 28 december 2008 @ 21:44:27 #266
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64444192
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Morgen...misschien...
Ik sta ook al tijden stil

ziektes ben nu net weer een beetje fit en ben wezen zwemmen. Leek wel een baksteen.

Klacht: Opnieuw beginnen met conditie opbouwen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 28 december 2008 @ 23:24:52 #267
77130 star_gazer
pi_64449191
Morgen weer op pad; kilometer of 8a 10 denk ik
-
pi_64450829
YAYYY vandaag nieuw PR op de 10KM, goed hersteld van de strandcross van vrijdag. Ze gingen hard weg en ik probeerde in het begin 2 man te volgen maar na 2km en een beetje toch maar afgehaakt omdat ik bang was mezelf op te blazen. Toen vervolgens eigen tempo en toch kon ik nog wat man inhalen. Uiteindelijk toch weer een negatieve split, op zich vind ik dit wel prettig maar het schijnt niet optimaal te zijn, hoe ervaren jullie dat??

Ik denk dat het komt omdat ik veel op duur heb gefocust dat ik het 2de deel het tempo goed kan vasthouden op een 10km en anderen al op hun limiet lopen de 1ste 5km.

Voor 2009 heb ik mezelf de volgende doelen gesteld. Mits die voetblessure nu langzaam wegtrekt en ik niet teveel last krijg van andere blessures:

* CPC halve marathon <1.25
* Dam-tot-Damloop <1.00
* een marathon uitlopen
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_64453124
Allemaal in 1 jaar? Het kan wel hoor, ik weet niet hoe ver je op dit moment van die tijden af zit. En 1 marathon moet inderdaad wel kunnen. Al enig idee welke dat gaat worden?
pi_64456474
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef superbient het volgende:
(...)
Uiteindelijk toch weer een negatieve split, op zich vind ik dit wel prettig maar het schijnt niet optimaal te zijn, hoe ervaren jullie dat??
(...)
Tsja, voor je gevoel is dat wel heel fijn vind ik en je bent ook wel goed in vorm als het lukt...echter is een iets oplopend schema denk ik toch wel wat normaler.

Het is alleen moeilijk om jezelf in het begin ook al te pushen, want je kan echt over de kop gaan natuurlijk, alleen is mijn ervaring wel dat tijd die je in het begin laat liggen door 'langzaam' te starten ook erg moeilijk is terug te pakken, want versnellen kost erg veel energie en door de duur van een loop ben je toch vaak al flink vermoeid richting het einde...

Maar met echt lange duurlopen en wedstrijden ben ik toch wel wat voorzichtiger geworden (iets te weinig ervaring met die langere afstanden, meer nog op de baan ervaring dan...), want vorig jaar ging ik écht stuk met de CPC na een kilometertje of 13/14 en toen waren de laatste kilometers niet al te best...

Gelukkig liep ik de Zevenheuvelen helemaal vlak.
Jack does it in real time...
pi_64457268
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag weer 5 kilometer in het bos gelopen, gisteren 5 kilometer op de verharde ondergronden. Afgelopen zaterdag een 5 km crossloop gedaan in Rijssen. Het weer was perfect, het parcours wel blubberig op sommige stroken. M'n tijd viel wat tegen met 24,46, maar gezien de weinige voorbereiding en de constante rondetijden vond ik het prima. (pr ligt rond de 22 op verhard, op cross rond de 23 minuten)

Zaterdag doe ik nog een crossloop in Vriezenveen. Die is een stuk vlakker, ben benieuwd hoe het, met al dat kersteten en drinken in m'n lijf en de voorspelde kou vergaat.
Even aansluitend op dit verhaal. In Vriezenveen liep ik zelfs 22,18 minuut. Voor mij echt enorm snel. Ik kwam door in 11.30 en dacht, o o als dit maar niet een gevalletje te snel gestart is... Maar nee hoor, ik kon hem doortrekken en blijkbaar nog versnellen ook. Tweede rondje was dus in 10.48.
That's all folks!
pi_64457572
quote:
Op maandag 29 december 2008 01:39 schreef ShadyLane het volgende:
Allemaal in 1 jaar? Het kan wel hoor, ik weet niet hoe ver je op dit moment van die tijden af zit. En 1 marathon moet inderdaad wel kunnen. Al enig idee welke dat gaat worden?
ja lijken me 3 mooie doelen

Denk dat ik marathon van A´dam ga proberen. Daar woon ik ook en kan ik hele zomer voorbereiden
pi_64461115
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Even aansluitend op dit verhaal. In Vriezenveen liep ik zelfs 22,18 minuut. Voor mij echt enorm snel. Ik kwam door in 11.30 en dacht, o o als dit maar niet een gevalletje te snel gestart is... Maar nee hoor, ik kon hem doortrekken en blijkbaar nog versnellen ook. Tweede rondje was dus in 10.48.
held !
pi_64465604
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:31 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Tsja, voor je gevoel is dat wel heel fijn vind ik en je bent ook wel goed in vorm als het lukt...echter is een iets oplopend schema denk ik toch wel wat normaler.

Het is alleen moeilijk om jezelf in het begin ook al te pushen, want je kan echt over de kop gaan natuurlijk, alleen is mijn ervaring wel dat tijd die je in het begin laat liggen door 'langzaam' te starten ook erg moeilijk is terug te pakken, want versnellen kost erg veel energie en door de duur van een loop ben je toch vaak al flink vermoeid richting het einde...

Maar met echt lange duurlopen en wedstrijden ben ik toch wel wat voorzichtiger geworden (iets te weinig ervaring met die langere afstanden, meer nog op de baan ervaring dan...), want vorig jaar ging ik écht stuk met de CPC na een kilometertje of 13/14 en toen waren de laatste kilometers niet al te best...

Gelukkig liep ik de Zevenheuvelen helemaal vlak.
Dat laatste kan natuurlijk niet, want de zevenheuvelenloop is niet vlak.
Maar een vlak schema daar, is in feite geen vlak schema, omdat als je de stijgende kilometers met dezelfde split loopt als de dalende, doe je in feite de lastigste kilometers de meeste inspanning (oftwel: je verzwakt toch op het einde).
pi_64466715
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oeps !

M'n fysio vertelde dat herstel echt effe duurt. Als je denk dat je weer alles kan, moeten je spieren/ of anders nog herstellen. Bij te vroeg beginnen verstoor je dat proces.
Maar tevens is blijven bewegen wel weer belangrijk

Hoe kan dit toch samen gaan
Verschil tussen bewegen en trainen.
pi_64467029
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat laatste kan natuurlijk niet, want de zevenheuvelenloop is niet vlak.
Maar een vlak schema daar, is in feite geen vlak schema, omdat als je de stijgende kilometers met dezelfde split loopt als de dalende, doe je in feite de lastigste kilometers de meeste inspanning (oftwel: je verzwakt toch op het einde).
Ja, dat klopt, is niet helemaal waar.

Om vlak te lopen qua tijden moet je in het begin al ietsje meer geven en gaat het verder juist iets makkelijker richting het einde...maar eigenlijk heft het elkaar best wel weer op allemaal, want iedereen loop vergelijkbare tijden met een 'normale' 15 kilometer volgens mij.

Eerst grote evenement wordt voor mij de CPC denk ik, dan proberen m'n PR op de halve marathon maar eens aan te vallen...richting de 1.35 is m'n target daar.
Jack does it in real time...
pi_64467153
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Verschil tussen bewegen en trainen.
Yep ! idd
Wel raar dat ik soms meer last had bij een kort stukje fietsen en tijdens het rennen niet.
Gelukkig is het nu zo goed als over, maar lastig om weer op niveau te komen.

Welkom terug btw !
  maandag 29 december 2008 @ 17:27:51 #278
77130 star_gazer
pi_64470220
Zo, vandaag 8.29km in 44 minuten en 55 seconden. Ongeveer 11 kilometer per uur dus. Heerlijk zeg in die kou; zodra je bloed een beetje begint te stromen, heb je geen koude vingers, oren of tenen meer en is het eigenlijk heerlijk buiten! Aan het einde tijdens de coolingdown+rekken was ik zoveel warmer dan de buitenlucht dat mijn kop begon te roken

Nike+ Heb het even nog een keer met bestaande kilometerstreepjes op het wegdek getest en het is echt geweldig nauwkeurig! Ik heb een Fok! Nike+-team opgericht. Dus voor alle fok!ers die ook Nike+ hebben, word lid De naam is "Fok! Nike+ team"

[ Bericht 7% gewijzigd door star_gazer op 29-12-2008 17:38:15 ]
-
pi_64471542
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Yep ! idd
Wel raar dat ik soms meer last had bij een kort stukje fietsen en tijdens het rennen niet.
Gelukkig is het nu zo goed als over, maar lastig om weer op niveau te komen.
Na een tijdje minder getraind te hebben is dat vrij normaal, zeker in de winter.
Met hardlopen heb ik niet zo heel veel ervaring, maar 's winters merk je met fietsen dat je toch een stuk langzamer gaat dan wanneer het warm is. Door de kou zijn je spieren toch minder soepel en is je warming up lastiger. Hoewel dat laatste met lopen waarschijnlijk wat minder problematisch is dan met fietsen.
quote:
Welkom terug btw !
Tnx
wel koud hier trouwens
maar een warm onthaal verzacht dat

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2008 18:06:02 ]
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:10:27 #280
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64491393
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:27 schreef star_gazer het volgende:
Zo, vandaag 8.29km in 44 minuten en 55 seconden. Ongeveer 11 kilometer per uur dus. Heerlijk zeg in die kou; zodra je bloed een beetje begint te stromen, heb je geen koude vingers, oren of tenen meer en is het eigenlijk heerlijk buiten! Aan het einde tijdens de coolingdown+rekken was ik zoveel warmer dan de buitenlucht dat mijn kop begon te roken

Nike+ Heb het even nog een keer met bestaande kilometerstreepjes op het wegdek getest en het is echt geweldig nauwkeurig! Ik heb een Fok! Nike+-team opgericht. Dus voor alle fok!ers die ook Nike+ hebben, word lid De naam is "Fok! Nike+ team"
Waar heb je die Nike+ gekocht?
pi_64499677
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Morgen...misschien...
Gisteren later thuis dan verwacht ipv hardlopen een lesje bodyAttack in de sportschool gedaan (wordt je ook moe en bezweet van)
Maar vanmiddag: 11.8 km gelopen! Volgens mijn polar dan, maar die is iets minder acuraat met mijn nwe schoene gleoof ik
Rondje via het Amstelpark de middenmeerpolder klein stukje in, toe weer terug via de amstel.
Leuk al die schaatsers in de polder onderweg. Het was eigenlijk niet eens zo koud, handschoentjes na een paar km zelfs uit gedaan.

Zit nu aan de warme chocomel
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:08:02 #282
77130 star_gazer
pi_64501580
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:10 schreef JortK het volgende:

[..]

Waar heb je die Nike+ gekocht?
Perry (Dordrecht) Bij runnersworld was het spul uitverkocht en pas in februari (!) weer leverbaar. Je hebt tegenwoordig ook edities die geen iPod nodig hebben.
-
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:19:32 #283
202014 JJH
Knetter. O+
pi_64506813
Was ik ook weer eens! Zonet ook een stukkie gelopen, begint koud maar daarna is het heerlijk loopweer inderdaad. Geen koude lichaamsdelen ofzo. Toch weer een kleine tien kilometer.

Vandaag ook opgegeven voor de "clinic" van de Zwolse halve marathon. Een beetje begeleiding lijkt mij wel verstandig, lijkt me ook wel leuk om in een groep te lopen.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:17:36 #284
77130 star_gazer
pi_64534384
Heb er net even een klein persoonlijk oliebollenloopje uitgeperst (7.5km, rustig tempo). Het was moeilijk er motivatie voor te vinden met die kou, de mist en het vuurwerk, maar ik ben toch even gegaan. Ondanks dat mijn haar bevroren was door het zweet (het was helemaal wit ) en ik het idee heb dat de gevoelstemperatuur nu toch wel erg laag ligt (mijn oren ), heb ik er geen spijt van! Heerlijk voldaan gevoel zo achteraf

En nu aan de oliebollen om de hele boel weer ongedaan te maken

[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 31-12-2008 15:23:03 ]
-
pi_64540047
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:17 schreef star_gazer het volgende:
(mijn oren ),)

MUTS

Ik heb voor morgen een loopje gepland voordat ik naar de familie ga om het nieuwe jaar te vieren, ben benieuwd hoeveel mensen gelijk de eerste dag met hun goede voornemens beginnen

Alvast voor iedereen een geweldig loopjaar gewenst en dat er maar een hoop PR's mogen sneuvelen in 2009
pi_64542032
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef superbient het volgende:

[..]

MUTS
Krijg ik het altijd bloedheet van, ongeacht de buitentemp.
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:40:26 #287
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64548999
2009 fipo

dat we allemaal PR's, NR's, ER's en WR's mogen lopen
  donderdag 1 januari 2009 @ 08:17:49 #288
202014 JJH
Knetter. O+
pi_64550571
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 02:40 schreef beertenderrr het volgende:
2009 fipo

dat we allemaal PR's, NR's, ER's en WR's mogen lopen
Laten we eerst maar eens een aantal PR's gaan zetten dit jaar.

Allemaal trouwens een gezond en sportief 2009 gewenst!
pi_64554496
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 08:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Laten we eerst maar eens een aantal PR's gaan zetten dit jaar.

Allemaal trouwens een gezond en sportief 2009 gewenst!
Idd
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:43:41 #290
77130 star_gazer
pi_64573070
Morgen mijn eerste loop van 2009. Lekker 10km door de polder. Vraag me af hoeveel goede voornemens ik ga tegenkomen onderweg
-
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:45:38 #291
77130 star_gazer
pi_64573089
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef superbient het volgende:

[..]

MUTS

Tja, zo'n ding is met name de eerste kilometers wel fijn, maar ik ben bang dat ik hem halverwege af moet doen omdat het dan weer erg warm wordt...
-
pi_64580755
Coopertest met 200 meter verbeterd
pi_64580939
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Coopertest met 200 meter verbeterd
Da's balen zeg
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:38:09 #294
77130 star_gazer
pi_64582611
Net 10km gehobbeld door de polder. Heerlijk gelopen; begonnen met 10km/uur en langzaam het tempo opgevoerd naar zo'n 11km/uur. Heel ongedwongen gelopen; gewoon mijn lichaam het tempo aan laten geven. Lekker
-
pi_64582863
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Tja, zo'n ding is met name de eerste kilometers wel fijn, maar ik ben bang dat ik hem halverwege af moet doen omdat het dan weer erg warm wordt...
Lijkt me ook, maar misschien is een buff wel handig. Kan je gewoon als soort sjaal om je hals dragen als het te warm wordt

Alhoewel, hoe vaak/lang vriest het nou in nl?

Net 11 km gelopen, op lekker tempo. Het begin was weer behoorlijk koud, maar na een km of 5 konden de handschoentjes al weer uit
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:54:16 #296
77130 star_gazer
pi_64583182
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef computergirl het volgende:
Net 11 km gelopen, op lekker tempo. Het begin was weer behoorlijk koud, maar na een km of 5 konden de handschoentjes al weer uit
Ik was mijn handschoentjes vergeten De eerste kilometer heb je daar dik spijt van, maar na een kilometer of 2 a 3 merk je het niet eens meer
-
pi_64584468
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik was mijn handschoentjes vergeten De eerste kilometer heb je daar dik spijt van, maar na een kilometer of 2 a 3 merk je het niet eens meer
Ik heb eigenlijk altijd mijn handschoentjes aan in de winter, ook als het niet vriest, want mijn vingers worden bij het minste beetje kou wit en pijnlijk (syndroom van Raynaud). Ik heb daarvoor bij decathlon eens zijden handschoentjes gekocht, werkt perfect. Zijn heel dun, dus makkelijk in de hand te houden als ze uit kunnen.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:09:49 #298
77130 star_gazer
pi_64654849
Vandaag was het heerlijk hardloopweer. Graadje of 4 boven nul, lekker windje en -vooralsnog- neerslagvrij (zuidwesten). Wel een hoop mensen op het ijs gezien vandaag; zag er nogal link uit Lekker 8km gelopen
-
  zondag 4 januari 2009 @ 18:39:26 #299
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64656054
hier was het minder hoor -6 graden ofzo en veel sneeuw! Ben toch maar niet gaan lopen!

* beertenderrr is op wintersport
pi_64693987
Wie loopt er zondag Egmond? Het weer ziet er redelijk uit, graadje of 3-4 alleen een zuiden wind kracht 4 dat betekent dus wind tegen op het strand, dat lijkt me dan een uitputtingsslag, ben benieuwd:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')