Bij +30 moet je al onder t mes. Ik zat (zonder klachten) al bijna op 40 dus toen hoefde ik ook niet meer door te lopen tot ik de klachten kreeg.quote:Op zondag 7 december 2008 00:11 schreef ShadyLane het volgende:
Dus die 40 geeft aan dat het inderdaad is wat je dacht? En dat kan goed verholpen worden?
Dan kan ik je ook "what i talk about when i talk about running" van Haruki Murakami aanraden. Daardoor ben ik ook maar weer is begonnenquote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef FJD het volgende:
Ik lees nu het boek 'Altijd verder' van Dolf Jansen, dat is stimulerend zeg! Maakt helemaal duidelijk wat er allemaal zo mooi is aan de loopsport. En hij heeft een prettige schrijfstijl, en veel humor.
Heb hier ook nog 'De marathonloper' liggen van Abdelkader Benali, daar word ik nu ook wel benieuwd naar.
Nog nietquote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef beertenderrr het volgende:
en KZ, hoe is het met jouw hersteltrainingen tot nu toe? Alweer op je oude niveau?
Ken het !quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:36 schreef computergirl het volgende:
net gelopen, tering wat ging dat moeizaam!![]()
Zelfde afstand als vorige week maandag, maar nu leek ik wel te kruipen. Moest zelfs een stukje wandelen vanwege steken in mijn zij, dat heb ik lang niet gehad.
Lastig kleden ook, had een jasje aan maar dat was eigenlijk te warm, toch maar uit -> ijzig koude wind!
Weet ik, maaaaaaaaaaaaar ehhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
Koop goede hardloopkledingHet is echt de investering waard. Ik heb bv. een hardloopbroek die ik op de schaatsbaan bij -2 droeg en daarna onder een normale broek in de kroeg aan had. Ik heb het niet koud of warm gehad. Zelfde geld voor bovenkleding. Echt de moeite waard
Misschien kunnen we een fok! hardloopgroep aanmelden bij de KNAUquote:Op zondag 14 december 2008 16:45 schreef ShadyLane het volgende:
Ik dacht dat je gewoon rechtstreeks lid kon worden van de KNAU voor een wedstrijdlicentie, maar weet het niet zeker. Daarom ging ik even googlen, en kwam op "runningronald.nl" (haha), daar staat er een heleboel over: http://www.runningronald.nl/index.php?itemid=710
1500meter zwemmen is niet niks als je het zwemmen niet een beetje kan, de meeste beginnende triatleten hebben problemen met zwemmen. Ik zou er eerder vandaag mee beginnen dan morgen, fietsconditie heb je redelijk snel opgebouwd.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:56 schreef FJD het volgende:
Het is de meest verstandige optie maar waarom voelt het dan toch als de minst aantrekkelijke optie![]()
Zwemmen zou ik wel op moeten gaan pakken ja. Omdat komend jaar in het teken staat van hardlopen + fietsen wil ik volgend jaar naar de olympische triatlon toe dus dan moet ik ook fatsoenlijk kunnen zwemmen
Het kan absoluut, maar heeft weinig nut als je alleen in de maand januari gaat lopen. Daarna gaat je conditie omlaag als een baksteenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:05 schreef George_Kloonie het volgende:
Weet iemand of je met een maand hardlopen vorderingen kunt maken in je conditie
Ik ben januari vrij en misschien wel mooi om aan me conditie te werken in die tijd.
Maar als een maand trainen niet genoeg is ga ik wel wat anders doen.
Mag ik deze tekst nog terug nemenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:17 schreef FJD het volgende:
Bedoel, zo schandalig veel is 10km lopen, 40km fietsen en 1500m zwemmen nou ook weer niet.
Zo is het maar netquote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef ShadyLane het volgende:
Het was vandaag mooi loopweer! Droog, zon, niet koud, weinig wind....ik heb een kleine vijf kwartier door de polder gesjokt, heb totaal geen snelheid nu, dat was bij de Zevenheuvelen al zo en dat is nu nog ergerMaar gezien het feit dat ik doorgaans in de winter alleen maar in de kroeg zit en bier drink, is alles meegenomen, vertel ik mezelf maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |