mooiquote:Op zondag 30 november 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
weer even meldt![]()
zeven heuvelenloop gedaan, inschrijven voor CPC en Marikenloop staan voor deze week op de planning en mijn vriend gaat ook weer beginnen. Dus we gaan eerst voor de 10km trainen (hij op uithouding, ik op snelheid, want die mag wel eens vooruit nu).
Ook gewoon techniek etc. moet getrained worden want was meer dood dan levend na de 7 Heuvelen
Het is alleen een slechte tijd als je veel harder kon lopen, anders is het net zo knap als een 1:04:00 van iemand andersquote:Op maandag 1 december 2008 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
1:41:24maar niet gewandeld tussendoor! en constante tussentijden van elke keer om en nabij de 34 minuten
Weet nu dat ik het kan en ga dus op snelheid trainen
Nergens voor nodigquote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik had zeker niet harder gekund, dan was ik overleden wrsch
maar voel me zo'n kneusje
Zo hoef je je echt niet te voelen hoor, 90% van de nederlanders kan niet eens naar de bus/tram rennen als ze m van een afstand zien aankomen en jij loopt zo maar even 15km op een zondagmiddag met heuvels en al, dat is per definitie een prima prestatie ongeacht de tijdquote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik had zeker niet harder gekund, dan was ik overleden wrsch
maar voel me zo'n kneusje
Dan kom je echt niet harderquote:Op maandag 1 december 2008 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
want heb daarna 2 dagen écht niet kunnen lopen/zitten/staan, etc. :
volgens mij heb je dan tijdens de 7H behoorlijk boven je trainingsniveau gelopen, gelukkig maar dat het 'alleen maar' gewone spierpijn was en niet het begin van een flinke overbelasting blessure.quote:Op maandag 1 december 2008 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
want heb daarna 2 dagen écht niet kunnen lopen/zitten/staan, etc. :
quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vooral boven m'n afstand op dat moeilijke parcours
volgend jaar maar beter trainen
eensch isquote:Op maandag 1 december 2008 10:01 schreef Grumpey het volgende:
Wat ik vooral heel fijn vond in het begin was dat ik merkte dat hoe vaker ik een lange afstand liep, hoe minder kapot mijn lichaam na afloop was....de 1e 10 km wedstrijd was ik gesloopt, de 3e 10km wedstrijd had ik helemaal nergens last van. Dat gevoel was fantastisch
Zal voorzichtig zijnquote:Op zondag 30 november 2008 16:32 schreef ShadyLane het volgende:
kleinzusje, superfijn dat je weer pijjnvrij looptPas nu op he, we kennen allemaal wel de voorbeelden van mensen die, dolblij dat ze weer konden lopen, te enthousiast werden en weer in de lappenmand belandden. Dat wil ik je graag besparen!
1) ik heb tot nu toe alleen aan loopgroepen mee gedaan in een soort van cursusvorm in 6 a 8 weken. Dan is het echt wel te overzienquote:Op maandag 1 december 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Probleem wat ik wss ga hebben met loopgroepen is dat het 1) op vaste tijden is en 2) niet de training is die ik wil volgen op die dag.
Als ik t doe dan is te voor de gezelligheidquote:Op maandag 1 december 2008 13:24 schreef computergirl het volgende:
1) ik heb tot nu toe alleen aan loopgroepen mee gedaan in een soort van cursusvorm in 6 a 8 weken. Dan is het echt wel te overzien
2) je schema aanpassen
Lichtelijk overdreven, alleen jij gaat binnenkort weg. Motorbloempje gaat wellicht over 3 a 4 jaar een keertje. En ik heb nog niet eens plannenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef kepler het volgende:
veel (toekomstige) wereldreizigers hier trouwens
Motorbloempje, Blik en ik
Ik heb trouwens niet meer gelopen sinds de zevenheuvelenVeels te slecht weer...
ow ik dacht dat jij al geweest wasquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven, alleen jij gaat binnenkort weg. Motorbloempje gaat wellicht over 3 a 4 jaar een keertje. En ik heb nog niet eens plannen(maar dat het gaat gebeuren is zeker)
niet als jullie hardlopend de wereld rondgaanquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jij al geweest was
Maar goed, we gaan nu wel een beetje off-topic
Heh, zelfs al ben ik topfit en geheel blessurevrij dan voel ik na 70 baantjes nog steeds vanalles opkomenquote:Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef beertenderrr het volgende:
nog nietik ben vorige week donderdag wezen zwemmen en na 70 baantjes voelde ik het weer opkomen.
haha maar dat is dan juist positief toch :p lekkere spierpijnquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Heh, zelfs al ben ik topfit en geheel blessurevrij dan voel ik na 70 baantjes nog steeds vanalles opkomen
Laten we hopen op een "positieve " uitslag, alle succes gewenst vandaagquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef FJD het volgende:
Kreeg gisteren ook een mailtje van een via-via-kennis die dezelfde operatie had gehad en die sprak er erg luchtig over. Je gaat 15minuten onder t mes, na een uur mag je al weer weg uit het ziekenhuis waarbij hij al gewoon naar de auto kon lopen (10min lopen), nog een weekje wat rustig aan doen (3x30min lopen per dag) en nu ging hij alweer voorzichtig proberen hard te lopen.
Kortom, laat mij maar het logesyndroom hebben. Dat is beter dan not knowing. Ook omdat als ik het niet zou hebben ik dan alsnog door moet om te zoeken naar het echte problemen omdat ik m'n benen nu ook bij normaal lopen steeds aanweziger worden.
Even een kort verhaaltje dan over het ziekenhuis bezoekquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:58 schreef superbient het volgende:
Laten we hopen op een "positieve " uitslag, alle succes gewenst vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |