abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63455934
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:19 schreef superbient het volgende:
Ah ok, ja dat zal ook wel wat ermee te maken kunnen hebben. Heb zelf ook beetje dat "probleem" ben ook 81/82 bij 1.95m en doe nog klein beetje fitness erbij, omdat je anders er echt weer als zon mager mannetje uit gaat zien als je alleen blijft lopen. De vraag is nu hoeveel het zou schelen in tijd, daar ben ik op zich wel benieuwd naar. Misschien toch eens proberen weer wat af te vallen naar mijn oude gewicht....
Mooi verhaal is dat ja Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd en aangezien ik met fietsen de Alpen in zou gaan wilde ik ook wel iets meer afvallen. Dus veel fietsen en een beetje spaarzaam zijn met eten en ik viel steeds meer af. Totdat ik onder de 77kg kwam en ik het de hele dag koud had op kantoor. Ik een beetje zoeken op Google en toen was de conclusie dat ik anorexia zou kunnen hebben. Naja met 10 boterhammen per dag plus avondeten is anorexia een beetje vreemd maar het was wel duidelijk dat ik ergens tussen de 78 en 80kg moest blijven hangen. Dat lukte uiteindelijk met 6x op een dag eten

Ik ben zelf overigens net 1 of 2 cm langer.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_63457746
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef ShadyLane het volgende:
Geen ervaring met Egmond hier, maar denkend aan de combi januari + kustwind denk ik: lang.
Volgens mij zijn er hier wel mensen die weleens meegedaan hebben in Egmond, die kunnen er vast wat zinnigers over zeggen.

Ik heb ook een vraag: ik ben behalve voor spinning nog nooit in een sportschool geweest. Stel ik wil daar op die door jullie zo verguisde loopband gaan rennen (en dat wil ik, want ik weet uit ervaring dat ik anders van december t/m februari gewoon helemaal niks doe ), kan dat dan op mijn gewone loopschoenen, of mag dat niet omdat het 'buitenschoenen' zijn? Waar lopen die gewone fitnesscentrumklanten op? Gympies?

Misschien kan ik m'n oude hardloopschoenen schoonmaken en die binnen gaan gebruiken. Buiten gebruik ik ze toch niet meer ivm te weinig demping.
Ik sport binnen op reeboks !
Ze zijn bij ons erg streng op buitenschoenen.
Maar buiten dat is het beter om andere schoenen te gebruiken voor buiten dan voor binnen.
Loopband is echt anders dan hardlopen.
Ook een tip: Niet besparen op binnenschoenen, demping etc. zooooo belangrijk !

ps. m'n sportleraar is een echte renner en heeft ook voor binnen andere schoenen.
( mocht dit je overtuigen )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_63462326
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb ook een vraag: ik ben behalve voor spinning nog nooit in een sportschool geweest. Stel ik wil daar op die door jullie zo verguisde loopband gaan rennen (en dat wil ik, want ik weet uit ervaring dat ik anders van december t/m februari gewoon helemaal niks doe ), kan dat dan op mijn gewone loopschoenen, of mag dat niet omdat het 'buitenschoenen' zijn? Waar lopen die gewone fitnesscentrumklanten op? Gympies?

Om je conditie in de barre wintermaanden een beetje op peil te houden is het zelfs al voldoende om 3x in de week 25-30 min te lopen maar dan wel intensief. Dus thuis beetje opwarmen, 5 min inlopen 15-20min een intensieve sessie, hier kan je van alles van maken, bosloop, interval, tempoduur, sprintjes en dan weer 5min uitlopen en lekker warm douchen. Door dit soort trainingen neemt je conditie niet zo heel veel af en kan je half februari begin maart afhankelijk van wat jij lekker weer vindt weer de trainingen uitbreiden
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_63476012
tvp
Dus toch .
  maandag 24 november 2008 @ 20:10:44 #105
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63487590
heb net voor het eerst sinds de 7 heuvelen gelopen. En ben eigenlijk niet erg blij. Niveau was ver te zoeken wat vorige week geen moeite kostte, was vandaag een ramp, maar is nog niet eens het ergste. Ik vrees dat ik de rest van de week weer binnen moet zitten als het niet langer is heb last van mijn hamstring. Dit had ik ook na de 7 heuvels, maar had verwacht dat het met een week rust wel weg zou zijn. Mooi niet dus. Enorm ellendig dit hopen dat het snel wegtrekt.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en of het een veel voorkomende kwaal is bij (beginnende) hardlopers?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_63490754
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef beertenderrr het volgende:
heb net voor het eerst sinds de 7 heuvelen gelopen. En ben eigenlijk niet erg blij. Niveau was ver te zoeken wat vorige week geen moeite kostte, was vandaag een ramp, maar is nog niet eens het ergste. Ik vrees dat ik de rest van de week weer binnen moet zitten als het niet langer is heb last van mijn hamstring. Dit had ik ook na de 7 heuvels, maar had verwacht dat het met een week rust wel weg zou zijn. Mooi niet dus. Enorm ellendig dit hopen dat het snel wegtrekt.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en of het een veel voorkomende kwaal is bij (beginnende) hardlopers?
ik vind dit altijd een goede site bij pijnklachten: Blessure-aanwijzer
  maandag 24 november 2008 @ 22:27:00 #107
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63492081
wel grappig dat het allemaal neerkomt op een scheur of verrekking in mijn geval. Zit niets anders op dan weer even een weekje te wachten en dan opnieuw te beginnen maar dan rustiger aan en rekken. Slakken tempo

bedankt voor de link
pi_63492265
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef beertenderrr het volgende:
wel grappig dat het allemaal neerkomt op een scheur of verrekking in mijn geval. Zit niets anders op dan weer even een weekje te wachten en dan opnieuw te beginnen maar dan rustiger aan en rekken. Slakken tempo

bedankt voor de link
Ben je wel aan het koelen? dat is meestal de eerste regel bij spierproblemen
  maandag 24 november 2008 @ 22:41:02 #109
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63492564
nou op dit moment niet, het is al 4 uur geleden dat ik heb gelopen en was blij dat ik onder de douche stond, buiten was het koud zat

ik heb verder hier ook geen ijszakken oid
pi_63492768
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef beertenderrr het volgende:

ik heb verder hier ook geen ijszakken oid
Ga morgen even langs Kruitvat, daar hebben ze een soort gelcompressen die je in de diepvries kan gooien voor weinig geld. Ik heb er standaard twee in de diepvries (ben blessure gevoelig en koel mijn zwakke plek na elke loop)

Zak diepvries doperwten? Een ijskoude beertenderrrrrrr?
Het is volgens mij niet zo dat koelen alleen de eerste minuten na het lopen effect heeft, het kan ook later (meermalen per dag als het echt mis is)
pi_63493212
Buiten de pijn die je hebt is de eerste keer hardlopen na een wedstrijd (iig bij mij) ook echt een enorm drama. Je hebt het gevoel dat je niet vooruit te branden bent en dat je geen fatsoenlijke stap kunt zetten, je benen lijken overal tegen te presteren en je hebt het idee dat je beter kunt gaan dammen.

Dat trekt vanzelf weg
pi_63493553
Ik heb vanavond voor het eerst even op een loopband gelopen. Da's wel even wennen zeg. Ik had bij 9km/u al het idee dat ik van die band af zou gaan vliegen Ben nog een beetje over-voorzichtig denk ik.

Maar goed, ik kom daar ook niet voor het hardlopen. Heb allerlei apparaten uitgelegd gekregen en ontdekte dat m'n beenspieren top zijn, en alle andere waardeloos Werk aan de winkel dus, ik wil vooral m'n rug- en buikspieren sterker hebben, da's ook voor hardlopen nuttig ivm stabiliteit.
pi_63495504
mooi dat iedereen nog volop aan het trainen is in dit winterse weer

Ik zie dat de voorspellingen voor morgen iets beter zijn, dus dan kan ik mooi weer de schoentjes aantrekken, want er moet nog wel wat getraind worden voor dat PR volgende week zondag
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_63519555
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef superbient het volgende:
mooi dat iedereen nog volop aan het trainen is in dit winterse weer
ik heb maandagavond gelopen (wel een kort rondje want laat thuis) en toen was het eigenlijk ook prima weer.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:08:20 #115
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_63521271
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef ryan_atwood het volgende:
Hardlopers, vraagje:

Ik heb voor mijn werk een businessteam opgezet voor de halve marathon van Egmond. Ben nu even bezig om bedrukte shirts te regelen bij Asics.
Nu vraag ik mij af of ik het beste shirts met korte of lange mouwen kan nemen. Wat zijn jullie ervaringen met Egmond?
Ik heb het ook eens geregeld. Heb gewoon singlets besteld die iedereen over zijn eigen kleding aan kon trekken.
Ik loop in zo min mogelijk terwijl anderen liever in een dikke jas lopen. Zo had ik toch voor iedereen de mogelijkheid voor een goed shirt. Tevens kan je ze in alle seizoenen gebruiken...
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:11:57 #116
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_63521415
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:50 schreef superbient het volgende:

[..]

Ja ik denk ook lange mouwen, kijk maar naar de pics van de site, je ziet niemand ook in korte broek en je kunt ze altijd nog opstropen als je het echt te warm krijgt

jawel hoor, ikke wel.

pi_63524442
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef Koen_74 het volgende:

[..]

jawel hoor, ikke wel.

[ afbeelding ]
haha wat een bikkel

Ik heb het btw ook niet snel koud hoor, maar op de actiefoto's op de site kon ik geen korte broek ontdekken
pi_63535700
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:43 schreef superbient het volgende:

[..]

haha wat een bikkel

Ik heb het btw ook niet snel koud hoor, maar op de actiefoto's op de site kon ik geen korte broek ontdekken
Alleen in het startvak heb je het koud en de eerste paar kilometers. Na een kilometer of 3 ben je blij dat je maar alleen een korte broek en een dun shirtje aan hebt.
Hoeveel mensen je niet ziet lopen met een jas om hun middel geknoopt
pi_63536456
Nog een weekje
  woensdag 26 november 2008 @ 14:27:27 #120
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63536592
Ik wil m'n buikje ook maar weer eens weg gaan werken. Echt verschrikkelijk hoe m'n conditie in een jaar is afgenomen. Maarja, tijdgebrek hè. Toch wel het grootste probleem van hardlopen.
pi_63536630
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:27 schreef pfaf het volgende:
Ik wil m'n buikje ook maar weer eens weg gaan werken. Echt verschrikkelijk hoe m'n conditie in een jaar is afgenomen. Maarja, tijdgebrek hè. Toch wel het grootste probleem van hardlopen.

Juist niet ! Hardlopen kan altijd en overal tussendoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 november 2008 @ 14:32:35 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63536726
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Juist niet ! Hardlopen kan altijd en overal tussendoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussendoor? Overdag kan ik sowieso niet, als ik tegen 6 uur thuis kom moet ik eten en is het al zo weer half 8. Dan moet het eten gezakt zijn en 's avonds tegen 10 uur heb ik echt geen zin / puf meer om te lopen.
pi_63536778
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tussendoor? Overdag kan ik sowieso niet, als ik tegen 6 uur thuis kom moet ik eten en is het al zo weer half 8. Dan moet het eten gezakt zijn en 's avonds tegen 10 uur heb ik echt geen zin / puf meer om te lopen.
Dan ga je nu
  woensdag 26 november 2008 @ 14:37:25 #124
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63536816
G*dv#r!!! Ik heb gisteren weer lekker 10 kilometer gelopen, maar elke keer krijg ik na 5 kilometer ofzo een onwijze pijn aan de buitenkant van mijn voetzool die gerust 2 dagen aanhoudt. Word er helemaal gek van Het lijkt me sterk dat het hielspoor is, want dat voel je toch vooral rond je hiel. De pijn bij mij bevindt zich over de lengte van de voetzool, maar vooral in de 'boog' zegmaar en dan ook nog eens aan de buitenzijde (rechterkant van de rechtervoet). Misschien toch maar eens andere schoenen laten aanmeten

[ Bericht 21% gewijzigd door star_gazer op 26-11-2008 14:48:52 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 26 november 2008 @ 14:37:26 #125
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63536821
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:35 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dan ga je nu
Ik ben geen student meer.
Toen kon ik nog dagelijks lopen als ik wilde.
pi_63536956
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ben geen student meer.
Toen kon ik nog dagelijks lopen als ik wilde.
Hup, straks PC uit en naar huis rennen
pi_63537112
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef pfaf het volgende:
Als je op je werk kunt douchen kan dat best
Verder moet je ook gewoon voor t eten hardlopen als je erzo slecht tegen kunt.

Ik mag volgende week vrijdag voor de drukmeting Ik twijfel een beetje op welke uitslag ik moet hopen. Te hoge druk is duidelijkheid maar een operatie, zo niet dan is er geen operatie maar ook geen duidelijkheid :p
pi_63537194
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Koen_74 het volgende:

[..]

Alleen in het startvak heb je het koud en de eerste paar kilometers. Na een kilometer of 3 ben je blij dat je maar alleen een korte broek en een dun shirtje aan hebt.
Hoeveel mensen je niet ziet lopen met een jas om hun middel geknoopt
helemaal mee eens, ik ga volgende loop eens zon vuilniszak proberen voor in het startvak. Is nog net een extra laagje tegen de wind
pi_63541715
Ik begrijp je wel pfaf. Niet iedere baan is nu eenmaal zo dat je ergens overdag tussendoor een uurtje hebt (lijkt me toch wel het minimum als je EN moet omkleden, EN lopen, EN douchen) om te gaan lopen. In mijn baan kan het iig niet. Voor het werk is me te gortig, want ik moet sowieso al om 7 uur in de trein zitten. Na het werk kan wel, als je eerst rond zessen een paar boterhammen eet, dan gaat lopen en dan pas avondeten.

Maar daar kan ik me vaak maar moeilijk toe zetten! Ik heb dus besloten volgend jaar weer vier dagen te gaan werken. Met een fulltime baan in deze sector lukt het me niet m'n conditie op het gewenste peil te houden. Een ander lukt dat misschien wel, maar ik heb gewoon ook relaxtijd nodig.
pi_63546009
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:27 schreef pfaf het volgende:
prioriteit bedoel je. Direct uit je werk je schoenen aan en weg. Eet je maar een uurtje later.
Succes
pi_63546097
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef superbient het volgende:

[..]

helemaal mee eens, ik ga volgende loop eens zon vuilniszak proberen voor in het startvak. Is nog net een extra laagje tegen de wind
Ik heb bij de Piet Kerkhof een trui gekocht van 5 euro. Kan je weggooien vlak voor de start. Voor dat geld ga ik geen kou lijden
(in Nijmegen bij de Zevenheuvelen had ik hem aan het hek geknoopt en toen ik terug kwam hing hij er nog. Kost dus maar 2,50 per keer)
pi_63546744
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef Koen_74 het volgende:

[..]

Ik heb bij de Piet Kerkhof een trui gekocht van 5 euro. Kan je weggooien vlak voor de start. Voor dat geld ga ik geen kou lijden
(in Nijmegen bij de Zevenheuvelen had ik hem aan het hek geknoopt en toen ik terug kwam hing hij er nog. Kost dus maar 2,50 per keer)
pi_63553460
Ik heb hier nog een poncho van legoland liggen wordt dat ding ook nog eens nuttig gebruikt

trouwens, wat vinden jullie. Ik ben nu 2 maanden bezig en kan de komende tijd denk niet volop trainen. Is het verstandig om in januari de halve van egmond te lopen of ben ik dan niet slim bezig? De 10km versie kan ik daar ook altijd nog doen en die kan ik sowieso wel aan (maar toch he...).
  donderdag 27 november 2008 @ 09:29:38 #134
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63557677
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef Koen_74 het volgende:

[..]

prioriteit bedoel je. Direct uit je werk je schoenen aan en weg. Eet je maar een uurtje later.
Succes
Nou, dat valt wel tegen vind ik. Als ik klaar ben, ben ik vrij uitgeput, bovendien sterf ik van de honger. Ik heb niet jaren veel en fanatiek gelopen ( zie eerdere topics van een paar jaar terug ), omdat ik geen prioriteiten wil stellen...
pi_63557766
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou, dat valt wel tegen vind ik. Als ik klaar ben, ben ik vrij uitgeput, bovendien sterf ik van de honger. Ik heb niet jaren veel en fanatiek gelopen ( zie eerdere topics van een paar jaar terug ), omdat ik geen prioriteiten wil stellen...
Dat van die honger moet wel te verhelpen zijn lijkt me. Als je uitgeput bent van zwaar lichamelijk werk dan is het inderdaad lastig, maar als het mentaal is dan moet je juist gaan lopen want dan kan je je hoofd leeg maken en door het aanmaken van de wonderstof endorfine zul je je daarna vast veel beter en fitter voelen
pi_63557817
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:34 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb hier nog een poncho van legoland liggen wordt dat ding ook nog eens nuttig gebruikt

trouwens, wat vinden jullie. Ik ben nu 2 maanden bezig en kan de komende tijd denk niet volop trainen. Is het verstandig om in januari de halve van egmond te lopen of ben ik dan niet slim bezig? De 10km versie kan ik daar ook altijd nog doen en die kan ik sowieso wel aan (maar toch he...).
ja lastige beslissing. Je kunt het prolly mentaal (en fysiek) wel aan en als je weinig last hebt van blessures tot nu toe zou ik het gewoon doen Alleen je moet m dan niet voluit lopen maar als training dus gewoon lekker tempo wat je zeker vol kunt houden. Heb je wel een iets langzamere tijd maar sloop je iig niet je lichaam
pi_63571059
Ik heb even mijn best gedaan om de OP aan te passen en te actualiseren. Heb de tijden toegevoegd voor de 7 heuvelen en wat streeftijden. Ik heb hem HIER even neergezet dus iedereen kan hem aanpassen en dan moeten we er voor zorgen dat ie voordat het nieuwe topic wordt geopend ook op de wiki wordt ge-update.
pi_63578637
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef superbient het volgende:
ja lastige beslissing. Je kunt het prolly mentaal (en fysiek) wel aan en als je weinig last hebt van blessures tot nu toe zou ik het gewoon doen Alleen je moet m dan niet voluit lopen maar als training dus gewoon lekker tempo wat je zeker vol kunt houden. Heb je wel een iets langzamere tijd maar sloop je iig niet je lichaam
Met twee maanden training in de benen de zwaarste halve marathon van Nederland gaan lopen

Ik zou het niet doen en nee dat komt niet omdat ik nu met een overbelastingsblessure loop Ik had het ook niet gedaan toen ik nog wel hard kon lopen. Egmond moet echt belachelijk zwaar zijn, ik liep wel eens een stukje over de kustlijn tijdens m'n training en dat is echt al zo veel zwaarder. Probeer dat eerst eens voordat je nadenkt over Egmond.
pi_63579651
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:59 schreef superbient het volgende:
Ik heb even mijn best gedaan om de OP aan te passen en te actualiseren. Heb de tijden toegevoegd voor de 7 heuvelen en wat streeftijden. Ik heb hem HIER even neergezet dus iedereen kan hem aanpassen en dan moeten we er voor zorgen dat ie voordat het nieuwe topic wordt geopend ook op de wiki wordt ge-update.
Kan je mij er bij de 7heuvelen nog even bijzetten: 1.06.52 Dank je
  donderdag 27 november 2008 @ 22:51:22 #140
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63580985
En voor mij de circuitrun? onder de 1:15 als het ff kan.
pi_63583203
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:19 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Kan je mij er bij de 7heuvelen nog even bijzetten: 1.06.52 Dank je
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef JJH het volgende:
En voor mij de circuitrun? onder de 1:15 als het ff kan.
done.
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:15:33 #142
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63583464
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:00 schreef superbient het volgende:

[..]

[..]

done.

Morgen moet ik mezelf trouwens een schop onder de kont geven en de loopschoenen weer eens aantrekken. Is al weer meer dan een week geleden
pi_63618921
Gisteren weer rustig begonnen met 4 kilometer
Pijnvrij en blij is
pi_63618975
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
Gisteren weer rustig begonnen met 4 kilometer
Pijnvrij en blij is
Mooi
pi_63619031
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Mooi
Zekers !
Mocht eig pas volgende week beginnen, maar kon niet meer wachten. Damn wat heb ik het gemist.
Ben natuurlijk nog niet zo'n prof als jullie, maar m'n conditie is goed. In januari denk ik op de 10 kilometer te zitten
pi_63621069
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Zekers !
Mocht eig pas volgende week beginnen, maar kon niet meer wachten. Damn wat heb ik het gemist.
Ben natuurlijk nog niet zo'n prof als jullie, maar m'n conditie is goed. In januari denk ik op de 10 kilometer te zitten
Qua lopen ben ik ook niet zo'n prof.
Morgen wil ik weer een 5 km loop doen, hier in de buurt. Kijken of ik nog wat sneller kan dan de laatste keer (23:30).
pi_63645852
Niet dus. 24:02. Beetje te hard begonnen Eerste kilometer in 4:21, maar na anderhalve kilometer bleek dat ik dat niet volhield en moest ik vertragen. Volgende kilometers in 4:46, 4:54, 5:01 en 4:58.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2008 16:20:14 ]
pi_63646142
Ik ben ook niet zo'n prof En de komende tijd ga ik alleen maar in het weekend lopen, want in het donker na m'n werk op de dijk proberen niet geraakt te worden door het sluipverkeer heb ik alleen voor de Zevenheuvelenloop over Daar heb ik nu geen zin meer in. Ik ga 2 avonden per week roeien en fietsen in de sportschool, dat houdt de conditie vast ook wel een beetje op peil.

Het viel me vandaag op dat ik tijdens het lopen ineens veel minder mensen tegenkwam, terwijl het lang niet zo'n slecht weer was als vorige maand af en toe. Kennelijk heeft het Zevenheuveleneffect meer mensen te pakken en is hier in Nijmegen iedereen acuut aan het minderen of helemaal gestopt

kleinzusje, superfijn dat je weer pijjnvrij loopt Pas nu op he, we kennen allemaal wel de voorbeelden van mensen die, dolblij dat ze weer konden lopen, te enthousiast werden en weer in de lappenmand belandden. Dat wil ik je graag besparen!
pi_63647643
In de aanloop naar een groot evenement zie je opeens overal hardlopers te voorschijn komen Was bij de CPC ook.

Nu vier daagjes werken, paar keer hardlopen om m'n blessure op te wekken en dan vrijdag naar de arts Bij die andere jongen hadden ze beide benen tegelijk gedaan, dat zou wel fijn zijn als het zover moet komen
pi_63648103
weer even meldt

zeven heuvelenloop gedaan, inschrijven voor CPC en Marikenloop staan voor deze week op de planning en mijn vriend gaat ook weer beginnen. Dus we gaan eerst voor de 10km trainen (hij op uithouding, ik op snelheid, want die mag wel eens vooruit nu).

Ook gewoon techniek etc. moet getrained worden want was meer dood dan levend na de 7 Heuvelen

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')