abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63382347
had eigenlijk een uurtje hardlopen geplanned vanavond.....maar het giet en volgens buienradar wordt het voorlopig ook niet beter. Morgen weer een dag
pi_63385719
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef beertenderrr het volgende:
maar die tijden zijn zoooooo achterhaald je gaat maar nieuwe wedstrijden lopen
Count me in

Morgen sportarts
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_63388866
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef computergirl het volgende:
had eigenlijk een uurtje hardlopen geplanned vanavond.....maar het giet en volgens buienradar wordt het voorlopig ook niet beter. Morgen weer een dag
regen = zuurstof = goed hardloopweer
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_63388963
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef superbient het volgende:

[..]

enorme plensbuien = zeiknatte schoenen en geen hand voor de ogen zien = geen goed hardloopweer
  donderdag 20 november 2008 @ 22:43:35 #55
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63389113
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef superbient het volgende:

[..]

regen = water
mens /= vis

Volgens mij zit er niet meer zuurstof in de lucht als het regent
The line is a dot to you!
pi_63389482
Gaan hier nog mensen meedoen aan het zorg en zekerheid circuit? Zijn zes hardloop wedstrijden in de omgeving Leiden.

Ik ga zelf voor het eerst meedoen maar heb er iig goede verhalen overhoord.
pi_63392181
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef AtseBenjamin het volgende:
Gaan hier nog mensen meedoen aan het zorg en zekerheid circuit? Zijn zes hardloop wedstrijden in de omgeving Leiden.

Ik ga zelf voor het eerst meedoen maar heb er iig goede verhalen overhoord.
aiaiai, in Maart is het wel superdruk al met andere mooie lopen.

Dat van die zuurstof is idd vast niet het geval, was meer motivatie stukje. Ik denk altijd maar, heel veel mensen gaan niet lopen in de regen terwijl ik het juist wel lekker vind lopen en als je ze dan voorbij loopt tijdens een event denk je, ha mooi toch iets gehad aan die training in de regen
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_63395276
er zit natuurlijk wel een verschil tussen een regenbui en een enorme hoosbui een beetje water houdt mij ook niet tegen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_63416967
vanavond braaf gelopen, alleen een hagelbui onder weg gehad
pi_63420320
Ik ga nu de lijst op voor een drukmeting, zal ergens over een paar weken zijn. Ben benieuwd of t uitkomst biedt.

Sportarts vond het overigens te snel om in ruim 7 maanden van 0 naar halve marathon te gaan. Ook als je geen pijn/moeite hebt leidt het in principe tot overbelasting.
pi_63420945
ik dacht dat je overbelasting altijd wel een beetje aan kon voelen komen en het kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik heb altijd het idee dat ze uitgaan van een huisvrouw zonder conditie, dus heb er altijd m'n twijfels een beetje over
pi_63423544
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef FJD het volgende:
Ik ga nu de lijst op voor een drukmeting, zal ergens over een paar weken zijn. Ben benieuwd of t uitkomst biedt.

Sportarts vond het overigens te snel om in ruim 7 maanden van 0 naar halve marathon te gaan. Ook als je geen pijn/moeite hebt leidt het in principe tot overbelasting.
Je gaat niet van 0, van fietsen heb je al een flinke conditie. Heb je dat ook bij 'm aangegeven?

Jalabert liep volgens mij een jaar nadat hij met fietsen was gestopt een marathon.
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:32:03 #63
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_63423822
Ik denk dat 7 maanden naar een halve vrij makkelijk te doen is, want volgens mij ben ik begonnen met in 3 maanden naar 15 kilometer te trainen...zonder enige vorm van overbelasting. Die kreeg ik pas toen ik ineens besloten had na een lange zomervakantie van inactiviteit mijn eerste duurlopen voor de marathon te gaan proberen
pi_63423959
Ik denk dat in 7 maanden een halve marathon ook prima kan...of heb je een richttijd van 1.15u of zo?

Maar verder moet dat heus wel te doen zijn, als je maar wel een opbouw hebt waarmee je niet direct als een gek van start gaat en die overbelasting dus voorkomt...
Jack does it in real time...
pi_63424337
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 08:39 schreef Wombcat het volgende:
Je gaat niet van 0, van fietsen heb je al een flinke conditie. Heb je dat ook bij 'm aangegeven?

Jalabert liep volgens mij een jaar nadat hij met fietsen was gestopt een marathon.
Nope, de hardloopblessure dateert van vorig jaar. M'n eerste jaar hardlopen na een langer periode van inactiviteit. Afgelopen jaar heb ik het links laten liggen en ben ik gaan fietsen en toen ik vorige maand weer wilde hardlopen was het probleem in twee lessen weer terug. Kwam dus van voor het fietsen.
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:32 schreef Grumpey het volgende:
Ik denk dat 7 maanden naar een halve vrij makkelijk te doen is, want volgens mij ben ik begonnen met in 3 maanden naar 15 kilometer te trainen...zonder enige vorm van overbelasting.
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik denk dat in 7 maanden een halve marathon ook prima kan...of heb je een richttijd van 1.15u of zo?

Maar verder moet dat heus wel te doen zijn, als je maar wel een opbouw hebt waarmee je niet direct als een gek van start gaat en die overbelasting dus voorkomt...
Ik was het helemaal met jullie eens. Mijn opbouw was ook helemaal uit het boekje, nooit last van blessures of zelfs maar spierpijn maar als deze man:

zegt dat het in principe te snel is en het heel makkelijk kan resulteren in overbelasting dan kan ik toch niets anders dan mijn mening bijstellen. Zijn kennis met atletiek was ook precies de reden dat ik naar hem ben gegaan en niet simpelweg een verwijsbriefje bij m'n vorige sportarts ben gaan halen.
pi_63424582
tegen zijn mening durf ik het niet op te nemen hoelang heb je volgens hem nodig om weer een halve marathon te lopen?
pi_63424652
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
tegen zijn mening durf ik het niet op te nemen hoelang heb je volgens hem nodig om weer een halve marathon te lopen?
Blijft onzeker. Eerst de drukmeting, dan heb je hier zekerheid over en kan er geopereerd worden. Dan zit ik eind februari met wintersport vakantie dus rationeel gezien is een operatie niet mogelijk voor dan. Begin maart onder het mes waarbij het de vraag is of je twee benen tegelijk doet of apart, dan twee a drie maanden revalideren dan is het op z'n allervroegst (bij twee benen-operatie) begin juni voor ik weer kan beginnen met opbouwen. Als ik dan niet dezelfde fout wil maken dan kom ik dus op z'n allervroegst uit op Amsterdam 2010 voor de halve Bij twee benen apart praat je over Egmond 2011 (alhoewel die wel direct heel zwaar is) of Rotterdam 2011.

Dat is dan nog even los van wat er gaat gebeuren met een andere blessure die ik in m'n rechterbeen heb. Dat zou een stressfactuurtje kunnen zijn maar of dat op een of andere manier ergens voor problemen gaat zorgen dat weten we pas als het grote probleem is opgelost.
pi_63425336
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Nope, de hardloopblessure dateert van vorig jaar. M'n eerste jaar hardlopen na een langer periode van inactiviteit. Afgelopen jaar heb ik het links laten liggen en ben ik gaan fietsen en toen ik vorige maand weer wilde hardlopen was het probleem in twee lessen weer terug. Kwam dus van voor het fietsen.
[..]

Ah. Als je een probleem hebt gehad wat acuut weer terugkomt nu je weer begonnen met hardlopen, dan kan 7 maanden idd goed te snel zijn. Je moet na de operatie dan eerst voorzichtig weer gaan opbouwen. Niet meteen een zwaar doel gaan stellen.
pi_63427940
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:53 schreef FJD het volgende:

[..]

Blijft onzeker. Eerst de drukmeting, dan heb je hier zekerheid over en kan er geopereerd worden. Dan zit ik eind februari met wintersport vakantie dus rationeel gezien is een operatie niet mogelijk voor dan. Begin maart onder het mes waarbij het de vraag is of je twee benen tegelijk doet of apart, dan twee a drie maanden revalideren dan is het op z'n allervroegst (bij twee benen-operatie) begin juni voor ik weer kan beginnen met opbouwen. Als ik dan niet dezelfde fout wil maken dan kom ik dus op z'n allervroegst uit op Amsterdam 2010 voor de halve Bij twee benen apart praat je over Egmond 2011 (alhoewel die wel direct heel zwaar is) of Rotterdam 2011.

Dat is dan nog even los van wat er gaat gebeuren met een andere blessure die ik in m'n rechterbeen heb. Dat zou een stressfactuurtje kunnen zijn maar of dat op een of andere manier ergens voor problemen gaat zorgen dat weten we pas als het grote probleem is opgelost.
jezus wat een pech zeg. Als je doel zo ver weg ligt lijkt me dat echt heel lastig. In ieder geval alvast veel sterkte!
pi_63427999
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:54 schreef superbient het volgende:

[..]

jezus wat een pech zeg. Als je doel zo ver weg ligt lijkt me dat echt heel lastig. In ieder geval alvast veel sterkte!
Ander doel stellen. Ik heb met wielrennen ook eens een periode gehad met blessures. Daarna was mijn eerste doel om weer lekker te gaan fietsen en voor de eerste keer het hooggebergte in, maar de wedstrijden maar een jaartje te laten schieten.
Dat jaar lekker getraind en uiteindelijk weer op een hoger niveau terechtgekomen .
pi_63429056
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:54 schreef superbient het volgende:
Hardlopen is m'n doel maar hij vroeg naar wanneer ik weer halve marathons zou kunnen lopen. Hardlopen moet volgend jaar weer kunnen maar dan gewoon weer met een beginnersschema. Uitbouwen naar de 10km en daar dan op blijven hangen om het jaar daarna door te gaan voor de halve marathon.

Dus komende zomer moet ik m'n huidige (en belangrijkste) doel bereikt hebben
pi_63429797
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef kepler het volgende:

[..]

doe nou niet Gewoon even 2 weken wachten, dan weet je zeker dat je er geen last meer vanhebt!
Wrom heb ik nou niet naar je geluisterd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_63430062
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:35 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wrom heb ik nou niet naar je geluisterd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je toch gegaan en is het nu erger geworden
pi_63431575
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:47 schreef superbient het volgende:

[..]

Ben je toch gegaan en is het nu erger geworden

ps. Genoeg over m'n zielige aandachtsgeile postings. Maar zo als elke sportgek wel weet is een blessure kut en sjago makend. Je weet het wel, maar om er echt naar te luisteren is moeilijk ( voor mij dan).
Zonder sport mis ik m'n uitlaatklep, m'n hype etc.

Dus, ff voelen kan dan helpen !
( of lul ik bullshit ?)
pi_63432130
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 08:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Conditie is niet relevant. Blessures krijg je omdat je spieren/pezen niet gewend zijn aan de belasting van het lopen en/of omdat je zwakke plekken hebt. Bij het lopen belast je andere spieren dan bij hardlopen.

Misschien is conditie hebben zelfs een nadeel, echte beginners bouwen het beter op met een loop/wandel schema voor beginners.
pi_63432135
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

ps. Genoeg over m'n zielige aandachtsgeile postings. Maar zo als elke sportgek wel weet is een blessure kut en sjago makend. Je weet het wel, maar om er echt naar te luisteren is moeilijk ( voor mij dan).
Zonder sport mis ik m'n uitlaatklep, m'n hype etc.

Dus, ff voelen kan dan helpen !
( of lul ik bullshit ?)
nee hoor heel herkenbaar Ik had vorig jaar een doel gesteld voor CPC <1.30 khad prima conditie van fietsen nog en had in de zomer van 2007 nog wat hard gelopen. Ik begon eind november met CPC begin maart 2008. Ging eerst supergoed dus ik volume opvoeren en toen schoot het op een rustdag een keer in mijn heup, ik natuurlijk gewoon doorlopen en uiteindelijk 2 maanden aan de kant gestaan waardoor ik weer ben gaan fietsen. toen nieuw doel gesteld, damloop 2008, maar toen kreeg ik weer een blessure aan me voet combinatie bloedblaar/eelt onder de bal van me linkervoet. Ook toen vertikte ik het om op te geven. Uiteindelijk wel damloop gelopen maar ook 4 weken met die zere voet gelopen. Nu is het wel helemaal weg en komt t hopelijk niet meer terug

Dus ja heel herkenbaar voor de meeste sporters denk ik. Dolf Jansen schreef volgens mij ook in 1 van zijn boeken dat elke keer als je gaat lopen t wel ergens een beetje zeer doet, maar dat dat erbij hoort....

ps. net terug van een kort loopje, had tot de laatste 5min koude handen, toch maar weer de handschoenen aantrekken want het is plots een stuk kouder dan afgelopen weken.
pi_63432338
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef superbient het volgende:

[..]

nee hoor heel herkenbaar Ik had vorig jaar een doel gesteld voor CPC <1.30 khad prima conditie van fietsen nog en had in de zomer van 2007 nog wat hard gelopen. Ik begon eind november met CPC begin maart 2008. Ging eerst supergoed dus ik volume opvoeren en toen schoot het op een rustdag een keer in mijn heup, ik natuurlijk gewoon doorlopen en uiteindelijk 2 maanden aan de kant gestaan waardoor ik weer ben gaan fietsen. toen nieuw doel gesteld, damloop 2008, maar toen kreeg ik weer een blessure aan me voet combinatie bloedblaar/eelt onder de bal van me linkervoet. Ook toen vertikte ik het om op te geven. Uiteindelijk wel damloop gelopen maar ook 4 weken met die zere voet gelopen. Nu is het wel helemaal weg en komt t hopelijk niet meer terug

Dus ja heel herkenbaar voor de meeste sporters denk ik. Dolf Jansen schreef volgens mij ook in 1 van zijn boeken dat elke keer als je gaat lopen t wel ergens een beetje zeer doet, maar dat dat erbij hoort....

ps. net terug van een kort loopje, had tot de laatste 5min koude handen, toch maar weer de handschoenen aantrekken want het is plots een stuk kouder dan afgelopen weken.
Yep !
Welke sport ik ook doe, en hoeveel shit ik al heb meegemaakt, het blijft kut.
Soms kan ik het verklaren: prestatie, stress enzo.
Maar pech is ook een factor.

Heb zwakke enkels, werd me ooit aangeraden om nooit meer te steppen ( sportschool).
Heb ik genegeerd en met succes. Was en is m'n passie, dus WTF !
Maar het blijft lastig om naar lichaam en geest tegelijk te luisteren.

Genot staat voor mij boven aan, ben een prestatienimf, leer hier zeker wat van, maar mis het gewoon !

thx voor je herkenning
pi_63433361
Dat continue meer willen is wat mij betreft het mooiste aan het hele verhaal. Ik kan me ook geen moment inleven bij mensen die altijd 10km blijven lopen en niet de drang hebben om harder of langer te lopen. Bij mij moet het altijd meer en sneller

Dat maakt een blessure tegelijkertijd ook zo enorm frustrerend. Je weet dat je lichaam zoveel meer kan als je die pijntjes niet hebt. Dan kun je wel rustig sporten maar dat is zo frustrerend. Ik ben vorige week ook gewoon gestopt met schaatsen. Ik had vijf rondjes gedaan en kreeg bij de afzet last van m'n been. Ik kon wel rustige rondjes schaatsen maar dat is zo vervelend dat ik maar naar huis ben gereden

Prestatie
pi_63438148
"DURF JE OP TV? DOE JE MEE?

Geef je nu op als kandidaat voor het unieke TV-programma Runners Life.
Gedurende 8 afleveringen word je gevolgd tijdens je voorbereidingen, je training en je strijd voor een toptijd. Voor je eigen doel op de halve of hele marathon. Ben je beginner, dan dagen we je uit voor de de 5 km.

Begeleid door topatleten en de Runnersworld ondernemers. Voorbereidingen en opnames vanaf december 2008 tot begin april 2009."
pi_63438193
Zo...niet helemaal hardlopen alleen maar...maar morgen voor het eerst een Run-Bike-Run doen.

Helaas sinds de Zevenheuvelen een beetje verkouden en alles geweest...maar morgen (waarschijnlijk in de vrieskou ) 5 km hardlopen, 20 km mountainbiken en nog een rondje van 2,5 km erachteraan...ben erg benieuwd...
pi_63438354
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef DeeBee het volgende:
Zo...niet helemaal hardlopen alleen maar...maar morgen voor het eerst een Run-Bike-Run doen.

Helaas sinds de Zevenheuvelen een beetje verkouden en alles geweest...maar morgen (waarschijnlijk in de vrieskou ) 5 km hardlopen, 20 km mountainbiken en nog een rondje van 2,5 km erachteraan...ben erg benieuwd...
Leuk Waar?
Zoiets is ook wel iets voor mij
pi_63438501
In Pijnacker.

Ben zelf ook heel benieuwd, aangezien mountainbiken (en indoor spinnen) een van m'n hobbies is en hardlopen/atletiek ook altijd al...alleen nog nooit in een 'wedstrijd' of iets gefietst.
pi_63438529
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:02 schreef DeeBee het volgende:
In Pijnacker.

Ben zelf ook heel benieuwd, aangezien mountainbiken (en indoor spinnen) een van m'n hobbies is en hardlopen/atletiek ook altijd al...alleen nog nooit in een 'wedstrijd' of iets gefietst.
Ik had 'm al gevonden. Is al vol, zo te zien. Niet overigens dat ik van plan was om morgen meteen mee te doen. Maar is wel iets om in gedachten te houden.
Succes morgen
  zondag 23 november 2008 @ 00:24:41 #84
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63440581
succes

ik ben wel bang met die gladheid maar wil wel graag, sinds de 7 heuvels niet meer gelopen eigenlijk (tevens vanwege last van m'n hamstring). Hopelijk is het hier morgen een beetje te doen, dan ga ik wel even bikkelen.
  zondag 23 november 2008 @ 03:17:54 #85
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63442486
Morgen mn nieuwe loop-handschoentjes maar eens testen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_63444074
Ik dacht gisteren hetzelfde als jij beertenderrr, maar zowaar, het is hier droog, zonnig, geen sneeuw, geen hagel, geen windstoten....
pi_63445057
ik ga ook nog ff een rondje lopen voordat het gaat sneeuwen
tvp dus
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_63448722
Hardlopers, vraagje:

Ik heb voor mijn werk een businessteam opgezet voor de halve marathon van Egmond. Ben nu even bezig om bedrukte shirts te regelen bij Asics.
Nu vraag ik mij af of ik het beste shirts met korte of lange mouwen kan nemen. Wat zijn jullie ervaringen met Egmond?
pi_63448872
Geen ervaring met Egmond hier, maar denkend aan de combi januari + kustwind denk ik: lang.
Volgens mij zijn er hier wel mensen die weleens meegedaan hebben in Egmond, die kunnen er vast wat zinnigers over zeggen.

Ik heb ook een vraag: ik ben behalve voor spinning nog nooit in een sportschool geweest. Stel ik wil daar op die door jullie zo verguisde loopband gaan rennen (en dat wil ik, want ik weet uit ervaring dat ik anders van december t/m februari gewoon helemaal niks doe ), kan dat dan op mijn gewone loopschoenen, of mag dat niet omdat het 'buitenschoenen' zijn? Waar lopen die gewone fitnesscentrumklanten op? Gympies?

Misschien kan ik m'n oude hardloopschoenen schoonmaken en die binnen gaan gebruiken. Buiten gebruik ik ze toch niet meer ivm te weinig demping.
pi_63449182
Zo, terug van m'n meeste legendarische en idiote wedstrijd ooit.

Run-bike-runnen, dus na wat opwarmen en alles begon het met 5 kilometer 'hardlopen'...het enige was dat het parcours maar 25% verhard was...dus dat werd lekker crossen met tot je enkels in de bagger, terwijl de bevroren plassen nog kraken onder je voeten af en toe...lekker glibberige bochten ook, maar ja, toch best prima 'rustig' gelopen (20.45 min).

Daarna begon het echte feest...mooi wisselen in zo'n zone met allemaal fietsjes, geniaal vond ik dat, iedereen snel schoenen wisselen enzo, helmpje op, bril en handschoenen.

Maar ja, toen begon het fietsen en de eerste 2 kilometer waren lange stroken over ijsbaan/weiland...dat klinkt aardig, alleen zakte je overal tot minimaal je velgen weg...er gingen dus al 2/3 mensen op hun bek vlak voor mij in dat stukje en de striemende wind hielp ook nog lekker voor het goede gevoel, net als het kraken van sommige half bevroren stukken onder je wielen.

Toen een fijn stukje asfalt en 2 rondjes op een meer technisch rondje...dat was wel gaaf, ware het niet dat ik direct een halve ronde problemen had met schakelen...dat is dus niet fijn, zeker omdat er nu een fijne combo van de bagger en bladeren en takken en plassen was.

Na een rondje bleek dat op binnenblad het wel beter ging, dus toen ging ik ineens een stuk harder...totdat ik zoveel kek had verzameld op mn fiets, dat m'n wielen gingen blokkeren.

M'n wielen waren helemaal dicht gekekt en alles en paar keer stoppen om het proberen te fixen, maar was echt redelijk kansloos...dus toen maar 1,5 kilometer gelopen ( ) met mn fiets, waar de wielen niet van wilde draaien, dus tsja...ook maar stukken als echte veldrijder gelopen met dat ding op m'n schouder (ik wil een lichtere fiets! ).

Nou ja, toen weer dat stuk asfalt, daar ging het fietsen weer wat beter, totdat we weer op dat weiland etc. kwamen wat nu door iedereen verneukt was, dus fietsen ging daar ook niet, gelijk weer hetzelfde probleem, dus kon nog ruim een kilometer lopen...

Toen na kleine 20 km mountainbiken weer m'n loopschoenen aan en nog een rondje van 2,5 km (in 10.20 mins, dus dat ging wel ok).

Uiteindelijk 1:48.30 over gedaan.

Toen maar even bijgekomen en half bevroren naar huis gefietst voor een warme douche, legendarisch.
pi_63449360
Klinkt hilarisch. Wil je het de volgende keer dat je aan zoiets meedoet weer even hier melden, dan komen we massaal kijken
pi_63449584
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef ryan_atwood het volgende:
Hardlopers, vraagje:

Ik heb voor mijn werk een businessteam opgezet voor de halve marathon van Egmond. Ben nu even bezig om bedrukte shirts te regelen bij Asics.
Nu vraag ik mij af of ik het beste shirts met korte of lange mouwen kan nemen. Wat zijn jullie ervaringen met Egmond?
wij lopen schoorl 8/02/2009. wij hebben lange mouwen besteld
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_63449792
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:15 schreef DeeBee het volgende:
-knip-
Je houdt er iig een mooi verhaal aan over
En klasse dat je het met die omstandigheden toch maar mooi hebt volbracht
pi_63450213
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef ryan_atwood het volgende:
Hardlopers, vraagje:

Ja ik denk ook lange mouwen, kijk maar naar de pics van de site, je ziet niemand ook in korte broek en je kunt ze altijd nog opstropen als je het echt te warm krijgt

DeeBee mooi verslag en mooie prestatie zo te horen een waar spektakel

Vanmorgen nog ff gelopen met een vriend, net voor de sneeuw weer terug, 20 rustige km'tjes. Dat wordt vanavond lekker slapen
  zondag 23 november 2008 @ 16:09:12 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63452357
Wordt lastig lopen met al die sneeuw
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_63454132
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
Kleine nuance overigens waar ik net aan dacht; het hielp ook niet echt dat ik een vrij forse vent ben. Met 60kg zou je er nog mee weg kunnen komen volgens de sportarts maar toen ik begon woog ik bijna 100kg en bij de halve marathon nog steeds iets van 85kg. Met zo'n lijf vond hij toch wel iets teveel van het goede

Tot m'n 20e hoorde ik altijd maar dat ik een lange slungel was en dat ik toch echt eens in de breedte moest gaan groeien en nu krijg ik te horen dat ik een veel te grote vent ben geworden
pi_63455033
Dat scheelt ook nogal idd.
pi_63455321
Shirtjes met lange mouwen besteld bij Asics. Nu hopen dat ik ze snel krijg en kan bedrukken
pi_63455718
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Kleine nuance overigens waar ik net aan dacht; het hielp ook niet echt dat ik een vrij forse vent ben. Met 60kg zou je er nog mee weg kunnen komen volgens de sportarts maar toen ik begon woog ik bijna 100kg en bij de halve marathon nog steeds iets van 85kg. Met zo'n lijf vond hij toch wel iets teveel van het goede

Tot m'n 20e hoorde ik altijd maar dat ik een lange slungel was en dat ik toch echt eens in de breedte moest gaan groeien en nu krijg ik te horen dat ik een veel te grote vent ben geworden
Ah ok, ja dat zal ook wel wat ermee te maken kunnen hebben. Heb zelf ook beetje dat "probleem" ben ook 81/82 bij 1.95m en doe nog klein beetje fitness erbij, omdat je anders er echt weer als zon mager mannetje uit gaat zien als je alleen blijft lopen. De vraag is nu hoeveel het zou schelen in tijd, daar ben ik op zich wel benieuwd naar. Misschien toch eens proberen weer wat af te vallen naar mijn oude gewicht....
pi_63455898
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:44 schreef ShadyLane het volgende:
"DURF JE OP TV? DOE JE MEE?

Geef je nu op als kandidaat voor het unieke TV-programma Runners Life.
Gedurende 8 afleveringen word je gevolgd tijdens je voorbereidingen, je training en je strijd voor een toptijd. Voor je eigen doel op de halve of hele marathon. Ben je beginner, dan dagen we je uit voor de de 5 km.

Begeleid door topatleten en de Runnersworld ondernemers. Voorbereidingen en opnames vanaf december 2008 tot begin april 2009."

Lachen hoor.. schrijf ik me meteen in als beginner

Nee, ik heb wel eens een 15km gelopen... maar nee, voor de rest niks...
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')