abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63863623
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:11 schreef ShadyLane het volgende:
Dus die 40 geeft aan dat het inderdaad is wat je dacht? En dat kan goed verholpen worden?
Bij +30 moet je al onder t mes. Ik zat (zonder klachten) al bijna op 40 dus toen hoefde ik ook niet meer door te lopen tot ik de klachten kreeg.

Donderdagochtend heb ik nu een afspraak bij de sportarts die me vervolgens door gaat verwijzen naar een chirurg. Ik weet nog niet precies hoe omdat schema in elkaar ga steken. Ik denk eraan om te blijven fietsen, nog een paar mooie tochten te volbrengen en dan vanaf eind 2009 de focus meer naar
hardlopen te verleggen met als doel een marathon en de olympische triatlon. Ach ja, genoeg keuzes Eerst maar eens opereren.

Dat zou heel mooi zijn

Ik lees nu het boek 'Altijd verder' van Dolf Jansen, dat is stimulerend zeg! Maakt helemaal duidelijk wat er allemaal zo mooi is aan de loopsport. En hij heeft een prettige schrijfstijl, en veel humor.
Heb hier ook nog 'De marathonloper' liggen van Abdelkader Benali, daar word ik nu ook wel benieuwd naar.
[/quote]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_63865008
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef FJD het volgende:
Ik lees nu het boek 'Altijd verder' van Dolf Jansen, dat is stimulerend zeg! Maakt helemaal duidelijk wat er allemaal zo mooi is aan de loopsport. En hij heeft een prettige schrijfstijl, en veel humor.
Heb hier ook nog 'De marathonloper' liggen van Abdelkader Benali, daar word ik nu ook wel benieuwd naar.
Dan kan ik je ook "what i talk about when i talk about running" van Haruki Murakami aanraden. Daardoor ben ik ook maar weer is begonnen Beschrijft goed de psyche en het proces dat je door gaat als je lange afstanden loopt.
pi_63865459
De quote is van Shadylane maar omdat ik op m'n iPhone postte kon ik t niet meer wijzigen maar t boek van Dolf is idd erg leuk alhoewel ik hem heel warrig vind schrijven is z'n boek wel een feest der herkenning voor een hardloper
  maandag 8 december 2008 @ 23:29:06 #204
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_63865522
mijn 1e keer in de kopgroep/voorste linies van de wedstrijd was ook een hele ervaring Ergens blijft je dat ook het meest bij....

Overigens was ik destijds ook iets van 38 min rond binnen. 1x 37:20 gelopen, maar dat was nou juist weer in een overvolle editie met paar duizend deelnemers, en dan is zo'n tijd niet eens een top 50 notering
  maandag 8 december 2008 @ 23:58:29 #205
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63866425
net gezwommen, been heb ik niet meer gevoeld

Ik ga denk morgen weer een poging wagen om te gaan hardlopen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_63866500
Doe nou rustig aan Voor je t weet hang je weer in de lappenmand!
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:03:15 #207
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63866580
ik ga ook niet te ver lopen en ook niet te hard maar ik zit al zo veel stil en zodra ik morgen iets voel, dan is het stoppen, huilen en naar de fysio
pi_63866802
Succes dan maar

Ik weet niet waar t vandaan komt maar mijn benen zijn echt kapot nu
pi_63890993
Gister voor het eerst sinds de halve marathon van Amsterdam weer gelopen. Na Amsterdam last van m'n knie gekregen, als ik gewoon zat kreeg ik opeens uit het niets stekende pijn aan onderkant van de knie voornamelijk aan bovenkant van onderbeen. Even later kon het ook zomaar weer weg zijn en met normaal lopen nergens last van, heel vaag. Dus lekker rustig aan gedaan en eigenlijk was de motivatie ook beetje weg. Gister was het lekker koud dus maar weer eens de deur uit en ging heerlijk, nergens last van tijdens lopen en nu nogsteeds niet.

Had me al ingeschreven voor de halve van egmond maar even kijken hoe het de komende weken gaat op de wat langere afstanden. Heb in ieder geval weer zin om te lopen
  woensdag 10 december 2008 @ 00:48:41 #210
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63895190
ik heb mijn test ook weer overleefd, heb 4km gelopen en nog pijnvrij ook !!!!!!!!!!!!!!!!!! het was alleen moeilijk om in te houden, je wilt toch zo graag. Merkte wel dat de conditie iets was teruggelopen, maar dat trekt wel weer bij. Ik ben allang blij om weer rondjes te kunnen rennen.
pi_63897423
Gefeliciteerd Nu weer rustig opbouwen he
pi_63905713
* Leest mee
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 10 december 2008 @ 23:18:35 #213
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_63920324
ik doe het rustig aan heb maar besloten ook niet meer aan egmond mee te doen, komt andere keer wel weer. Eerst een week skiën en dan een halve marathon zullen mijn ledematen der duivelse snelheden niet waarderen, dus ik hou het even op trainen en dan in maart weer aan de bikkel met wedstrijden

FJD, ga je ondertussen wel een beetje conditie bijhouden? Zwemmen kan geen kwaad voor je benen denk ik en je moet toch een beetje in vorm blijven he

en KZ, hoe is het met jouw hersteltrainingen tot nu toe? Alweer op je oude niveau?
pi_63931190
Ik schaats nog en ik ga zwemmen weer even oppakken ivm toekomstige triatlons.

Volgende week dinsdag zit ik al op consult voor de operatie Priveklinieken
pi_63938592
Vandaag weer heerlijk gelopen. Ik vind dit weer erg goed te doen. Nog wat pijntjes hier en daar maar die moeten wel over gaan binnenkort.

Heb me vandaag ook ingeschreven voor de 10km vondelparkloop, altijd mooi om op je "thuisbaan" te lopen
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_63983076
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef beertenderrr het volgende:
en KZ, hoe is het met jouw hersteltrainingen tot nu toe? Alweer op je oude niveau?
Nog niet
Maar wel pijnvrij !
pi_63983101
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:22 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nog niet
Maar wel pijnvrij !
Da's iig positief
pi_63988774
net gelopen, tering wat ging dat moeizaam!
Zelfde afstand als vorige week maandag, maar nu leek ik wel te kruipen. Moest zelfs een stukje wandelen vanwege steken in mijn zij, dat heb ik lang niet gehad.

Lastig kleden ook, had een jasje aan maar dat was eigenlijk te warm, toch maar uit -> ijzig koude wind!
pi_63989853
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:36 schreef computergirl het volgende:
net gelopen, tering wat ging dat moeizaam!
Zelfde afstand als vorige week maandag, maar nu leek ik wel te kruipen. Moest zelfs een stukje wandelen vanwege steken in mijn zij, dat heb ik lang niet gehad.

Lastig kleden ook, had een jasje aan maar dat was eigenlijk te warm, toch maar uit -> ijzig koude wind!
Ken het !
Start met jasje, dan te warm, om heupen binden en met vastgeknoopt, in de wegzittend vestje verder
Ach, alles beter dan klunen !
pi_63990207
Koop goede hardloopkleding Het is echt de investering waard. Ik heb bv. een hardloopbroek die ik op de schaatsbaan bij -2 droeg en daarna onder een normale broek in de kroeg aan had. Ik heb het niet koud of warm gehad. Zelfde geld voor bovenkleding. Echt de moeite waard
pi_63990717
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
Koop goede hardloopkleding Het is echt de investering waard. Ik heb bv. een hardloopbroek die ik op de schaatsbaan bij -2 droeg en daarna onder een normale broek in de kroeg aan had. Ik heb het niet koud of warm gehad. Zelfde geld voor bovenkleding. Echt de moeite waard
Weet ik, maaaaaaaaaaaaar ehhhhhhhhhhhhhh
Zag een geweldig nike jacky (maat s ) van 100 Euro, zat perfect, heerlijk gevoel. Toen toch effe naar m'n centen gekeken en eerst loopschoenen gekocht.

Merk dat m'n 19.- euro jasje niet optimaal is, maar sparen/ vragen voor feestdagen, verjaardagen! Dat maar doen.

Ken ze ook die in glitter glimmende pakjes starten en 2 x lopen. Dus als beginner al blij met goedkope opties die effe helpen.

Altijd binnen gesport, dus moet nog even wennen aan wat wel en niet handig is
pi_63993724
ja idd goede kleding is belangrijk. Die jasjes enzo heb ik allemaal niet. Ik loop alleen in craft/odlo onderkleding en met dit koude weer als er een windje staat is mijn laatste laag een windstopper. Vandaag gelopen met craft zero extreme en craft windstopper lange mouw erover aan en dat is heerlijk warm + het zit ook altijd erg lekker.
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_63993903
Tja tis idd duur Ik heb wel de dingen een beetje in de uitverkoop gekocht. Kleurtje oid kan me echt niets schelen (even los van de echt schandalige varianten) dus kun je best voor weinig iets kopen 50,- voor m'n broek geloof ik, 25,- per stuk voor de shirtjes.
pi_63994020
oh maar ik heb wel 'echte' hardloopkleren hoor, bij een beetje normale wintertemperaturen loop in broek en een hardloopshirt met lange mouwen. Maar ik vond het vandaag zo bitterkoud (met name door de wind) dat 1 laagje me niet genoeg leek.
Er moet ergens in de kast nog een Odlo ondershirt liggen, was ik helemal vergeten dat ik die had
  zondag 14 december 2008 @ 16:20:50 #225
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_64008549
Heb net weer 9 km gelopen sinds tijden. Ben een hoop conditie en snelheid kwijtgeraakt sinds die 7 heuvels Mijn snelste rondje (van 3 km) lag net iets onder de 14km/h terwijl dit voor de 7 heuvels wel bijna standaard ging. Wordt weer een hoop trainen dus binnenkort. Het was wel heerlijk loop weer vandaag

Trouwens, hebben er hier mensen een wedstrijdlicentie? Het is wel handig voor wedstrijden, scheelt achteraan starten en is niet duur. Vraag me alleen af of je dan eerst lid moet zijn van een club, iemand die deze vraag voor mij kan beantwoorden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')