quote:
Op zondag 7 december 2008 00:11 schreef ShadyLane het volgende:Dus die 40 geeft aan dat het inderdaad is wat je dacht? En dat kan goed verholpen worden?
Bij +30 moet je al onder t mes. Ik zat (zonder klachten) al bijna op 40 dus toen hoefde ik ook niet meer door te lopen tot ik de klachten kreeg.
Donderdagochtend heb ik nu een afspraak bij de sportarts die me vervolgens door gaat verwijzen naar een chirurg. Ik weet nog niet precies hoe omdat schema in elkaar ga steken. Ik denk eraan om te blijven fietsen, nog een paar mooie tochten te volbrengen en dan vanaf eind 2009 de focus meer naar
hardlopen te verleggen met als doel een marathon en de olympische triatlon. Ach ja, genoeg keuzes

Eerst maar eens opereren.
Dat zou heel mooi zijn

Ik lees nu het boek 'Altijd verder' van Dolf Jansen, dat is stimulerend zeg! Maakt helemaal duidelijk wat er allemaal zo mooi is aan de loopsport. En hij heeft een prettige schrijfstijl, en veel humor.
Heb hier ook nog 'De marathonloper' liggen van Abdelkader Benali, daar word ik nu ook wel benieuwd naar.
[/quote]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)