quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:
Nee. Ik was eigenlijk vandaag van plan om 10 keer te rukken en daarna onder de douche te rukken maar dat is er niet van gekomen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:44 schreef Fascination het volgende:
Hoi Zotheid.
Heb je een zotte dag gehad?
@ Broekpaling, omdat je voor je werk op allerlei plaatsen moet zijn? Of doe je iets met computers?
Ja dat doe ik dan pas als ik de wereld geinfecteerd heb.quote:Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef gers het volgende:
[..]
baby neuken en je hebt geen aids meer
tuurlijk ik kan nog veel meer genezen homosexualiteit , kanker,hepetitus a b en Cquote:
Overzich van de winkels maken, eventueel een pc upgraden/beeld vervangen en helpen met inventariseren.quote:Op maandag 17 november 2008 21:44 schreef Fascination het volgende:
Hoi Zotheid.
Heb je een zotte dag gehad?
@ Broekpaling, omdat je voor je werk op allerlei plaatsen moet zijn? Of doe je iets met computers?
HIV genees je met geldquote:Op maandag 17 november 2008 21:49 schreef Jenglejack het volgende:
Gers, vertel.. Hoe genees je kanker dan ?
quote:
Geweldig.quote:
met gebids sessiesquote:Op maandag 17 november 2008 21:49 schreef Jenglejack het volgende:
Gers, vertel.. Hoe genees je kanker dan ?
nu je HIV niet meer geneest door een klein kind te neuken is die optie weer openquote:Op maandag 17 november 2008 21:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over kanker man.
nou.. mooi..quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ] HIV ziet er echt mooi uit ! Echt paddo shit.
ik snap hem nietquote:Op maandag 17 november 2008 21:55 schreef Zotheid het volgende:
e------------------------------------------|
B------------------------------------------|
G------------------------------------------|
D-5-4-2-0-2-4-5-4-2-0--1-2-4-2-5-7-8-7-8-9-|
A------------------------------------------|
E------------------------------------------|
e---------------------------------------|
B---------------------------------------|
G-8-5-0-7--8-7-5-3--7-5-3-5-3-1-3--4--5-| (slight detune and release with whammy bar)
D---------------------------------------|
A---------------------------------------|
E---------------------------------------|
Mag ik je succes wensen?quote:Op maandag 17 november 2008 21:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan pas als ik de wereld geinfecteerd heb.
Knights Of Cydonia.quote:Op maandag 17 november 2008 21:55 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Beter dan ebola
[ afbeelding ]
Welk liedje is dat zotheid ?
ben maar een havo'erquote:
Heujjj!!quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie TS is dus.
ow okequote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef Jenglejack het volgende:
Dat zijn tabs man..
Die strepen stellen snaren voor (gitaar) en de nummers de frets (streepjes op de hals van een gitaar).
Het zijn soort van muzieknoten maar dan voor gitaar.
Hoezo tien keerquote:Op maandag 17 november 2008 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Nee. Ik was eigenlijk vandaag van plan om 10 keer te rukken en daarna onder de douche te rukken maar dat is er niet van gekomen.
Hoe was jouw dag?
quote:
Hierquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef IQM het volgende:
Zwarte IQM is in the house. Zijn er hier nog stoute kindjes?
De laatste keren van de reeks doen altijd zo'n pijn aan je ballen, omdat er dan nix uitkomtquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo tien keer? Ik probeer altijd aan dertien te komen maar dat lukt niet
.
Mja gaat wel, niets bijzonders jammergenoeg.
Ben je vrouwelijk? Nee, dan mag je gewoon in de zak naar Spanje. Anders had ik wel even mijn schoot voor je vrijgemaakt.quote:
Het ging gisteren over rukken zonder klaar te komen zodat je geen last van klonterend sperma hebt in de douche. Ik zei dus dat als je voordat je gaat douchen 10 keer rukt ook geen last van sperma hebt, wat ik vandaag wou gaan bewijzen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben je vrouwelijk? Nee, dan mag je gewoon in de zak naar Spanje. Anders had ik wel even mijn schoot voor je vrijgemaakt.
ik doe altijd op me hand zitten en dan me aftrekken lijkt net dan of iemand anders het doetquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
ik doe altijd op me hand zitten en dan me aftrekken lijkt net dan of iemand anders het doet![]()
Ik weet het ook niet!quote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie TS is dus.
Kan je je hand dan nog aanspannen?quote:Op maandag 17 november 2008 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
ik doe altijd op me hand zitten en dan me aftrekken lijkt net dan of iemand anders het doet![]()
Ahh zooquote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ging gisteren over rukken zonder klaar te komen zodat je geen last van klonterend sperma hebt in de douche. Ik zei dus dat als je voordat je gaat douchen 10 keer rukt ook geen last van sperma hebt, wat ik vandaag wou gaan bewijzen.
13 keer. Dat is ook wel een mooi streven.
Jenglejack heeft een fleshlight!quote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]ah man, je kan ook een fleshlight kopen.. Dan is het helemaal alsof iemand anders het doet.
Je weet zelf.quote:Op maandag 17 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jenglejack heeft een fleshlight!
Hoe lang ben je dan wel niet bezig?quote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Is het erg dat ik weet wat dat is?quote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]ah man, je kan ook een fleshlight kopen.. Dan is het helemaal alsof iemand anders het doet.
5x, maar dat was niet solo.quote:Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh zoo.
Wat is ieders record dan?
ik deed altijd een potje jam warm maken in de magnetron en dan een condoom er over heen spannen zo lijkt het net een warm grotjequote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Jenglejack het volgende:
Kan die niet in de vaatwasser?quote:
Jij hebt ervaring!quote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik deed altijd een potje jam warm maken in de magnetron en dan een condoom er over heen spannen zo lijkt het net een warm grotje
Ja dat vraag ik me ook af, na drie keer stop ik meestal maarquote:Op maandag 17 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan wel niet bezig?
Komt dat water in dat ding dan?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb een privé-pic van Maisnon gevonden op teh interwebz! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik deed altijd een potje jam warm maken in de magnetron en dan een condoom er over heen spannen zo lijkt het net een warm grotje
Lijkt voor geen meter.quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb een privé-pic van Maisnon gevonden op teh interwebz! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, na drie keer stop ik meestal maar.
Ik mag toch hopen dat het op z'n minst iets vochtig is.quote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt dat water in dat ding dan?
Leuk als je moeder de vaatwasser leegt.
Ik heb een crt.quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
Op zo'n flatscreen is niet zo veel ruimte, dus ja...
Ik neem aan van niet. Daarom kan ik me er dus niet zoveel bij voorstellenquote:Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je je hand dan nog aanspannen?
Vrouw met kort haar = Maisnon.quote:
Ik wil Hayden's muts op mijn Sinterklaas.quote:
Toch lijkt dat ding vrij vies na gebruik.quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik mag toch hopen dat het op z'n minst iets vochtig is.
Daarnaast woon ik al een tijdje niet meer bij moeders.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil Hayden's muts op mijn Sinterklaas.
Zo verkapt is het anders niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-vaak-klaarkomen-achterelkaar-topic.
JA NOU HEB IK ALquote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
Zijn BK en Gup er nog? Ik heb wat voor ze.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zit je een beetje te frunniken als een gehandicapte.quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet. Daarom kan ik me er dus niet zoveel bij voorstellen!
damn.. Maar dan moet je een redelijk grote pot hebben, anders zit je steeds het glas te bonken..quote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
BK heeft er al eentjequote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
Zijn BK en Gup er nog? Ik heb wat voor ze.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammer danquote:
Heul niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BK heeft er al eentjemaar die is wel lelijker dan die van jou
!
Misschien is het verstandig om dan ook gelijk een condoom te gebruiken. Anders zit het inderdaad vol met restjes.quote:Op maandag 17 november 2008 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch lijkt dat ding vrij vies na gebruik.
zo'n hotdog pot met jam gevuldquote:Op maandag 17 november 2008 22:16 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
damn.. Maar dan moet je een redelijk grote pot hebben, anders zit je steeds het glas te bonken..
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 november 2008 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zit je een beetje te frunniken als een gehandicapte.
Al gebruik je een condoom, zit de boel onder het glijmiddel.quote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om dan ook gelijk een condoom te gebruiken. Anders zit het inderdaad vol met restjes.
Als je een beejte vrouw zijn schuif je gewoon de hele hals naar binnen.quote:
Dat lijkt me nog de minste van de 2 kwaden.quote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al gebruik je een condoom, zit de boel onder het glijmiddel.
quote:
EN DOE ER OOK JE NUMMER BIJquote:
Wellicht wel tijd voor glas voor de ogen dan.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HEB JE OOK GLAS IN JE OOG GEHAD OFZO![]()
![]()
!!!
En dan merk je dat je ouder wordtquote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef BobbyB het volgende:
dit gaat allemaal te snelik ben weer weg...
ik heb een micro penisquote:
Er kwam helemaal geen glas in mn hoofdquote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HEB JE OOK GLAS IN JE OOG GEHAD OFZO![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]Hee praat jij ook eens mee
.
wat lul jijquote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef MiVer het volgende:
me teruglezend in dit topic
zag ik een plastic kut in een koker voorbij komen
tering, wat voor een uitvinder moet dat wel niet geweest zijn, tering
kun je beter emmertje vissen nemen
ach ja
quote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef Jenglejack het volgende:
Zonde man, check je spam mail ik heb je mailtjes gestuurd over enlargements.
Hey, wat is dat nou weer voor een kut opmerking mevrouw Ilse.quote:Op maandag 17 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan merk je dat je ouder wordt!
Okay, je kunt goed photoshoppen, maar daar blijft het dan zeker ook bijquote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef MiVer het volgende:
me teruglezend in dit topic
zag ik een plastic kut in een koker voorbij komen
tering, wat voor een uitvinder moet dat wel niet geweest zijn, tering
kun je beter emmertje vissen nemen
ach ja
Ik zou het morgen vieren.quote:
Een half oog?quote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk met een half oog mee.. teveel details hier...
Waar blijft je weekendtopic?quote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
wat lul jij
Is de nieuwe dagdag opgestaan?
Hihi. Sorry Bobbyquote:Op maandag 17 november 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, wat is dat nou weer voor een kut opmerking mevrouw Ilse.
Die heeft wel een hele kleine piemol.quote:Op maandag 17 november 2008 22:26 schreef Jenglejack het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand jarig vandaag ?
Neuj.quote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi. Sorry Bobbykusje erop?
lullen moet kunnen weet jequote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
wat lul jij
Is de nieuwe dagdag opgestaan?
hahaquote:Op maandag 17 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, je kunt goed photoshoppen, maar daar blijft het dan zeker ook bij
Wat? Een rotopmerking maken of het goed maken?quote:Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan probeer ik het morgen nog eens!
Het gaat niet om de grootte maar wat je ermee doetquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heeft wel een hele kleine piemol.
Gast, wat heb jij op?quote:Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
haha
klein meisje uit dh
groetjes daar
zeeland
haha [ afbeelding ]
ja ik blijf niet bezigquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi! Stel je eens voor?
Heb je dat al gedaan hier en heb ik het gemistja he?
Dat is iets wat alleen maar mensen met een kleine piemol zeggen... en jij hebt er niet eens 1....quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte maar wat je ermee doet.
Met zo'n dingetje kan je ook vrji weinig.quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte maar wat je ermee doet.
inderdaad maak een mooie en doe mee aan de FEE avatar wedstrijd!quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef gers het volgende:
FAS waarom heb jij nog geen sinterklaas icoon
Ik heb nog een leuk gedicht voor je uit klb bagger sc 421 voor je..quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
Wie weet nog iets leuks voor m'n fobo?
Een ban?quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
Foto's.quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
inderdaad maak een mooie en doe mee aan de FEE avatar wedstrijd!
met painten fail ik al laat staan met fotosoepquote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe is lief en maak er 1 voor mij.quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja die mensen in dat topic waar je dat kunt aanvragen zijn weer eens sloomquote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef gers het volgende:
Ik zit ook aan mn huiswerkquote:
Het goed maken natuurlijk, in het eerste ben ik al geslaagdquote:Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Een rotopmerking maken of het goed maken?
Userbars snap ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Een ban?
Ga gedichtjes schrijven.Of leuke plaatjes zoeken.
Of van die lame userbars erin gooien.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe is lief en maak er 1 voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar:quote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
met painten fail ik al laat staan met fotosoep
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #3"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik ben ook bezigquote:
Dat is zoveel moeite.quote:Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
maar:
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #3
oioi bitch, ja wel okay.quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef Fascination het volgende:
Florian_ whazzup nigga?
niks, kijk gers snapt het ook al.quote:
Last.fm chart in fotoboek ?quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef gers het volgende:
Hier stopte ik met lezen!quote:Op maandag 17 november 2008 22:40 schreef Fascination het volgende:
gegroet!
allereerst zal ik mezelf even voorstellen.
ik ben een spontane, blonde, slanke, met BLAUWE ogen en enorme borsten
Hoi cutie.quote:Op maandag 17 november 2008 22:41 schreef Schatgraver het volgende:
Al die koosnaampjes hier, het wordt mij hier te klef![]()
RELTOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik die ga aanklikken..quote:
Dat was om alle domme fokkertjes te foppenquote:Op maandag 17 november 2008 22:40 schreef Florian_ het volgende:
Bwhaha fas, praten over grote tetten maar ze niet posten
HOAX
Done!quote:Op maandag 17 november 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
niks, kijk gers snapt het ook al.
Haha nicequote:
Tuuk wel, metal bands maken ook balads.quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die ga aanklikken..
Dus je hebt heul geen grote memmen?quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was om alle domme fokkertjes te foppen.
Ik zou je dan niet neuken.quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Zotheid het volgende:
Neuk me alsof ik Al-Quida ben?
Wie zei dat nou pas?
Trough her eyesquote:Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tuuk wel, metal bands maken ook balads.Ik noem een nothing else matters, Circle.
Zonder die kankervocals zou het misschien zelfs nog aardig om te beluisteren zijn. Eventueel.quote:
quote:Remlof zat eens te denken
Wat hij je dit jaar met Sinterklaas zou schenken
Een ban is wat je krijgt!
En de SC sluiten is waarmee hij dreigt
Klagen is waar wij users van houden
En olbies die er over mauwen
Vroeger was KLB toch zo mooi
Nu is het maar, een kankerzooi
Dat kleine woord
Met die grote betekenis
Het gaat er in KLB niet aan toe zoals het hoort
wie voor sympathie in KLB komt die heeft het mis!
MBO is voor paupers, HBO voor de volhouders
WO is voor nerds, van die gluiperds
En iedereen heeft een hekel aan het OV, maar toch elke keer er weer mee
De herfst doet weer de intree, over de NS opeens allemaal topicdiarree
En altijd van die tweakers, zij zijn de echte geekers
De hele dag op WoW, dat is toch echt low
En al die corpsballen, kijk ze daar lallen
Zonder echte vrienden, thuis 3 bedienden
Of andere studenten, geen echte venten
Bijna altijd spoorknor, in de trein dat gemor
En harde muziek in de bus, je zat zo lekker knus
Dan komt die neger daar rappen, en met de meisjes aanpappen
Je wilt er wat van zeggen, maar je moet het afleggen
Want hij is een stoere vent, terwijl er een topic over opent!
Feyenoord is slecht, de nederlaag terecht
PSV bakt er ook niks van, met een slecht beleidsplan
Ajax arrogant, ze voetballen als een krant
AZ is ook niks, het gaat echt kwaadschiks
Voetbal is sowieso voor het gepeupelde
Voor die miet die zich altijd aanstelde
Een baggeraar met de fipo, dat is toch geen niveau
je krijgt van mij een gratis les cadeau, het is sowieso!
Door Ziggo kan ik niet internetten, de kroon op mijn werk zetten
De wachtrij is lang, dan maar onder dwang
Stuur een stoeptegel, of een dode egel
De kachel doet het niet en het is koud
Een vriendin die niet van mij houdt
Ik zit in de friendszone
Ik krijg te weinig loon
Mijn collega's die stinken
Ik wil ze verminken
Voor sommige is het friet
Voor andere patat
Ik zeg het liever niet
Maar van Sonja Bagger krijg ik toch wat!
Die topics van Rickokun met zijn paint
Je vraagt je echt af of hij het meent
En binnenkort eindelijk een KLB meet
Wie van klagen houdt, die geniet
De trein was te laat
het glas van de verkeerde maat
Het bier te duur
De wijn te zuur
De muziek is fout
Het lijkt hier net OUD
Er is metalmuziek
In de hoek staat een freak
Crane staat de dansen
Met de meisjes te sjansen
Hij is veel te stoer voor ons
Hij geeft ons zo de bons
Kwamen wij maar in de buurt van zijn stijl
Maar nee, ik kwijl
Als de vrouwen naar me komen
Dan zal er iets stromen
Mijn broek is nat
Ik ga weg uit de kroeg, ik heb het gehad!
De volgende dag
Doe ik iets wat niet mag
Lekker klagen op FOK!
Zonder amok
Lekker veilig achter de PC
Maar er is niemand die leeft met mij mee
Jos die gaat weer hosselen
Opzoek naar jonge mosselen
Lukt het hem deze keer wel?
Of krijgt hij een lel?
Maar als je het dan eindelijk lukt Jos
Neem haar dan niet mee naar het bos
Daar is namelijk iemand aan het wachten
Een wachter die je Stacey wil verkrachten
Met famfare heeft KLB een nieuw woord
En met Onur iemand die over het hele forum goed scoort
En daar heb ik hem dan genoemd
Door KLB werd hij op FOK! beroemd
Net zo een cultfiguur als Maikuuul
Maar dan wel iets minder ridicuul
Hij is de baas der bazen
Maar terwijl de usertjes dat lazen
Zat Onur een vrouwtje onder te blazen
Wij kunnen alleen maar dromen
Dat we vrouwen kunnen laten komen
Herald houdt van reizen met de trein
Want naar meisjes kijken vindt hij zo fijn
Hij doet ze weleens fotograferen
Daar kunnen wij nog weleens wat van leren
Wij als de echte KLB autisten
Als we dan toch maar eens wisten
Hoe die Herald dat toch allemaal doet
Want z'n topics zijn altijd zo goed
Neem bijvoorbeeld zijn Hosselquiz
Daar is echt niks aan mis
Chrizz die swingt op de dansvloer
Hij is duidelijk de man aan het roer
Hij played de bitches zo easy
De player knijpt in de tietjes, zo squeezy
En de SC kan ik niet vergeten, met al die proleten
Ze proberen zich te meten, met de echte leten
Dat gaat ze soms goed af, dan sta je echt paf
Zo maf, de echte mannen en het kaf
En het koren, de SC is verloren
De noobies vieren hoogtij, dat maakt mij niet blij
maar verdrietig, zo mietig
De kwaliteit moet terug, maar misschien een brug
Te ver, sommigen op de MER
Zoals gers met zijn kale kop
Als je uit Oss komt ben je voor TOP!
Hij pakt Breathtaking in haar snee
Ja niet spotten met KLB!
En dan de modjes ze zijn represent
Je bent een KLB noob als je ze niet kent
Juup was er eerst maar die is nu weer weg
Hij was zeer streng voor de baggeraars pech
En daar is dan die Terminator
Hij is de echte coordinator
Hij zit er al zo lang, hij maakt iedereen bang
Hij is als een slang, geen kusje op je wang
En dan die baas Biogarde, die bikkelharde
In dat benarde, KLB is afgetarde
En dan Ondeugend dat wijf, wel vaak buiten bedrijf
Echt een lijf, ik krijg een harde nu ik het schrijf
Dan de enige echte boswachter, hij pakt de noobs voor en achter
En dan die nieuwe Adelante, een naar het blijkt lastige tante
Nog een aspirante, maar van Juup een bloedverwante
Een echte oldbie met arbeidsmotivatie
Modjes noemen mij een baggeraar
Maar ze komen gewoon klaar
Op mijn skills
Op mijn verhalen
Voor ieder wat wils
De users die stralen
Als ze mijn topics lezen
Dat is nu onderhand wel bewezen
Daar in het museum
Deze jongen van een atheneum lyceum
Bij al die Japanse wijven
Bij het lezen zitten de chicks al over hun clitje te wrijven
Bewaken kan hij als de beste
Maar als er weer eens collega's hem zitten te pesten
Dan is hij niet te genieten
Hij gooit met de frieten
Zelfgebakken
Met enkele kwakken
Zalf
Of Bacardi cola half om half
Ik ben de enige nog met de KLB gedachte
En niet met zo'n fake-ass kaste
KLB zit in mijn bloed en in mijn hart
Maar ze maken mij hier zwart
Om mij weg te krijgen
Maar ik zal nooit zwijgen
Ze krijgen mij niet klein
Ook al doen ze mij zoveel pijn!
De ban is dit gedicht wel waard
Als ik terugkom heb ik onderhand al een baard
Maar KLB die moet winnen
Anders zou ik hier ook niet aan beginnen
Ananas in het blauw zou op dit forum niet misstaan
Maar door deze kloon plakt Remlof er een maand achter zijn ban aan!
Ooh die heeft ze wel hoorquote:Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je hebt heul geen grote memmen?
quote:Op maandag 17 november 2008 22:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind je zo'n dikke baard niet geil dan?
Erwten op een plankquote:Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je hebt heul geen grote memmen?
format c :quote:Op maandag 17 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:
Godverkutbakkesslet. Hebben jullie dat ook?
Alle cd's die ik heb geript heb (en nu dus tevens op mijn computer staan) kan ik niet afspelen met WinAmpKomt wss door windows, aangezien ik korte tijd geleden geformatteerd heb. Oplossing?
Dat is mijn kloon.quote:Op maandag 17 november 2008 22:51 schreef gers het volgende:
GEDICHT IS VAN EEN ONBEKENDE MEESTER UIT HET DICHTFORUM
gersquote:
trustequote:
is niet mijn gedichtquote:Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers!!
Ik ga even iets maken met alle users, nouja bijna alle.
Oh van wie danquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:54 schreef Zotheid het volgende:
I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
Oh, god it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head
Ik zit nu in mn lounge-mood.quote:Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tuuk wel, metal bands maken ook balads.Ik noem een nothing else matters, Circle.
mag ik niet zeggenquote:
Die staat hier nu op repeat.quote:
OPKANKERENquote:Op maandag 17 november 2008 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet vanavond maar eens vroeg naar bed![]()
Jongens, pest me even weg, anders blijf ik weer zo lang plakken
Vuile hoer ! wegwezen, met je homo naam.quote:Op maandag 17 november 2008 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet vanavond maar eens vroeg naar bed![]()
Jongens, pest me even weg, anders blijf ik weer zo lang plakken
gersjequote:
Ja.quote:
Wat?quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid, lul, nu ga ik 'm even snel leren.
quote:
Laatste regels zegt hij wie hij isquote:
Zero7, Blue Lunar Monkey, Bent, Boozoo Bajou, Bonobo, De Phazz, dZihan & Kamien, Funki Porcini, Morcheeba, Lamb, Lemon Jelly, Oi Va Voi, Psapp, Red Snapper, Télépopmusik, Thievery Corporationquote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu in mn lounge-mood.
Metal mag 's ochtends weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef Fascination het volgende:
Florian_ kanker eens op met je gekankerzeik de godganse tijd.
Ik hoop dat je sterft, langzaam en pijnlijk.
Bekkie, ga jij nou maar even die muziek checken die boven je comment staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
quote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zero7, Blue Lunar Monkey, Bent, Boozoo Bajou, Bonobo, De Phazz, dZihan & Kamien, Funki Porcini, Morcheeba, Lamb, Lemon Jelly, Oi Va Voi, Psapp, Red Snapper, Télépopmusik, Thievery Corporation
Als je meer nodig hebt hoor ik het wel
Doe ikquote:Op maandag 17 november 2008 23:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bekkie, ga jij nou maar even die muziek checken die boven je comment staat
Jij bent geniaalquote:
eejquote:
Zwarte markt, ofcquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Hoe kom ik aan een vloerbedekking van 11 meter lang en 5 meter breed
Ik kan dat x5 leveren.quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja maar we hebben het morgen nodigquote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwarte markt, ofc![]()
Men, wat ben ik geil zeg.
Heb je weer gesmokedquote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwarte markt, ofc![]()
Men, wat ben ik geil zeg.
breienquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
quote:tapijtboer
Heb je AFX, Caustic Window, Polygon Window, Mike&Rich etc al?quote:Op maandag 17 november 2008 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik.
U-ziq is ganz vet trouwens.
Dat vroeg ik 3908484983497 delen terug ook al.quote:Op maandag 17 november 2008 23:07 schreef Schatgraver het volgende:
waar is 1136 eigenlijk?
Klinkt goed.quote:Op maandag 17 november 2008 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan dat x5 leveren.
Dit jaar staat Subaru weer in de rai. Wij hebben ong 4 lagen aan tapijt daar liggen van de rai. Wie wil mag namelijk het tapijt mee van Subaru, zelf doen ze er niks mee.![]()
Hoop dat ik dit jaar weer mag opbouwen, er zitten soms een paar sportbakken bij die dan naar binnen worden gereden als alles nog echo is.![]()
![]()
Heuj NB, ik zat eens te denken, en waarom ga je met 2 maten wonen terwijl je een kind krijgt? Kun je dan niet beter gewoon met je chick alleen in een huisje gaan wonen?quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Nee dat ga ik ook even checkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je AFX, Caustic Window, Polygon Window, Mike&Rich etc al?
Oftewel, Aphex Twin (Richard David James) maar dan onder een andere naam
Gaat niet lukken.quote:Op maandag 17 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar ik heb het morgen nodig
Daar woonde ik al hoorquote:Op maandag 17 november 2008 23:08 schreef Fascination het volgende:
Noorsbloed is tha house. Wat las ik, ga je in Zutphen wonen
? Daar kom ik altijd langs met de trein
![]()
!!
Of zitten daar nog Viking vlekken in?quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.![]()
Trek de handel uit je oude huis?
Dat komt zeker ook wel.quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heuj NB, ik zat eens te denken, en waarom ga je met 2 maten wonen terwijl je een kind krijgt? Kun je dan niet beter gewoon met je chick alleen in een huisje gaan wonen?
quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar woonde ik al hoor![]()
Alleen nu in een asociale grote anti-kraak woning![]()
De woonkamer is nu 11 meter lang en 5 meter breed
En Fas je avatar !
Neen maar dat moet echt weg dat is oud enzoquote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of zitten daar nog Viking vlekken in?
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar woonde ik al hoor![]()
Alleen nu in een asociale grote anti-kraak woning![]()
De woonkamer is nu 11 meter lang en 5 meter breed
En Fas je avatar !
Ik heb naaktfoto's.quote:Op maandag 17 november 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
k wil foto's zien, verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |