Ehm, niet meer. Kan door de bomen het bos niet meer zien wat er nou nog open staat, er loopt veel door elkaar heen. Dus als je vraag nog open staat, graag even zelf hier opnieuw neerzetten!quote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Vorige week was ik in een winkelcentrum en daar hoorde ik een liedje waar ik nu al een week mee bezig ben. Het ging zo ongeveer als Why don't you lie down for me and take me every single way. Ik weet niet precies of dat werd gezongen maar zo klonk het. Het liedje komt volgens mij uit de jaren '80 en qua stem(men) dacht ik aan Belinda Carlisle of The Bangles, maar ik kan niks vinden. Heb ook al gegoogled met veel variaties.
Anyone?
Dat was ik wel van plan, maar ik wilde eerst weten wie het topic had dichtgegooid. Precies ná mijn post, waardoor die dus in het water vielquote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
Hey Jumping Skippy, de laatste poster opent het nieuwe topic
maar goed, done dus!
enkele openstaande vragen (voor zover ik zo snel kon zien)
[..]
Ehm, niet meer. Kan door de bomen het bos niet meer zien wat er nou nog open staat, er loopt veel door elkaar heen. Dus als je vraag nog open staat, graag even zelf hier opnieuw neerzetten!![]()
Belinda Carlisle - Leave A Light On?quote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, maar ik wilde eerst weten wie het topic had dichtgegooid. Precies ná mijn post, waardoor die dus in het water viel![]()
![]()
Afijn, mijn vraag blijft:
Vorige week was ik in een winkelcentrum en daar hoorde ik een liedje waar ik nu al een week mee bezig ben. Het ging zo ongeveer als Why don't you lie down for me and take me every single way. Ik weet niet precies of dat werd gezongen maar zo klonk het. Het liedje komt volgens mij uit de jaren '80 en qua stem(men) dacht ik aan Belinda Carlisle of The Bangles, maar ik kan niks vinden. Heb ook al gegoogled met veel variaties.
Anyone?
Dat is hem!!! Super bedankt!!!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Belinda Carlisle - Leave A Light On?
quote:Op maandag 17 november 2008 01:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik stukjes van de tekst weet. Via Google zou dat dus makkelijk te achterhalen moeten zijn, maar ik kan het gewoon niet vinden.. :-s Help!
Het is volgens mij een Portugese band, en de stukjes die ik weet gaan als volgt:
"...I'm not sure I'm at the right place..."
"...I'm not sure I've got what it takes..."
Het is verder een heel ingetogen, rustig liedje.
Bedankt!
Dat ben je zelf dusquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, maar ik wilde eerst weten wie het topic had dichtgegooid. Precies ná mijn post, waardoor die dus in het water viel![]()
![]()
Aha, knowledge for next timequote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat ben je zelf dus
Degene met post 300 heeft de laatste post, omdat het topic dan automatisch sluit
quote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef donroyco het volgende:
Meezoekpost
quote:
Na lang zoeken heb ik wat gevonden (nederlandse band trouwens):quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:02 schreef Colin0o het volgende:
ik zoek een liedje, beetje house achtig wel al redelijk oud volgensmij. de tekst gaat een beetje als:
pizza going trough my mi-i-iiind pi-pi-pi-pizza going trouhg my mi-i-iind![]()
hoop echt dat iemand hem herkent!!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef blup het volgende:
Ik zoek een nummer die 538 nog wel eens wil draaien, erg blij.. Partysquad achtig met -letterlijke- texten in het refrein:
Naa naanana naanananananaaaaaa
Elke keer mis ik de titel van de song als ze 'm draaien.
het is een nederlands nummer.quote:
Ik heb hem van dat liedje jah. Heb hem er zelf uitgeknipt. Ik zoek de originele juist.quote:Op maandag 17 november 2008 16:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hans Zimmer - Dragon Warrior Among Us
Soulwax - Miserable girl? (bij dit filmpje vanaf 1:39 zo'n soort deuntje)quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef juuser het volgende:
Hee!
Ik zoek de titel van een soort techno/elektro nummer. Het is een melodie die 6 keer een halve toon omhoog gaat en dan weer vanaf het begin begint (dit met een beat eronder natuurlijk)
Ik heb het een beetje nageprobeerd te maken hoe het klinkt maar heb geen idee waar ik dit kan uploaden?
Iemand een idee?
EDIT:
melodie
quote:Hallo,
ik ben op zoek naar een een commerciële house nummer + de bijbehorende videoclip ervan. Volgens mij dateert ie uit 2005/2006 en is afkomstig van Nederlandse makelij. Het wordt wel Engels gezongen.
In deze clip gaat een knappe donkerharige jongen in een volle discotheek, o.a. dansvloer op zoek naar een net zo knap meisje. De sfeer is, wat ik me meen te herinneren, vrij donker/schemerig, echt avond/nacht in een discotheek. Ik kan me er verder niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van dit nummer willen weten en graag ook de bijbehorende clip.
oja, tis iig geen
Jan Wayne - Because the night,
Tiesto and bt - love comes again
Armin van Buuren - Shivers
of
Basshunter
superbedankt alvast!!!
groet, Willem
quote:
Anyone?quote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef PimpofPersia het volgende:
"Laatst in de club hoorde ik in zo'n elektro/techno/whatevernummer opeens een rustmoment waarin er opeens een trompet(-achtig instrument) een melodietje speelde. Het was heel rustig, geen Fedde le Grand-achtige trompetjes, en het ging een beetje als
tumtumtumtuuuum
tumtumtuuum
Wie o wie?"
Deze van mij stond nog open. Het is geen Scooter, geen Crystal Waters ft Alex Gaudino en geen The Guru Josh Project.
We kunnen zo weinig met dat 'tumtumtum', zou je het kunnen neuriën of fluiten?quote:
MAG IK JE HEEEEL HARTELIJK BEDANKENquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef madness_ het volgende:
heej allemaal,
ik ben op zoek naar een best een wat ouder nummer. Denk een jaartje of 8 geleden. De artiest of titel ken ik niet het enige wat ik weet is dat ongeveer zo gaat:
badea badea a hoebada dea badea badea... De achetrgrond muziek heeft wat van prodigy out off space en is wel een beetje breack beat.
Hopelijk komt het iemand bekent voor ,want ik krijg het nummer maar niet te pakken.
Thnx
Marnix
?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:57 schreef postman het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt in de nieuwe reclame van emporio armani? (staat niet op de site van ster)
Aan die moest ik ook denken maar ik wist niet meer van wie en watquote:
Hi Niconigger,quote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Deze misschien. Hij is alleen iets jonger dan 2005/2006, deze clip dateert uit 2007.
Hi Bullet-tooth,quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Na lang zoeken heb ik wat gevonden (nederlandse band trouwens):
At The Close Of Every Day - I'm Not Sure I Have What It Takes
Ik moet hier aan denken. Ik hoop dat dat uit m'n hoofd is verdwenen, voordat ik die plaat van Air weer 's ga draaien..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Pino_666 het volgende:
Vraagje voor de mensen die het volgende nummer kennen:
Air - Ce matin la (Album: Moon Safari)
het deel van dit nummer waar je de trompet solo hoort, komt me zo bekend voor. Van een intro nummer van een film of serie... of misschien lijkt het er op. Heeft iemand een idee?
Groet Pino
?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Pino_666 het volgende:
Vraagje voor de mensen die het volgende nummer kennen:
Air - Ce matin la (Album: Moon Safari)
het deel van dit nummer waar je de trompet solo hoort, komt me zo bekend voor. Van een intro nummer van een film of serie... of misschien lijkt het er op. Heeft iemand een idee?
Groet Pino
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef tommm06 het volgende:
Ik zoek de naam van een instrumentaal lied dat ik in enkele RTL-programma's heb gehoord
(Gillend Naar Huis, Joling & Gordon, Effe geen cent te makken).
Ik hoorde het laatst in de aflevering van Effe geen cent te makken.
Het is te horen van 40:30 tot 40:46.
Voor de aflevering, klik:
http://www.rtl.nl/components/reality/defrogers/index_video.xml ---> die van 13-11-08
Alvast bedankt!
Tommm![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:35 schreef kvd het volgende:
Welk nummertje beatboxt Najib Amhali hier vanaf 5.04? Ligt op het puntje van mn tong, maar kom er net niet op.....
Dank je, dat is hem....maar we hebben hier het idee dat er nog een nummer is met dat deuntje er is...meteen al in het begin (maar dat zou wel eens een remix ofzo kunnen zijn) Iemand enig idee waarove we het hebben?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Frenkel het volgende:
Iemand een idee welk nummer in dit filmpje wordt gebruikt?
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19367
Deze?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef master_X het volgende:
Ik zoek ook een nummer, op 05:13 begint het nummer
Alvast bedankt
Iemand?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef blup het volgende:
Ik zoek een nummer die 538 nog wel eens wil draaien, erg blij.. Partysquad achtig met -letterlijke- texten in het refrein:
of Laa laal alalallaaa
Ligt eraan hoe je 't zelf hoort.
Google stuk?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:55 schreef Tabloid het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)de_anaconda_spe.html
Weet iemand het beginnummer van dit filmpje?
Eerste 15 seconden.
Ja die is stuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef bartrid het volgende:
[..]
Google stuk?
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22why+do+we+always+hunt+each+other+down%22&meta=
Niemand?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef moby92 het volgende:
[..]
MAG IK JE HEEEEL HARTELIJK BEDANKEN. Damn dit nummer zocht ik al jaren.
Een nieuwe: Beetje in dezelfde trant. in GTA I had je een rode auto.. de Stallion. In deze auto draaide ze ook een erg leuk nummer. Helaas weet ik niet meer wel nummer. Is een beetje vergelijkbaar met het nummer dat ik hiervoor zocht maar is wat ouder volgens mij.
Merci beaucoup
Deze denk ik dat je bedoelt, Moby's remix van Bittersweet Symphony!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Dank je, dat is hem....maar we hebben hier het idee dat er nog een nummer is met dat deuntje er is...meteen al in het begin (maar dat zou wel eens een remix ofzo kunnen zijn) Iemand enig idee waarove we het hebben?
quote:
Helaas, dat is hem niet. Grote kans dat het gewoon Drop it van Scoop is en we onzelf iets in het hoofd hebben gehaald. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Deze denk ik dat je bedoelt, Moby's remix van Bittersweet Symphony!
(vanaf 17sec de beat)
Kijk eens naar de post van donroyco bovenaan deze pagina?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is nu een liedje, ik zie de clip soms op tv. Het zijn 2 negers, 1 met lange dreads, en ze zingen een heel blij liedje iets met baaaabyyy oeeheoeheoe put your lovin' blablabla. ik hoorde het afgelopen weekend op I <3 techno weer, maar dan in een remix en ik vind het zo blij maar wtf ik weet niet wat het is.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:23 schreef sjerren het volgende:
Okay, heb veel van het vorige topic doorgelezen maar ik had écht geen zin meer om de rest vd pagina's door te lezen of de vraag al gesteld was. Dus mocht hij al geweest zijn, neem 't mij niet kwalijk
Net5 zendt steeds een promo uit van Hotel Babylon, en ik wil zoooo graag weten welk nummer daar achter zit.
Alvast thnx!
Hey Ya van Outkastquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
Ik zoek een liedje dat een paar jaar geleden gebruikt werd bij een KPN reclame. Ik herinner me een gymzaal waarin een klassefoto o.i.d. gemaakt werd, en een jongetje in het ziekenhuis met zijn been in het gips?
Mijn dank grenst aan honsdolheid!
het is idd genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Zoek een liedje, gaat over een vent die wacht op een straathoek op een meisje, hoor hem nu redelijk vaak langskomen, dus hopelijk is het genoeg
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Zoek een liedje, gaat over een vent die wacht op een straathoek op een meisje, hoor hem nu redelijk vaak langskomen, dus hopelijk is het genoeg
Hopelijk accepteer je mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Kijk eens boven de post van BrandX
Edit --> laat maar,je hebt hem zelf al gevonden...
die van mij was een geintje hoor, wist dat bob die never kon bedoelen, zeer onbekend nummer van Genesis. Maar ik ben een Genesis-fan, dus dit nummer sprong direct in mijn hoofd bij Bob zijn omschrijvingquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Kijk eens boven de post van BrandX
Edit --> laat maar,je hebt hem zelf al gevonden...
hmmmm.....mhhhhh....vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hopelijk accepteer je mijn oprechte excuses
Dat rap nummer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef srblackbird het volgende:
Hoe heet het tweede nummer dat ze als achtergrond muziek gebruiken? @ 2:30 min.
http://www.rtl.nl/compone(...)y_Me_Love_s1_a63.xml
Alsvast bedankt
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:32 schreef Icefire1971 het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik alleen het geluid/sfeer nog van herinner. Ik kwam erop door een song van Sade: . De fluit die je bij 3min33 hoort zit heel veel in het nummer dat ik zoek. Jaren 80 geloof ik. Volgens mij is het niet van Era.
Die kon je natuurlijk niet laten schieten gezien je usernamequote:
Mijn username komt wel van een nummer, maar niet van Enigma:quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:44 schreef Icefire1971 het volgende:
Die kon je natuurlijk niet laten schieten gezien je username![]()
Dit is 'm wel; bedankt. (dat met die koorknaapjes valt me toch weer tegen, dat was me ontschoten).
Die enigma-kerel is toch die man van Sandra?
Lijkt me een remix van Inner City - Big Funquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef -Tim- het volgende:
Wie weet de titel van het liedje vanaf 03:46?
http://www.garagetv.be/vi(...)iten_en_slikken.aspx
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:28 schreef Skazminko het volgende:
http://www.scrummusic.nl/audio/
De eerste 30 seconden van het nummer "Drunk again" hoor je een doedelzak zo'n heel bekend deuntje spelen. Vraag me af uit welk nummer dat stukje origineel vandaan komt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef most_wanted het volgende:
Ik stond vannacht ergens in een tent toen ik echt zo´n dance nummer hoorde.
Het ging een beetje van rapadaparalala () en dat dan de hele tijd. Het is best wel een nieuw nummer.
Iemand een idee? Hij is wel bekend maar kan echt niet op de naam komen.
Yess die is het, ik had hem al gevonden.quote:
Above And Beyond - Good For Mequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:07 schreef jeoren het volgende:
Hoe heet de muziek op de achtergrond van dit fragment:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:47 schreef Klopkoek het volgende:
http://schaatsen.nos.nl/artikelen.php/tcm:45-437231/
(deel 2)
Ik zoek de muziek vanaf 2:42
Iemand een idee?
John Cougar Mellencamp?quote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef SCH het volgende:
Ik kan maar niet op de naam komen van die Amerikaanse zanger - hij gaat al heel lang mee, typische Amerikaanse stars en stripes achtige zanger - soort Bruce Springsteen maar dan wat minder bekend in Nederland - minder harde rock, meer singer-songwriter.
Beetje vaag maar kut, hoe heet ie nou?
Bob Dylan?quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef SCH het volgende:
Nee, had gekund. Wel leuk om ook weer eens naar te luisteren trouwens
Nee, nog minder rock. Volgens mij wel maatschappij kritisch. Geen David, geen Jonathan, het ligt me voor in de mond. Hellup
quote:
Billy Joel?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]Nee. Het is wat meer mainstream. Kan me herinneren dat er ook een album van hem is met de stars en stripes op de voorkant. Ik word gek, kennen jullie dat?
Volgens mij heeft ie na 9/11 ook nog wat betekend. Hij maakt lange nummers met heel veel tekst.
Bob Seger?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]Nee. Het is wat meer mainstream. Kan me herinneren dat er ook een album van hem is met de stars en stripes op de voorkant. Ik word gek, kennen jullie dat?
Volgens mij heeft ie na 9/11 ook nog wat betekend. Hij maakt lange nummers met heel veel tekst.
Dat is warm, dat had heel goed gekund als ik zo mijn omschrijving lees maar het is hem niet. Sorryquote:
Bruce hornsby?quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SCH het volgende:
Sorryquote:
Doe je MSN eens aanquote:
Nee niet Huey Louis -quote:Op maandag 24 november 2008 12:21 schreef tong80 het volgende:
Nu weet ik wie je bedoelt maar kom ook niet op zijn naam.
De Springsteen voor poor people.
Kan niet zingen maar doet zijn best. Heeft kleine hitjes gehad.
He wordt bedankt mijn dag is verpest.
*FLITS*
Huey Louis.
twas maar een ideetjequote:Op maandag 24 november 2008 12:16 schreef SCH het volgende:
Nee, waarom zou ik in godsnaam Bruce Hornsby willen luisteren? Nee, nee, nee.
Help me.
wanhoopje
Snap ik, snap ik. Maar ik sta onder de doesj te denken en hol ongeduldig weer naar FOK! in mijn blote natje en dan staat er Bruce Hornsby. Snap je de teleurstelling?quote:
Hij bedoelde mij lieverdquote:Op maandag 24 november 2008 12:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik hier niet, op kantoor. Thuis weer, vanavond.
die zou ie zomaar eens kunnen bedoelenquote:
Garth Brooks ?quote:Op maandag 24 november 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
Nee, nee, nee.
Ben bang dat jullie teleurgesteld zijn als ie straks bekend is.
Al was het de favoriet van Dries Roelvink.quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef tong80 het volgende:
De favoriete artiest van Mart Smeets. Is het nu minder SCH ?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
Klopt niet echt want heeft wel hits gerhad en is totaal anders dan Vruce
Nogal ja, maar toch wel enige vergelijking.quote:
Jan hem goed waarderen heb er niks van maar er is ook niks mis mee.quote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef SCH het volgende:
Oh wat heerlijk, ik ga meteen 25 cd's van hem kopen
Wie is Janquote:Op maandag 24 november 2008 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan hem goed waarderen heb er niks van maar er is ook niks mis mee.
Befrijp dat je het mooi vindt.
Veel liedjes over Amerika. En erg anti-Bush bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 12:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nogal ja, maar toch wel enige vergelijking.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackson_Browne_discographyquote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
Welke hitjes had ie dan? Heeft ie al een topic? Dan vergeet ik hem nooit weer tenminste.
quote:Op maandag 24 november 2008 12:49 schreef tong80 het volgende:
Even opgezocht in mijn hitparade boek. Hij heeft idd nooit een hit gehad in Nederland. Vreemd.
Dit nummer ken je wel.
quote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef SCH het volgende:
Ik heb de Greatest Hits dubbel cd gekocht
Dank allemaal voor het meezoeken, behalve tong
quote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Mart heeft smaak als het om muziek gaat trouwens.
Klinkt als een nummer van Cascada, welke weet ik niet.quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef GuentherDD het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Het lijkt er ook niet op trouwens
Niemand?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef blup het volgende:
jij bedoeld dat stuk op die piano met die hip/hop achtige beat d'r in zeker?quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef PRick1987 het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer maar ik weet alleen niet meer hoe hij heet en van wie het is.
Gisteren hoorde ik hem oppeens op tv langsvliegen! Dus ik direct kijken of ik hem in de aftiteling kon vinden.. maarnee.. weet iemand het ??
http://www.rtl.nl/compone(...)fect/index_video.xml
En dan de 4e aflevering
het nr begint rond de 16.45 minuut en gaat ongeveer 1 minuut door op de achtergrond.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!
Alvast bedankt!
Rouge Rouge - L'Amour misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:52 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ze een keer op arrow jazz draaide toen ik met mijn vriendin in de auto zat...
de tekst is alleen l'amour l'amour l'amour, maar dan met zo'n geniaal goede muziek er onder dat het een heerlijk nummertje is (geworden, har har har)
iemand? googlen heeft geen zin, tenzij ik op zoek ben naar een Russische bruid
en die vriendin was mister handquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:52 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ze een keer op arrow jazz draaide toen ik met mijn vriendin in de auto zat...
de tekst is alleen l'amour l'amour l'amour, maar dan met zo'n geniaal goede muziek er onder dat het een heerlijk nummertje is (geworden, har har har)
iemand? googlen heeft geen zin, tenzij ik op zoek ben naar een Russische bruid
Rocka Bump - Waking The Dreadquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef SuperRogier het volgende:
Van 3:40 tot 3:50 zoek ik het nummer
uhm jah ik weet dat er na die beat vlak voor 3:50 op die track iets gezongen wordt vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef SuperRogier het volgende:
Van 3:40 tot 3:50 zoek ik het nummer
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef shroomer het volgende:
Iemand die een house nummer met trompetten zocht, misschien is het deze:
Lekker nummer
Maargoed ik heb al de hele ochtend zo'n nummer in m'n hoofd ik moet hem 1x draaien voor rust.
Denk: typisch 3fm
Lyrics: "There are two little babies sittin in the yard and they don't know were they...."
Wie-o-wie?
Ah dank! Is dit eigenlijk nog een top 40 hitje geweest ofzo?quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:09 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Suuuperchill, bedankt man![]()
Niet zo'n snel antwoord verwacht
Afrojack ft. The Partysquad - Drop Down?quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef blup het volgende:
[..]
Niemand?.
Het is een nederlands nummer..
Jup dat stukje bedoel ik weet iemand het?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:38 schreef Stakky het volgende:
[..]
jij bedoeld dat stuk op die piano met die hip/hop achtige beat d'r in zeker?
Eén van deze twee misschien? (verschillende verses)quote:Op maandag 24 november 2008 23:40 schreef most_wanted het volgende:
Ik zoek een liedje van 2Pac. Een rustig nummer met een orkest en het heeft een beetje een rock-achtig iets. Het is niet een van die hele bekende zoals Ghetto Gospel. Het refrein klinkt niet echt als Pac´s eigen stem dus waarschijnlijk een samenwerking.
Je bedoelt toch niet: Apparat - Hailing From The Edge (promo voor Hotel babylon)?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef Challa020 het volgende:
In (ik meen) een promo van Net 5 afgelopen maandagavond zat een nummer waar een tekst in zat in de trant van "I love you but it doesn't always show". Dat is niet de letterlijke tekst meen ik me te herinneren. Heb al gegoogeld en op mega media magazine gekeken maar ik kan het niet vinden.
Iemand het nummer ook gehoord of weet waar ik het kan vinden?
Heheheh pizzaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:02 schreef Colin0o het volgende:
ik zoek een liedje, beetje house achtig wel al redelijk oud volgensmij. de tekst gaat een beetje als:
pizza going trough my mi-i-iiind pi-pi-pi-pizza going trouhg my mi-i-iind![]()
hoop echt dat iemand hem herkent!!
Welke remix van Inner City - Big Fun of Good Life is dit nouhouquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef -Tim- het volgende:
Wie weet de titel van het liedje vanaf 03:46?
http://www.garagetv.be/vi(...)iten_en_slikken.aspx
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Rouge Rouge - L'Amour misschien?
Lucky shotquote:
\quote:Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Welke remix van Inner City - Big Fun of Good Life is dit nouhou
filmpje werkt nietquote:Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef F04 het volgende:
Hoe heet dat lied dat Peter loopt te zingen aan tafel? Die melodie komt me nogal bekend voor.
http://youtube.com/v/oCDbiiDdrSw
Het spijt hen dat de video niet langer beschikbaar is...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef F04 het volgende:
Hoe heet dat lied dat Peter loopt te zingen aan tafel? Die melodie komt me nogal bekend voor.
http://youtube.com/v/oCDbiiDdrSw
http://www.dailymotion.co(...)guys06e12pdtvxvid2hdquote:Op woensdag 26 november 2008 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het spijt hen dat de video niet langer beschikbaar is...
Men At Work - Down Underquote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef F04 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)guys06e12pdtvxvid2hd
quote:Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover.
Through The Fire - Chaka Khan?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het is een Engels liedje, gezongen door een vrouw. Het is heel hoog en een flinke trilling in de stem. Iets met 'through the **** flow, through the ***** >>>en dan zo'n uithaler omhoog.
sorry voor de crappy omschrijving, zit al de hele avond met dat ding in m'n hoofd maar kan er verdikkie niet opkomen
quote:
Nee Chaka Khan is het niet, maar bedankt voor de suggestiequote:
Misschien iets van Kate Bush? Dont Push Your Foot On The Heartbrake?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee Chaka Khan is het niet, maar bedankt voor de suggestie
Nee, het nummer wordt gezongen door een vrouw. Het was dacht ik voor de promo van Cold Case en/of Bones ofzo, afgelopen maandagavond. Er zat dus een tekst in die ging over dat het ze van iemand hield maar dat niet altijd toonde. Lousy omschrijving maar ik ving het van ver ergens op. Heb al op van alles gegoogeld, heb gezocht op verschillende sites maar helaas..quote:Op woensdag 26 november 2008 10:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet: Apparat - Hailing From The Edge (promo voor Hotel babylon)?
Nina Kinert - Beast?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef Challa020 het volgende:
[..]
Nee, het nummer wordt gezongen door een vrouw. Het was dacht ik voor de promo van Cold Case en/of Bones ofzo, afgelopen maandagavond. Er zat dus een tekst in die ging over dat het ze van iemand hield maar dat niet altijd toonde. Lousy omschrijving maar ik ving het van ver ergens op. Heb al op van alles gegoogeld, heb gezocht op verschillende sites maar helaas..
Heel misschien Akcent met Kylie? Wel in een discotheek en een bruine meid enzo, maar geen nederlandse afkomst (toch?)quote:Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef niemandwillem het volgende:
Hallo hallo,
ik ben op zoek naar een een commerciële house videoclip + het bijbehorende nummer ervan. Volgens mij dateert ie uit 2005/2006 en is afkomstig van Nederlandse makelij. Het wordt wel Engels gezongen.
wat ik me ervan kan herinneren is dat in deze clip een knappe donkerharige jongen in een discotheek, tussen de mensen o.a. op de dansvloer heel lang op zoek gaat naar een net zo knap meisje met lang bruin haar. De sfeer is, wat ik me meen te herinneren, vrij donker/schemerig, echt avond/nacht in een discotheek. Ik kan me er verder niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van dit nummer willen weten en graag ook de bijbehorende clip. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, het is superbelangrijk voor me!
oja, tis iig géén:
Jan Wayne - Because the night
Tiesto and bt - Love comes again
Armin van Buuren - Shivers
Basshunter
Maj Farah - My Watch
of
Ultrabeat - Pretty green eyes
erg bedankt alvast!!!
groet, Willem
Op de arbeidsvitaminen site, uitzending van vandaag, en dan het 2 uur (11.00-12.00) vanaf 36.10. Verder heb ik er nog geen andere versie van kunnen vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek de 3fm Edit van M.I.A. Paper Planes met de extra veel schoten en explosies er in!
Houseplaten 2005 - 2006, ik ken de clip niet en ook niet van de platen die ik hier opnoem, hopelijk zit ie ertussenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef niemandwillem het volgende:
Hoi bonzai-bart,
nee dat is em ook niet, maar toch bedankt!!
groet, Willem
Vet nummer, gebruikten ze ook voor het TV programma Cinema.nl volgens mijquote:
En? al gevonden?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef niemandwillem het volgende:
dat begrijp ik volkomen hoor Gitanki
ik kan er zelf ook nog wel een paar verwijderen die naar mijn inziens niet van Nederlandse makelij zijn
maar nogmaals bedankt iig!!
Je bent fantastisch, toch vreemd dat sommige nummer slecht te vinden zijn. Of het komt omdat je het eigenlijk alleen in de club hoort en je dan toch de helft niet verstaat.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:02 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En? al gevonden?
of iets dat erop lijkt zodat dat een eventuele verdere zoektocht makkelijker maakt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:07 schreef TheRoach het volgende:
Ik zoek een kerstnummer uit de jaren 80/90 met een band die op een berg/heuvel speelt er is ook een gedeelte tekenfilm bij. Het is een beetje een triest nummer.
Iemand enig idee? Iig al bedankt...
Cube Guys Remixquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:25 schreef scaloni het volgende:
Ik zoek dit liedje I need someone (Oscar G & Ralph Falcon).. alleen ik kan de versie uit dit filmpje niet vinden
Ik zoek dus I need someone, maar er zijn verschillende versies/remixen.. Ik heb er een aantal beluisterd maar die klinken niet zoals die in het filmpje. Wie kan me helpen om de juiste ID te vinden?
Mag ik zo brutaal zijn om hem nog eens onder de aandacht te brengen?quote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef GuentherDD het volgende:
Hallo Menschen!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaald nummer. Wat ik ook probeer op google, ik kan het niet vinden.
Het is een beetje een dancenummer dat redelijk lijkt op BeFour - how do you do. Volgens mij begint het nummer met een franse tekst "Madames et monsieurs....." in het refrein komen de teksten "I'm longing for your touch..." en "I'm missing you so much..." voor. Volgens mij komen die twee zinnen direct achter elkaar. In ieder geval wordt het erg opzwepend gezongen door een vrouw.
Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
ja dat had ik ook gelezen in de comments, maar hij lijkt er niet helemaal op.. hij lijkt wel wat anders..quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef based het volgende:
[..]
Cube Guys Remix
staat ook in de comments btw
Bijna alles van Cafe del Marquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef Blommie-Junior het volgende:
Lounge, doorlopend gemixt, rustig (zodat ik ermee kan slapen)
Wie weet er nog een goede artiest of titel.
Ik gebruik dit in het vliegtuig, dus het liefst zonder ''uithalen'' en zonder zang.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:13 schreef phluphy het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nummer dat altijd rond Kerst gedraaid wordt van die man met die extreem lage stem? Ik kom er maar niet op.
Lees de eerste comment eens....quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef maartennn_ja het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
Van de Blackberry Storm reclame..
Dat is 'm nietquote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lees de eerste comment eens....
haha je bedoeld die comment op youtubequote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lees de eerste comment eens....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef xtuned het volgende:
Ik zoek t nr uit de tv reclame vd LG renoir.
Ik weet niet of het een bestaand nummer is.
Kan het niet zo goed horen, maar wellicht deze?quote:Op maandag 1 december 2008 18:07 schreef senel78 het volgende:
Ben nu op zoek naar een nummertje, ben benieuwd of jullie me kunnen helpen ermee. Tis een beetje electic/dance/house achtig, heb een soort van sampeltje live opgenomen. Werd elke week gedraaid in Cinema Rotterdam, werd er gek van haha.
http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ
Klinkt als Linkin Park, welk nummer moet ik je nog schuldig blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Enslaved het volgende:
hoe heet deze, ik heb ook geen idee waar ik het van ken.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een 'vrolijk' hip hop nummer met de tekst die lijkt op:
I can live my, i-i-i can live my
quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Enslaved het volgende:
hoe heet deze, ik heb ook geen idee waar ik het van ken.
quote:
Niels de Vries - 12 Inchquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongetwijfeld "12 inch" heet, dancetune, van een jaar of 2-3 oud denk ik, werd volgens mij wel eens op Slam FM gedraaid.
Tekst is "fucking around, ever since, bitch suck my 12 inch", de sample is vaker gebruikt in heel veel amateursknutsels, dat is ook het enige wat ik terugvind op google, maar het nummer dat ik zoek is wat bekender geweest.
Het is echt lastig om zoiets te vinden, want op titel zoeken lukt hiermee uiteraard niet, maar ik denk dat het nummer wel bekend genoeg is dat iemand het kent...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongetwijfeld "12 inch" heet, dancetune, van een jaar of 2-3 oud denk ik, werd volgens mij wel eens op Slam FM gedraaid.
Tekst is "fucking around, ever since, bitch suck my 12 inch", de sample is vaker gebruikt in heel veel amateursknutsels, dat is ook het enige wat ik terugvind op google, maar het nummer dat ik zoek is wat bekender geweest.
Het is echt lastig om zoiets te vinden, want op titel zoeken lukt hiermee uiteraard niet, maar ik denk dat het nummer wel bekend genoeg is dat iemand het kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |