quote:Op donderdag 20 november 2008 01:35 schreef kvd het volgende:
Welk nummertje beatboxt Najib Amhali hier vanaf 5.04? Ligt op het puntje van mn tong, maar kom er net niet op.....
Dank je, dat is hem....maar we hebben hier het idee dat er nog een nummer is met dat deuntje er is...meteen al in het begin (maar dat zou wel eens een remix ofzo kunnen zijn) Iemand enig idee waarove we het hebben?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Frenkel het volgende:
Iemand een idee welk nummer in dit filmpje wordt gebruikt?
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19367
Deze?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef master_X het volgende:
Ik zoek ook een nummer, op 05:13 begint het nummer
Alvast bedankt
Iemand?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef blup het volgende:
Ik zoek een nummer die 538 nog wel eens wil draaien, erg blij.. Partysquad achtig met -letterlijke- texten in het refrein:
Naa naanana naanananananaaaaaa
of Laa laal alalallaaa
Ligt eraan hoe je 't zelf hoort.
Elke keer mis ik de titel van de song als ze 'm draaien.
Google stuk?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:55 schreef Tabloid het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)de_anaconda_spe.html
Weet iemand het beginnummer van dit filmpje?
Eerste 15 seconden.
Ja die is stuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef bartrid het volgende:
[..]
Google stuk?
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22why+do+we+always+hunt+each+other+down%22&meta=
Niemand?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef moby92 het volgende:
[..]
MAG IK JE HEEEEL HARTELIJK BEDANKEN. Damn dit nummer zocht ik al jaren.
Een nieuwe: Beetje in dezelfde trant. in GTA I had je een rode auto.. de Stallion. In deze auto draaide ze ook een erg leuk nummer. Helaas weet ik niet meer wel nummer. Is een beetje vergelijkbaar met het nummer dat ik hiervoor zocht maar is wat ouder volgens mij.
Merci beaucoup
Deze denk ik dat je bedoelt, Moby's remix van Bittersweet Symphony!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef kvd het volgende:
[..]
Dank je, dat is hem....maar we hebben hier het idee dat er nog een nummer is met dat deuntje er is...meteen al in het begin (maar dat zou wel eens een remix ofzo kunnen zijn) Iemand enig idee waarove we het hebben?
quote:
Helaas, dat is hem niet. Grote kans dat het gewoon Drop it van Scoop is en we onzelf iets in het hoofd hebben gehaald. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Deze denk ik dat je bedoelt, Moby's remix van Bittersweet Symphony!
(vanaf 17sec de beat)
Kijk eens naar de post van donroyco bovenaan deze pagina?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is nu een liedje, ik zie de clip soms op tv. Het zijn 2 negers, 1 met lange dreads, en ze zingen een heel blij liedje iets met baaaabyyy oeeheoeheoe put your lovin' blablabla. ik hoorde het afgelopen weekend op I <3 techno weer, maar dan in een remix en ik vind het zo blij maar wtf ik weet niet wat het is.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:23 schreef sjerren het volgende:
Okay, heb veel van het vorige topic doorgelezen maar ik had écht geen zin meer om de rest vd pagina's door te lezen of de vraag al gesteld was. Dus mocht hij al geweest zijn, neem 't mij niet kwalijk
Net5 zendt steeds een promo uit van Hotel Babylon, en ik wil zoooo graag weten welk nummer daar achter zit.
Alvast thnx!
Hey Ya van Outkastquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
Ik zoek een liedje dat een paar jaar geleden gebruikt werd bij een KPN reclame. Ik herinner me een gymzaal waarin een klassefoto o.i.d. gemaakt werd, en een jongetje in het ziekenhuis met zijn been in het gips?
Mijn dank grenst aan honsdolheid!
het is idd genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Zoek een liedje, gaat over een vent die wacht op een straathoek op een meisje, hoor hem nu redelijk vaak langskomen, dus hopelijk is het genoeg
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Zoek een liedje, gaat over een vent die wacht op een straathoek op een meisje, hoor hem nu redelijk vaak langskomen, dus hopelijk is het genoeg
Hopelijk accepteer je mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Kijk eens boven de post van BrandX
Edit --> laat maar,je hebt hem zelf al gevonden...
die van mij was een geintje hoor, wist dat bob die never kon bedoelen, zeer onbekend nummer van Genesis. Maar ik ben een Genesis-fan, dus dit nummer sprong direct in mijn hoofd bij Bob zijn omschrijvingquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Kijk eens boven de post van BrandX
Edit --> laat maar,je hebt hem zelf al gevonden...
hmmmm.....mhhhhh....vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hopelijk accepteer je mijn oprechte excuses
Dat rap nummer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef srblackbird het volgende:
Hoe heet het tweede nummer dat ze als achtergrond muziek gebruiken? @ 2:30 min.
http://www.rtl.nl/compone(...)y_Me_Love_s1_a63.xml
Alsvast bedankt
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:32 schreef Icefire1971 het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik alleen het geluid/sfeer nog van herinner. Ik kwam erop door een song van Sade: . De fluit die je bij 3min33 hoort zit heel veel in het nummer dat ik zoek. Jaren 80 geloof ik. Volgens mij is het niet van Era.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |