Vet nummer, gebruikten ze ook voor het TV programma Cinema.nl volgens mijquote:
En? al gevonden?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef niemandwillem het volgende:
dat begrijp ik volkomen hoor Gitanki
ik kan er zelf ook nog wel een paar verwijderen die naar mijn inziens niet van Nederlandse makelij zijn
maar nogmaals bedankt iig!!
Je bent fantastisch, toch vreemd dat sommige nummer slecht te vinden zijn. Of het komt omdat je het eigenlijk alleen in de club hoort en je dan toch de helft niet verstaat.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:02 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En? al gevonden?
of iets dat erop lijkt zodat dat een eventuele verdere zoektocht makkelijker maakt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:07 schreef TheRoach het volgende:
Ik zoek een kerstnummer uit de jaren 80/90 met een band die op een berg/heuvel speelt er is ook een gedeelte tekenfilm bij. Het is een beetje een triest nummer.
Iemand enig idee? Iig al bedankt...
Cube Guys Remixquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:25 schreef scaloni het volgende:
Ik zoek dit liedje I need someone (Oscar G & Ralph Falcon).. alleen ik kan de versie uit dit filmpje niet vinden
Ik zoek dus I need someone, maar er zijn verschillende versies/remixen.. Ik heb er een aantal beluisterd maar die klinken niet zoals die in het filmpje. Wie kan me helpen om de juiste ID te vinden?
Mag ik zo brutaal zijn om hem nog eens onder de aandacht te brengen?quote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef GuentherDD het volgende:
Hallo Menschen!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaald nummer. Wat ik ook probeer op google, ik kan het niet vinden.
Het is een beetje een dancenummer dat redelijk lijkt op BeFour - how do you do. Volgens mij begint het nummer met een franse tekst "Madames et monsieurs....." in het refrein komen de teksten "I'm longing for your touch..." en "I'm missing you so much..." voor. Volgens mij komen die twee zinnen direct achter elkaar. In ieder geval wordt het erg opzwepend gezongen door een vrouw.
Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
ja dat had ik ook gelezen in de comments, maar hij lijkt er niet helemaal op.. hij lijkt wel wat anders..quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef based het volgende:
[..]
Cube Guys Remix
staat ook in de comments btw
Bijna alles van Cafe del Marquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef Blommie-Junior het volgende:
Lounge, doorlopend gemixt, rustig (zodat ik ermee kan slapen)
Wie weet er nog een goede artiest of titel.
Ik gebruik dit in het vliegtuig, dus het liefst zonder ''uithalen'' en zonder zang.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:13 schreef phluphy het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nummer dat altijd rond Kerst gedraaid wordt van die man met die extreem lage stem? Ik kom er maar niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |