abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63577570
hi gitanki,

ok bedankt voor de lijst!!

ehm.. weet jij toevallig welke artiesten van Nederlandse makelij zijn, dat maakt het zoeken iets gemakkelijker. Weet je 't niet, dan zoek ik 't wel zelf uit natuurlijk!

groet, Willem
pi_63577722
Ik had David Guetta en Milk Inc onder andere. er al uitgelaten, maar verder was ik te lui om het uit te zoeken.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_63578448
dat begrijp ik volkomen hoor Gitanki
ik kan er zelf ook nog wel een paar verwijderen die naar mijn inziens niet van Nederlandse makelij zijn
maar nogmaals bedankt iig!!

[ Bericht 0% gewijzigd door niemandwillem op 27-11-2008 22:02:55 ]
pi_63581934
Ik ben op zoek naar een lied (niet kunnen vinden in voorgaande posts).
The sound of the 80's (ik dacht dat het ook wel zo zou heten).

Vrij recent lied dus niet ver terug gaan denken. Gaat een beetje zo.
The sound of the 80's (stem gaat lager) the 80's
tu tututudu du tududu du du du tudutu du du. (melodie dan)
Is opzich niet zo bekent maar ik vind het een gewledig nummer.
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:12:32 #255
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_63588251
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_63596694
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Jij bent voorgoed mijn held!

Vet nummer, gebruikten ze ook voor het TV programma Cinema.nl volgens mij .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63599058
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef niemandwillem het volgende:
dat begrijp ik volkomen hoor Gitanki
ik kan er zelf ook nog wel een paar verwijderen die naar mijn inziens niet van Nederlandse makelij zijn
maar nogmaals bedankt iig!!
En? al gevonden?
of iets dat erop lijkt zodat dat een eventuele verdere zoektocht makkelijker maakt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:49:37 #258
130186 FallingSky
Damn i'm good.
pi_63601338
quote:
Je bent fantastisch, toch vreemd dat sommige nummer slecht te vinden zijn. Of het komt omdat je het eigenlijk alleen in de club hoort en je dan toch de helft niet verstaat.

Iig bedankt !
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:20:28 #259
111601 xtuned
live life in the fast lane...
pi_63603718
Ik zoek t nr uit de tv reclame vd LG renoir.

Ik weet niet of het een bestaand nummer is.
god had hope for whome there's no dead only live returnal
pi_63609669
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:02 schreef Gitanki het volgende:

[..]

En? al gevonden?
of iets dat erop lijkt zodat dat een eventuele verdere zoektocht makkelijker maakt.

Hi Gitanki,

Nee, helaas nix gevonden uit je lijst! Attent van je dat je ff komt checken!

Wat er wel een beetje op lijkt, dus wat wel een beetje dezelfde sfeer heeft, zijn deze nummers uit jouw lijst:
John Marks - Do It Again
John Marks - Update
en
Bon Garçon - Freek U

Ik heb het idee zelfs nu dat het nummer die ik zoek dateert uit 2005 en niet uit 2006.

Iig bedankt voor al je genomen moeite !

Groet,
Willem
pi_63610950
Hallo hallo ,

ik ben op zoek naar een een commerciële house videoclip + het bijbehorende nummer ervan. Volgens mij dateert ie uit 2005/2006 en is afkomstig van Nederlandse makelij. Het wordt wel Engels gezongen.

wat ik me ervan kan herinneren is dat in deze clip een knappe donkerharige jongen in een discotheek, tussen de mensen o.a. op de dansvloer heel lang op zoek gaat naar een net zo knap meisje met lang bruin haar. De sfeer is, wat ik me meen te herinneren, vrij donker/schemerig, echt avond/nacht in een discotheek. Ik kan me er verder niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van dit nummer willen weten en graag ook de bijbehorende clip. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, het is superbelangrijk voor me!

oja, tis iig géén :
Jan Wayne - Because the night
Tiesto and bt - Love comes again
Armin van Buuren - Shivers
Basshunter
Maj Farah - My Watch
Ultrabeat - Pretty green eyes
of
Akcent - Kylie

erg bedankt alvast!!!

groet, Willem
pi_63611058
Ook alle andere nr's van John Marks gecheckt?

Of anders nog:

zaterdag 29 november 2008 @ 00:04:08 #263
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63611195
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63611280
Ik zoek een kerstnummer uit de jaren 80/90 met een band die op een berg/heuvel speelt er is ook een gedeelte tekenfilm bij. Het is een beetje een triest nummer.
Iemand enig idee? Iig al bedankt...
pi_63615956
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:07 schreef TheRoach het volgende:
Ik zoek een kerstnummer uit de jaren 80/90 met een band die op een berg/heuvel speelt er is ook een gedeelte tekenfilm bij. Het is een beetje een triest nummer.
Iemand enig idee? Iig al bedankt...
pi_63618957
Ik zoek dit liedje I need someone (Oscar G & Ralph Falcon).. alleen ik kan de versie uit dit filmpje niet vinden

Ik zoek dus I need someone, maar er zijn verschillende versies/remixen.. Ik heb er een aantal beluisterd maar die klinken niet zoals die in het filmpje. Wie kan me helpen om de juiste ID te vinden?
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:54:52 #267
147650 based
my very own drum!
pi_63622281
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:25 schreef scaloni het volgende:
Ik zoek dit liedje I need someone (Oscar G & Ralph Falcon).. alleen ik kan de versie uit dit filmpje niet vinden

Ik zoek dus I need someone, maar er zijn verschillende versies/remixen.. Ik heb er een aantal beluisterd maar die klinken niet zoals die in het filmpje. Wie kan me helpen om de juiste ID te vinden?
Cube Guys Remix
staat ook in de comments btw
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_63622600
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef GuentherDD het volgende:
Hallo Menschen!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaald nummer. Wat ik ook probeer op google, ik kan het niet vinden.
Het is een beetje een dancenummer dat redelijk lijkt op BeFour - how do you do. Volgens mij begint het nummer met een franse tekst "Madames et monsieurs....." in het refrein komen de teksten "I'm longing for your touch..." en "I'm missing you so much..." voor. Volgens mij komen die twee zinnen direct achter elkaar. In ieder geval wordt het erg opzwepend gezongen door een vrouw.
Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Mag ik zo brutaal zijn om hem nog eens onder de aandacht te brengen?
Met de vorige tip (dat het van Cascada zou zijn) ben ik niets ogeschoten.
Alvast bedankt voor de moeite
pi_63625263
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef based het volgende:

[..]

Cube Guys Remix
staat ook in de comments btw
ja dat had ik ook gelezen in de comments, maar hij lijkt er niet helemaal op.. hij lijkt wel wat anders..
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:13:21 #270
72108 Blommie-Junior
....:::: Release ::::....
pi_63626661
Lounge, doorlopend gemixt, rustig (zodat ik ermee kan slapen)

Wie weet er nog een goede artiest of titel.
Ik gebruik dit in het vliegtuig, dus het liefst zonder ''uithalen'' en zonder zang.
Weer in Nederland, duss....
pi_63626796
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef Blommie-Junior het volgende:
Lounge, doorlopend gemixt, rustig (zodat ik ermee kan slapen)

Wie weet er nog een goede artiest of titel.
Ik gebruik dit in het vliegtuig, dus het liefst zonder ''uithalen'' en zonder zang.
Bijna alles van Cafe del Mar

Cafe del Mar 4, 7 en 9 zijn het chillst
I feel kinda Locrian today
pi_63639019
Ik ben op zoek naar een nummer. Dit is het enige wat ik weet:

Videoclip: soundtrack van een film in de middeleeuwen (ridders en kastelen) Het gaat over een man en een vrouw
Het is een beetje een rocknummer van een band
begin jaren 90?

Ja het is niet veel info...sorry
  zondag 30 november 2008 @ 15:00:59 #273
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_63644268
Geen band, geen rock (vind ik), maar wel een soundtrack, middeleeuwen, ridders, kastelen en begin jaren negentig:

zondag 30 november 2008 @ 19:13:38 #274
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63649509
Hoe heet ook alweer dat nummer dat altijd rond Kerst gedraaid wordt van die man met die extreem lage stem? Ik kom er maar niet op.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 30 november 2008 @ 19:24:59 #275
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_63649753
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:13 schreef phluphy het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nummer dat altijd rond Kerst gedraaid wordt van die man met die extreem lage stem? Ik kom er maar niet op.

?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')