jep maar dan in delen.quote:
Absoluutquote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Opperkwal het volgende:
Dit is serieus?
Heb je al een keer op F7 gedrukt in Wordquote:
A10 is ook een bladzijdequote:
Je negeert mijn vraag, jung.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
hoeveel winst kan ik maken
ik ga ervan uit dat ik 200.000 boeken ga verkopen
Succes.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
En waarom noem jij jezelf immigrant?quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Meki het volgende:
Ik ben hier geboren
't is maar net hoeveel kosten je maakt....quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
Overdrijven?quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Yozzz het volgende:
Een beetje ambitie kan geen kwaad, maar je kan het ook overdrijven
de kans is erg groot dat het een succes gaat wordenquote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Yozzz het volgende:
Een beetje ambitie kan geen kwaad, maar je kan het ook overdrijven
En wat ga je ze vertellen?quote:Op maandag 17 november 2008 20:13 schreef Meki het volgende:
[..]
de kans is erg groot dat het een succes gaat worden
Marketing is mijn vak, en ik ga zelf AKO en BOL.com benaderen
Zo wordt ik gezien terwijl ik een uitstekende CV hebquote:Op maandag 17 november 2008 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom noem jij jezelf immigrant?
De kans dat jij een voet tussen de deur krijgt en meteen 200.000 boeken verkoopt, is kleiner dan het feit dat jij Marokko boven Nederland kiest en immigreert naar Marokko.quote:Op maandag 17 november 2008 20:13 schreef Meki het volgende:
[..]
de kans is erg groot dat het een succes gaat worden
Zelfs een ezel is slimmer dan ik, ik die het keer op keer probeert in discussie met jou aan te gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo wordt ik gezien terwijl ik een uitstekende CV heb
dat ik een boek heb over waar elke vraag over moslims en allochtonen op een goed antwoord wordt beantwoordtquote:
Als je gaat solliciteren voor de functie leraar Nederlands dan waarschijnlijk wel, ja.quote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
wacht maar tot dat jij mij zien in Pauw en wittemanquote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
De kans dat jij een voet tussen de deur krijgt en meteen 200.000 boeken verkoopt, is kleiner dan het feit dat jij Marokko boven Nederland kiest en immigreert naar Marokko.
Ik jou zien dan ik weet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wacht maar tot dat jij mij zien in Pauw en witteman
ik ben er zeker 8 jaar ermee bezig geweestquote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik koop het mits het in originele staat en niet herschreven uitkomt.
Ik ken jou of je schrijfstijl niet, maar indien je serieus bent, laat dan eens een deel van een passage achter hier.quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben er zeker 8 jaar ermee bezig geweest
Ik laat een bladzijde uploaden.. zodra me internet gemaakt isquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ken jou of je schrijfstijl niet, maar indien je serieus bent, laat dan eens een deel van een passage achter hier.
Hoe gaat dat in zijn werk? Geduld beloven.quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef Meki het volgende:
Ik kan jullie alleen geduld beloven
Ben benieuwd naar de zinsbouw in je boek!quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef Meki het volgende:
Ik kan jullie alleen geduld beloven vragen
Idd, een uittreksel of zoquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ken jou of je schrijfstijl niet, maar indien je serieus bent, laat dan eens een deel van een passage achter hier.
'Me'. Alstjeblieft, zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik laat een bladzijde uploaden.. zodra me internet gemaakt is
Daarom vroeg ik al of hij al een keer F7 gebruikt had in Wordquote:
Als niemand die boeken uit wil geven omdat ze (blijkbaar) te slecht zijn, waarom zou ik ze dan nog willen lezen? Dat is iets wat ik me altijd afvraag wanneer ik dat soort boeken tegenkom.quote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef sweboy het volgende:
Ik heb zelf erg goede ervaringen met www.lulu.com
Erg goede kwaliteit boeken
Meki, zelfverzekerd zijn is goed, alleen ook met mate. Je overdrijft. Je hebt geen ervaring, je hebt geen netwerk, niemand kent je en je historie op FOK! spreekt voor zich.quote:Op maandag 17 november 2008 20:29 schreef Meki het volgende:
ik verzeker je 100 % slagingskans
Vergeet zijn schrijvers kwaliteiten niet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meki, zelfverzekerd zijn is goed, alleen ook met mate. Je overdrijft. Je hebt geen ervaring, je hebt geen netwerk, niemand kent je en je historie op FOK! spreekt voor zich.
En je hebt 50% kans van slagen, dat kan ik je wel zeggen.
De vraag is niet of zijn boek uitgegeven wordt, maar wanneer!quote:Op maandag 17 november 2008 20:38 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Vergeet zijn schrijvers kwaliteiten niet.
Vertel eens, hoeveel mensen hebben jou schrijfsels ingezien en gelezen?quote:Op maandag 17 november 2008 20:37 schreef Meki het volgende:
ik heb de boeken thuis liggen
in 11 delen
Haten is verlaten.quote:Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel mensen hebben jou schrijfsels ingezien en gelezen?
9 op de 10 denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Basp1 het volgende:
Heb je ook dan 1 van die 10 delen gewijd aan je fok! avonturen?
Je hoeft je niet voor te doen als een intellectueel. Geef deze kansjongen nou ook eens een kans.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kweek hersencellen en nu je toch al bezig bent, een hamertje op je fontanelletje will do.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
ik heb al 1900 pagina´s tekst met onder andere veel informatie .....
Uhmquote:In het geheim van ieder heb ik er zeker 8 jaar aan deze boek gewerkt. met succes heb ik nu al 2.000 pagina´s
Meki shopquote:
Laat me raden, 200 pagina's over avonturen, 1700 over problemen en 0 over successen?quote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Meki het volgende:
beste users
Ik begrijp dat dit vol met vraagtekens is
maar de boek bestaat nu echt en heeft zeker 1900 pagina's ben nu onderweg naar de 2000 pagina's
het gaat over mijn leven, avonturen en problemen en successen
quote:Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef alors het volgende:
Meki heeft al z'n topics uitgeprint geloof ik...
Misschien eerst eens naar je taalgebruik kijken. Ik vrees dat je ongeveer 2000 pagina's kan gaan herschrijven.quote:Op maandag 17 november 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
Beste medeusers
Ik wil graag een boek uitbrengen op een korte termijn.. <
het moet gaan over mezelf en integratie en mijn weg als immigrant in de samenleving, o.a welke succes en problemen ik ermee heb gehad,
Ik ben erzelf ermee verzekerd dat het uitgebrachte boek een groot succes gaat worden.
Het boek zal ruim over de laaste 8 jaar moeten gaan.
In het geheim van ieder heb ik er zeker 8 jaar aan deze boek gewerkt. met succes heb ik nu al 2.000 pagina´s
Nou hoe werkt het boek schrijven en het uitbrengen daarvan´
hoeveel winst behaal je met een boek uitbrengen
dit is echt serieus...
Ik wil graag hulp van een schrijver op Fok die me aan deze geweldige project kan helpen
hij IS een allochtoonquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef RickoKun het volgende:
MEKI IS EEN WANNABEE ALLOCHTOON!
1) Onzin uitkramenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Meki het volgende:
jullie zullen versteld zijn van alle talenten ik heb
Vast niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Meki het volgende:
jullie zullen versteld zijn van alle talenten ik heb
of toch als wc-papier ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou voor verbranden gaan [ afbeelding ]
Ik denk dat dat teveel eer is voor meki, ik zou toch echt voor verbranden gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
of toch als wc-papier ?
of zou dat te veel schuren ?
roflolquote:Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef alors het volgende:
Meki heeft al z'n topics uitgeprint geloof ik...
Ik twijfel nog tussen de proloog en de epiloog alhoewel de inhoudsopgave ook hi-la-risch moet zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef di0r1 het volgende:
Je hebt volgens mij veel tips gekregen. Welke ga je uitkiezen?
Ik zoek nog steeds een uitgeverijquote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef di0r1 het volgende:
Je hebt volgens mij veel tips gekregen. Welke ga je uitkiezen?
kloptquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Jossos het volgende:
Als je serieus je boek wilt uitgeven, nooit in eigen beheer. De kans dat een uitgeverij je boek op pikt en in grotere oplage wil drukken is nihil.
Het beste kun je een redacteur zoeken die bereid is je boek te lezen en je commentaar geeft, want 2000 paginas geblaat zal uiteindelijk op misschien 200 paginas verhaal neerkomen dat ook echt te gebruiken is. En pas wanneer je redacteur z'n fiat geeft naar een echte uitgeverij opsturen, en dan maak je misschien een klein kansje.
De kans is heel klein, en de doelgroep waar jij je boek schijnbaar voor hebt geschreven is ook niet direct zo literair ingesteld, wat de kans verkleint dat een uitgever je manuscript zal willen op pikken, want ze willen natuurlijk wel geld verdienen.
via mailquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef Roi het volgende:
Meki, waar kan ik de pre-order plaatsen?
Je kunt tekst digitaliseren zonder internet, zolang je maar een computer hebt met een tekstverwerker zoals MS Word. Heb je geen internet voor nodig.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:58 schreef Meki het volgende:
ik heb nog internetcrisis
Nee hij moet natuurlijk hele stukken onzinnig geblaat waardevolle informatiebronnen op internet nog raadplegenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt tekst digitaliseren zonder internet, zolang je maar een computer hebt met een tekstverwerker zoals MS Word. Heb je geen internet voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
Je wil wát?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Meki het volgende:
ik wil juist proffesionele uitgeverij uitnodigen voor een gesprek
hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Specularium het volgende:
Meki, misschien is het handig om voor jezelf een deadline op te stellen.
Anders ga je misschien teveel dingen uitstellen op den duur.
Archief mekiblogquote:20 februari 2006
Meki gaat boek schrijven
PERSBERICHT
Meki de enige Meki gaat een boek schrijven volgens Harry klaas de manager van Meki is Meki tot deze stap gekomen omdat de integratie van Meki is geslaagd en dat gaat ie vieren met boeken schrijven
de boek komt medio 2021 uit en de manager sluit niet uit dat Meki het van andere boeken gaat overschrijven
Dat zou gewoon een verzameling Elsevier artikelen wordenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:53 schreef Nosh het volgende:
Je zou maar 11 delen krijgen van één van de mensen hier die fanatiek keer op keer zijn gimmick uitleggen. Zo'n Martijn_77 ofzo. Tweeduizend pagina's lang pure middelmatigheid, met een enkele zinvolle zin, die vervolgens het hele hoofdstuk uitgelegd wordt.
Kijk, dat bedoel ik. Nog geforceerder dan mijn demente opa die de clue van een Seth Gaaikema-grap vergeet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb een link naar een stuk van het boek van Meki gevonden
het verhaal daarvan komt o.a. ook in de boekquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:49 schreef Topspin het volgende:
Meki is wel ambiteus dat kun je niet van hem weghalen. President van Amerika omdat Obama het ook kan, een boek schrijven....
Heb je niet ook op geenstijl gestaan ooit Meki met een of andere reclame over een leeg koffer die je voor 0 euro kon kopenKan me vaag herinneren dat jou advertentie daar stond.
In ieder geval veel succes
heel veelquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, iedere schrijver is een keer begonnen, dus waarom zou het ook niet werken?
Heb je veel bijzondere dingen meegemaakt Meki, of wordt het een klaagboek dat je overal zo lang moest wachten bij loketjes voor je je uikering kreeg?
"Daar waar men boeken verbrandt zal men uiteindelijk ook mensen verbranden."quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou voor verbranden gaan [ afbeelding ]
He van iemand die volgens eigen zeggen manager in een supermarkt is kun je alles verwachten hequote:
Je vergeet dat ie daarvoor hoofdagent in opleiding (quote:Op zondag 23 november 2008 13:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He van iemand die volgens eigen zeggen manager in een supermarkt is kun je alles verwachten he
O, ja en hij is daarnaast ook Directeur en Groot Aandeelhouder van het internationale bedrijf de Meki Holdingquote:Op zondag 23 november 2008 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie daarvoor hoofdagent in opleiding () was.
quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef di0r1 het volgende:
Straks komt ie wel met een best-seller waar men qua taalgebruik een puntje aan kan zuigen...!
*Lees topic door*
Ohnee, nee, laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, hoor heel fok gunt het jeHey Martijn, je beseft natuurlijk wel dat dit niets meer is dan het jongetje met overgewicht die het jongetje met een bochel pest, hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
Geweldig.quote:
Die haatbaard uit Limburg was ook in P&W, your point is?quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wacht maar tot dat jij mij zien in Pauw en witteman
Heb je het boek al gedigitaliseerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
even wat nieuws erbij
er is nog geen uitgeverij gevonden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
even wat nieuws erbij
er is nog geen uitgeverij gevonden die mij(n bedreigingen) serieus neemt
Een boekje van 10 pagina's trek ik nog wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Eumg dit is volgens mij het topic dat ik het snelst ooit gelezen heb
Je hebt alvast wat bereikt Meki, dit topic las ik in één ruk uit
Trouwens, 2000 pagina's met de hand geschreven komt neer op 500 in standaardlettertype van Word, 300 als je groot schrijft (spreekt uit ervaring). En als je de dubbele betekenissen weghaalt die Meki zoveel gebruikt dan kom je ongeveer uit op 100 pagina's. Dit uitbrengen in elf delen. Top!
* Ofyles2 bladwijzer maakt.quote:Op maandag 17 november 2008 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een boek uitgeven brengt niet automatisch geld op, mensen moeten het ook nog willen kopen.
Hier kun je in ieder geval in eigen beheer een boek uitgeven.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Daar waar men boeken verbrandt zal men uiteindelijk ook mensen verbranden."
Heinrich Heine.
"de letteren mogen weer knetteren"quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Daar waar men boeken verbrandt zal men uiteindelijk ook mensen verbranden."
Heinrich Heine.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:56 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
"de letteren mogen weer knetteren"
Herman Finkers.
Iets dat wederom niet verkoopt....quote:Op donderdag 25 december 2008 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Nieuws update:
Meki is Kerst aan het vieren met Job Cohen en zal hierover in deeltje 14 en 15 van zijn boek schrijven.
verbetering: word ikquote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
nog een verbetering: het wordt nooit watquote:Op donderdag 25 december 2008 17:46 schreef TBY het volgende:
[..]
verbetering: word ik
Veel succes met je boek!
Nog een verbetering: Boek wordt nooit uitgebracht...quote:Op donderdag 25 december 2008 18:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nog een verbetering: het wordt nooit wat
Nog een verbetering: Meki wordt nooit een persoon waarom we niet kunnen lachenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:16 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Nog een verbetering: Boek wordt nooit uitgebracht...
Meki laat via het nieuws weten dat dit niet waar is, 100% zeker dat het boek minimaal 200.000 exemplaren zal verkopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iets dat wederom niet verkoopt....
Met gierende banden...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:20 schreef RealZeus het volgende:
Sterker nog, ik heb zelfs zo'n idee dat de Marokkaanse gemeenschap zich zo voor je schaamt dat ze acuut weer naar het Rifgebergte verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is een pseudoniem.
quote:Binnenkort preview van Meki zijn aankomende boek op liveleak
Ik ga voor een deel 2quote:Op maandag 5 januari 2009 05:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, een preview van 100 pagina's.
Hij mag idd wel opschieten, ik heb bijna geen pleepapier meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heb je wel iets gestuurd naar Pauw en Witteman of ben je letterlijk aan het wachten daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ga de bijbel vertalen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef Slappy het volgende:
Meki ik heb een beter idee voor je.Maak gewoon een woorden boek Marokkaans - Nederlands.
Die gast heet toch Jeroen Pauw?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef Slappy het volgende:
Het is Paul![]()
Hoofdstuk 1:Hoe kan ik het best in een gebouw vliegen
Hoofdstuk 2 Joden zijn slecht.
Hoofdstuk 3 Moslims doen nooit wat verkeerds.
Hoofdstuk 4 Hoe maak ik berm bommen.
Hoofdstuk 5 Mijn avontuur op Fok.
Kanariequote:Op donderdag 26 maart 2009 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Pauw is dan toch weer gewoon de naam van een vogel? Net als Haan dan en rare naam zou zijn. Valt wel mee toch?
Dat heeft een kennis van mij ook gebruikt en dat werkte prima!quote:
Spuit11quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is een achternaam............................................................
Hij brengt z'n tijd inmiddels door op de Casablanca of zijn tweede huis in Dakhla.quote:
Ofwel je stelt niets voor en staat alleen maar de drukpersen te bedienenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:23 schreef Tiepje21 het volgende:
O wow, dat ik dit topic nog niet kende... Briljant!![]()
Ik werk bij een uitgeverij en heb alvast een tip voor TS: breng het terug tot een pagina of 200 à 300. Anders zijn de productiekosten sowieso te hoog. En verder helpt het als je daadwerkelijk een interessant verhaal te vertellen hebt, liefst in goed leesbare zinnen, maar dat lijkt me in dit geval wat hoog gegrepen.
Dit is overigens geen uitnodiging tot verdere communicatie over waar ik werk en of daar interesse is voor jouw boek. Wij geven namelijk alleen goede boeken uit
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Ofwel je stelt niets voor en staat alleen maar de drukpersen te bedienen
Of in het gevak van Meki de Peki de uitgever waaraan hij het minst hoeft te betalen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Uitgevers aanschrijven, kijken wie je willen hebben en dan degene die het best betaald nemen...
Ik dacht tiener zomerkamp van Al-Qaida.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:42 schreef alors het volgende:
Waar is Meki eigenlijk?
edit: ohja 8 weken naar Marokko natuurlijk
8 jaar aan een boek werken, zonde van je tijd. Als eht een flop is zul je er geheid spijt van krijgen. Ben zelf ook aan het schrijven maar kan echt niet 8 jaar over één boek doen, zondequote:Op maandag 17 november 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
Beste medeusers
Ik wil graag een boek uitbrengen op een korte termijn.. <
het moet gaan over mezelf en integratie en mijn weg als immigrant in de samenleving, o.a welke succes en problemen ik ermee heb gehad,
Ik ben erzelf ermee verzekerd dat het uitgebrachte boek een groot succes gaat worden.
Het boek zal ruim over de laaste 8 jaar moeten gaan.
In het geheim van ieder heb ik er zeker 8 jaar aan deze boek gewerkt. met succes heb ik nu al 2.000 pagina´s
Nou hoe werkt het boek schrijven en het uitbrengen daarvan´
hoeveel winst behaal je met een boek uitbrengen
dit is echt serieus...
Ik wil graag hulp van een schrijver op Fok die me aan deze geweldige project kan helpen
PM mij gewoon terug manquote:
Lezen kun je ook al niet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
8 jaar aan een boek werken, zonde van je tijd. Als eht een flop is zul je er geheid spijt van krijgen. Ben zelf ook aan het schrijven maar kan echt niet 8 jaar over één boek doen, zonde
Dit is gewoon serieus de eerste keer dat tot mij doordringt dat de achternaam 'Pauw' gewoon inderdaad de naam van een vogel isquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Pauw is dan toch weer gewoon de naam van een vogel? Net als Haan dan en rare naam zou zijn. Valt wel mee toch?
hij komt bijna niet op FOK! dus deze kick is zinloosquote:Op woensdag 8 december 2010 16:58 schreef Desunoto het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een update.
Houd je trouwe fans nou eens op de hoogte, Meki!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |