Die gast heet toch Jeroen Pauw?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef Slappy het volgende:
Het is Paul![]()
Hoofdstuk 1:Hoe kan ik het best in een gebouw vliegen
Hoofdstuk 2 Joden zijn slecht.
Hoofdstuk 3 Moslims doen nooit wat verkeerds.
Hoofdstuk 4 Hoe maak ik berm bommen.
Hoofdstuk 5 Mijn avontuur op Fok.
Kanariequote:Op donderdag 26 maart 2009 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Pauw is dan toch weer gewoon de naam van een vogel? Net als Haan dan en rare naam zou zijn. Valt wel mee toch?
Dat heeft een kennis van mij ook gebruikt en dat werkte prima!quote:
Spuit11quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is een achternaam............................................................
Hij brengt z'n tijd inmiddels door op de Casablanca of zijn tweede huis in Dakhla.quote:
Ofwel je stelt niets voor en staat alleen maar de drukpersen te bedienenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:23 schreef Tiepje21 het volgende:
O wow, dat ik dit topic nog niet kende... Briljant!![]()
Ik werk bij een uitgeverij en heb alvast een tip voor TS: breng het terug tot een pagina of 200 à 300. Anders zijn de productiekosten sowieso te hoog. En verder helpt het als je daadwerkelijk een interessant verhaal te vertellen hebt, liefst in goed leesbare zinnen, maar dat lijkt me in dit geval wat hoog gegrepen.
Dit is overigens geen uitnodiging tot verdere communicatie over waar ik werk en of daar interesse is voor jouw boek. Wij geven namelijk alleen goede boeken uit
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Ofwel je stelt niets voor en staat alleen maar de drukpersen te bedienen
Of in het gevak van Meki de Peki de uitgever waaraan hij het minst hoeft te betalen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Uitgevers aanschrijven, kijken wie je willen hebben en dan degene die het best betaald nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |