of toch als wc-papier ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou voor verbranden gaan [ afbeelding ]
Ik denk dat dat teveel eer is voor meki, ik zou toch echt voor verbranden gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
of toch als wc-papier ?
of zou dat te veel schuren ?
roflolquote:Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef alors het volgende:
Meki heeft al z'n topics uitgeprint geloof ik...
Ik twijfel nog tussen de proloog en de epiloog alhoewel de inhoudsopgave ook hi-la-risch moet zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef di0r1 het volgende:
Je hebt volgens mij veel tips gekregen. Welke ga je uitkiezen?
Ik zoek nog steeds een uitgeverijquote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef di0r1 het volgende:
Je hebt volgens mij veel tips gekregen. Welke ga je uitkiezen?
kloptquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Jossos het volgende:
Als je serieus je boek wilt uitgeven, nooit in eigen beheer. De kans dat een uitgeverij je boek op pikt en in grotere oplage wil drukken is nihil.
Het beste kun je een redacteur zoeken die bereid is je boek te lezen en je commentaar geeft, want 2000 paginas geblaat zal uiteindelijk op misschien 200 paginas verhaal neerkomen dat ook echt te gebruiken is. En pas wanneer je redacteur z'n fiat geeft naar een echte uitgeverij opsturen, en dan maak je misschien een klein kansje.
De kans is heel klein, en de doelgroep waar jij je boek schijnbaar voor hebt geschreven is ook niet direct zo literair ingesteld, wat de kans verkleint dat een uitgever je manuscript zal willen op pikken, want ze willen natuurlijk wel geld verdienen.
via mailquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef Roi het volgende:
Meki, waar kan ik de pre-order plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |