jep maar dan in delen.quote:
Absoluutquote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Opperkwal het volgende:
Dit is serieus?
Heb je al een keer op F7 gedrukt in Wordquote:
A10 is ook een bladzijdequote:
Je negeert mijn vraag, jung.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
hoeveel winst kan ik maken
ik ga ervan uit dat ik 200.000 boeken ga verkopen
Succes.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
En waarom noem jij jezelf immigrant?quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Meki het volgende:
Ik ben hier geboren
't is maar net hoeveel kosten je maakt....quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
Overdrijven?quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Yozzz het volgende:
Een beetje ambitie kan geen kwaad, maar je kan het ook overdrijven
de kans is erg groot dat het een succes gaat wordenquote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Yozzz het volgende:
Een beetje ambitie kan geen kwaad, maar je kan het ook overdrijven
En wat ga je ze vertellen?quote:Op maandag 17 november 2008 20:13 schreef Meki het volgende:
[..]
de kans is erg groot dat het een succes gaat worden
Marketing is mijn vak, en ik ga zelf AKO en BOL.com benaderen
Zo wordt ik gezien terwijl ik een uitstekende CV hebquote:Op maandag 17 november 2008 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom noem jij jezelf immigrant?
De kans dat jij een voet tussen de deur krijgt en meteen 200.000 boeken verkoopt, is kleiner dan het feit dat jij Marokko boven Nederland kiest en immigreert naar Marokko.quote:Op maandag 17 november 2008 20:13 schreef Meki het volgende:
[..]
de kans is erg groot dat het een succes gaat worden
Zelfs een ezel is slimmer dan ik, ik die het keer op keer probeert in discussie met jou aan te gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo wordt ik gezien terwijl ik een uitstekende CV heb
dat ik een boek heb over waar elke vraag over moslims en allochtonen op een goed antwoord wordt beantwoordtquote:
Als je gaat solliciteren voor de functie leraar Nederlands dan waarschijnlijk wel, ja.quote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo wordt ik gezien terwijl ik een uitstekende CV heb
wacht maar tot dat jij mij zien in Pauw en wittemanquote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
De kans dat jij een voet tussen de deur krijgt en meteen 200.000 boeken verkoopt, is kleiner dan het feit dat jij Marokko boven Nederland kiest en immigreert naar Marokko.
Ik jou zien dan ik weet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wacht maar tot dat jij mij zien in Pauw en witteman
ik ben er zeker 8 jaar ermee bezig geweestquote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik koop het mits het in originele staat en niet herschreven uitkomt.
Ik ken jou of je schrijfstijl niet, maar indien je serieus bent, laat dan eens een deel van een passage achter hier.quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben er zeker 8 jaar ermee bezig geweest
Ik laat een bladzijde uploaden.. zodra me internet gemaakt isquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ken jou of je schrijfstijl niet, maar indien je serieus bent, laat dan eens een deel van een passage achter hier.
Hoe gaat dat in zijn werk? Geduld beloven.quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef Meki het volgende:
Ik kan jullie alleen geduld beloven
Ben benieuwd naar de zinsbouw in je boek!quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef Meki het volgende:
Ik kan jullie alleen geduld beloven vragen
Idd, een uittreksel of zoquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ken jou of je schrijfstijl niet, maar indien je serieus bent, laat dan eens een deel van een passage achter hier.
'Me'. Alstjeblieft, zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik laat een bladzijde uploaden.. zodra me internet gemaakt is
Daarom vroeg ik al of hij al een keer F7 gebruikt had in Wordquote:
Als niemand die boeken uit wil geven omdat ze (blijkbaar) te slecht zijn, waarom zou ik ze dan nog willen lezen? Dat is iets wat ik me altijd afvraag wanneer ik dat soort boeken tegenkom.quote:Op maandag 17 november 2008 20:33 schreef sweboy het volgende:
Ik heb zelf erg goede ervaringen met www.lulu.com
Erg goede kwaliteit boeken
Meki, zelfverzekerd zijn is goed, alleen ook met mate. Je overdrijft. Je hebt geen ervaring, je hebt geen netwerk, niemand kent je en je historie op FOK! spreekt voor zich.quote:Op maandag 17 november 2008 20:29 schreef Meki het volgende:
ik verzeker je 100 % slagingskans
Vergeet zijn schrijvers kwaliteiten niet.quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meki, zelfverzekerd zijn is goed, alleen ook met mate. Je overdrijft. Je hebt geen ervaring, je hebt geen netwerk, niemand kent je en je historie op FOK! spreekt voor zich.
En je hebt 50% kans van slagen, dat kan ik je wel zeggen.
De vraag is niet of zijn boek uitgegeven wordt, maar wanneer!quote:Op maandag 17 november 2008 20:38 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Vergeet zijn schrijvers kwaliteiten niet.
Vertel eens, hoeveel mensen hebben jou schrijfsels ingezien en gelezen?quote:Op maandag 17 november 2008 20:37 schreef Meki het volgende:
ik heb de boeken thuis liggen
in 11 delen
Haten is verlaten.quote:Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel mensen hebben jou schrijfsels ingezien en gelezen?
9 op de 10 denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Basp1 het volgende:
Heb je ook dan 1 van die 10 delen gewijd aan je fok! avonturen?
Je hoeft je niet voor te doen als een intellectueel. Geef deze kansjongen nou ook eens een kans.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kweek hersencellen en nu je toch al bezig bent, een hamertje op je fontanelletje will do.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
ik heb al 1900 pagina´s tekst met onder andere veel informatie .....
Uhmquote:In het geheim van ieder heb ik er zeker 8 jaar aan deze boek gewerkt. met succes heb ik nu al 2.000 pagina´s
Meki shopquote:
Laat me raden, 200 pagina's over avonturen, 1700 over problemen en 0 over successen?quote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef Meki het volgende:
beste users
Ik begrijp dat dit vol met vraagtekens is
maar de boek bestaat nu echt en heeft zeker 1900 pagina's ben nu onderweg naar de 2000 pagina's
het gaat over mijn leven, avonturen en problemen en successen
quote:Op maandag 17 november 2008 22:07 schreef alors het volgende:
Meki heeft al z'n topics uitgeprint geloof ik...
Misschien eerst eens naar je taalgebruik kijken. Ik vrees dat je ongeveer 2000 pagina's kan gaan herschrijven.quote:Op maandag 17 november 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
Beste medeusers
Ik wil graag een boek uitbrengen op een korte termijn.. <
ik heb al 1900 pagina´s tekst met onder andere veel informatie .....
het moet gaan over mezelf en integratie en mijn weg als immigrant in de samenleving, o.a welke succes en problemen ik ermee heb gehad,
Ik ben erzelf ermee verzekerd dat het uitgebrachte boek een groot succes gaat worden.
Het boek zal ruim over de laaste 8 jaar moeten gaan.
In het geheim van ieder heb ik er zeker 8 jaar aan deze boek gewerkt. met succes heb ik nu al 2.000 pagina´s
Nou hoe werkt het boek schrijven en het uitbrengen daarvan´
hoeveel winst behaal je met een boek uitbrengen
dit is echt serieus...
Ik wil graag hulp van een schrijver op Fok die me aan deze geweldige project kan helpen
hij IS een allochtoonquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef RickoKun het volgende:
MEKI IS EEN WANNABEE ALLOCHTOON!
1) Onzin uitkramenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Meki het volgende:
jullie zullen versteld zijn van alle talenten ik heb
Vast niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:53 schreef Meki het volgende:
jullie zullen versteld zijn van alle talenten ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |