quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Daar waar men boeken verbrandt zal men uiteindelijk ook mensen verbranden."
Heinrich Heine.
"de letteren mogen weer knetteren"quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Daar waar men boeken verbrandt zal men uiteindelijk ook mensen verbranden."
Heinrich Heine.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:56 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
"de letteren mogen weer knetteren"
Herman Finkers.
Iets dat wederom niet verkoopt....quote:Op donderdag 25 december 2008 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Nieuws update:
Meki is Kerst aan het vieren met Job Cohen en zal hierover in deeltje 14 en 15 van zijn boek schrijven.
verbetering: word ikquote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo wordt ik gezien terwijl ik een uitstekende CV heb
nog een verbetering: het wordt nooit watquote:Op donderdag 25 december 2008 17:46 schreef TBY het volgende:
[..]
verbetering: word ik
Veel succes met je boek!
Nog een verbetering: Boek wordt nooit uitgebracht...quote:Op donderdag 25 december 2008 18:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nog een verbetering: het wordt nooit wat
Nog een verbetering: Meki wordt nooit een persoon waarom we niet kunnen lachenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:16 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Nog een verbetering: Boek wordt nooit uitgebracht...
Meki laat via het nieuws weten dat dit niet waar is, 100% zeker dat het boek minimaal 200.000 exemplaren zal verkopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iets dat wederom niet verkoopt....
Met gierende banden...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:20 schreef RealZeus het volgende:
Sterker nog, ik heb zelfs zo'n idee dat de Marokkaanse gemeenschap zich zo voor je schaamt dat ze acuut weer naar het Rifgebergte verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is een pseudoniem.
quote:Binnenkort preview van Meki zijn aankomende boek op liveleak
Ik ga voor een deel 2quote:Op maandag 5 januari 2009 05:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, een preview van 100 pagina's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |