lolquote:
Ik durf wel geld te zetten op wie er IETS gaat brekenquote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef fathank het volgende:
Kunnen we ook wedden op wie welke ledematen gaat breken![]()
Als het geen ledemaat is dan zal het wel een spiegel of een vaas worden ofzoquote:Op maandag 17 november 2008 17:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik durf wel geld te zetten op wie er IETS gaat breken
quote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol
je bent er volgens mij al eerder geweest!
volgens mij is dit het station als je bij kaltenbach met de cabine naar boven gaat.
[ afbeelding ]
2006 stummquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:56 schreef Svnn het volgende:
[..]
haha ja klopt dat ben ikben er al een paar keer geweest jij dan?
Lucky bastard, 2 keerquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:11 schreef Sparqq het volgende:
13-12-2008 - 20-12-2008 Tignes, Frankrijk
28-02-2009 - 07-03-2009 Val Thorens, Frankrijk
Beide lekker met de auto, sneller en flexibeler. Gewoon de nacht doorrijden.
Dan kan je toch beter ietsje eerder wegrijden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef Stansfield het volgende:
Wij vertrekken altijd rond een uur of 4. Uurtje of 1 ben je er dan. Spullen huren skipas regelen en eind van de middag al ff op de skies.
Dan moet je gewoon iets eerder naar bed gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:38 schreef Pizzaman het volgende:
Dan is je nacht wel weer een stuk korter, en ben je dus meer moe als je op de bestemming komt. Bovendien kun je de meeste acco's ook nog niet in als je zo vroeg bent.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef Komakie het volgende:
Ik wil ook mee doen
Voor in de OP:
Komakie:
6 dec - 4 apr ---> Gerlos (of mogen hele seizoenen in de sneeuw niet?)
24 apr - 03 Mei ---> Sluitingsweek Val Thorens
Nog 2 en een halve week
dat huisje heb je toch pas s'avonds nodigquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:11 schreef Stansfield het volgende:
Precies wij zitten met ons huisje dat we daar pas rond die tijd inkunnen. Vandaar dat we het zo doen.
Het spijt me.... NOTquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eikel!
word veels te jaloers hierzo!
dat trek ik dus echt niet... zeker niet als ik zelf heb gereden de hele nachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar in het verleden ook wel s'nachts gereden. Zorgen dat je om 9:00 of 10:00 er bent. Omkleden in de auot, rest van de dag boarden en aan het einde van de dag in je snowboardkleren het huisje binnen lopen. Altijd leuk gezicht van de eigenaar
quote:
Valt toch wel mee? als je niet alleen rijdt kun je af en toe nog wel ff een uurtje tukken tussendoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat trek ik dus echt niet... zeker niet als ik zelf heb gereden de hele nacht
Staat romantisch hier gelijk aan rustig?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand een fijn niet te groot dorp dat wel in een groot gebied ligt? Ik ga in januari trouwen en wil op wintersport als huwelijksreis(je).![]()
Zoek nog een romantisch durp, liefst in een hotel met volpension.Beiden gevorderd skiër / snowboarder, land maakt niet veel uit, al zijn we heel veel in Frankrijk geweest en is een keer een ander land ook wel leuk.
boarden, maar denk eraan om in val tho er ook skilessen bij te nemenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat doen de mensen hier.. skieen of boarden?
ik kan beide maar de laatste jaren board ik alleen maar
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand een fijn niet te groot dorp dat wel in een groot gebied ligt? Ik ga in januari trouwen en wil op wintersport als huwelijksreis(je).![]()
Zoek nog een romantisch durp, liefst in een hotel met volpension.Beiden gevorderd skiër / snowboarder, land maakt niet veel uit, al zijn we heel veel in Frankrijk geweest en is een keer een ander land ook wel leuk.
Thanks, Zermatt klinkt goed ja, ik ken het vooral van naam.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef dill het volgende:
[..]
Staat romantisch hier gelijk aan rustig?
Als je al heel veel in Frankrijk bent geweest zou je eens kunnen kijken in Zwitserland of Italië wellicht. In Italië ben ik zelf nooit geweest maar we hebben wel een keer een afdaling gedaan op de Italiaanse grens. Was heel relaxt toen. In Brueil-Cervinia kom je dan uit. Zelf zaten we toen in Zermatt. Mooi gebied rond de Matterhorn. En redelijk sneeuwzeker ieder jaar. Ligt nu ook alweer 220 op de berg zag ikSaas-Fee is ook een mooi gebied en ook sneeuwzeker (lijkt me belangrijk als huwelijksreis).
Zermatt
Wel prijzig overigens, maar dat is heel Zwitserland. Of de dorpen echt romantisch zijn vraag ik me af, maar dat is sowieso lastig in de wat grotere gebieden denk ik. Zermatt ben ik 2 keer geweest en het zal je niet tegenvallen denk ik, ook leuk om eens in Italië te boarden
Centrum is in ieder geval autovrijquote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks, Zermatt klinkt goed ja, ik ken het vooral van naam.
Sneeuwzekerheid is inderdaad belangrijk. Met romantisch bedoel ik inderdaad niet al te druk, maar vooral ook een mooie omgeving, waar je evt ook nog een wandeling kan maken (aanstaande is zwanger en wil misschien niet elke dag skieën).
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Proximo het volgende:
20 tot 28 Februari Dolomiti Superski
Ik ben zwaar jaloers! heb 10 jaar geleden daar een jaar of 6 achter elkaar geskiet, maar zou zo graag weer eens terug willenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Proximo het volgende:
20 tot 28 Februari Dolomiti Superski
Jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef bietelboer het volgende:
O nog meer mensen die morgen naar Winterberg gaan?
Nee, vandaag niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef bietelboer het volgende:
O nog meer mensen die morgen naar Winterberg gaan?
Zit ik ook aan te denken eigenlijk. Ik heb al een paar lange weekenden gepland staan en hoop daar eigenlijk nog een losse week in het voorjaar bij te boeken. Maar ik zoek eigenlijk ook iets waar je bijvoorbeeld zaterdagmorgen vroeg heenrijdt en dan de zaterdag en een deel van de zondag kan snowboarden en dan zondagmiddag weer terugrijden.quote:Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.Maar heb er wel eens aan zitten denken. Wat kost een dergelijke onderneming voor een dagje of een weekend? En hoe lang is het rijden ongeveer vanuit het midden van Nederland? Lijkt me wel leuk om een keer tussendoor te doen, die heuvel onveilig maken.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Winterberg is volgens mij maar iets van 5 of 6 uur rijden,
Oké, dat valt allemaal wel mee. Misschien pik ik dit seizoen nog een dagje of weekend mee.quote:Op zondag 23 november 2008 18:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
[/b]
Dat is wel erg lang![]()
Vanaf Utrecht is Winterberg iets meer dan 300 km, dus binnen 3 uur kan er makkelijk zijn.
Zelfs als je in Zeeland woont kan je het wel in 4 uur rijden.
Ongeveer 50 euro is een dagje Winterberg.
+/- 20 euro dagkaart lift.
15-20 euro brandstof kosten pp.(4 personen)
10-15 euro eten/drinken.
Als je geen spullen hebt kost het huren van snowboard/ski's rond de 20 euro voor een dag.
Je hebt gelijk. Ik had me een beetje vergist in de afstand. Ben er vroeger op de havo weleens geweest met de bus. Dat duurde voor mijn gevoel heel lang, vandaar denkquote:Op zondag 23 november 2008 18:08 schreef sander89 het volgende:
[..]
[/b]
Dat is wel erg lang![]()
Vanaf Utrecht is Winterberg iets meer dan 300 km, dus binnen 3 uur kan er makkelijk zijn.
Zelfs als je in Zeeland woont kan je het wel in 4 uur rijden.
Ongeveer 50 euro is een dagje Winterberg.
+/- 20 euro dagkaart lift.
15-20 euro brandstof kosten pp.(4 personen)
10-15 euro eten/drinken.
Als je geen spullen hebt kost het huren van snowboard/ski's rond de 20 euro voor een dag.
Het is zeker te doen in 1 dag,quote:Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.Maar heb er wel eens aan zitten denken. Wat kost een dergelijke onderneming voor een dagje of een weekend? En hoe lang is het rijden ongeveer vanuit het midden van Nederland? Lijkt me wel leuk om een keer tussendoor te doen, die heuvel onveilig maken.
Husk bijvoorbeeld, maar voor die tijd en prijs zal het op dit moment lastig worden...quote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef kalinho het volgende:
TVP . Ik ga in maart met school maar heb echt GIGANTISCH zin om nog een x extra te gaan...
Wat ik wil:
2-3 personen
laatste week december of 1e week januari
5-7 dagen maximaal
En prijs zo rond de 300-350
incl skipas & Busvervoer
Zou zoiets nog mogelijk zijn en welke organisaties zijn daar het beste in?
voor dat geld... husk lijkt mequote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef kalinho het volgende:
TVP . Ik ga in maart met school maar heb echt GIGANTISCH zin om nog een x extra te gaan...
Wat ik wil:
2-3 personen
laatste week december of 1e week januari
5-7 dagen maximaal
En prijs zo rond de 300-350
incl skipas & Busvervoer
Zou zoiets nog mogelijk zijn en welke organisaties zijn daar het beste in?
Hmmquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
voor dat geld... husk lijkt me
GMTAquote:Op maandag 24 november 2008 17:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Husk bijvoorbeeld, maar voor die tijd en prijs zal het op dit moment lastig worden...
JE pakt ook gelijjk de tour meequote:
Landgraaf mag ik hopenquote:
Niet al te duur zal niet mee vallen met de Kerst, dat is volop hoogseizoen, kijk eens bij Husk, hier ook al eerder genoemd, maar ik denk dat er weinig meer e krijgen is wat betaalbaar is. Gerlos moet je heen voor de aprčs ski.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:07 schreef Topmaat het volgende:
Even een vraagje:
Ik ga misschien met een aantal vrienden in de kerstvakantie een weekje op wintersport.
Wie weet er hier goeie plekken (niet al te duur) waar veel jongeren (rond de 20 tot 25 jaar) zijn en de Apres ski en het feesten savonds heel goed is. Misschien nog belangrijker dan het gebied zelf...
Mag Frankrijk zijn, maar het is misschien leuker in Oostenrijk...
Zijn er misschien mooie reizen of zo, of is het beter om er gewoon met de auto naar toe te rijden..?
Ik heb daar al een beetje gekeken ja, en rond kerst is het idd vrij duur.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet al te duur zal niet mee vallen met de Kerst, dat is volop hoogseizoen, kijk eens bij Husk, hier ook al eerder genoemd, maar ik denk dat er weinig meer e krijgen is wat betaalbaar is. Gerlos moet je heen voor de aprčs ski.
Ik heb een Cavello mutsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog wel even een stoere muts kopen.
Ja ik weet het niet... zoveel mogelijk voor 400 euro natuurlijk, maar ik ben dus in januari dit jaar met Studenten Wintersport meegeweest en dat was ongeveer 400 euro met alles, dus dat wou ik wel weer proberen, maar dat zal lastig wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Pizzaman het volgende:
400 voor wat? Verblijf? Of all-in? Bij all-in kun je het in die periode denk ik bijna wel vergeten...
Het schijnt leuk te zijn, maar tering duur.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef ryan_atwood het volgende:
Hoe is de apresski in Val Thorens eigenlijk?
Slechts relatief. Courchevel is erger.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het schijnt leuk te zijn, maar tering duur.
Laat ff weten of er nog voldoende sneeuw ligt! dan ga ik zaterdag ook weer ffquote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Fyodor het volgende:
Morgen fijn een dagje Winterberg![]()
In januari het echte werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |