abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 15:13:05 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63346692
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand een fijn niet te groot dorp dat wel in een groot gebied ligt? Ik ga in januari trouwen en wil op wintersport als huwelijksreis(je).
Zoek nog een romantisch durp, liefst in een hotel met volpension. Beiden gevorderd skiër / snowboarder, land maakt niet veel uit, al zijn we heel veel in Frankrijk geweest en is een keer een ander land ook wel leuk.

Persoonlijk zou ik iig niet naar Frankrijk gaan. Als ik iets niet romantisch vind ik het Frankrijk met zijn lelijke dorpen.
Zwitserland en Oostenrijk hebben wel een aantal mooie dorpen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 19 november 2008 @ 15:26:58 #52
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63347107
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef dill het volgende:

[..]

Staat romantisch hier gelijk aan rustig?

Als je al heel veel in Frankrijk bent geweest zou je eens kunnen kijken in Zwitserland of Italië wellicht. In Italië ben ik zelf nooit geweest maar we hebben wel een keer een afdaling gedaan op de Italiaanse grens. Was heel relaxt toen. In Brueil-Cervinia kom je dan uit. Zelf zaten we toen in Zermatt. Mooi gebied rond de Matterhorn. En redelijk sneeuwzeker ieder jaar. Ligt nu ook alweer 220 op de berg zag ik Saas-Fee is ook een mooi gebied en ook sneeuwzeker (lijkt me belangrijk als huwelijksreis).

Zermatt

Wel prijzig overigens, maar dat is heel Zwitserland. Of de dorpen echt romantisch zijn vraag ik me af, maar dat is sowieso lastig in de wat grotere gebieden denk ik. Zermatt ben ik 2 keer geweest en het zal je niet tegenvallen denk ik, ook leuk om eens in Italië te boarden
Thanks, Zermatt klinkt goed ja, ik ken het vooral van naam.
Sneeuwzekerheid is inderdaad belangrijk. Met romantisch bedoel ik inderdaad niet al te druk, maar vooral ook een mooie omgeving, waar je evt ook nog een wandeling kan maken (aanstaande is zwanger en wil misschien niet elke dag skieën).
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_63349089
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Thanks, Zermatt klinkt goed ja, ik ken het vooral van naam.
Sneeuwzekerheid is inderdaad belangrijk. Met romantisch bedoel ik inderdaad niet al te druk, maar vooral ook een mooie omgeving, waar je evt ook nog een wandeling kan maken (aanstaande is zwanger en wil misschien niet elke dag skieën).
Centrum is in ieder geval autovrij

Mooie omgeving weet ik eerlijk gezegd niet, heb alleen geboard en geen enkele wandeling gemaakt buiten het centrum van Zermatt. De Matterhorn is in ieder geval een prachtige berg:

Kijk hier eens: Zermatt Official Website bovenin bij 'snow experience' kun je zien wat er in de winter allemaal te doen is. Nordic walking en hiking staan er ook bij, met pdf'jes van de routes. Tsja, het vooral heel wit allemaal
pi_63386492
Net toch maar het vliegtuig geboekt!

Eind januari naar alpe d'huez en eind februari naar flachau! Kerst word nog bekeken of ik dan ga!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 20 november 2008 @ 21:39:47 #55
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63386608
OP Update.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63396194
Flachau en Gerlos liggen in Oostenrijk hoor.
pi_63424160
Voor de OP:

03-01 tot 18-01 zit ik in Tignes.
pi_63429400
Weet iemand toevallig wanneer het seizoen in Winterberg begint?

Er lgt nu sneeuw en mijn snowboard wil uit gelaten worden
pi_63429407
O zie net dat er al een stel liften open zijn
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:49:34 #60
155616 Proximo
For god, king & country
pi_63433811
20 tot 28 Februari Dolomiti Superski
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_63435792
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Proximo het volgende:
* kaputwiehund probeert ondanks dat hij in januari papa wordt ook nog een paar dagen Val Gardena mee te pakken dit seizoen.
Zu hause ist alles besser
pi_63436106
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Proximo het volgende:
Ik ben zwaar jaloers! heb 10 jaar geleden daar een jaar of 6 achter elkaar geskiet, maar zou zo graag weer eens terug willen
pi_63436122
O nog meer mensen die morgen naar Winterberg gaan?
pi_63442034
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef bietelboer het volgende:
Jammer genoeg niet
............................
pi_63443843
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef bietelboer het volgende:
Nee, vandaag niet. Maar heb er wel eens aan zitten denken. Wat kost een dergelijke onderneming voor een dagje of een weekend? En hoe lang is het rijden ongeveer vanuit het midden van Nederland? Lijkt me wel leuk om een keer tussendoor te doen, die heuvel onveilig maken.
pi_63453170
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Nee, vandaag niet. Maar heb er wel eens aan zitten denken. Wat kost een dergelijke onderneming voor een dagje of een weekend? En hoe lang is het rijden ongeveer vanuit het midden van Nederland? Lijkt me wel leuk om een keer tussendoor te doen, die heuvel onveilig maken.
Zit ik ook aan te denken eigenlijk. Ik heb al een paar lange weekenden gepland staan en hoop daar eigenlijk nog een losse week in het voorjaar bij te boeken. Maar ik zoek eigenlijk ook iets waar je bijvoorbeeld zaterdagmorgen vroeg heenrijdt en dan de zaterdag en een deel van de zondag kan snowboarden en dan zondagmiddag weer terugrijden.
Dus Winterberg of iets in de Franse Elzas ofzo. Winterberg is volgens mij maar iets van 5 of 6 uur rijden, wat ik me ervan kan herinneren, dus dat is goed te doen. En als je je eigen spullen hebt, kan het behalve overnachting nooit heel veel kosten.
pi_63455488
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef Rafiki het volgende:

[..]
Winterberg is volgens mij maar iets van 5 of 6 uur rijden,

Dat is wel erg lang

Vanaf Utrecht is Winterberg iets meer dan 300 km, dus binnen 3 uur kan er makkelijk zijn.
Zelfs als je in Zeeland woont kan je het wel in 4 uur rijden.

Ongeveer 50 euro is een dagje Winterberg.
+/- 20 euro dagkaart lift.
15-20 euro brandstof kosten pp.(4 personen)
10-15 euro eten/drinken.

Als je geen spullen hebt kost het huren van snowboard/ski's rond de 20 euro voor een dag.
............................
pi_63457257
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:08 schreef sander89 het volgende:

[..]

[/b]
Dat is wel erg lang

Vanaf Utrecht is Winterberg iets meer dan 300 km, dus binnen 3 uur kan er makkelijk zijn.

10-15 euro eten/drinken.

Als je geen spullen hebt kost het huren van snowboard/ski's rond de 20 euro voor een dag.
Oké, dat valt allemaal wel mee. Misschien pik ik dit seizoen nog een dagje of weekend mee. Brandstofkosten heb ik gelukkig niet (lease) en het materiaal is ook allemaal aanwezig, dus dat is allemaal wel aantrekkelijk. Zeker als je de prijzen van Snowworld neemt, en zij bieden slechts één heuvel zo ongeveer. En 300 km is prima te doen.
pi_63459249
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:08 schreef sander89 het volgende:

[..]

[/b]
Dat is wel erg lang

10-15 euro eten/drinken.

Je hebt gelijk. Ik had me een beetje vergist in de afstand. Ben er vroeger op de havo weleens geweest met de bus. Dat duurde voor mijn gevoel heel lang, vandaar denk
  zondag 23 november 2008 @ 20:55:02 #70
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_63459814
Een bus gaat ook een stuk minder snel en bovendien zijn er om de zoveel tijd stops.
pi_63463201
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Het is zeker te doen in 1 dag,

Wij reden vanaf Arnhem(vlakbij) en de tomtom gaf 255 km aan, wij hadden wel de pech dat het weer niet optimaal was...dus af en toe ff tikkie gas terug maar in 2,5 uur is het zeker te doen!

Dag kaart koste 21 euro en de diesel was iets van 35 euro(deel dat door het aantal mensen )

Maar het was goed te doen vandaag, soms een beetje druk bij de liften maar de pistes waren goed tot een uur of 3/4 toen begon het gras er door heen te komen.
Al met al een top dag gehad! (ook al kon ik op de terug weg niet harder als 80 en was het eten in het weg restaurant niet te vreten zeg )
pi_63475599
tvp. zit er aan te denken om in de eerste week van januari nog te boeken voor val thorens
pi_63482603
TVP . Ik ga in maart met school maar heb echt GIGANTISCH zin om nog een x extra te gaan...
Wat ik wil:

2-3 personen
laatste week december of 1e week januari
5-7 dagen maximaal
En prijs zo rond de 300-350
incl skipas & Busvervoer

Zou zoiets nog mogelijk zijn en welke organisaties zijn daar het beste in?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63482789
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef kalinho het volgende:
TVP . Ik ga in maart met school maar heb echt GIGANTISCH zin om nog een x extra te gaan...
Wat ik wil:

2-3 personen
5-7 dagen maximaal
incl skipas & Busvervoer

Husk bijvoorbeeld, maar voor die tijd en prijs zal het op dit moment lastig worden...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  maandag 24 november 2008 @ 17:19:32 #75
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63482817
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef kalinho het volgende:
Wat ik wil:

2-3 personen
5-7 dagen maximaal
incl skipas & Busvervoer

voor dat geld... husk lijkt me
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')